بازدید 9203
۲
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ نوسان نرخ دلار، مهم‌ترین عامل!

بازار طلا و سکه تهران اولین روز از دومین ماه تابستان را با افزایش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که به گفته فعالان بازار، تحت تاثیر رشد نرخ دلار به محدوده ۱۲۶۰۰ تا ۱۲۷۰۰ تومان بوده و سکه امامی را دوباره در کانال ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری کرده است.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ 23 July 2019
تابناک اقتصادیبازار طلا و سکه تهران اولین روز از دومین ماه تابستان را با افزایش قیمت‌ها سپری کرد. روندی که به گفته فعالان بازار، تحت تاثیر رشد نرخ دلار به محدوده ۱۲۶۰۰ تا ۱۲۷۰۰ تومان بوده و سکه امامی را دوباره در کانال ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت گذاری کرده است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (سه شنبه یکم مردادماه ۹۸) بازار طلا و سکه تهران، شاهد رشد قیمت‌ها بودیم. هرچند تقاضا در بازار نسبت به روز‌های قبل تغییر چندانی نداشته، اما رشد نرخ ارز، تاثیر مستقیم در افزایش قیمت‌ها داشته است.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار امروز، گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
صعود قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تهران/ نوسان نرخ دلار، همچنین مهم‌ترین عامل!

کشتی آرای در ابتدا با تاکید بر اینکه امروز نرخ جهانی اونس طلا در سطح ۱۴۱۸ دلار نوسان داشت، افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۴ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز ۴ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز قبل، ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر شده است.

هر نیم سکه بهار آزادی به رقم ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز به رقم یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، ۹۸۰ هزار تومان معامله شده است که نسبت به روز قبل، ۱۰ هزار تومان گران‌تر شده است و هر گرم طلای ۱۸ عیار، با افزایش ۱۳ هزار تومانی به رقم ۴۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است.  

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به روز دوشنبه، ۵۷ هزار تومان گران‌تر شده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در بازار امروز، ۲۴۰ تا ۲۶۰ هزار تومان متغییر بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حقوق کارمندان پرداخت شد.
مملکت گل و بلبل
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل