بازدید 33813
هزار و هفتصد و بیست و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

شکایت از «فلاحت‌پیشه» به ‌دلیل پیشنهاد مذاکره با آمریکا/ابتکار: دختران بدون حجاب در مدارس حاضر شوند/اقلیتی قارون‌صفت با ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رفع تعلیق توئیتر ایرنا و چند خبرنگار دیگر/سرمقاله رئیس دولت اصلاحات در گاردین/احمدی‌نژاد چراغ سبز‌هایی دریافت کرده است؟/با بزرگ‌ترین تقلب انتخاباتی تاریخ جهان آشنا شوید و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 23 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شکایت از «فلاحت‌پیشه» به‌ دلیل پیشنهاد مذاکره با آمریکا

جمالی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: در شکایت مطرح شده است که وی به رغم مستندات شورای عالی امنیت ملی اظهارنظر‌هایی مربوط به ایران و آمریکا کرده است که مغایر با سیاست نظام مبنی بر عدم مذاکره بین ایران و آمریکا بوده است. شماره مصوبات و تاریخ آن را هم برای ما فرستاده‌اند که مدعی‌اند آقای فلاحت‌پیشه در زمان ریاست کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد میز مشترک بین ایران و آمریکا در قطر و عراق را داده است که آمریکا از این موضوع تبلیغ و سوء تعبیر کرده مبنی بر این‌که فشار‌ها به جمهوری اسلامی مؤثر واقع شده و ایران پیشنهاد مذاکره را پذیرفته است. البته در این باره آقای فلاحت‌پیشه گفته که موضوع بحثش مذاکره نبوده و منظورش کاهش تنش بوده است.

رفع تعلیق توئیتر ایرنا و چند خبرنگار دیگر

حساب توئیتر خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) که از روز شنبه ۲۹ تیر تعلیق شده بود، روز گذشته مجددا فعال شد. این تعلیق در روز‌های تعطیل هفته (شنبه و یکشنبه) انجام شده بود و در پی ارسال شکایت به توییتر، این حساب رفع تعلیق و علت تعلیق هم فنی اعلام شد. هم‌زمان حساب کاربری توئیتر برخی روزنامه نگاران هم تعلیق شده بود که مشکل اکثر آنان هم فنی اعلام شده و در حال برطرف شدن است. این بر خلاف گزارش دو روز قبل سایت بی بی سی فارسی است که علت این تعلیق را آزار بهاییان اعلام کرده و موجب شگفتی مخاطبانش شده بود. / ایرناپلاس

ظریف به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌رود

یکشنبه هفته آینده میزبان وزیر امور خارجه برای بررسی آخرین تحولات حوزه دیپلماسی و ارائه گزارشی از سفرشان به نیویورک خواهد بود. در این جلسه موضوع آخرین وضعیت نفتکش توقیف‌شده ایران در جبل الطارق توسط دولت انگلیس و توقیف نفتکش انگلیسی توسط سپاه هم مورد بررسی قرار گیرد. / ایرنا

سرمقاله رئیس دولت اصلاحات در گاردین

سید محمد خاتمی، رئیس دولت اصلاحات، در سرمقاله بخش ایران گاردین نوشت: «برای این‌که منطقه [خاورمیانه]دوباره اسیر یک طوفان ویرانگر نشود، باید خردمندان رشته امور را در دست بگیرند و این چرخه یک‌جانبه‌گرایی متکبرانه و نشاندن حمله نظامی به جای راه حل سیاسی، متوقف شود. وضع مجدد تحریم‌های غیرانسانی و تهدید‌های دوباره نظامی موجب تسلیم دولت ایران و هم‌وطنان من نخواهد شد. تحریم اقتصادی، درست مثل تروریسم، میان قربانیانش تفاوت نمی‌گذارد و ویرانگر و غیراخلاقی است.»

از زمستان ١٤٠٤ واردکننده گاز خواهیم شد؟

با داشتن حجم عظیمی از ذخایر گازی جهان، پذیرش این موضوع که ایران طی یک دهه آینده، با علایم هشداردهنده اولیه بحران گاز روبرو خواهد شد و بعد از دو دهه عملاً بحران انرژی را تجربه خواهد کرد بسیار سخت به نظر می‌رسد. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به منحنی‌های افت فشار پارس جنوبی بدون سرمایه گذاری مناسب برای بهبود بهره برداری از پارس جنوبی، تولید از فاز‌های ١،٤ و ٥ و ١١ در سال ١٤١٤ عملاً به صفر خواهد رسید و تولید از هر یک از فاز‌های (٢ و ٣)، ١٢، (١٥ و ١٦) و ١٩ به کمتر از ٢ میلیون متر مکعب در روز کاهش خواهد یافت.

اقلیتی قارون‌صفت با ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند

آیت‌الله محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر رهبر انقلاب در مراسم تکریم و معارفه رئیس کمیته امداد گفت: امروز اقلیتی قارون‌صفت سوار بر ماشین‌های چند میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند. شنیدم در یکی از شهر‌های اطراف تهران شهرکی است که به صورت قلعه با دیوار ۷ متر ارتفاع و ویلایی وجودی دارد با حداقل ۲۰۰ و حداکثر ۷۰۰ میلیارد تومان قیمت دارد که این نیز اکنون قارون است. در مقابل چنین وضعیتی مستأجری زیر پله یا زیرزمین با چند بچه زندگی می‌کند که آیا این انصاف است. امروز زیر سایه شخصیتی زندگی می‌کنیم، چه در زندگی شخصی و چه اجتماعی همواره به یاد فقرا، بیچارگان بوده و همسان با آن‌ها زندگی می‌کند و ایشان زندگی متوسط و زیر متوسط دارند.

احمدی‌نژاد چراغ سبز‌هایی دریافت کرده است؟

موسوی‌لاری، عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: آقای احمدی‌نژاد درحال‌حاضر تنها کسی است که تندترین انتقاد‌ها را به حاکمیت می‌کند، ولی آزاد است و هیچ‌کسی هم کاری با او ندارد. نه جلسه او را به هم می‌ریزند، نه او را می‌گیرند و می‌بندند، نه اعتراضی به او می‌کنند و این نشان می‌دهد او چراغ سبز‌هایی دریافت کرده که این حرف‌ها را می‌زند و مشکلی هم برایش ایجاد نمی‌شود. اگر در فضایی قرار بگیریم که حاکمیت ملی خدشه‌دار شود و مردم حق انتخاب نداشته باشند، نمی‌توانیم حضور پیدا کنیم. دوستانی که موضوع گفت‌وگوی ملی را مطرح کردند، موضوع حصر نیز برایشان دغدغه است. /ایلنا

دختران بدون حجاب در مدارس حاضر شوند

معصومه ابتکار معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده تأکید کرد: امروزه دختران نمی‌توانند در پارک‌های عمومی مانند پسران ورزش کنند که یکی از دلایل آن اعتقاد ما به حجاب است. حجاب جزو شئون اسلامی و قانون کشور ماست. وی افزود: برخورد سلبی با این موضوع درست نیست بلکه باید برخورد ایجابی داشته باشیم و با تأسیس پارک‌های بانوان شرایط و فضای موردنظر را فراهم کنیم. همچنین یکی از وظایف ما این است که فضا‌های آموزش‌وپرورش را به‌ گونه‌ای طراحی کنیم که دختران بدون حجاب در مدارس حضور یابند. ابتکار یادآور شد: حجاب در برابر نامحرم واجب است. در مدارس ما نامحرم وجود ندارد و طراحی مناسب ساختمان بدون اشراف در آموزش‌وپرورش به دختران اجازه می‌دهد که بدون حجاب در کلاس درس حضور یابند و به ‌راحتی ورزش کنند.

با بزرگ‌ترین تقلب انتخاباتی تاریخ جهان آشنا شوید

در جریال انتخابات عمومی لیبریا در سال ۱۹۲۷ یک اتفاق بسیار عجیب رخ داد. در جریان این انتخابات چارلز کینگ یک آبروریزی بزرگ به راه انداخت. چارلز کینگ که کاندیدای ریاست جمهوری بود برنده ۲۴۳، ۰۰۰ رأی شد. آن هم در شرایطی که تنها ۱۵، ۰۰۰ رأی دهنده رای خود را ثبت کرده بودند. با وجود این تقلب خیره کننده وی به مقام خود رسید./انتخاب

داماد روحانی برکنار شد؟

کانال تلگرامی سلام مدعی شد کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی که در معاونت علمی ریاست جمهوری شاغل است اخیرا از سوی سورنا ستاری از مسئولیت خود در این معاونت برکنار شده است. به گزارش انصاف نیوز، داماد روحانی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی بود که سورنا ستاری به کل این ستاد را منحل کرده و داماد روحانی را نیز کنار گذاشته است. او که سال گذشته پس از آنکه از سوی رضا رحمانی وزیر صمت به عنوان معاون وزیر منصوب شد، بلافاصله با توبیخ حسن روحانی رئیس جمهور کنار گذاشته شد، حالا با کنار گذاشته شدن از فعالیت در زیر مجموعه‌ی سورنا ستاری، گویا می‌خواهد از تبریز برای انتخابات مجلس کاندیدا شود. کانال تلگرامی «تبریز من» چند روز پیش در خبری با تیتر «داماد حسن روحانی کدام کلید را به تبریز آورده؟» نوشت: داماد رئیس جمهور چند وقتی است به تبریز رفت و آمد دارد و به گشت و گذار سیاسی یا تفریحی! می‌پردازد. اما آنطور که وی به گشت و گذار می‌پردازد نشان از حضور کامبیز مهدی‌زاده در تبریز با رنگ و بوی انتخاباتی دارد». این رسانه‌ی محلی نوشته است: «او در مراسم مهم ختم حاضر می‌شود، به ‌همراه برخی اعضای شورای شهر از بازار تبریز بازدید می‌کند و سری هم به نماز جمعه می‌زند. مهدی‌زاده فعلا با گارد باز سیاسی رفتار می‌کند. نشان به آن نشان که در مراسم ختمِ عموی حجت الاسلام محمدیان رئیس سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌ها شرکت کرد».

نظر مطهری درخصوص تحریم انتخابات

عضو فراکسیون امید مجلس تأکید کرد که تحریم انتخاباتی روش درستی نیست. علی مطهری نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در پاسخ سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود اخیراً جمعی از اصلاح طلبان با سخنگوی شورای نگهبان گفت‌وگویی داشتند که طی آن به تحریم انتخاباتی اشاره کردند، اظهار داشت: به هر حال این روش درستی نیست. وی افزود: ما باید از امکانات موجود حتما استفاده کنیم و کنار کشیدن به ضرر خودشان و کشور است. عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: اصلاح طلبان باید به طور فعال در انتخابات شرکت کنند و حتی با معتدل‌ها ائتلاف کنند تا کرسی‌های بیشتری را در مجلس آینده به دست بیاورند.

توصیه جدی نماینده، ولی فقیه به نیرو‌های سپاه

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در تبیین رویکرد‌های سپاه در حوزه سیاسی و چرایی تلاش برخی برای هجمه به سپاه در این عرصه، گفت: همان گونه که بار‌ها گفته شده است، سپاه پاسدار تمامیت انقلاب و دستاورد‌های آن به ویژه در شرایط خطیر و تاریخی کنونی است، ما بصیرت سیاسی را در سپاه واجب و جناح پذیری سیاسی را حرام می‌دانیم.

روزنامه جمهوری اسلامی کوچک شد!

به دنبال مشکلات اقتصادی و بحران کاغذ، روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز از روز سه‌شبه (اول مرداد ماه) در قطع کوچک‌تری منتشر شد. در پی افزایش مشکلات کاغذ، روزنامه «جمهوری اسلامی» نیز به جرگه روزنامه‌هایی پیوست که برای ادامه حیات مجبور به کوچک کردن قطع خود شد. مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه «جمهوری اسلامی» در یادداشتی در این زمینه نوشته است:روزنامه جمهوری اسلامی از امروز در قطع کوچک منتشر می‌شود. این، یک تصمیم اجباری است که به خاطر گرانی کاغذ و با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌ها گرفته شده و شرایط نامناسب اقتصادی کشور ما را به این تصمیم رسانده است. مایل نیستیم شرایط اقتصادی نامناسب کشور را فقط به تحریم‌ها نسبت بدهیم، زیرا قاطعانه معتقدیم اگر ساز و کار نظارتی دقیقی در کشور وجود داشته باشد، حتی در شرایط تحریم هم می‌توان کشور را بدون چنین مشکلاتی اداره کرد. مشکل کاغذ، فیلم، زینک، مرکب و سایر هزینه‌های انتشار روزنامه، از عوارض فسادی است که در لایه‌های مختلف مدیریتی کشور جا خوش کرده و دست واسطه‌ها را برای سوءاستفاده‌های کلان باز گذاشته است. این فساد، در تمام بخش‌ها قابل مشاهده است و مافیای واردات کاغذ و سایر اقلام چاپ یکی از آنهاست. متأسفانه تولید داخلی کاغذ نیز در پیچ و خم بی‌عملی‌ها تعطیل شده است.

یک سال حبس برای محسن افشانی

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت پرونده محسن افشانی اظهار کرد: علت زندانی بودن این فرد به دلیل یک محکومیت قطعی شده از قبل است. سخنگوی قوه قضاییه بیان کرد: این فرد دو پرونده دارد؛ یک پرونده برای گذشته است که برای آن به یک سال حبس محکوم شده و این حکم قطعی است. وی تأکید کرد: این فرد هم اکنون در حال تحمل محکومیت قطعی شده یک سال حبس است. اسماعیلی با بیان اینکه پرونده جدید او نیز در حال سپری کردن مراحل رسیدگی بوده و علت زندانی بودنش به دلیل پرونده قبلی است. لازم به ذکر است، محسن افشانی، بازیگر سینما ماه گذشته به دلیل انتشار کلیپی با مضمون ترویج و تبلیغ سلاح گرم و سرد در فضای مجازی، به دستور مقام قضایی دستگیر شد.

رحیمی: هیچ برتری بین مردم ایران و افغانستان وجود ندارد

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به سوء برداشت‌های رسانه‌ای از اظهارات وی درباره بررسی تابعیت اکتسابی افراد برای قرار گرفتن در جایگاه سیاسی گفت: هیچ برتری قومی و نژادی بین مردم ایران و افغانستان وجود ندارد. جلیل رحیمی جهان‌آبادی در خصوص موضوعی که در صحن علنی مجلس و خطاب به آقای کریمی قدوسی مطرح شد، گفت: متأسفانه این اظهارات سوء برداشت و تعبیر نادرستی تحت عنوان مسأله تفاوت‌های نژاد پرستی را دنبال داشت، ما با توجه به تأکید آموزه‌های دین اسلام به تقوا و ایمان، برتری هیچ قوم و فرهنگی بر دیگری را نمی‌پسندیم.

مصباحی‌مقدم: شورای وحدت اصولگرایان مصرف انتخاباتی دارد

مصباحی‌مقدم گفت: شورای وحدت اصولگرایان، شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان و ... تشکل‌هایی هستند که با مصرف انتخاباتی و در دوران انتخابات تشکیل می‌شوند و در زمان غیرانتخابات هم هر حزبی کار خود را می‌کند و به قول معروف فیتیله آن‌ها پایین کشیده می‌شود.

ظریف به جانسون درباره توقیف نفتکش حامل نفت ایران چه گفت؟

محمدجواد ظریف در صفحه توئیتر خود نوشت: توقیف نفت ایران توسط دولت «ترزا می» به درخواست آمریکا دزدی دریایی است. وی ادامه داد: من به همتای سابق خودم بوریس جانسون برای تصدی سمت نخست‌وزیری بریتانیا تبریک می‌گویم. وی افزود: ایران به دنبال مقابله به مثل نیست، اما ما ۱۵۰۰ مایل در خلیج فارس خط دریایی داریم. اینجا آب ها‌ی ماست و ما از آن محافظت می‌کنیم.

امام جمعه لواسان از وزارت اطلاعات

امام جمعه لواسان ضمن گلایه از رسانه‌ها به‌ خاطر بایکوت طولانی‌مدت زمین‌خواری‌ها در این منطقه می‌گوید: در آموزش مطالبه‌گری از مسئولان برای برخورد با تخلّفات به مردم کم‌کاری کرده‌ایم. حجت‌الاسلام سیدسعید لواسانی همچنین گفت: با وزارت اطلاعات صحبت داشتیم و قرار شد حضور جدی‌تری در لواسان و کلاً شمیرانات داشته باشند تا بتوانند از نزدیک مسائل لواسان را رصد کنند. ان شاء الله به‌زودی قولشان عملی خواهد شد و شاهد حضور تأثیرگذار و مثبت و پرانرژی برادران اطلاعات در منطقه در مبارزه با فساد و بسط عدالت خواهیم بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۶۳
انتشار یافته: ۲۰۰
کریمی قدوسی بحث دوتابعیتی رو پیگیره...لذا
رسانه های زنجیره ای اشرافی ، با ادبیات ترامپی و نژادپرستانه به او حمله می کنند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خواهیم دید...فعلا که ادعای 2500 گرین کارت به ازای برجامش توزرد از آب درآمد و توسط وزارت اطلاعت و اطلاعات سپاه تکذیب شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
در این باکس حبری صحبتی از رحیمی و قدوسی نبود که بیخود کامنت گذاشتی...احیانا شما خود کریمی قدوسی نیستی که چندین کامنت با همین محتوا گذاشتی؟؟!!!ا
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بنی صدر ایرانی الاصل ومنافق بود وحریف انتخاباتیش ی افغانی الاصل متولد خراسان با نام جلال الدین فارسی که بدلیل نژادپرستی از لیست حذف شد .
آخرش که دیدیدمجبور شدند برکنارش کنند .
نتیجه نژادپرستی اینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ابتکار باخودش چندچنده؟
از طرفی میگه افتخارمیکنم چادریم
از طرفی این حرفا
اما از ریا
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نفرمودین اشراف زاده ها چه کسانی هستند . البته همانطور که استحضار دارید از اول انقلاب تا یک دهه حرفی از اصلاح طلبان نبود که مشکلات را به گردن انها بیندازید . حالا تعبیر به این هست که رسانه اشرافی هست و پولدارها و اقا زاده ها اصلاح طلبان هستند . مگر گروه شما کم ثروت و پول دارند . منطورم این هست که پول و ثروت در کنار مسولیت ها و نهادهای مالی آنخا را پوشش میدهند ولی تمارض به فقر و نداری و پوشیدن لباس کهنه کجای اینکار محاسن دارد .
میلاد حمیدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
. ضمنا اگر صحبت های خانم ابتکار درست باشه پسرها هم باید با شلوراک توی مدرسه بگردن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
متاسفانه فعلا که امثال این جناب کریمی قدوسی اختیار دار میلیونها ایرانی هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ناشناس 23:32
معلومه نخونده نظر می دهی.
چطور وجود نداشت؟
اصلاح طلبان در فضای مجازی بیشمارند.
اما در انتخابات پیش رو مردم جوابشان را خواهند داد.
ایندفعه بازم با بحث های جنسی میخوان رأی بیارن.
مردم کلاه سرشون نمیرود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کسی که افغانی است قانونا نمی تواند نماینده مجلس باشد اول انقلاب هم یک از افغانستان می خواست ریس جمهور شود متوجه شدند منتفی شد
یعنی فلاحت پیشه نظر شخصی خودش را با سمت رییس کمیسیون مجلس منتشر می کرده؟ مگه می شود؟
ان وقت جناب خنده چی؟ که همش دارد پالس دو پهلو می دهد به دیگران؟!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
آن بقول شما جناب خنده یک دیپلمات است نه فرمانده جنگ...در درستکاریش همان بس که همین چند روز قبل رهبر برای بار چندم او را و گروهش را زحمتکش و دلسوز خواند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دمت گرم جناب فلاحت پیشه ‌که به خاطر حفظ مقام تسلیم نشدی و جرات گفتن نظرت را داشتی .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
متاسفانه اوضاع آزادی بیان به حدی بسته و محدودیت ابراز نظر بقدری سخت شده است
که حتی یک نماینده که فقط کمی بیشتر از تمام نمایندگان
نظرات اکثریت مردم را ابراز داشته است
را برخلاف قوانین مصونیت نمایندگان تهدید به تعقیب قضایی میکنند !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
حمایت رهبری همراه با هدایت است. کاهی هم تشکر همراه با تذکر...
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یک نماینده نتونه نظر بده، اونوقت مردم عادی می تونند نظر بدهند؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
جالبه تو این مملکت نماینده نظر می ده دادگاهی می شه آخر آزادی بیان
جناب رحیمی معلوم شد ان هم داد و بیداد کردن ها به خاطر لیستی بود که دست کریمی قدوسی بود که مبادا.......
حالا حالت خوبه؟ خخخخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
عقلت را کار بینداز!!! روحانی و ظریف و...دوتابعیتی باشند بعد وزارت اطلاعات و سپاه و قوه قضائیه ساکت!!!ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چندتا چندتا پیام میذاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ساندیست رو از کجا گرفتی اینقدر تو فضا فاز میدی گوگولی!
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قبل از تایید صلاحیت و انتخابات و گرفتن رای اعتماد مجلس دو تابعیتی ها را چرا تحقیق نکردید . البته اگر صادق هستند
خانم ابتکار! اگر شما و پدرخوانده های سیاسی تون در این توهم اید که دم انتخابات ، با دادن مشوق جنسیتی و مانور روی گفتمان « بزن و برقص» ، مجدداً برای حقوق های نجومی و تجارت ژن های خوبتون ، « تکرار» بگیرید ، باید گفت کور خوانده اید دیگه تاریخ مصرف گفتمان بزن و برقص تمام شد..
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوست عزیز روی گفتمان چماق مثل اینکه سوزنت گیر کرده . ایشان گفتند وقتی مدرسه ای دخترانه هست دانش اموزان وقتی کلاس درس محدودیت دید دارد نیازی به حجاب اجباری نیست در کلاس درس وقتی همه دختر هستند چه نیازی به حجاب اجباری هست وقتی معلم انها هم خانم هست . در سیاست لجاجت چه معنی دارد .
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نه دوست عزیز دیگه مردم با این چیزا گول نمی خورن. هر چند که اعتقاد دارم چه میزان مشارکت در هر انتخاباتی بالا باشه و چه پایین، هیچ تاثیری در تصمیمات مسئولان عیر انتخابی نمی گذاره. اما در هر صورت دیگه مردم با این شعارهای توخالی گول نمی خورن.
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اولا در خیلی از دبیرستان های دخترانه دبیر مرد تدریس می کنه دوما این حرفها به خاطر شاد کردن دانش آموزان نیست بلکه حرفهای سیاسی برای دو قطبی کردن جامعه و رای جمع کردنه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما متوجه نیستی . منطور ایشان این هست که دو تفکر در مسایل سیاسی بحث و جدل دارند افراطیون از حجاب استفاده ابزاری میکنند و میگویند مردم از ما میخواهند که حجاب اجباری و دینی و حقوقی و قانونی هست بزور در جامعه اجرا میکنیم در صورتی در اکثریت ارا مردم به دولت چنین‌موردی واقعیت ندارد و اصلا مطالبه حجاب برای مردم در درجه صدم هم نیست . این مطلبه قشر طلب کار و تمامیت خواه هست دوم اینکه اصلاح طلبان هم میگویند مردم در پوشش لباس و ارایش نیازی به دستور پادگانی بنام قانون ندارند . پس بحث حجاب سیاسی شده است مطالبه اصلی مردم به شعارهای انتخابات هست منطورم این هست چرا اینقدر با هم اختلاف دارند رفراندوم نمیگیرند . ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تاریخ مصرفشعار آزادی های بانوانان تمام شده .از کی تا به حال مسیله حجاب شده بزن و برقص؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اگر دیدگاه انتخابات را کنار بگذاریم این حرکت بسیار پسندیده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مردمی که در سال 76 گول خورده بودند به دلیل حافظه محدودشان نتوانستند نسل بعدی را از این فریبکاری آگاه نمایند و نتیجه تکرار عوام فریبی در 92 و 96 صورت گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مردم گول می خورند
حرفای دو پهلوی ابتکار
فکر رفتن دختران بار رکابی به مدرسه
مردم فریب می خورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سالهاي سال است كه دانش آموزان دختر به ويژه در مقطع ابتدايي اختيار برداشتن مقنعه را در كلاس درس دارند. ضمنا خدمتگزار آقا در محيط آموزشي و پدران دانش آموزان كه محرم محسوب نميشوند! تا كي مي خواهيد با آزادي حجاب و دمكراسي مردم را فريب دهيد و راي كسب
كنيد؟ لابد از بعد از آزادي حجاب با شعار ممنوعيت حجاب مي خواهند اقدام به كسب رأي كنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کاش خانم ابتکار به جای این حرف ها دنبال داشتن سیستم گرمایش اجباری، سیستم خنک کننده اجباری، بودن سقف اجباری، امکانات آموزشی اجباری، و در کل داشت مدرسه مناسب بودن نه حجاب اجباری و یا اختیاری، تا کسی میخواد به جای غذا با ابنبات سیر کنید
من
| United States of America |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ابتکار حرفی میزنه که خودش هم میدونه شدنی نیست فقط میخواسته به قول دوستمون به حجاب بتازه به خاطر رای جمع کردن.تا وقتی که سرایدار مرد در مدرسه وجود داره که همیشه باید وجود داشته باشه مدرسه بدون مرد و بدون حجاب امکان نداره.
با امثالی مثل زنگنه که دنبال خارجی است برای سرمایه گذاری و انها هم وسط کار رها می کنند می روند فکر می کنی وضع خوبی خواهیم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مطمئن باشید اگر داخلی ها میتونستن کار کنن حتما کار می‌کردند. کار تخصصی است تولید وفروش پراید نیست که همینجور بدن دست مردم و هفته ای 25 تا کشته جاده داشته باشیم موضوع نفت امکانات و فنی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دوست عزیز برای توسعه میادین شرکتهای داخلی توان فنی و مالی آن را ندارند. به ادعایشان که می گویند . همین پالایشگاهوزارتخانه به ما کار نمی دهد خیلی توجه نکنید.
نمونه آن پالایشگاه ستاره خلیج فارس که هنوز به بهره برداری کامل نرسیده است با وجود اینکه نسبت به مخازن گازی تکنولوژی پایینتری دارد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تکنولوژی صنعت نفت خصوصا در دریا در دست تنها چند کشور صاحب صنعت و ثروت است
عدم بکار گیری و سرمایه گزاری آنها، یعنی اینکه در کناری نشسته و شعار بدهیم و با کمبودها رنج بکشیم !؟
و همان ابر قدرتها از حوزه مشترک مان با قطر و عربستان و عراق و کویت و امارات ثروت ما را بیرون بکشند و ببرند و !!؟؟
احمدی نژاد از همان اول چراغ سبز را دریافت کرد وقتی که رای های سبز ما را گرفت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
لایک 1000 تا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همان حدود ۸ میلیون رای را ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مطمئنی رأی دادی؟!
مطمئنی از آلبانی و یا از امارات پیام نمیدی!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
وای به دروغگو 100000 تا
وقتی رهبرمذاکره باشیطان بزرگ رانفی میکند دیگران باید به تاسی ازرهبر فکرمذاکره راازذهنشان خارج کنند انهایی که خلاف دستوررهبری عمل میکنندبایدمحاکمه بشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خوب پس چرا منتظر هستین ... حداقل باید بیش از 70 درصد مردم ایران رو محالمه کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سلام
در پاسخ به دوستمون که از آمار ۷۰درصدی صحبت می کنه
دوست عزیزم می فرمایید این آمار رو از کجا آوردید؟ تا کی شما و برخی از مسئولین با این آمارهای ساختگی که به خورد ما می دید و هیچ وقتم معلوم نیست منبع و ماخذش چیه فضا رو غبارآلود می کنید
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوبی تو؟!!
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
منم میام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بسیاری از خودی ها هم خواهان مذاکره هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دیگرهرچه بالبخند مماشات کردیم ویکطرفه امتیازدادیم بس است دوران مدارا گذشته اکنون زمان نمایش اقتداراست
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بیش از ۹۰ درصد مردم خواهان مذاکره با امریکا بصورت مستقیم و رفع مشکلات چهل ساله هستند
و خواستار پایان دادن به اوضاع اسفباری است که اقلیتی با داشتن تمام قدرت و ثروت و رسانه کشور به اکثریت مردم نظرشان تحمیل میکنند
در این قبیل امور باید سریعا به همه پرسی عمومی رجوع گردد
جناب رحیمی ان وقت چرا مدرک رو نکردین؟ و بهانه اوردین که اگر اجازه بدهند من منتشر می کنم این در حالی است که چیزی ندارید و فرار رو به جلو را خوب اومدی وسر ملت را شیره مالیدی!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
کیلویی کامنت نگذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چیه ناشناس ۲۳:۲۷
رو دست خوردی و تحملش را نداری؟
درکت می کنم ولی واقعیت دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قدوسی و امثال او حتی اگر صد نسل قبلشان هم ایرانی باشند
عملکردشان همیشه به ضرر اکثریت مردم و کشور بوده و هست
دلار ۱۲۸۰۰
سکه ۴۵۰۰۰۰۰
قیمتهابیرعت درحال افزایش هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
این الا کلنگ بالا و پایین داره تو جوش نزن
خانوم ابتکار از پسرت چه خبر راستی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اطلبوا العلم ولو بالصين
نمی دونم چرا گاهی از پیغمبر مسلمان تر می شویم.
اقلیت قارون صفت از دل مردم عادی بیرون نیومدن محصول همین مسئولان و مدیران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چرا با این اقلیت به قول خودتان قارون صفت برخورد نمیکنید ؟؟؟؟ حداقل ازشون بپرسید از کجا آورده اید ؟؟؟؟!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مردم عادی که جزو این اقلیت نیستند
آقایان مسؤول با ریش و یقه بسته ولبخند به لب.آیا می دانید یک پدر که با هزار خون دل خوردن و کم خود گذاشتن فرزندان خود را برای تحصیل در این دانشگاه و آن دانشگاه و این شهر وآن شهرفرستاده و حالا با گرفتن مدارک کارشناسی ارشد ودکتری بیکار و خانه نشین هستند چی می کشد.آیا شاهد گریه آن پدر بوده اید.در هر خانواده ای چند تا فوق لیسانس و دکتری بیکار هستند.آیا فکر می کنید با این اوضاع رقت بار کسی دوباره به شما رأی می دهد .سخت در اشتباه هستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
این مردم باز هم رای میدهند.شما زیاد نگران نباش.موقع رای دادن .معلوم میشه ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینکه منفی زده از کجا ارتزاق می کند
سرکار خانم ابتکار لطفا به توضیح زیر در مورد فرمایشاتتان توجه کنید:
ابتکار: ...در مدارس ما نامحرم وجود ندارد و طراحی مناسب ساختمان بدون اشراف در آموزش‌وپرورش به دختران اجازه می‌دهد که بدون حجاب در کلاس درس حضور یابند و به ‌راحتی ورزش کنند.
- افراد نامحرم مرد در مدارس و دبیرستانهای دخترانه ضرورتا وجوددارند
این افراد شامل خدمتکار مدرسه، برخی دبیران این مدارس و دبیرستانها، تعمیرکاران و ..
لذا لطفا با اطلاع دقیق از وضع فعلی و نه طراحی مدارس در آینده سخن بگوئید تا خدای ناکرده از سخنان شما استفاده سوء نگردد که یک مقام دولتی اجازه ای را صادر کردندکه مسئله حجاب را که تقویت نکرد هیچ به بی حجابی بصورت رسمی هم دامن زد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نه خانم ابتکار کاملا اشتباه می کنین. به نظر من شما باید کلا ایران رو دو قسمت کنید. یک طرف مردها و یه طرف هم خانم ها. بین این دو قسمت هم یه دیواری با ارتفاع 200 متر و عرض 500 متر بکشین تا کسی نتونه ازش رد شه. بعم هم بهتره اون قسمت بانوان رو یه فکر اساسی براش بکنبن. چون ماهواره ها، هواپیما ها ممکنه از روی اون منطقه رد بشن! پس بهتره یا سمت بانوان رو سرپوشیده بسازید یا اینکه منطقه پرواز ممنون اعلام کنید. به خدا شورش رو در اوردین.
ناشناس
| Canada |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
دوست ناشناس عزیز شما سخت نگیر. خانم ابتکار خودش هم نمی دونه داره چی میگه.
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
ای جونم شما خیلی نگرانی خدای نکرده بابای مدرسته دخترای کوچولو رو نبینه باشه بابا قول میدیم همشون رو اخراج کنیم شما راحت باش
برید فکر نون باشید که خربزه آبه هممون سر کاریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دوست عزیز
راه فرهنگی که تاکنون رفته ایم نقص دارد. نسل جدید را ببینید و صحبت کنید.
برای جضور مردان هم راه حل هایی وجود دارد. و بهای آن ضربه زدن به نظام فرهنگیمان نیست.
بهرحال ما به کسی رای میدیم که خواهان مذاکره با آمریکا باشه،درغیراینصورت رای نخواهیم داد،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
بدو مذاکره کن که همین نون را هم ازتون می گیرد
در ضمن معلوم نیست شما کجا باشی البانی نشین که نیستی؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
این که از برجام بود که بازهم تحریم برگشت . حالا مذاکره بعدی فقط مثل مذاکره لیبی و عراق با آمریکا است
ای مردم ساد لوح
همین الان که در حال خواندن این کامنت هستید پول های قلمبه ای بعنوان حقوق و مزایا و اضافه کار و کارانه و حق شیفت وسختی کار ومأموریت در حال واریز به حساب نور چشمی ها و آقازاده هاست یا ویلایی در حال ساخت باسنگ ایتالیایی هستند. یا در حال نصب آسانسور با دستگیره طلا هستندیا مشغول یک اختلاس هزار میلیاردی دیگر هستند.از طرف دیگر همین الان هزار ان نفر گرسنه هستند و همین الان اسباب و اثاثیه ده ها مستأجر وسط خیابون ریخته شد و صدها نفر همین الان بیکار شدن.تا قانون در این کشور اجرا نشود ومفسد اعدام نشود باقی حرف ها لق لق زبان و در و دکان و سرگرمی است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اینا قبل اونکه شما بگویی خودمون میدونیم. عقل کل، تیز هوش، اسمارت، بگو چه میتوانیم بکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟
گیریم اصلا فلاحت پیشه چنین درخواستی نکرده و امریکا هم از تاثیر تحریمها بی خبره.ولی ایا خودمون وملت را میتونیم گول بزنیم و تحریمها اثری نداشته و نداره .گرونی و تورم و هر روز بالا و پایین شدن قیمت ارز و طلا و سکه پدر مردم را دراورده و جون به لبشون کرده اقتصاد نابود شده تولید از بین رفته .ایکاش همانقدر که به فکر توانمندی هسته ای و نظامی بودیم که صد البته لازمه کشور است به فکر توانمندی اقتصاد و ارزشمند شدن پول ملی هم بودیم .از قدیم گفتند عقل سالم در بدن سالم .یعنی کشوری با نیروی نظامی مقتدر هم لازمه اش اقتصادی قویست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
هر سال چند تا خط قرمز اصافه میکنند و الان بعد از چهل سال تعاریفی که بیشتر سیاسی هستند و راه حل سیاسی دارند . ان موارد را بسمت خط قرمز بردند تا مردم هر طرف که نگاه کنند خطوط قرمز را ببینند . انوقت شما بگو رای من و شما به کاری میاید . در کشوری که مردم سالاری هست چرا باید برای کنترل رای مردم صدتا خط قرمز کشیده شود
باز انتخابات نزديك شد باز آقاي خاتمي ممنوع التصويريش رفع شد! اما اين دفعه فرق داره!
مسولين با اعمال بيخردانه انقدر گراني ومشكلات براي مردم درست كردند خدالعنتشان كند
آیا به دنیا آوردن یک انسان در این دنیایی که پر از ظلم، تبعیض، بی عدالتی، بیماری و ... هست کاری عاقلانه و منطقی هست؟

قطعن خیر

هیچ عقل سلیمی که ذره ای وجدان داشته باشه قبول نمیکنه

متاسفانه در دنیا مجرمین، معتادین، فقرا و گدایان در حال زاد و ولد و تکثیر با سرعتی باورنکردنی هستند و افرادی که سرشان به تنشان می ارزد زاد و ولد نمیکنند چون به همین درک و شعور رسیده اند که به وجود آوردن یک اسنان بدون رضایت او و با وجود این همه دردسر و مشکلات کاری غیر اخلاقی و ظالمانه هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
چند روز پیش خیلی اتفاقی یه ویدیو سخنرانی رائفی پور رو دیدم راستش تا قبل از این خیلی محدود و یه بخش هایی از صحبت هاش رو شنیده بودم . اما این بار نمی دونم چی شد و گفتم یه بار هم شده ببینم چی میگه. حالا بماند که با خیلی از صحبت هاش موافق نبودم اما یه بخش های رو واقعا درست می گفت. حال رو روز ایران امروزی رو می گفت.... تازه این سخنرانی برای سال 94 بود!!!! حالا نمی دونم الام چی فکر می کنه... باید سخنرانی های جدیدش رو ببینم. اما در کل می گفت آقا من به قران حاضرم تمام دیوارهای شهرها، روستا ها و ... پر بشه از عکس به قول خودش یک چشم(منظورش نشان فراماسونها و یهودیها بود) اما وضع مملکت اینجوری نباشه، جون ها کراکی نباشن، مسئولین فاسد نباشن، اختلاس نباشه، دزدی نباشه، دروغ نباشه. خیلی جالبه می گفت من خودم کسی بودم که می گفتم مواظب فراماسونها باشید اما الان اعلام می کنم که بی خیال اون بشید، بچسبید به مملکت. یاد اون مثل افتادم که می گفت بابا مارادونا رو ول کن، غضنفر رو بچسب!!! .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
پدر شما هم این گونه فکر می کرد؟
موز و خیار شبیه هم هستند لاکن موز زرد رنگ است
بنام خدا
اگراحمدی نژاد که ۸سال ریاست جمهور این کشور بود برای انتقاد از اوضاع سیاسی باید دستگیر شود زیبا کلام که هیچ پست اجرای تو این مملکت نداره برای اینهمه انتقادات مربوط و بی مربوط اش چه حکمی براش صادر میکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
دقیقا پاسخ خودتان را داده اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
بنده خدا اگر شما هم فکرت مثل احمدی نژاد بود وقبول داشتند انرا میتوانستید هرچه دلتان میخواهد بگویید ومشکل دانسته های اوست که ممکن است برای خیلی از اقایان گفتن انها خوب نباشد این بنده خدا 4سال دوم را فقط وفقط از دیگران مدرک جمع کرده برای همین روزها نه محاکمه میشود ونه کسی میگوید او چرا این حرف را زد واگر هم ما گفتیم میگویند ابراز عقیده برای ایشان ازاد است ولی توهم برندارید برای ایشان ونه دیگران
ناشناس
| Thailand |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشکل کشور احمدی نژاد و خاتمی و روحانی نیست. \
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
همه انتقاد می کنند
حتی خود روحانی و جهانگیری در رأس قوه مجریه هستند و انتقاد به اجرا هم دارند
اما انتقاد های محمود براشون درد دارد
ای مردم چوسان قدیم

تا میتوانید زاد و ولد کنید که فرزاندن زیاد از نشانه های برتری و قدرت هست.
گوشت خر بهتر از گوشت گاو و گوسفند هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
نوش جانت...خلایق هرچه لایق
راه حل اصلاح طلبانه برای اینکه دختران بتوانند کمی آزادتر باشند مدرسه ها را به زندان تبدیل می کنیم بعد دختران بی حجاب باشند اصلا مدرسه ای در ایران هست که فقط زنانه یا مردانه باشد؟ حمام عمومی است؟ خوب این دویست تا دختر بالاخره پدری دارند اگر ده نفرشان هم بخواهد به مدرسه سر بزنند باز همه باید مقنعه بپوشند. آن وقت باید آژیر قرمز بزنند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
قطعا همین طور است باید آژیر بکشند
جناب اقای محمدی گلپایگانی کسانی که شرائط پیدایش قارون ها و دزدی های نجومی و حقوق های نجومی و تبعیض های قانونی را به وجود آوردند باید به سزای خودشان برسند . شما علت را بیابید نه اینکه فقط به معلول توجه کنید.
ما تحریم های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی را تحمل میکنیم.

یک مسئول

(دور شکم بالای 160 سانت، وزن نزدیک 190 کیلو، خانئاده در استرالیا، حقوق ماهانه بالای 70 میلیون تومن که مستقیم تبدیل به ارز میکنه و میفرسته استرالیا، حساب بانکیش فقط 4 میلون تومن داره)
مردم اووووووووووووووووووووونچنان گرفتار مشکلات زندگی شده اند و اووووووووووووووووووووونچنان خسته و بی حال هستند که دیگر انرژی برای آنها باقی نمانده که بخواهند به وقایع و اتفاقات مهم جامعه مثل تبعیض، ظلم، فساد ، دزدی و ... واکنش نشان دهند.
به دنیا آمدن در جهان سوم بزرگترین ظلم کائنات به انسان ها بوده.
اصلاح طلبی هم بالاخره باید عمری داشته باشد. ما ندیدیم یک سیستم بیشتر از ده سال یا نهایت بیست سال به دنبال اصلاحات سیاسی باشد. مثلا شوروی فکر کنم بعد از ده سال عمر اصلاحات گورباچف به پایان رسید. در ایران عده ای الان بیست سال است می خواهند اصلاحات کنند. البته به نظر بیشتر حساب های بانکیشان را اصلاح کردند و یک جلوش تا بی نهایت صفرها گذاشتند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
اینقدر در ایران بعد از انقلاب در حوزه سیاسی و اجرایی و ادرات و کارخانجات و صنایع با روش انقلابی ادراه کردند و ساختار را بهم زدند و هر روز هم تعییرات غیر علمی اصافه میکنند که اگر صد سال هم اصلاحات انجام دهیید کافی نیست . مثلا چگونه باید به ده میلیون جمعیت اقلیت که در تمام ادرات و صنایع از خودیها حصور دارند گفت که بعد از بازنشستگی بیرون بروید . چگونه میشود صنایع را از دست نهادها خارج کرد . چگونه میشود فهماند که نطر مردم در رای گیری ملاک هست . چگونه میشود فهماند که هر ایده ای نباید به قانون تبدیل شود . چگونه میشود گفت که عدالت در ثروت و قدرت برای گروهی و قشری نیست
واقعا از رنگ بنفش به شدت بیزار شدیم. آبروی این رنگ رفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
رنگ سیاه چی . من‌وقتی افراد را با لباس سیاه میبینم بسیار افسرده میشم . رنگ و نماد ما ایرانیان اینها نیستند .این نمادها غیر ایرانی هستند ..
سر کوچه ما همه چیز ارزونه مردم اگر مشکل دارید بیاید اینجا خرید کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کوچه دولتمردان
مگر دختران در مدرسه و سر كلاس درس با حجاب هستند؟!مگر حجاب براي نامحرمان نيست؟!بندگان خدا سرشان و موهايشان كپك نمي زند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
می زند
ریزش مو در جوانی و رواج هر ساله ی شپش هم هست
ولی مرغ یک پا دارد
آیت‌الله محمدی گلپایگانی شما بگید نقصیر کیست؟؟؟؟ مردم ؟ دولت؟ ؟؟؟ ای کاش پاسخ می دادید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
درست است موقعی که جلوی شفافیت را میگیرید از یک ملیون تومان حقوق کارگر و ما مند مالیات میگیرند ولی دلال و بازاری با میلیاردها درانچمد مالیات نمی‌دهد شکاف طبقاتی روز به روز بیشتر میشود در بلاد کفر مالیات تصاعدی است و گاه تا نود درصد درآمد طرف م می‌شود ولی ما حد دکتر ۱۸درصد آن هم از حقوق بگیر بدبخت بازاری و دلال و مختلف و .. آزاد و بله لواسان هزار و باستی میلیز میسازد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خدایی بخوای حساب کنی ؛ مردم مقصر هستند با انتخابشون !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
تقصیر کسی نیست اینها ذاتا وچون اقازاده هستند وبا از ما بهترون حشر ونشر دارند از چیزهایی مطلع میشوند که دانستن انها برای مردم ثقیل است وفقط انها با استفاده از دانسته هایشان این طور شده اند اگر من وشما هم میفمیدیم که چه خبر است میشدی مثل انها ولی حیف که بما نمیگویند
هرکس که راجع به مذاکره با آمریکا جوسازی کند یک خائن است و به درستی باید محاکمه شود. یک کودک هم می تواند تشخیص دهد که آمریکا با مذاکره خواهان خلع سلاح ایران است. یک کمی شعور هم خوب چیزیست. من این را به عنوان یک فرد غیر مذهبی بیان می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
میتونی سلاح داشته باشی ولی کشوری را تهدید نکنی . میتونی سلاح داشته باشی ولی نمیتونی در دیگر کشورها مخالفین ان کشور را پیدا کنی و سلاح بفرستی که بر عیله کشور ی که مجلس و قانون دارد قیام مسلحانه کنند . اگر این تز شما باشد تمام کشورهای دور برت باید در ایران به همین روش مداخله کنند ؟
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در جواب این فرد از آمریکا آیا خودت هم فهمیدی چی گفتی؟ ایران مرزهای خود را با حمایت از کشورهای منطقه حفظ کرد؟ چه کسی داعش را به وجود آورد؟ چه کسی طالبان را به وجود آورد و بعد به آنها حمله کرد؟ ایران به درخاست حکومت قانونی سوریه به آن کشور کمک کرد. این را بفهم که ناامنی کشورهای اطراف ایران یعنی ناامنی ایران. اگر توان فهمیدن این مطلب به این سادگی را نداری برایت متاسفم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
یک جوری حرف می زنند انگار سیا بچه کودکستانی است و از اوضاع ایران بی خبر
خدا هم دیگه از دست ما ملت و ایران خسته شده تمام بلایای طبیعی که به نظرش می رسید را فرود آورد از زلزله 7.5 ریشتری که بالاتر نیست از سیل در ابعاد مختلف مملکت به شکل همزمان گرانی فقر بیداد خشکسالی طوفان دید بی فایده است
قدرت به بمب ، موشک و نیروی نظامی نیست
در عوض کشور هایی که سطح بالایی از دموکراسی و شفافیت رو داشتن مثل کشورهای اروپای غربی، اسکاندیناوی، استرالیا، نیوزیلند ،کانادا اینها ارتش آنچنانی ندارند اما همه مردم از سراسر دنیا آرزو دارند به این کشورها مهاجرت کنند


شما تا حالا دید مردم برای مهاجرت به روسیه، کشورهای عربی ، یا کشورهای خاورمیانه پشت سفارت این کشورها صف بگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
کشورهای اروپایی پیشکش ؛ کشورهای آسیایی مانند مالزی ؛ اندونزی ؛ ترکیه ؛ کویت ؛ عربستان ؛ بحرین ؛ ژاپن ؛ و .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
لطفا بروید یک کمی مطالعه کنید.
بمب های کانادا دست آمریکا است
بدون قدرت باز دارنده
بایدازسمتش استعفابده اگرندادبلیدبرکناربشه
خب بفرمایید این اقلیت قارون صفت که ۹۰ درصد ثروت کشور را هم قبضه کرده اند چطور پیدا شدند؟؟؟؟؟؟؟؟ آن هم در شرایطی که قرار بود حکومت عدل علی(ع) پیاده شود!!!!!!
عده ای فکر کرده اند مردم ریشه مشکلات را نمی دانند و فقط با این حرفها می خواهند آدرس عوضی به مردم بدهند اما مردم می دانند این اقلیت قارون صفت با چه مکانیزمی و با چه پشتیبانی های قوی درست شده اند.این حرف درمانی ها فایده ندارد گوش مردم از این حرفها پر است یا قدرت برخورد با این قارون ها وجود دارد و برخورد نمی شود که واویلا یا قدرت برخورد با این قارون ها در نظام اسلامی !!! وجود ندارد که هزار واویلا!!! بهتر است به جای این حرف ها بگویند چرا قوه قضاییه با این قارون ها برخورد نمی کند؟
اقلیتی قارون‌صفت با ماشین‌های میلیاردی در خیابان‌ها رژه می‌روند, نه عزیز برادر این قارون صفتها در خیابانها رژه می‌روند که به ریش قشر متوسط و ضعیف جامعه بخندند تا بفهمند برخی ها چاقها را چاقتر و لاغرها را لاغرتر کرد
مشکل این کشور مردم ساده لوح اون هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
ساده لوح خودتی . به مردم توهین نکن . در دوره قبل از انقلاب یادم هست میگفتند مردم نمیفهمند و بعد از چهل سال باز میگویند مردم نمیفهمند . خیلی زبخشید مردم برای چی انقلاب کردند . . مطالبه مردم در شعارهای انقلاب را سرچ کن هم فیلمش هست . استقلال و آزادی و پیشرفت بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اصلا نمیشه روی حرف و قول این ملت حساب کرد؟! برای من کاملا علت تنهایی امام حسین تو کربلا مشخص شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
نا شناس 23:49
و ایضا" شعار آب و برق مجانی !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
اشتباه ساده لوح نیستند مردم دنیا را ساده میگیرند واین تفاوت دارد با حرف شما واین از اجاست که به سادگی باور کردند انقلاب باعث میشود انها به چیزی که از انها دریغ شده میرسند وصد البته رسیدن ولی بعضی ها ودر را پشت خودشان سه قفله کردند که کس دیگری نیاید ودر ان طرف در شروع به زاد ولد کردند وشدند این جمعیت مرفه وملت هم که چاره ای نداشت به سادگی از کنار ان گذشت پس ساده لوح نیستیم سخت گیر نیستند
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
متاسفانه به قرن ها سال پیش برگشتیم . اگر به قرن ها سال پیش برگردی . باید ان اختلافات قومی و مدهبی و دینی را هم در کارکردها زندگی عمل کنی . در صورتی جهان بسمت جلو حرکت میکند تو میخواهی به سالیان دور برگردی . در صورتی مردم حتی حاصر نیستند به چهل سال قبل برگردند
چرا اینجوری شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
خوب پیش میاید که ادم افسار کار ازدستش در بره وبشه این که شده
آغا مجلس ختم مرحوم آمانو کجاست بریم؟
اگر یک ایرانی در مجلس افغانستان نماینده بود هم باز همین جمله گفته میشد
خوش به حال مرجان شیخ اسلامی آل آغا که الان در کانادا داره کیف میکنه، هوای خوب، مردم خوب و مهربون، مسئولین دلسوز
خیلی جالبه!!!! این مذاکره و یا عدم مذاکره با امریکا چه دکونی برای بعضی ها باز کرده. هر کی دوست داره طرف مقابل رو بزنه!!! یا میگن طرف موافق مذاکره با امریکا هست یا مخالف مذاکره با امریکا.یکی میگه اینا جاسوسان دشمن هستتن، اون طرف مقابل هم یه جور دیگه و میگن اونا دوست ندارن توافقی انجام بشه چون تحریم ها براشون منفعت داره. این وسط مردم هم که هیچکاره هستن و انگار نه انگار تو این مملکت بیش از 80 میلیون ادم زندگی می کنن و ممکنه نظر و عقاید و افکار این 80 میلیون و یا بخش های زیادی از این مردم کاملا مخالف با نظرات و افکار آقایون باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
سخنان شما درست هست اشکال از قانون اساسی هست که برای افراد سیاسی مهلت و محدودیت در صدرات و مسولیت کشور قرار نداده است . حساب کنید مدت ۵۰ سال فردی یا گروهی برای همیشه در تمام سیاست گداری کشور دخیل باشند در صورتی باید در هر چهار سال مردم افراد را در سمت ها جابجا کنند . این جابجایی یا برکناری در هر دوره انجام نمیگیرد بلکه از پستی به پست دیگر انتقال میابند . صدر اعطم المان و نخست وزیر انگلیس را ببینید . بالاتر از انها وجود ندارند و براحتی و بدون‌مقاومت تغییر میکند . دوم مسولین چنین کشورهای به نطر مردم اهمیت میدهند در صورتی در ایران نطر مردم در اولویت قرار ندارد . اگر گاهی دغدغه بیکاری و گرانی را عنوان میکنند از موضع سیاسی کاری هست یعنی مطالبه رفاه اجتماعی اولویت اصلی انقلابیون نیست .
خوش به حال علی اکبر ولایتی مرد 50 شغله تمام دوران ها. کسی که با وجود اینکه کار تخصصی خودش رو هم نمیتونه درست انجام بده عهده دار 50 مسئولیت مهم دولتی هست.
آخرش مذاکره خواهیم کرد
جناب لواسانی هنوز زوده، چرا اینقدر عجله، بگذارید پول دارها از زیباییهای مال خود لذت ببرند، ما هم دنبال اجاره یک اتاق سرگردانیم.
یعنی در کشور ما حتی یک نماینده مجلس هم حق ندارد که نظرش را راجع به روابط ایران-آمریکا بیان کند؟
قارون صفتی که صفت بدی نیست اگر درامد ان از راه حلال و زحمت فراوان باشد.مشکل از انجا شروع میشود که میدانیم ثروت اکثر این عده از راه حلال و با در امد و حقوق معمول نیست بلکه این ثروت در ایران معمولا از زد وبند و چای خوردن با رییس بانک و احتکار و دور زدن تحریم و اختلاس و دلال صفتی و....بدست امده.انجاست که ثروت قارون گونه این عده بیعرضه ی چرب زبان بشدت مهوع بنظر میرسد
حناب حجت الاسلام آنانی که زندگی قارونی دارند و‌ماشینهای انچنانی سوار می‌شوند ما و‌فرزندان ماها نیستند آنها ژن های خوب و آقازاده ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
شما که بهتر میدانیدد کیا هستند زنگ بزنید وبفرمایید اینکار را نکنند خوب نیست ممکن بچه های دیگرا ببیند ودلشان بخواهد واگر خدای ناکرده بچه یکی ار این اقایان که مسئول هستند ودیدند وخواستن انوقت پدر بیچاره وچه جوابی میتونه بده انوقت ان پدر سرش را میگذارد زمین ومیمیرد خدا دوست ندارد این جور ادمها را
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
درویش جان یک سرچی بکنید در مورد چرا اقا زادگی بوجود اند و اقا زادگی در چه جوامعی رشد میکند . من خلاصه را عرض کنم . اقا زادگی یا برتری نزاد و قوم و فرقه زمانی رشد میکند که گروهی اقتدار گرا راه انتقاد را ببندند . مردم را به بدو خوب تقسیم کنند . دگر اندیشان در حوزه سیاست را با هوچی گری و تهمت کنار بزنند . تعریف از انسان خوب را به تطاهر لباس و ظواهر تعریف کنند . . اقتصاد خصوصی نباشد . بنگاها نیمه دولتی باشند یعنی این نیمه دولتی یرای کشور سم هست و گروهی همیشه در چنین روزنه ای نفود مدیریتی و ثروت میکنند . این اقا زادگی زمانی بیشتر میشود که در کشور دمکراسی حاکم نباشد یا کمرنگ باشد . اقا زادگی چرا در سوییس رشد نمیکند و خیلی دلایل دیگر وجود دارد و در نتیجه میشود گفت وقتی در هر کشوری ابزارهای علمی برای اداره کشور در حوزه سیاست و اقتصاد وجود نداشته باسد و گروهی هر ردز با رفتار انقلابی کشور را ادراه کنند این‌موارد اقا زادگی حل نخواهد شد
به احمدی نژاد چراغ سبزهای نشان داده است . احمدی نزاد فردی هست با رفتار انقلابی و احساسی بدون تجربه سیاسی چه زمانی که در محلات استان خودش بود و چه در دانشگاه و چه زمانی که فرماندار و شهردار بود . کلا اصولگرایان افراد متعددی دارند که هر چند گاهی سخنان پوپولیستی بر اجتماع وارد میکنند ابزار سیاسی احمدی نزاد تخریب و تهمت هست و هر فردی که مقابل احمدی نژاد قرار گیرد و خواست که مقابله کند عین منطق احمدی نژاد باید با ابزار تخریب شخصیت وارد شود . کشور نیاز به افراد انقلابی ندارد سال ۵۷ انقلاب شد که حاکمیت مردم و رای مردم با داشتن مجلس مستقل و تشکل احزاب باشد . آزادیهای مدنی وشهروندی باشد . حالا احمدی نژاد با این تعاریف آیا دغدغه اصولگرایان را دارد یا نقش بازی میکند یا نه دعدعه قدرت مردم‌ از طریق انتخابات ازاد را دارد ؟
اگه پیشنهاد و فقط پیشنهاد مذاکره با آمریکا جرمه پس چرا احمدی نژاد راست راست میگرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چون آتو داره !!!!!!!!
اقلیتی قارون صفت در خیابانها با ماشین های میلیاردی رژه میروند ......سوالم این هست ایا داستن خودرو میلیاردی جرم هست ؟ ماشین ضد گلوله که میلیارد قیمت دارد چی ممنوع نیست ؟ واقعا چگونه میشود گفت که وقتی فردی ثروتمند شد و پولدار بود و کارخانه دار بود ماشین گرانقیمت سوار نشود حالا اگر به همین فرد گیر دهیید سرمایه ریالی را تبدیل به دلار میکند و در کشور دیگر ملک و ماشین میخرد و سوار میشود . من فکر میکنم‌هر ده سال این اتفاق میفتد که سرمایه کشور به دلایل سیاسی و سخت گیری حکومتی و تعریف از شهروندی ...... من میگویم آیا افرادی که از دایره خودی هستند و روزی فکر نمیکردند که اینقدر ثروتمند شوند حقوق کارگران را ندادند چطور به انها کسی توجه ندارد ولی اگر تاجری پول کارگرش را داده و از راه حالا کسب درامد کرده نباید خودرو گران قیمت سوار شود اما دیگران میتوانند . یعنی با این سخت گیری فردا مجلس دوباره قانون بنویسد که چون حجاب اجباری کردیم . داشتن خوردو گران قیمت را هم ممنوع کنیم .... آیا ده سال دیگر فکر نمیکنید خوردو سازها خودمان ماشین گرانقیمت تولید میکنند ؟
عبدالاه حاجی صادقی گفت .‌ما بصیرت سیاسی در سپاه را واجب و جناح پذیری سیاسی را حرام میدانیم ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
من باور کردم ....
چی شد که اینجوری شد نه واقعا چی شد
خانم ابتکار واقعاً یک مبتکر تشریف دارن.حتماً دخترها هم میتونن با آرایش کامل و لوازم آرایشی سرکلاس برن.بعد هم یه جورایی دوربینی چیزی هم باخودشون ببرن فیلم بگیرن. چه اشکالی داره نامحرم که بینشون نیست.ولله اگر یه کس دیگه ای این ایده طلایی رو مطرح بکنه کم کمش رسوایی و شرمساری دنبالشه.حالا دیگه تهش رو بخونید حضرات و دختراشون در خفا چه می کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
زنبورک جان تو اینقدر این موارد که گفتی مو شکافی میکنی . چطور در دایره کنترل شما اتفاقاتی میفتد که واقعا شهروندان شوکه میشوند . چون دعدعه اصلی شما حجاب هست زحمتی بکشید همه شماها در چند شهر ایران زندگی کنید اگر واقعا اینقدر برای شماها مشکل ایجاد میکند .‌با این حساسیتی که گفتی اصلا جامعه قفل و بند میشود و مردم گرفتار میشوند .‌اخه این چه تفکر افراطی هست که اگر موبایل داشته باشند اینچنین میشود مگر مردم در خانه و مجلس خصوصی موبایل ندارند . ؟
وزیر و معاون وزیری که حداقل ۲۰ میلیون میگیره میخاد به فکر معلمش باشه که رتبه بندی اجرا نمیشه ؟؟؟؟ اون هم رتبه بندی ۱۵۰ هزار تومانی
مصدق با خروج از معاهده نفتی با انگلیس عملن دست ایران رو از تمام دارایی های ایران در شرکت نفت بریتیش پترولیم که در آن زمان صاحب اکثر شرکت های نفتی در خاورمیانه بود کوتاه کرد و این شرکت تمام دارایی های ایران رو به عنوان جبران خسارت برای خود ظبط نمود. مصدق که مجالس آن زمان را منحل کرد و عملن تمام قدرت کشور را در دست خود گرفت.

به نظر میرسد دولت خبییث انگلیس در آن زمان به همکاری مصدق برای فریب مردم ایران آن نمایش مضحک ملی نمودن صنعت نفت را برای بالا کشیدن دارایی های ایران به راه انداخت.

درست حدود 40 سال بعد همان طرح این بار توسط آمریکایی ها و با اشغال سفارت خانه آمریکا در ایران کلید خورد.

به راستی ملتی که مطالعه ندارد و تاریخ نمیخواند گرفتار تکرار حوادث خواهد شد.


پیروز مجتهد زاده

تاریخدان و سیاستمدار ایرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
استقلال یک مملکت هزینه دارد مفتی بوجود نمی آید و شادروان دکتر مصدق این هزینه را تمام و کمال با تبعید دایم خود پرداخت کرد.
آقی فلاحت پیشه در دفاع از حقوق مردم و رفع دفقر و استیصال این پیشنهاد را داده است آنهایی که از این حرف ایشان ناراحت شده و شکایت کرده اند لابد جز کاسبان تحریمی هستند که می خواهند مردم در فقر نابود گردند خدا آخر عاقبت ما را ختم به خیر کند
اقلیتی قارون صفت که با خودروهای تشریفات میلیاردی با خطوط عبور ویژه و از ما بهتران تخم لق اشرافیت را به دیده مردمی که در حسرت اتوبوس بودند قرار دادند وحسرتها تبدیل به ولنگاری در جامعه شد
طرف فقط پیشنهاد مذاکره داده ازش شکایت شده ؟! حالا میگن چرا غرب به آزادی های مدنی تو کشور گیر میده ؟! وقتی روحانی فقط با تلفن با اوباما صحبت کرد افراطیون چه استقبالی از او با چوب و چماق تو فرودگاه کردن ؟! باز هم گلی به جمال جناب روحانی که از کسی شاکی نشد ؟؟؟!
تابی جون نکنه ماموریت داری مشارکت رو تو انتخابات بالا ببری ؟؟ ولی خواهش برای اصلاحات تو دیگه نسخه نپیچ ،
اقلیت قارون صفت چرا در کشورهای دیگر نیستند؟ مشکل از چیست که این اقلیت رشد کرده اند و بازار طلا و مسکن و خودرو و ذرت وگوشت و....در اختیار گرفته اند.
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مشکل اینجاست که مردم خودشانپ رای می دهند واین از آغاز تاریخ بشریت بوده که همواره قشر فقیر بیشتر از روی جهل حامی اشراف هستند
اوج فلاکت بودجه مملکت وقتی نمایان شد که برای پاداش بازنشستگان عزیز بودجه ای نیست و دولت دستگاهها را موظف به فروش اموال مازاد خود رو کرده ؟! آخه یکی نیست بگه با این دلار ۲۰ هزار تومانی تو بازار فروختید و تورم ۴۴ درصدی رو به ملت تحمیل کردین ، پولش کجاست ؟ یارانه ای که باید ۶۵۰ هزار تومان به مردم بدین ( ۱۵ دلار ) دارین ۱۲ دلار از حق مردم میخورید ؟ پول اب و برق و تلفن رو که دارید نجومی می گیرید ؟ برای اب خوردن دارید مالیات بر ارزش افزوده می گیرید ؟! ۵ ساله دارید حق فرهنگیان رو ضایع میکنید و هنوز یه طرح نتوانستید به مجلس بدید ؟!!
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
چون امثال احمدی نژاد و این افراد از اول فرزند یک فرد سیاستمدار و روشنفکر نبودند . خودشان هم بخاطر ضعف ساختاری قبل از انقلاب بخاطر فشار اجتماعی و فقر مالی به دلایلی شروع به چالش کشیدن دیگر روشنفکران میکردند و راه انها را قبول نداشتند ولی بعد از مدتی فهمیدند که سیاستمدار شدن بدون سواد کافی انسان را بیچاره میکند بطوری که هر فردی که سیاسی شود و سواد کافی نداشته باشد تو دستشویی یا سر سفره غذا با خودش حرف میزند دلیلش این هست هست که سیاستمدار شدن نیاز به چندین سواد و معلومات دارد اگر سیاستمدار شدن ربطی به این ندارد که من مسجد میروم یا نماز میخولنم سیاستمدار یعنی تخصص در چند دروس دانشگاهی ... دمکراسی بیشتر دو یا سه دوره اجازه فعالیت اجرایی به سیاستمداران نمیدهد چون باعث مشکلات در کشورهای دمکراتیک میشود . نفت فتیله و احمدی نزادها احمدی نژاد تمتم شد . افراد سیاسی تکراری در اداره کشور خسته کننده هست
ظاهرا طرح حجاریان و نبوی در ایجاد نارضایتی مردم شکست خورده .
رونمایی مجدد از برگ سوخته خاتمی (تکراری) نشان از سوختن همه برگ های اصلاحطلبان و اصولگرایان در کشاندن مردم پای صندوقهای رای و انتخابات دارد .
ولی نیاز به این کار نبود
کافیست در برخی شهرها از جمله تهران چند گونی سیب زمینی و پیاز توزیع کنند اونوقت مردم چشم بسته رای میدن .

بنده چون سیب زمینی و پیاز در باغچه کاشته ام به هیچ وجه رای نخواهم داد.
بابا این فروغی از کجا داره حمایت میشه که اینقدر تو شبکه ۳ جولان میده ؟ فکر کنم خود علی عسگری هم بدون اجازه او اب نمیخوره ؟! آدم باید خیلی خوش شانس باشه که با آقایان قوم و خویش باشه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
مگه نمیدونی فامیل یکیه
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
در اقتصاد انقلابی برخورد کردند و بعد از انقلاب شنایع را از دست خصوصی خارج‌کردند اقتصاد شد دولتی و حالا با فشار و تهدید در تلویزیون وارد شدند شد تلویزیون میلی . موقع انتخابات نزدیک هست .اصولگرایان این شش سال اینقدر فشار وارد کردند و تهدید کردند تمام ابزارهای فشار انها تمام شده . یعنی میگویند مجلس و دولت و شورای شهرها نباشند خیلی بهتر هست یعنی ترکیب ساختار کشور را بسمتی هل دادند که بگویند این ساختار سوسول بازی هست اینو سخن مرا میفهمی ؟
فاز 11 به صفر میرسه؟؟؟؟ مگه فاز 11 الان تولید داره که به صفر برسه؟ بد نیست نگاهی به فاز موضوع قرارداد بین توتال و پتروپارس بندازین بعد خبر منتشر کنید
عدم مذاکره یعنی ضعف .
حالا علت حمایت جناب شریعت مداری رو از برادران افغان و حمله به عراقچی رو فهمیدم ؟!! ‌فعلا که افغانها دارند به حال روز ما ایرانی ها گریه میکنند هر افغانی شده ۱۴۰ تومان ؟؟! دقیقا ۱۵ سال پیش برعکس بود ؟؟؟
ببخشید مسول مامردم متاسفانه به علت کم کاری و فساد و عذم تخصص باغث ایحاد یک طبقه مرفه شده و همچنین اقتصاد و فرهنگ و.. را نابود کردیم.
لذا عذرخواهی و درخواست مجازات داریم
مردم مجرم ایران
ودر این سوی قارون صفتها...پیرمردی که چهره وسنش از پدرش پیرتر نشان میدهد...از صبح تا شب حمالی وکارگری وغروب هم شرمنده خود وخانواده..چه روزهایی مثل امروز شرمنده یه خوراکی...چه روزهایی از ترس شرمندگی خرید یه پرس کوبیده از کوچه پس کوچه های شهر رد شده مبادا پسرک خردسالش درخواست غذابدهد،در این سوی قارون صفتها چه شبها و روزهایی استرس زلزله وخراب شدن خانه کلنگی استیجاری ترک برداشته وقدیمی وخراب شدن آوار بر روی پسر زیبا وبازیگوش...پسرخردسال پیرمرد نمیداند پدرش بسختی نیازهای اولیه زندگیشان را تامین میکند و درخواست خودرو از پدر میکند وپدر وعده های پوچ و دلخوش کردن پسر و وعده خرید خودرو!و در درون دغدغه تعمیر اساسی موتور سیکلت قراضه..آرزوهای کوچک وظاهرا دست نیافتنی که پیرمرد با خود حمل میکند وپسرک دلخوش به آنها...چقدر سخت وتلخ گذشت ومیگذرد زندگی پیرمرد۳۸ ساله با موهای سفید وچهره چروک وجسمی بیمار وروحی خسته وآرزوهای کوچک...
چرا شکایت از فلاحت پیشه چرا نمی آیند وبا یک رفراندم نظر ملت را در رابطه با مذاکره با امریکا جویا شوند وهر روز همدیگر متهم نکنند چرا از رفراندم میترسید شاید هم نظر ملت اصلا مهم نیست وملت در سرنوشت خود ومملکتشان کاره ای نیستند
مامردم متاسفانه به علت کم کاري و فساد و عذم تخصص باغث ايحاد يک طبقه مرفه شده و همچنين اقتصاد و فرهنگ و.. را نابود کرديم.
لذا از تمام .... عذرخواهي و درخواست مجازات داريم
آیا مدیران کمیته امام، بنیاد مستضعفان و نهادهای این چنینی نیز زندگی متوسط و زیر متوسط دارند؟؟؟
یه نگاهی اگه به نظرات انداخته بشه و همین طور به مثبت و منفی ها متوجه می شید تناسبی نداره.یعنی مثبت و منفی ها به نظر روباته و فقط یه مقداری توجه می خواد کهمتاسفانه سایت تابناک با بی توجهی خودش شورش رو درآورده. شما پیگیری نکنی تابناک عزیز من پیگیری خواهم کرد و در درجه اول به خاطر تشنج و تاثیر سوء بر افکار مردم از شما شکایت خواهیم کرد
لطفا لیست اموال خودتان را همچون احمدی نژاد اعلام کن بعد حرف از راستی درستی بزن ایشان را به چه جرمی دستگیر کن دادن خانه 15 میلیونی به مردم یا خانه که هنوز در نارمک درکنا ر فرزندنش زندگی می کند
امروز در یکی از استان های غربی شاهد ماشین های حمل خودرو صفر برای کردستان عراق بودم
سه تا تریلر بودن با ما شینهای روز دنیا جلو چشمم رژه میرفتن ببینید مار و به چه فلاکتی رسوندن
توان تولید خودرو هم ندارن از ماشین های قارون صفتان میگن خوب خودتون فضای به این حضرات دادین
خانم ابتکار باید بویم که اولا در زمانی که مدرس آقا در مدارس دختران هست این موضوع پیشنهادی شما منتفی خواهد بود . و از طرفی زمانی که تساوی امکانات در مدارس کل کشور وجود ندارد آیا مسئله مهمتر از حضور بدون حجاب در مدارس برای پیگیری وجود ندارد ؟ شما اگر به فکر بانوان هستید چرا عدالت را در کل کشور رعایت نمی کنید ؟ آیا امکانات مدارس کل کشور اجازه چنین کاری را در حال حاضر میدهد ؟
دوما طرح شما خوب ، شما اول زمیته هایی را که گفته اید فراهم آورید و سپس طرحی را مطرح کنید .
سوما چرا نزدیک انتخابات که می شود برخی گروهی از جامعه را جدا می کنید و هر کدام برای آنها نقشه دلفریبی طرح می کنید ؟
برخی مدارس ما کانتیر و چادر هستند . برخی مدارس ما مختلط هستند . برخی مدارس ما حتی امکانات اولیه مانند گاز و بخاری و کولرو تخته هوشمند و مدرس کافی و سرویس بهداشتی مناسب ندارند . مهمتر از دیوار کشی مسئله ای نداریم ؟
از طرفی با همت شماها که برخی بانوان آزادتر از مردان در خیابانها و پارکها تردد می کنند و حتی ادارات هم مستثنی نیستند . چرا محدودیتی قایل می شوید ؟ میخواهید همین تکهپارچه ای را هم که روی دوششان می اندازند و همه بدن هویدا هست کنار بگذارند تا شماها احساس راحتی بکنید ؟ پس از آن برای کسب رای دنبال چه می روید ؟
از طرفی شما که سخن از حجاب بعنوان شئون اسلامی و قانون کشور عنوان کرده اید چرا در مقابل این قانون شکنان و ضد شئونات صدایتان در نیامد.
خواهش می کنم برای نوامیس مردم نقشه نکشید چرا که همه میدانند شما دلسوز مردم نیستید چه رصد به دلسوزی برای فرزندانشان .
ا
خانم ابتکار اعتراف کردند : حجاب محدودیت است چون گفتند که با نداشتن حجاب دختران ( ودرواقع خانمها) بهتر می توانند ورزش کنند.
"در شکایت مطرح شده است که وی به رغم مستندات شورای عالی امنیت ملی اظهارنظر‌هایی مربوط به ایران و آمریکا کرده است که مغایر با سیاست نظام مبنی بر عدم مذاکره بین ایران و آمریکا بوده است."

عجب آزادي بياني
باید دیوار مدارس را تا15متر ببرن بالابعدش بابای مدرسه مگه نامحرم نیست خواهشند نظر کارشاسی بدید
کاسبان تحریم این خوشی برای همیشه نیست.!!!
خاتمی بایستی محاکمه شود به جرم تبعیض و دادن امکانات ملی به استان محل زادگاهش و نادیده گرفتن استان های چهارمحال و لرستان و خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد و تا حدودی هم اصفهان
این ابتکار که خود چادر را بسته مادر ابتکارات است.و همیشه با نظرات ،خود را در رسانه ها مطرح نموده است.
درود بر فلاحت پیشه . مردم ایران هم خواهان مذاکره ورفع اختلافات با دولت آمریکا هستند.
دلسوزی مثل آقای فلاحت پیشه رو خدا برای ملت نگه بداره، .
درود
عزيزان طوري مي گند ماشين هاي ميلياردي كه يكي ندونه فكر مي كنه منظورش بوگاتتيه. برادر من الان ماشين هاي قشر متوسط دنيا مثل سانتافه و سورنتو هم ميلياردي هست. يك آپارتمان 100 متري در تهران ميليارديه.
اگر تا بحال از نین شهرکهایی اطلاع نداشتید که وا مصیبتا و مسوولیتتان را درست انجام نداده اید. اگر اطلاع داشته اید و اینگونه ابراز می کنید باز وامصیبتا و...
آقای رحیمی عضو فراکسیون امید مجلس ما تمام حرفهای عقلانیت! را که در مجلس شنیدیم حالا داری زیر حرفهایت میزنی! انسان در مواقع حساس ماهیت خودش را نشان میدهد که شما نشان دادیند.
متاسفم برای مردمی که به تو رای داده بودند.
@@@ سخنان احمدی نژاد را در مورد مذاکره با آمریکا را مثل 14 سال گذشته تقطیع و تحریف کردند و به خورد مخاطب دادند در صورتی که اینگونه نبوده است.@@@
حاج آقا گلپایگانی دقیق و درست فرمودند اما آیا برنامه ای برای جلوگیری ازین اختلاف طبقاتی هست؟
آیا کسی توانایی برخورد بااین افراد رادارد؟
کاخ نشینی و کوخ نشینی همین است که میبینیم
قارون بودن اگر از راه تلاش و کوشش واقعی باشه هیچ ایرادی نداره اما اینکه با دزدی و اختلاس و استفاده ابزاری از دین خون مردم را به شیشه کردن این ایراد داره این که بیسواد با پارتی به همه جا برسه اما تحصیلکرده راننده اسنپ بشه این درد داره
داماد روحانی از کار برکنار شد/ طرفدارهای بی منطقش عزا نگیرند مطمئن باشید پست پر چرب تری نصیبش شده
اگر بحث دو تابعیتی بودن آقای روحانی صحیح باشد، اخذ پاسپورت انگلیسی ایشان، مربوط به دهه 70 و مربوط به زمانی است که ایشان نماینده مجلس از طرف اصولگرایان، نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی بوده است.
جای تعجب است که آقای مطهری انتظار دارد مردم پای صندوق رای بروند . زهی خیال باطل .
اسلام حجاب را اجباری کرده است
دلم کباب شد حاجی
شکایت نکنید یک رفراندم واقعی تحت نظر بگیرید .
اگر قرار باشه نماینده ای را به خاطر اظهار نظرش بازخواست کنند دیگر نمایندگی معنی ندارد همان بهتر که نماینده وجود نداشته باشد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر