بازدید 4942

وضعیت حال حاضر مترو در ۴۰ساله گذشته بی سابقه بوده است

کد خبر: ۹۱۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 23 July 2019

رئیس شورای شهر تهران گفت: وضعیت مدیریت مترو در حال حاضر طی ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است.

به گزارش مهر، محسن هاشمی در جلسه روز سه شنبه شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران در خصوص مشکلات شرکت راه آهن شهری (مترو) گفت: متاسفانه با وجود تذاکرات قبلی در جهت رسیدگی ویژه به وضعیت مترو و حل مشکلات مدیریتی این مجموعه به نظر می رسد، حمل ونقل ریلی و مجموعه بزرگ مترو که باید اولویت نخست شهرداری تهران برای حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک باشد از اهمیت کافی برای شهردارتهران برخوردار نیست و به مسائل آن رسیدگی نمی شود.

وی ادامه داد: اعتراضات روزهای اخیر در شرکت مترو، ناشی از عدم دقت، توجه و تصمیم گیری مناسب در معاونت حمل ونقل ترافیک و همچنین فقدان انسجام وهماهنگی و ضعف مدیریت در هیئت مدیره و شرکت مترو است.

هاشمی با تاکید بر اینکه این وضعیت در ۴۰ سال گذشته بی سابقه بوده است، گفت: در طول بیش از سی سال از فعالیت شرکت مترو در پس از انقلاب و حتی قبل از انقلاب این وضعیت بی سابقه بوده است.

هاشمی خطاب به شهردار تهران گفت: با توجه به وضعیت فعلی مترو به صورت جدی از جنابعالی می خواهم شخصاً و با تشکیل کارگروه های ویژه، مسائل شرکت مترو را مورد رسیدگی قرار داده و از آسیب دیدن حقوق شهروندان تهرانی و اخلال در فعالیت این شرکت که در نظم عمومی شهر تاثیر جدی دارد، جلوگیری کنید.

وی تاکید کرد: وضعیت کنونی مترو به نظم عمومی و حقوق شهروندان آسیب وارد کرده، ما به شهروندان قول داده بودیم سفرهای ریلی از دو و نیم میلیون سفر به ۷ میلیون سفر افزایش پیدا کند اما در تحقق این برنامه دچار مشکل اساسی شده ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر