بازدید 7895
علیرضا دبیر در نخستین روز ریاست فدراسیون کشتی:

کسی که ضد من و مادرم نوشت را به دادگاه می‌برم

کد خبر: ۹۱۳۱۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 22 July 2019

علیرضا دبیر در نخستین روز کاری اش در فدراسیون کشتی، در جمع خبرنگاران حرف هایی درباره مدیریت رسول خادم در این فدراسیون مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، دبیر خطاب به مدیران و کارکنان فدراسیون گفت: هر کدام از دوستان که گزارش کار را می‌دهند پشت سر قبلی‌ها حرف نزند. من همه چیز را می‌دانم و حتی می‌دانم چه کسانی در فضای مجازی ادمین بودند و علیه من نوشتند و من را تخریب کردند. حتی کسانی که ضد من و مادرم نوشتند، حتی از یک نفر از آن‌ها شکایت کرده‌ام و بزودی بررسی می‌شود. شاید این فرد به درد کار فنی هم بخورد، اما او را به دادگاه می‌کشانم. با صراحت می‌گویم کسی با ما کار کند در خدمتش هستیم. ما چیز پنهانی نداریم. هر کسی خالصانه کار کند در خدمتش هستیم. ما نیامدیم غیبت کسی را بکنیم یا بد کس دیگری را بگوییم.

دبیر در پاسخ به سوالی در مورد دوره قبلی فدراسیون گفت: رسول خادم خیلی برای کشتی زحمت کشید و هیچ‌کس نمی‌تواند منکر شود. اگر ۴ کشتی‌گیر بی‌نظیر در تاریخ کشتی باشند ۲ نفر از آن‌ها عباس جدیدی و رسول خادم هستند. با رسول سال‌ها در کشتی و شورا کار کرده‌ام و او و روحیاتش را می‌شناسم. برای رسول احترام قائلم. فرقی که با رسول خادم دارم این است که وارد ریز کار‌ها می‌شوم. دوستانی که با من صادقانه کار کنند در خدمت‌شان هستم. از غیبت کردن اصلا خوشم نمی‌آید و واقعا ناراحت می‌شوم. خواهش می‌کنم دوستان پشت دیگران پیش من حرف نزنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر