بازدید 16809

وضعیت ناگوار و غم انگیز ستاره سابق استقلال

کد خبر: ۹۱۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲ 22 July 2019

لئوناردو پادوانی قرار نیست به این زودی از یاد هواداران برود، همان بازیکنی که به قول فوتبالی ها سرش را جلوی توپ گذاشت.

به گزارش «تابناک»، لئوناردو پادوانی از هواداران خواسته کمک کنند تا بتواند طلبش را از باشگاه استقلال بگیرد. متن این مدافع برزیلی را در ادامه می‌خوانید: «سلام به همگی، وقتی بعد از مصدومیتم به برزیل برگشتم، برای من لحظه‌ای از شادی و غم بود. شادی به خاطر بازگشت به خانه‌ام و حضور در کنار خانواده و غم برای ترک کشوری که از من استقبال کرد و مرا در آغوش گرفت و امروز آن را به عنوان خانه دوم خودم می‌دانم.

ابتدای مصدومیتم حس کردم زیر پایم خالی شده و اتفاقی که برایم افتاده بود را باور نمی‌کردم، اما در عین حال به خاطر زنده بودن خدا را شکر می‌کردم. اعتراف می‌کنم هنوز هم تا به امروز این اتفاق را باور ندارم. زندگی من همیشه فوتبال، اردو و سفر با تیم برای انجام مسابقات بود. برای کسانی که فکر می‌کنند این نوع زندگی آسان است باید بگویم اصلاً آسان نیست چرا که هیچ وقت زمان زیادی برای حضور در کنار خانواده‌ام نداشتم. من فوتبال را تنفس می‌کردم و از زمان کودکی در رؤیای فوتبال بودم.

در ۱۲ سالگی به دنبال رؤیا‌ها و کمک به خانواده‌ام خانه را ترک کردم. امروز فیزیوتراپی انجام می‌دهم و سعی می‌کنم زندگی‌ام را رو به جلو ببرم. برای قضای حاجت به پروب احتیاج دارم و اگر این دستگاه نباشد خواهم مرد. دارو‌های گرانی مصرف می‌کنم و باید غذا‌های مقوی بخورم. دیگر نمی‌توانم به جا‌های مختلف بروم و زندگی من کاملاً تغییر کرده. کسانی که مرا می‌شناسند یا کسی را در خانواده دارند که از صندلی چرخدار استفاده می‌کند، به خوبی می‌دانند منظور من چیست.

۲ سال پیراهن استقلال را با افتخار و احترام بر تن کردم و در خدمت تیم بودم. همیشه به تعهداتم پایبند بودم و همیشه رفتارم حرفه‌ای بود. حالا که من به باشگاه نیاز دارم، آن‌ها مرا رها کرده و به من پشت کرده‌اند. در زمین فوتبال هنگام بازی مصدوم شدم و در تعطیلات و خوشگذرانی نبودم. هنوز از باشگاه طلب دارم، اما وقتی با باشگاه تماس می‌گیرم کسی جوابم را نمی‌دهد و هیچ توضیحی ندارند. مخارج زیادی دارم و از همه بدتر باید برای گرفتن پولم به استقلال التماس کنم آن هم برای پولی که حق من است. من زندگی‌ام را برای این تیم گذاشتم و حالا به من بی‌احترامی می‌شود. از هواداران می‌خواهم کمک کنند تا پولم را از باشگاه بگیرم. من در کنار شما قوی‌تر می‌شوم. به خاطر درد دل‌هایم با شما عذر می‌خواهم، اما این تنها راهی است که می‌توانم نارضایتی و ناراحتی خود را از مدیران استقلال نشان دهم. از تمام کسانی که مرا فراموش نکردند تشکر می‌کنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲۱
مدیران این مملکت فقط به فکر جیب خود و اطرافیانشان هستند نه مردم برای همین است هر روز عقبگرد داریم
اگر حقی دادحتم بدهبد
از روی انسانیت هم یه مقدار بیشتر بدهید
بهش دلداری هم بدهید
احترام کنید
اقای محترم مدیر عامل واقعا شرم آوره برای یه تیم که با بازیکنش این جوری رفتار کنه اقا این بنده خدا برای دفاع از تیم و در حین بازی اینجوری شده .انسانیت و مسلمانی و ایرانی بودن ما حکم میکنه کمکش کنیم یه ذره از ریخت و پاش ها رو کم کنید یه پولی به حسابش بریزید تا اینم شکایت نکرده .وجدانی هم بگیریم حق با اونه .
ما روایت داریم که مزدها را قبل از خشک شدن عرق بدهیم...این چه بساطی است که تیمهای ما دارند؟مرتب خبر از طلب بازیگر و مربی و اظهار نارضایتی در رسانه ها مشاهده می شود.اگر نمی توانند بدهی ها را بدهند باشگاهها را تعطیل کنند...این بنده خدا اگر طلب هم نداشت بایستی به او کمک می شد چه رسد به اینکه با این وضعیت طلب هم دارد.
جدا ً باعث تاسف هست!
آبرو ایران و ایرانی رو این مدیران بی لیاقت تو دنیا بردن و هنوز هم ادعای مدیریت جهانی می کنند
شرم آور است. جوانمردانه آن است که دست کم بستانکاری او پرداخت شود.
اگر حرف های ایشان درست باشه واقعا مدیران باشگاه استقلال باید خجالت بکشند
این متن رو یه برزیلی نوشته؟
مردم ایران و مسئولین من جمله مسئولین باشگاه استقلال همیشه مردم دار و قلبی پاک و مهربون دارند .....اقای لئوناردو پادوانی مطمن باش نه تنها پولتو میدن بلکه بابت دلجویی مبلغی مضاعف هم به شما پرداخت خواهند کرد!
واقعا ننگ باد بر این مسولین بدون مسولیت
تنها گذاشتن ایشان در این شرایط به حیثیت ملی کشور لطمه وارد می سازد اگر باشگاه نمی تواند لطفا فراخوان برای حمایت از حیثیت ایرانی بدهید .
نمیدونم چرا از دوران ابتدایی تو مغز ما این جمله را فرو میکردن که ما ایرانی ها خیلی انسانهای با مرام و بزرگ منشی هستیم، خیلی کشور ها رفتم و دقیقا متوجه شدم با ایرانی ها خیلی هم نامرد و بی معرفت هستیم، بابا پول مردم بدیم حروم خوری شاخ و دم داره مگه،
پادوانی عزیزخیلی غصه خوردم که سرگذشتت راشنیدم.من هم مانندتوهستم،،من دریکی ازبدآب وهواترین مناطق ایران بمدت ۲۰سال هست کارمیکنم...من هنوزازبهمن ماه ۹۶قسمت اعظم حقوقم رانگرفته ام،،من هم مانندتومتهم هستم که وضعم بسیارخوب است وپول پارومیکنم..چون برخی ازهم صنفان من واقعادربخش خصوصی پول پارومیکنند.امامن نخواسته ام به مردم خودم فشاربیاورم وفقط دربخش دولتی کارمیکنم..من ایرانی ام اماتوخارجی،،،،،من امیدی به گرفتن حقم ندارم،اماشایدتوبتوانی باشکایت ازفیفا،،،،،امامافیفایی نداریم،،،،،،من پزشک متخصص جراحی ۵۱ساله هستم،،،،،کاری برایت نمیتوانم بکنم....امابیابرای هم دعاکنیم،،،
داداش اشتباه متوجه شدی. اینجا ایرانه رفیق! ما خودمون دست گداییمون دراز شده. خدا روزی تو جای دیگه ای بده
اگر استقلال اینگونه باشد، من از رنگ آبی اعلام برائت میکنم!
مسیولین این باشگاه از لفت ولیسشون کم کنن وحق این بنده خدا رو بدن حتما کار باید به فیفا بکشه.کسی تو این مملکت نیست که جوابگو باسه
به عنوان یک استقلالی دور از رسم جوانمردی و پهلوانی است که با کسی که زندگیش را به خاطر استقلال از دست داد اینگونه برخورد شود مدیران استقلال به جای ریخت و پاش های بیهوده مطالبات پادوانی را پرداخت نمایند و حتی کمک مالی به ایشان را سوای از حق و حقوقش باید مد نظر داشته باشند که این به صواب و صلاح باشگاه از هر قهرمانی هم بالاتر است.
واقعا جای تاسف و شرمندگی داره. جوانی که مهمان کشور ما بوده و سلامتیش را فدای تیمش کرده باید ازش به صورت ویژه تقدیر میشد نه به این شکل تحقیر!! این نه در مرام ایرانیهاست، نه مسلمانیست و نه حتی انسانیست.
جناب آقای فتحی
مدیر عامل محترم باشگاه استقلال
در درایت و دلسوزی شما برای استقلال شکی نیست و حتی بدبین ترین هواراران استقلال نیز باید با وجود اینهمه محدودیت، از شما متشکر باشند.
لطفا پس از بررسی همه جوانب و مستندات پرونده آقای پادوانی، در پرداخت های ایشان، نگاهی انسان دوستانه و نه تنها قانونی به این موضوع داشته باشید. این قضیه با بار احساسی که پیدا کرده معیار ارزیابی همه ما قرار خواهد گرفت. موفق باشید.
با احترام به همه رقبای استقلالی.
یک دوست پرسپولیسی
خجالت آور برای مدیران استقلال و ورزش کشور - دیگه آبرویی برای ورزش کشور نذاشتید با این همه بدهکاری و عدم پرداختها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر