بازدید 4938

تاتنهام باسوپرگل دقیقه93، یووه و رونالدو را مات کرد

گل اول این مسابقه در دقیقه ۳۱ و برای تاتنهام به ثمر رسید. در نیمه دوم ورق برگشت و یوونتوس به فاصله ۴ دقیقه از تاتنهام با دوگل رونالدو و هیگواین پیشی گرفت. ۵ دقیقه بعد اما لوکاس مورا با ضربه‌ای غیرقابل مهار دروازه شزنی را گشود تا بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شود.
کد خبر: ۹۱۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵ 21 July 2019

مائوریتسیو ساری در نخستین تجربه خود روی نیمکت یوونتوس شکست خورد..

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های جام بین المللی قهرمانان ICC از ساعت ۱۶:۰۵ به وقت تهران دو تیم یوونتوس و تاتنهام در ورزشگاه ملی سنگاپور به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری ۳-۲ تاتنهام به پایان رسید. گل اول این مسابقه در دقیقه ۳۱ و برای تاتنهام به ثمر رسید. در نیمه دوم ورق برگشت و یوونتوس به فاصله ۴ دقیقه از تاتنهام با دوگل رونالدو و هیگواین پیشی گرفت. ۵ دقیقه بعد اما لوکاس مورا با ضربه‌ای غیرقابل مهار دروازه شزنی را گشود تا بازی به تساوی ۲-۲ کشیده شود. نقش تانگوی اندومبله، بازیکن تعویضی تاتنهام و گرانترین خرید تاریخ این باشگاه روی این گل غیرقابل انکار بود.

در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه به پایان رسیده و به ضربات پنالتی برود، هری کین در سومین دقیقه از وقت‌های اضافه به شکلی اعجاب انگیز دروازه یوونتوس را گشود. لوکاس مورا خط دفاع یوونتوس را که در نیمه زمین حضور یافته بود تحت فشار قرار داد و توپ را بعد از گرفتن از ربیو، به هری کین سپرد. کین نیز بدون درنگ از همان منطقه به توپ ضربه زد و این توپ پشت سر شزنی که از دروازه فاصله گرفته بود، وارد دروازه یوونتوس شد تا تاتنهام به پیروزی ۳-۲ دست یابد.

بوفون، دی‌شیلیو، روگانی، بونوچی، کانسلو، ماتوئیدی، پیانیچ، جان، رونالدو، ماندژوکیچ و برناردسکی نفرات ثابت مائوریتسیو ساری در اولین تجربه او روی نیمکت یوونتوس بودند. شزنی، دمیرال، ربیو، هیگواین، پریرا، موراتوره و کاستانوس نیز نفراتی بودند که در ادامه برای یوونتوس به زمین رفتند. ضمن آن که ساری به قول خود عمل کرد و ماتیاس ده‌لیخت، خرید ۷۵ میلیون یورویی یووه را از دقیقه ۶۳ به جای لئوناردو بونوچی به میدان فرستاد.

برای تاتنهام نیز گاتزانیگا، واکر پیترز، آلدرویرلد، تانگانا، جورجیو، اسکیپ، وینکس، لاملا، علی، سون و پاروت بازی را آغاز کردند و فرتونگن، فویث، سیسوکو، مورا، کین، اندومبله، رولس، مارش، وایت و بودن در ادامه برای اسپرز راهی میدان شدند. این نخستین بازی دوستانه هر دو تیم در رقابت‌های پیش فصل ۲۰-۲۰۱۹ بود. یوونتوس در ادامه این مسابقات چهارشنبه به مصاف اینترمیلان خواهد رفت و تاتنهام یک روز بعد در مقابل منچستریونایتد خواهد ایستاد.

شرح گل‌ها

یوونتوس 0-1 تاتنهام؛ اریک لاملا 30': سون با یک حرکت خوب و با استفاده از تعلل روگانی و بونوچی، در محوطه شش قدم اقدام به شوت‌زنی کرد که بوفون توپ را مهار کرد اما در ریباند، لاملا توپ را به درون دروازه فرستاد.

یوونتوس 1-1 تاتنهام؛ گونزالو هیگواین 56': هیگواین که نیمه دوم بازوبند کاپیتانی یووه را بست، انگیزه‌های بالای خود را به اثبات رساند. روی پاس برناردسکی، پیپیتا از پشت محوطه جریمه شوتی محکم را روانه دروازه تاتنهام کرد و دروازه گاتزانیگا فرو ریخت.

یوونتوس 2-1 تاتنهام؛ کریستیانو رونالدو 60': روی حرکت بسیار خوب دی شیلیو و پاس کات‌بک زیبای او، رونالدو صاحب توپ شد و با شوتی خوب، دروازه تاتنهام را باز کرد.

یوونتوس 2-2 تاتنهام؛ لوکاس مورا 65': اندومبله به درون محوطه جریمه رسید و پاسی خوب برای مورا ارسال کرد. وینگر برزیلی نیز از غفلت دی شیلیو در یارگیری استفاده کرد و به راحتی توپ را به درون دروازه شزنی فرستاد.

یوونتوس 2-3 تاتنهام؛ هری کین 93': روی اشتباه بد رابیو و لو دادن توپ در نیمه زمین، توپ به هری کین رسید و از همان‌جا شوتی فوق‌العاده را روانه دروازه یوونتوس کرد. شزنی که دروازه را ترک کرده بود، نتوانست به توپ برسد و به این ترتیب کین یک گل دیدنی از وسط زمین به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس