بازدید 27355
هزار و هفتصد و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

درخواست قطع آب منزل وزیر نیرو در مجلس!/مردم در این دوره به حرف رئیس دولت اصلاحات گوش نمی‌دهند/پلیس امنیت اخلاقی، اجتماعی و ارزشی تشکیل می‌شود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ابلاغیه یک مسئول درباره حل اختلاف با صدا و سیما/تکذیب لیست انتخاباتی منتسب به احمدی‌نژاد/ داستان تکراری در استقلال: حکم توقیف اموال باشگاه در دست شاکیان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 21 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
ابلاغیه یک مسئول درباره حل اختلاف با صدا و سیما

با توجه به این که طی سال‌های اخیر، دستگاه‌های دولتی در موضوعاتی که نیازمند حل اختلاف است به جای مراجعه به دستگاه قضایی، طبق آیین نامه چگونگی رفع اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی از طریق ساز و کار‌های داخلی قوه مجریه اقدام می‌کنند، یک مسئول مهم اجرایی در نامه‌ای خطاب به برخی سازمان‌ها و ادارات که درباره شمول این آیین نامه به اختلافات با سازمان صدا و سیما استعلام کرده بودند، تأکید نموده که بر اساس ماده یک آیین نامه مذکور، فقط دستگاه‌های زیرمجموعه قوه مجریه مشمول این دستورالعمل هستند؛ بنابراین سازمان صدا و سیما مشمول چنین روشی برای حل اختلافات نیست.
 
درخواست قطع آب منزل وزیر نیرو در مجلس!

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی گفت: آب خانه وزیر نیرو را یک ساعت در ۲۴ ساعت قطع کنید تا وضعیت مردم را درک کند؛ شاید انتقال آب از دریای عمان به استان خراسان جنوبی برای ایشان اهمیت پیدا کند.
 
کنایه نماینده مشهد به روحانی

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: رئیس جمهور می‌گوید مسکن نهایتا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است. اگر مشکلات مردم را حل نمی‌کنید نمک به زخم آن‌ها نپاشید. نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: اگر مشکلات مردم را حل نمی‌کنیم حداقل نمک به زخم مردم نپاشید. آقای رئیس جمهور اعلام کردند که مسکن در کشور فقط ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است یا بنگاه‌هایی که ایشان به آنجا مراجعه و از رانت آنجا استفاده می‌کنند ۳۰ درصد است یا این که خبر از واقعیت‌های اجتماعی ندارند. امروز خانه‌ای که اجاره‌اش ۶۰۰ هزار تومان بوده است با ۲ میلیون هم اجاره نمی‌دهند. تأکید بنده این است که اگر مشکلات مردم را حل نمی‌کنیم نمک به زخم آن‌ها نپاشید.
 
تکذیب لیست انتخاباتی منتسب به احمدی‌نژاد

یکی از نزدیکان احمدی‌نژاد خبر حضور محمود احمدی‌نژاد با دو لیست مجزا در انتخابات مجلس را رد کرد. ساعتی پیش خبری در فضای مجازی منتشر شد که محمود احمدی‌نژاد با دو لیست مجزا در انتخابات مجلس حضور پیدا می‌کند. در این خبر آمده بود که در نشست هفتگی دفتر احمدی‌نژاد تصمیم بر این شده است که جریان احمدی‌نژاد با دو لیست «زنده‌باد بهار» و «مهر عدالت» در انتخابات مجلس یازدهم در تهران حضور پیدا می‌کند. سرلیست «زنده‌باد بهار» بهمن شریف‌زاده و سرلیست «مهر عدالت» عبدالرضا شیخ‌الاسلام خواهد بود؛ اما بهمن شریف‌زاده در واکنش به این خبر به خبرآنلاین گفت: این خبر برای شش سال پیش است که دوباره منتشر کرده‌اند و هیچ تصمیمی درباره حضور در انتخابات مجلس یازدهم گرفته نشده است. وی درباره تصمیم احمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات مجلس هم گفت: آقای احمدی‌نژاد فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات مجلس ندارند.
 
اتهامات تند و تیز رحیمی علیه کریمی قدوسی

نماینده مردم تربت جام در مجلس به بخشی از سخنان یکی از نمایندگان مشهد در شهرستان تربت‌جام، به شدت انتقاد کرد. جلیل رحیمی جهان آبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس خطاب به یکی از نمایندگان مشهد متذکر شد: تذکر من به آقای جواد کریمی قدوسی است، کسانی که از ایشان حمایت کردند تا این وضع در مملکت ایجاد شود؛ یکی بچه گرگ می‌پرورید چو پرورده شد، خواجه هم بر درید. وی با ادعای تابعیت غیر ایرانی داشتن برای این نماینده افزود: آقای کریمی قدوسی، طالبان یک قیف داشت که به ریش مردان می‌گرفت تا ببیند اندازه ریش آن‌ها استاندارد است یا خیر و اگر ریش با آن قیف استاندارد نبود، مردم را کتک می‌زد. شما چه کاره مملکت هستید که به وزیر، به رئیس جمهور و حالا به نماینده مردم در مجلس می‌تازید و بنده را غیرانقلابی خطاب می‌کنید؟ آقای کریمی قدوسی، شما به شهر تربت‌جام آمدید و خطاب به مردم گفتید «نماینده شما انقلابی نیست، نامه بنویسید تا وی رد صلاحیت شود». آقای کریمی قدوسی این ما بودیم که از این سرزمین دفاع کردیم. آقای کریمی قدوسی چه کسی به شما اجازه داد در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی عضویت پیدا کنید؟ چه کسی به شما اجازه داد به تمام ارکان نظام و به مردم بتازید؟ آقای کریمی قدوسی، چند روز سابقه حضور در جبهه دارید و در چند عملیات شرکت کردید؟ از کجا درجه سرداری آورده‌اید؟
 
مردم در این دوره به حرف رئیس دولت اصلاحات گوش نمی‌دهند
 
جلالی زاده نماینده مجلس ششم در واکنش به اظهارات اخیر رئیس دولت اصلاحات مبنی بر ضرورت فداکاری مردم و رأی دان همه به «آزادی» گفت: «من فکر می‌کنم که مردم در این دوره شاید به حرف آقای خاتمی زیاد گوش ندهند. زیرا مردم دیگر حاضر نیستند با شعار و وعده دهن خود را شیرین کنند. به هر صورت کسی مجبور نیست به کسانی رای دهند که مورد پسند او نیستند. اگر چنین باشد که هر بار آقای خاتمی دعوت کند و مردم هم پاسخ دهند که دیگرانتخابات نیست. شاید در ظاهر زوری نیست، اما به نوعی قدرت انتخاب را از من می‌گیرد».
 
پلیس امنیت اخلاقی، اجتماعی و ارزشی تشکیل می‌شود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از راه‌اندازی پلیس امنیت اخلاقی، اجتماعی و ارزشی در آینده خبر داد و گفت: یکی از مطالبات مردم از پلیس، برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی است. «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه یکی از خواسته‌های مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخت نیروی انتظامی تراز جامعه قرآنی، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: تشکیل پلیس تراز انقلاب مستلزم انس با قرآن، فهم دقیق قرآن و شناخت ویژگی‌های پلیس تراز انقلاب است. وی ادامه داد: در همه دنیا پلیس و نیرو‌های مسلح وجود دارند، اما تفاوت ما با نیرو‌های مسلح سایر کشور‌ها بُعد مکتبی نیرو‌های مسلح کشورمان است و این ویژگی، انقلابی بودن و دارا بودن نیرو‌های متدین یکی از شاخص‌های اصلی نیرو‌های مسلح ایران و بخصوص ناجاست.

صحبت از پناهندگی سعید خنده‌دار است

سرپرست تیم ملی والیبال به حاشیه‌هایی که درباره ماندن سعید معروف در آمریکا به وجود آمده، واکنش نشان داد. تیم ملی والیبال ایران در حالی چند روز قبل بعد از حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ در شیکاگو به تهران بازگشت که یک بازیکن و یک مربی تیم ملی در بازگشت همراه سایرین نبودند. غیبت سعید معروف کاپیتان و سعید رضایی مربی تیم ملی برخی حاشیه‌ها را در روز‌های اخیر به وجود آورد و حتی شایعات عجیبی مثل پناهندگی آن‌ها در برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح شد. در این رابطه با امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی تماس گرفتیم. او درباره چرایی عدم بازگشت معروف و رضایی به "ورزش سه" گفت: این اتفاق قطعا با هماهنگی رخ داده است. من نمی‌توانم درباره اینکه بازیکن یا مربی تایم استراحت خود را در کجا سپری می‌کند، تصمیم بگیرم. بلیت معروف و رضایی هم توسط فدراسیون تهیه شده و قطعا همه مسئولان در جریان بودند که این ۲ نفر قرار است چند روز دیگر به تهران بازگردند، چون تمرینات قرار بود یک هفته‌ای تعطیل باشد. وی در واکنش به شایعه پناهندگی معروف و رضایی در فضای مجازی عنوان کرد: واقعا این شایعه عجیب و به ویژه درباره سعید معروف خنده دار است. با توجه به جایگاهی که معروف در ایران دارد، چطور می‌توانند حتی این شایعه را هم مطرح کنند.

امام جمعه همدان: باید برای برخورد با دهه‌های ساختگی فکری اساسی کرد

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، نماینده، ولی فقیه در استان همدان با بیان این که اجرای برنامه‌های شاد در اعیاد مذهبی هیچ تضادی با عزاداری‌ها ندارد، بیان داشت: در حالی که دشمن دائم در حال تبلیغ علیه مراسم‌های مذهبی در اسلام است، ایجاد دهه‌های ساختگی که هیچ دلیل شرعی و نشانه‌ای در اسلام ندارد، کاری است که باید نسبت به برخورد با آن فکری اساسی کرد. وی برگزاری مراسم‌هایی همچون عید غدیر را ترویج دهنده نشاط اجتماعی در جامعه عنوان کرد که ارزش‌های الهی را تبلیغ می‌کند و ادامه داد: زمانی که گفته می‌شود نشاط اجتماعی پایین است، برخی با اجرای برنامه‌هایی که تنها قشر خاصی با وضعیت مالی خوب می‌توانند از آن استفاده کنند، به دنبال ایجاد نشاطی هستند که با هنجار‌ها و ارزش‌های ما در تضاد است.

داستان تکراری در استقلال: حکم توقیف اموال باشگاه در دست شاکیان

باشگاه فوتبال استقلال تهران پس از پرداخت غرامت سنگین پرونده پروپئیچ این بار با حکم توقیف اموال از سوی شاکیان مواجه شده است. دو بازیکن اسبق استقلال علیه باشگاه حکم توقیف اموال گرفتند و یکی از شاکیان هم سه‌بار حکم توقیف اموال گرفته که مدیران باشگاه در نظر دارند در ماه آینده پول این نفرات را پرداخت کنند تا استقلال با تهدیدی مواجه نشود. همچنین استقلال برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید باید بدهی شاکیان خود را پرداخت کند و این بدهی‌ها باید تا ۱۰ شهریور پرداخت شود در غیر این‌صورت کارت بازی بازیکنان صادر نخواهد شد. استقلالی‌ها با پرونده برخی بازیکنان و مربیان سابق خود در فیفا مواجه هستند و به زودی در خطر محرومیت قرار می‌گیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۱۹۷
اگرکمی فکری کنی متوجه می شوی که ایران حداقل 10 برابر عربستان به اقتصاد آمریکا.کانادا.ترکیه وامارات کمک کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
روسیه رو یادت رفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
وانگلیس و روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
میخوان با عوض کردن اسم گشت ارشاد مردم با گول بزنند به قولمعروف چه علی چه خواجه علی فرقی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
من فک کردم ولی چیزی متوجه نشدم. یکی از شماها که اینقد متوجه هستین برا ما دیرمتوجه ها توضیح بدین ما هم متوجه شیم
رئیس اصلاحات و خود اصلاحاتدیگر اعتباری ندارند. الان مردم فقط به یک کاندیدای اقتصاد دان با سابقه و برنامه مشخص برای مسکن و تولید و بیکاری و ثروت رای می دهند.
پاسخ ها
حسن جرنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
مردم دلشون خونه . رای نمیدن .راه دیگری نمونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
مردم اصلا رای نمی دهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اینکه تابناک برخی نظرات مبنی بر رای ندادن را منتشر می کند قابل تقدیر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
داداش تو ایران هر کسی با یه سری نباشه نمی زارن کشور درست بشه چه اقتصاد دان باشه چه نباشه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
یعنی اصلا رای میدن ؟ حالا به هر کسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اینهمه در انتخابات شرکت کردیم چه اتفاقی افتاده،؟ سال تا سال دریغ از پارسال،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
بعد 24 سال راي دادن
اين بار از اين خبرا نيست
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
من هم دیگه رای نمیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
آقای خاتمی وجه ای را که در میان برخی اقشار مردم بدست آورده ای با این حرفها خراب نکن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
متاسفانه اگر کل مسولان سریع نباشند و سریع مشکلات را برطرف نکنند با تحدید بزرگی در رای ندادن مردم ناراضی مواجه می شوند که می تواند بسیار بد باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
رای؟؟؟؟؟؟ باز هم ؟؟؟؟؟
اشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دلتون رو خوش نکنید که خاتمی از اعتبار افتاد مطمپنا ریزش خاتمی تو سبد اصولگرایان نمیره
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
عملکرد روحانی در حوزه اقتصاد و نابودی معیشت مردم همه رو از رای دادن فراری داده . طرف بخاک سیاه نشسته رای بده ؟! خخخخخخخ
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
از آمار رای دادن به مطالبت جایگاه اصول گرا و اصلاح طلب واقعی را متوجه شو!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
شما اطمینان یافتی اقتصاددان از پس اقایان برخواهد امد واقازاده بازی از اون بالا تا پایین حل میشود ویا رانت وپارتی و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اقتصاددان هم بیاد گرفتار فساد وباند بازی میشه مشکل از طرز فکر اقتصاده نه خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ببخشید شما؟ چند نفرید؟ چطوری از طرف مردم حرف می زنید و اعلام نظر می کنید؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دیگه رای نمیدم
گله ای عظیم از ملخ به شهری وارد شد و تمام محصولات کشاورزی شهر را نابود نمود به طوری که قحطی شهر را گرفت و مردم تا سر حد مرگ پیش رفتند. همه نگران بودند که اوضاع چگونه خواهد. مردم گرد هم جمع شدند و تصمیم گرفتند برای چاره جویی نزد شیخی صاحب کرامات فراوان بروند.

شیخ ابتدا به مردم بی اعتنایی نمود و گفت من با گنهکاران صحبتی ندارم و این بلا به خاطر گناهان شماست. پافشاری مردم و اصرار آنها بالاخره جواب داد. اما شیخ برای دادن راه حل شرطی گذاشت.


شیخ به مردم گفت من بسیار گرسنه هستم ابندا برایم غذایی بیاورید. مردم شهر هم سفره ای رنگین با انواع غذاهای لذیذ از گوشت گاو، گوسفند، بوقلمون، شتر مرغ، ماهی و مرغ و انواغ پلو برای شیخ محیا نمودند و شیخ تا سر حد مرگ از غذاها تغذیه نمود و مردم برای نجات او مجبور شدند وی را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کنند.

پس از بهبودی شیخ به مردم گفت اینک زمان آن رسیده تا چاره کار را به شما بگویم. بروید به اداره کشاورزی شهر و از آنها سم برای مبارزه با ملخ بگیرید. علاوه بر این ملخ ها را نیز شکار کنید و با آنها برای خود طعام تهیه نمایید.

مردم با شندین این پاسخ از هوش سرشار شیخ بسیار شگفت زده گشتند و برای سپاس به شیخ ملک و جواهرات فراوان دادند و شیخ این چنین ثروتمند گردید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
همون بار اول هم که این متنو گذاشتی بی معنی بود.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
آنچه در فیلم دیدی بگو نه اینکه تخیلی داستان سرایی میکنی ...جای زمین لرزه امده بود و مردم بسباری کشته شده بودند و در حال گریه و فغان از اینکه هم بستگانشان از بین رفتند و هم‌مالشان نابود شده بود و ایشان بالای تمه ای ایستاده بود و درس دل داری و رعفت و استقامت میداد و میگفت این تقدیر هست که ناگهان زمین زیر پایش لرزید و خود به پا به فرار گذاشت .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
واقعا نمی فهمید چی میگه؟! آنچه را که از بدیهیات است برخی از روی جهالت نمی فهمند و به شیوخ برای پاسخ مراجعه می کنند .در حالیکه الان عصر تکنولوژی است و می توانند از اینترنت کمک بگیرند و کار درست را بدون هزینه اضافی انجام دهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ناشناس ۲۳:۳۷
مثلا اگه از اینترنت برا کشتن ملخ ها استفاده میکردن دیگه لازم نبود برن سراغ شیخ
یک سوال
کل ظرفیت تولید برق ایران ۸۱ هزار مگابایت است و به قول اقایان دولت پیک مصرفی در اوج امسال۵۶ هزار تا است و اگر بر فرض ۱۰ هزار تا صادرات کنیم که کمتر از این است و کل میزان برق ابی کشور برای تولید برق هم ۱۰ هزار تا است چرا پارسال خاموشی داشتیم؟!!!!!
اگر کسی می داند ممنون می شوم ما را روشن کند
بامعاهده پاربس همخوانی دارد این کارها؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
منظورتان ۸۱ هزار مگاوات است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مقدار تولید برق با قدرت انتقال خطوط فرق دارد.
متاسفانه قدرت انتقال خطوط ما با قدرت تولیدمان هماهنگ نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دوست عزیز من خودم در نیروگاه کار می کنم و با مساِیل میزان تولید و مصرف برق و مدیریت مصرف آشنایی دارم. خلاصه خدمتتان عرض کنم که در پیک باری که خاموشی داریم و خاموشی مربوط به اتفاقات بخش توزیع برق در شهرها نیست و مربوط به تولید در نیروگاه است، اتفاقا مصرف برق از تولید بیشتر است. هر چند در اکثر اوقات سال حتی به 50 هزار مگاوات هم نیازی نمی باشد و اکثر نیروگاه های گازی کشور از مدار تولید خارجند ولی بدلیل الگوی مصرف بد برق و صنعتی نبودن اکثر مصارف برای یک بازه کوتاه کشور مجبور است 81000 مگاوات در نیروگاه ها تولید کند در حالیکه شاید در 11 ماه از سال به چنین تولیدی نیاز نداریم. دقت شود که اکثر نیروگاه های ما سوخت فسیلی مصرف می کنندو از این نظر هم اصلاح الگوی مصرف ضروری است.
ناشناس
| Netherlands |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دوست عزیز ظرفیت تولید برق بر حسب مگا وات است نه مگا بایت..
در ضمن 81 هزار مگا وات ظرفیت نصب شده است ، مقدار زیادی از این ظرفیت در حال حاضر قابل بهره برداری نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مجددا اقلیتی !؟
برق کشور را صرف استخراج بیت کوین یا پول الکترونیکی میکنند
و مردم باید از جیب خودشان به ایشان رانت بدهند
و با بی برقی در این گرما زجر بکشند
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مگابایت؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
پارسال سدها آبشون خیلی کم بود یک دلیل عمده خاموشیها مربوط به اون بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
هر بلایی بخوان سر ما میارن!
پس پلیس مبارزه با اختلاس ورانت ورشوه چی .اون کی تشکیل میشه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
جالب اینه که می گوید خواسته مردم است!!!اگر راست می گوئید از مردم نظرخواهی کنید ببینید چه نوع پلیسی می خواهند
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
برایش بودجه نداریم!
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
حالا صبر کن صدها میلیون و شاید میلیاردها صرف پلیس اخلاق و ارزش بشه و دهها هزار شغل جدید بوجود بیاد بعد ببین آنقدر ارزانی میشه که اصلا در دنیا بینظیر بشه. فقط چندتا زندان بزرگ جدید هم برای بازداشتی های اخلاقی ارزشی و چی و چی باید ساخته بشه. چه کشور گل و بلبلی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دهانت را آب بکش، مگر تو مملکت امام زمان دزدی و اختلاس و این چیزها وجود داره"؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اگه رانت خوارها هم چهره جذابی داشتند برای اونها هم سریعا پلیس تشکیل می شد
ناشناس
| Australia |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
برادر من شمتا حجابت رو رعایت کنی، انوار الهی بهت می تابه بقیه مشکلات خودبخودی حل می شه....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
به جای اخبار بی بی سی اگر اخبار داخلی را نگاه کنید روزی نیست که خبری از دادگاه مفسدین اقتصادی پخش نشود!
در ضمن وظیفه پلیس مبارزه با رانت و اختلاس نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
فقط مبارزه با بد حجابی و شل حجابی !!؟؟
هم جنبه تبلیغاتی دارد
و هم خطرناک نیست
چون در افتادن با مافیای رانت و رشوه و اختلاس خیلی خطرناک !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اقا یک راه حل معضل بیکاری همین تشکیل پلیس های .
مختلف هست
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
این پلیس برای بردن ما به بهشته! وگرنه اونایی که اختلاس میکنند و رشوه میگیرن جاشون تو جهنمه.کمتر از کشورمون که مدینه فاضله هست ایراد بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
صبر کنید حجاب خانم ها درست بشود وآقایان هم کلاه روی سرشان بگذارند.انگاه می رویم وپلیس ضد اختلاس تشکیل میدهیم .نگران چی هستید.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اصلا پلیس ارزشی یعنی چی؟ چی ارزش است و چی ضد ارزش است. پلیس باید طبق قانون عمل نماید، پلیس نمی توتند با تشخیص شخصی تصمیم بگیرد.
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
الو الو ....صداتون نمیاد!!...الو
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مگاوات
ای اهالی چوسان قدیم

تا میتوانید زاد و ولد کنید و فرزندان خود را زیاد نمایید چرا که با این کار برای خود نیروی کار رایگان فراهم خواهید نمود و میتوانید از فرزندانتان در کشاورزی و دامداری استفاده بهینه نمایید
ورزش های توپی در ایران خوب درامد دارند البته بعضی رشته های تک نفره هم همین طور است و رشته والیبال فکر کنم به بهترین بازیکنان کمتر از ۵۰۰ میلیون در یک فصل نباشد
رای نمیدیم خواهشها مردم هم دم انتخابات جو گیر نشوند. تابناک اگر منتشر نکنی دیگه میذارمت,کنار
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
اتفاقا این ترفند و سیاست بصورت اهسته اهسته جلو میرود که بخاطر عدم وجود احزاب مردم کم کم بیدار میشوند که رای انها قدرت اجرایی ندارد برای اینکه زمانی رای ارزش دارد که نهادهای دیگر بعد از انتخابات با دولت و مجلس اصلاحات همکاری کنند نه اینکه هر دم به ساعت تهدید به عدم صلاحیت کنند . دوم اینکه خاتمی یا باید در غالب حزب حرف بزند یا کلا از سیاست خداحافطی کند . اینکه مردم‌پای صندوق بیایند ارزش اینکار چیست این رای چه ارزشی سیاسی دارد .فشاز از پایین و چانه زنی و التماس از بالا ؟ واقعا در کجای دنیا چنین هست
گوجه و آلبالو هر دو قرمز هستند لاکن گوجه بسیار ارزان تر هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
تابی اینو بفرست دکتر، رو اعصابه
لواسان که هوا خیلی خوبه.سگ هاشون هم هلو. گود مورنینگ .می گن.آدمها ش هم خیلی شاد وشنگول وآرام وخونسرد دارند زندگی می کنند.بقیه مملکت هم بما ربطی نداره.اصلا ما کشور لواسان هستیم ایرانی نیستیم.ایران به درک!!!
پاسخ ها
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اینکه خواستی شوخی کنی یا جدی هستی به خودت مربوطه لطفا خودت برو به درک نه ایران.خجالت بکش این لفظ حتی بصورت شوخی هم از یک هموطن بعییده.
هزینه ها، مالیات ها و قیمت ها در ایران بر اساس قیمت جهانی دلار و طلا ارزش گذاری میشود،

دستمزد پزشکان بر اساس کتاب دستمزد کالیفرنیا که یکی از ثروتمند ترین ایالت های آمریکاست از بیت المال و پول نفت و به شکل غیر قانونی یعنی همان کارانه پرداخت میگردد

و دستمزد مسئولین، قضات، وکلا، کارکنان شرکت نفت و اعضای هیات علمی دانشگاه ها بر اساس بالاترین نرخ دستمزد در سویس و لوکزامبرگ پرداخت میشود

لاکن دستمزد مردم عادی به ریال و بر اساس حداقل دستمزد پرداختی در افغانستان پرداخت میگردد.
برا هر نفر یه پلیس بذارید فکر کنم بازم راحت نیستید فکر میکنید یه چیزی کم دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
این خواست را نمی توان اجرا کرد ،چونکه به اندازه کافی پلیس و پول نداریم ،به همین جهت از امر به معروف ونهی از منکر استفاده شود که وظیفه دینتان است!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
داریم بر میگردیم به دهه 60 و کمیته و گشت های ثارالله و جندالله و امر به معروف و نهی از منکر با تویوتا لندکروز های خاکی رنگ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
در ایران برای هر نفر باید یک پلیس گذاشت
چون عادت دارید به بی قانونی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اتفاقا وقتی خوندم تشکیل پلیس امنیت اخلاقی ارزشی فکر کردم مگه تا حالا پلیس چطوری بوده ؟ بقیه پلیسا ضد امنیت و اخلاق و ارزشها بودن ؟
مملکت شعاری
کاش اگر قرار بود در ایران به دنیا بیایم هرگز به این دنیا نمی آمدم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مصلحت بود و تو وظیفه بزرگی بر عهده داری که باید انجام دهی!!!
م.ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
آهای مسئولین ببینید چه بر سر مردم آورده اید
شرایط کشور واقعن عالی هست.

یک مسئول (با دور شکم نزدیک دو متر، وزن بالای 150 کیلو، دریافتی ماهانه بالای 80 میلیون تومن، خانواده در کانادا، خودش بنده خدا تنهایی در هتل 5 ستاره و با هزینه سازمانی که در آن کار میکنه زندگی میکنه)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
تازه بنده خدا رو مي خوان آب خونشو هم قطع كنن
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
این مشخصات که میدی مشخصات بشکه هست نه مسئول!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
جناب دور شكم يا همان محيط كمر را چطور اندازه گرفتي نكنه از مجذور شعاع در عدد پي بهره بردي...
آقایان سالها به قول خودتان خدمت کردید و ما حصل مدیریت شما را هم داریم می بینیم.بست نیست دیگه.نکنه می خواهید با میزت دفنت کنند و از اون دنیا زیر نامه ها رو امضا کنی .ول کن دیگه این میزو .بذار یه جوون با مدرک دکتری و با افکار امروزی بیاد یه تحولی تو این دم ودستگاه که هنوز به شیوه قجری اداره می شه ایجاد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اگر چنین جوونی هم جایی دیدی بدون حتما آقازاده است و دکتراش هم خریده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
فقط از حضرت عزرائیل باید تقاضا کنیم به مردم رحم بیشتری کند و کمی تلاشش را بیشتر کند
وزیر نیرو بنده خدا در هتل 6 ستاره در بهترین نقطه تهران سکونت داره که مجهز به برق و آب اضطراری هست و آب و برق اون منطقه به خاطر سکونت مسئولین به ندرت قطع میگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مثل اینکه نماینده مجلس از هیچی خبر نداره ! حالا چطور برای مردم بینوا تصمیم میگره خدا عالمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
چرا بنده خدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خانواده اش کجان چه بی انصافند تنهاش گذاشتن.
من افغانی نیستم و نمی دونم قدوسی چی گفته
دست تک تک کسانی که به جبهه رفتند را باید بوسید ولی مگر هر کس به جبهه رفت باید الان خوب باشد و کارش درست که اینطور نظرات بی در پیکر و نادرست می دهید؟ و فقط با جبهه رفتن می توان سردار شد؟
شما کی هستید که توهین نژادی می کنید؟
متاسفم برای شما
این از اقا و ان هم از اقای کمدی در کانادا که به نژادها توهین می کنند
با عوض کردن نام گشت ارشاد مسئله ای حل نمیشود ،مردم را در زندگی شخصی آزار ندهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
زندگی شخصی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
هدف اصلی آن بودجه ای است که تحت این عناوین میگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
پس روز خودشون را چطوری سپری کنن؟
۱ اقای پژمانفر حقیر خانه ام را ۷۰۰تومن اجاره داده بودم و بخاطر اوضاع بد اقتصادی برای همه بهمین مبلغ تمدید کردم.هر چه رییس جمهور میکوشد تا اوضاع را ارام نشان بدهد امثال شما به اتش زیر خاکستر میدمید و دنبال متشنج کردن اوضاع هستید.
۲نام انرا از گشت کمیته به گشت ارشاد و امنیت اخلاق و ....تغییر دهید فایده ندارد.مهم عملکرد انست که مقبول مردم نیست و تا مقبول مردم نشود صد نام دیگر تغییر دهید در به همان پاشنه است.
۳خدمت امام جمعه همدان عرض کنم برنامه شاد چیست؟همان افراد میخوانند و عزا داری میکنند.بعد همان افراد میخوانند به همان سبک و همان اشعار؛ اینبار مردم دست میزنند.واقعا فرق غم و شادی برای مردم همینقدر است؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
یعنی بعد از کار تو معدن سخت ترین کار این است که از روی آهنگ این مداحها بتونی بفهمی موضوع عزاست یا تولد!
مردم به حرف هیچکدام از مسئولان چه اصلاح طلب و چه اصولگرا دیگر گوش نمیدهند،انتخابات را مثل قبل برگزار کنید ودود ان را هم در چشمان خود تحملکنید!
متاسفانه هرروز نمک بر زخم مردم پاشیده میشود وهرروز هم زخم جدیدی ایجاد میشود
اقاى شعبانى ! هنجار ها و ارزش هاي شما چيه ؟
جناب آقای جهان آبادی بی ادبی برای کسی شناسنامه نیست
نه به رئيس اصلاحات و نه به رئيس اصولگرا ها جواب نخواهند داد .
همیشه همین وضع بوده است.نزدیک انتخابات که می‌شود این خاتمی و بقیهٔ اصلاح‌طلبان یک دفعه پیدایشان می‌شود و خواستار شرکت مردم در انتخابات می‌شوند! وقتی هم که می‌پرسیم چرا باید در انتخابات شرکت کنیم، می‌گویند به زودی همه چیز درست می‌شود! مردم کمی صبر کنید!
سالهاست مردم صبر کرده‌اند. فداکاری کرده‌اند.با بی‌تدبیری‌ها و بی‌کفایتی‌ها، مشکلات اقتصادی و بی کفایتی مسئولان ساخته‌اند.
اگر به مردم باشد، مردم سهم فداکاری خودشان را پرداخته‌اند.حالا نوبت مسئولان است که فداکاری کنند و کنار بروند
پاسخ ها
ناشناست
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ما انتظار فداکاری بزرگی از مسئولین نداریم
همین که لطف کنن و منت سر ما بذارن و برن خونشون بشینن و از بازنشستگی لذت ببرن خودش کلی فداکاری هست
شما در این صفخه با نصب اگهی خرید خانه لوکس در استانبول دارید به ایران خیانت می کنید شما مال پرست هستید که نه ایران برایتان مهم است نه غیرت سرزمینی دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
گله می کند و بعد در بین خبرهاش تبلیغ خرید می گذارد
چرا سخنان نماینده مجلس آقای رحیمی در مورد قدوسی را سانسور کردید ؟؟اخبار را از جاهای دیگه هم میشه بدست آورد !
اول امنیت فیزیکی مردم را برقرار کنید بعد به فکر امنیت اخلاقی باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
امنیت روانی مهمتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
امنیت مالی و اقتصادی هم مهمه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
عزیز من خوب امنیت اخلاقی که نباشد شما هم فیزیکتان به خطر می افتد . وقتی اخلاق نباشد هیچ چیزی سر جایش نخواهد بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
شما چند بار مورد نقض امنیت فیزیکی قرار گرفتید؟؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
درسته امنیت روانی مهمتره که متأسفانه الآن مردم ایران ندارند !!!!!
اقای روحانی مثل احمدی نژاد از سوپری سر کوچه شون همه چیز رو تهیه میکنند برای همینه از قیمتهای واقعی بی خبرند
راستی اقای رییس جمهور قضیه پسرتان حل شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
برادر احمدی نزاد هر روز بین مردم است و اقای روحانی در برج عاج چه قیاس مع الفارقی.انگار خودت هم از مردم نیستی:
این ترانه را شنیده ای/نه قند داریم نه چایی/احمدی نژاد کجایی
کی مردم قدرت انتخاب داشتند؟
پاسخ ها
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
همیشه حق انتخاب داشتیم ولی ..... سر خودمون شیره نمالیم و به خودمون توهین نکنیم بد انتخاب کردنامون با عث شد الان وضعمون این باشه
هر 15 دقیقه 1 نفر در جهان به دلیل هاری جان خود را از دست میدهد. هرگز به گربه، سگ و دیگر حیوانات ولگرد و یا وحشی نزدیک نشوید و در صورت گاز گرفتگی توسط آنها محل گاز گرفتگی را با آب و صابون چند مرتبه خوب بشورید و در سریع ترین زمان ممکن به یک مرکز بهداشتی یا درمانی دارای واکسن مراجعه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
در هر دقیقه یک نفر در ایران در اثر فقر و اعتیاد و بیکاری و دهها موارد دیگر میمیرد که ریشه در تصمیمات کمتر صحیح
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مردم ایران دارند گروه گروه به علت مسولان و تصمیمات آنها می‌میرند. آیا فقر گرانی بیکاری اعتیاد قربانی جانی نمیاورد؟
زندگی در ایران برای مردم عادی مثل زندگی در جهنم است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
دلیلش را هم‌میگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
عزیزم اگه تو ایران زندگی کنی دلیل های زیادی پیدا میکنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ناشناس 23:42
اگر تشریف بیاوری و در ایران زتدگی کنی خودت میفهمی !!! ثا" زندگی در ایران برای یک عده خاص مانند زتدگی در بهشته !!!!!!
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
ما مردم پوست کلفتی هستیم. نکران نباش
بر اساس حکم کارگزینی، میزان حقوق دریافتی یکی از معاونان فعلی وزارت آموزش‌ و پرورش در هر ماه معادل 20 میلیون و 80 هزار تومان است و این رقم بدون احتساب ساعات اضافه کار این معاون است.

این در حالی است که هم‌اکنون دولت حقوق‌‌های 2.5 تا 5 میلیون تومانی را 18 درصد افزایش داده است.

اما از همین شخص، اسناد جدیدی مبنی بر کمک یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش برای تامین هزینه‌های تحصیلی وی منتشر شده است، بر این اساس معاون وزیر آموزش و پرورش در رشته علوم تربیتی (فلسفه تعلیم و تربیت) قبول می‌شود.

وی در همین زمینه به رئیس یکی از سازمان‌های زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش یعنی خودش نامه‌ای تنظیم کرده و طی آن خواستار تامین هزینه های تحصیلی خود می شود.

بر اساس مستندات موجود معاون وزیر آموزش و پرورش که خود نامه درخواست تامین هزینه های دانشگاه را خطاب به رئیس این سازمان (یعنی خودش!) می زند نهایتاً زیر نامه پاراف کرده و دستور می دهد که اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان برای دریافت نامه و پرداخت شهریه اقدام کند.

نهایتاً اداره رسیدگی و اعتبارات این سازمان ذیل دستور او عنوان می‌کند که از محل خارج از منابع اقدام می‌شود. بر اساس درخواست معاون وزیر مبلغ کل درخواست و قرارداد را برای مرحله اول یک ۱۲۰ میلیون ریال پرداخت فیش واریزی را به دفتر معاونت آموزشی ارسال کرد و همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در وجه از حساب جاری بانک ملی شعبه دانشگاه تربیت معلم پس از عقد قرارداد و قبل از شروع دوره پرداخت کرد.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مدارک بسیاری از مسئولین فعلی باپارتی و مدیریت دولتی و.‌‌اخذ شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
میشه بگین از اونور آب چطوری این خبرو داری؟
هیچ عقل سلیمی دیگه به اقای خاتمی گوش تمیدهد ایشان هم به مردم وعده هایی داد که در توانش نبود پس میشود دروغ پوپولیستی هم به نظام جفا کرد انجا که کلمه ماندگار رئیس جمهور تدارکاتچی است را گفت در پایان دوره اش در حالیکه برخلاف ظاهرشان وعده بخودی داد واگر صادق بود واحساس تدارکات چی بود چرا داد تنها با این کلمه وسیله ای شد که مرتب گروهی تکرار میکنند
اولا که سخنان نماینده تربت جام را سانسور کردید! ثانیا بنده و خانواده ام قطعاً در انتخابات شرکت نخواهیم کرد
پلیس برای مقابله با دزدی و فساد و اختلاس و رشوه خوای چی اون هم تشکیل میشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
یکی از وظایف پلیس مبارزه با فساد و دزدی و نقض قوانین شرع است
اختلاس و رشوه ربطی به پلیس ندارد.
بدبخت مملکتی که "سردار"ش کسی چون کریمی قدوسی باشد.
اولا اب و برق کاخ اقای وزیر دوما بقیه مسئولان که در تمام پستهای کلیدی اقتصادی .اجتماعی .فرهنگی و سیاسی .مسکن .راه .بازار .و بانکی و نمایندگی مجلس حضور پر شور دارند پس منشاء.ورشکستگی وگرسنگی وفقر ملت معلوم شد چون ملت هیچ نقشی در مدیریت کشور ندارند
یک سردار همچون قاسم سلیمانی از هر نظر نمونه و یک سردار همچون کریمی قدوسی نکوهیده!
اگر همین فرادا آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و اروپا اعلام کنن که به تمامی ساکنین آفریقا و آسیا پناهندگی میدهند حتی 1 نفر هم در آسیا و آفریقا باقی نخواهد ماند.

آفریقا و آسیا شرایط لازم برای زندگی یک انسان را به هیچ وجه ندارند و متاسفانه وضع اونها به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و این رو از بررسی و مطالعه تاریخ اونها به راحتی میشه فهمید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
شرایطی که در اروپا و امریکا وجود دارد از کره مریخ نیامده . به دست مردم و ساکنانش تهیه و ایجاد و در طول تاریخشان حفظ شده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
آفریقا شاید ۹۰ درصدشان بروند
ولی در آسیا کشورهایی چون چین ژاپن کره مالزی و امارات و ترکیه و عربستان و کویت هم هستند که شاید فقط ده درصدشان بروند
ولی ایرانیان ۹۰ درصدشان خواهند رفت
خاتمی کیلویی چنده؟
هم خسته ام و هم گرسنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
خدا را شکر کن که زنده ای+
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونچنان خوشحالم و اووووووووووووووووووووووووووووووووووونچنان در رفاه کامل قرار دارم که از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگنجم و عنقریب است که پرواز کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
حرفهای یک آغازاده در کانادا در ویلای ده میلیون دلاری اش
خاتمی اگه اینبار هم از مردم دعوت کنه مردم می فهمند که بخاطر خود و خانواده و امنیتشان مردم رو فدا می کنه پس تا ممنوع التصویره حق نداره از اعتماد مردم سو استفاده کنه . اجاره خانه منطقی رفته بالا این نمایندگان وقتی دلار رو دولت پنج برابر کرد سکوت کردند حالا ادای درک شرایط مردم رو در میارن چون نزدیک انتخابات وعده ها زیاد و عمل صفره
کاش پلیس ویژه مبارزه با سارقان و قمه کش ها هم تشکیل شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
نمی بینی؟؟
موضوع تشکیل پلیس امنیت اجتماعی و .... که خلاصه آن مقابله با بدحجابی و مظاهر آن است هم از اون حرفهاست. اگر بدانند ( البته ما میدانیم ) که حجاب و بی حجابی و ترویج یا برخورد با آن هم کار فرهنگی میطلبد در آن صورت این سخن جدید که در ادامه سلسله برخوردهای قهری و فیزیکی قبلی متصل به آن بوده است به این نتیجه میرسیم که آقایانی که شاید مهم‌ترین کارشان اول از همه تفکر و اندیشه در راههای فرهنگی و نرم افزاری سازمان مربوطه اشان است ، به عکس خروجی غیر فرهنگی و نرم افزاری دارند. چرا؟ چون سالهاست که همواره اینگونه موضوعات مطرح هست و ادامه دارد لابد باید علت را در عاملان و مسئولان آن دانست که توانایی برخورد فرهنگی و نرم افزاری ندارند و بر اساس داشته ها و آموزشی که دیده اند حکم برخورد فیزیکی فقهی را صادر می‌کنند.
این مردم ساده لوح باز هم برای اینکه اون یکی رای نیاره میرن پای صندوق. ایران تا زمانی که مردم اون تغییر نکنن هرگز آباد نخواهد شد. اگر این کشور تنها 10 سال در اختیار 1 میلیون آلمانی، انگلیسی، هلندی یا فرانسوی بود و تمام ایرانی ها از آن خارج میشدن کاملن آباد میشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
نه داداش اشتباه میکنی واقعا من تا سه سال نمیدانستم که واقعا رای مردم ارزشی ندارد چون مردم سیاست گذاری مثل کشورهای دمکرات انجام نمیدهند . واقعا قبلا فکر میکردم‌که رای من و شما و حتی میلیونها نفر ارزش دارد . اما به دلایل و اتفاقاتی که در این چند سال افتاد خوب فهمیدم که در ایران فقط برای اینکه خارجیها و نقش از دمکراسی را نمایش میدهیم . در حقیقت خود دمکراسی نیست . اکثر افراد باسواد فهمیدند .
این دفعه مردم به حرف هیچکس گوش نمی دهند چون کسی کاری نمی کنه جز خرج کردن دودهمی بیت المال
پليس امنيت اخلاقي ، اجتماعي ، ارزشي و .....!؟الي بركت ا....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
مشکلی داری سریع اصلاحش کن
شماها به ضرب زور مسلمونید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
چرا اینقدر می ترسید؟؟؟
مگه شما ضد اخلاق و ضد اجتماع و ضد ارزش هستید؟؟
ایشان هم مثل سایر افرادی که در این کشور دستشان به دهانشان میرسد دارای گرین کارت و پناهندگی آمریکا هستند.


شما مردم را خر فرض نکنید.برخی مسئولین فعلی پناهندگی اروپا، کانادا یا استرالیا را دارند و اکثر مسئولین اسبق اکنون در اروپا ساکن هستند و از همه بدتر سفرای ایران بعد از پایان ماموریتشان دیگر هرگز به ایران بر نمیگردند.


این است مدینه فاضله ای که شما مسئولین درست کردید. هیچ گس حتی خودتان حاضر نیستید در اون زندگی کنید
رئیس دولت اصلاحات نمیتونه تا ابد برای مردم نسخه بپیچه،اصلاح طلب،اصول گرا یکطرف و اکثریت مردم هم طرف دیگر قرار دارند،قبلا امید به تغییر داشتیم اما این امید هر روز ضعیف و ضعیفتر میشه
تا كى اين مديران غير ورزشى و ناتوان ، بايد با ابروى اين ملت بازى كنند ؟ تا كى هواداران تيم هاى بزرگى چون استقلال و پرسپوليس بايد شاهد شكايت مربيان و بازيكنان به مراجع قانونى خارجى از جمله فيفا ، براى دريافت حق خود باشند ، اگر نويسنده و يا فيلمسازى يك واقعيت موجود را به رخ بكشد به عنوان سياه نمائى با وى برخورد مى شود ، چه شده و چرا با اين همه ابروريزى مديران بى كفايت ورزشى برخورد نمى شود ؟
رییس دولت اصلاحات اکنون تبعیض هایش در انتقال آب از استان های زاگرس نشین به استان محل تولدش کاملاً مشخص شده و نه تنها ما علاقه ای به ایشان نداریم بلکه خواستار محاکمه ایشان هم هستیم
كلمه ارزش رو لوث كرديد. يك نگاهي به عملكرد خودتون بندازيد ..... دست از سر كچل ملت هم برداريد در ضمن
مردم در این دوره به حرف دولت اصلاحات گوش نمیدهند . چند دلیل دارد . اول اینکه تکلیف رای مردم و میزان نفوذ و ارزش رای مردم را مشخص کنند . دوم اگر حزب وجود خارجی ندارد و نمیخواهند احزاب قدرت را در دست بگیرند صندوق رای را تعطیل کنند و سوم اینکه اصلاح طلبان وقتی رد صلاحیت میشوند و کاندید مستقلی ندارند اصولگرایان ایتلاف میکنند و شعارها را تصرف میکنند در صورتی به ان شعارهای انتخاباتی ایمان و باور ندارند . به شعور مردم بی احترامی نکنید بنابراین سخن اصلی من این هست که اقای خاتمی اول تکلیف خودش را با مردم مشخص کند که چه مواردی را میخواهد اثلاح کند ایا اجازه داده میشود . ایا رای مردم اینقدر نفوذ دارد که با عبور از این همه نهاد انقلابی و آرمانی و مدهبی اصلاحات فرهنگی و اقتصادی و عدالت و ازادی های مدنی و احزاب شکل بگیرد ؟ من مطمن هستم چهل سال که انجام نگرفت بعدا هم انجام نخواهد شد و همین روند انتخابات هم ملغی میشود چون اقتدار گرایان‌میگویند همیشه مردم در انتخابات اشتباه میکنند . چرا مردم را به اشتباه میندازید ؟
اینهمه پلیس برای حجاب اما دریغ از یک پلیس برای اختلاس ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
پلیس برای اختلاس و مواد فروش نداریم . چون همش گل وبلبل است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
تو که هنوز وظیفه پلیس رو نفهمیدی اشتباه میکنی نظر میدی
وظیفه پلیس جلوگیری از اختلاسه؟؟
نه غربی نه شرقی / نه آبی نه برقی!
به نظرم باید پلیس ورزشی فرهنگی اقتصادی هنری حتی تاریخی هم تشکیل بشه! پلیس کم داریم! مخصوصا پلیس واسه حجاب!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
پلیس برای اینکه مردم زباله ها را تو خیابان پرتاب میکنند . پلیس برای اینکه هر روز میلیون ها تن زباله بسمت جنگل های بکر شمال ایران سرازیر میشود در صورتی که چشمه های رودخانه های شمال و ابی که به کشتزارها برای برنج و شالی میرسد آلوده میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
برای مردم قانون گریز ایران واقعا پلیس کم داریم
مخصوصا حجاب
با توجه اقتصاد شکننده جهان دوران شکوفایی طلا شروع شده تا پایان سال منتظر انس ۱۶۰۰ دلاری باید بود ؟ هیچ وقت از سرمایه گذاری در طلا نترسید بخصوص ابشده و شمس طلا .
آبا بهتر نیست گشت پلیس برای این باشد که کودکی را به طرف خیابان مثل چوب پرتاب کنند . پلیس برای جلو گیری از دروغ پلیس برای تهمت پلیس برای رفع ظلم پلیس برای گرانی و بیکاری . پلیس برای اینکه پول پیت امال برای مردم خرج شود . پلیس برای اینکه الان جایگاه رای مردم و خواسته مردم چرا تحقق پیدا نکرد . ووو و چرا دوباره میخواهند بخاطر مواردی که اصلا جرم نیست جرم تعریف کنند .
...........

.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
آها جرم رو فرانسوی ها برای ما تعریف می کنند لابد؟؟؟؟؟
پلیس امنیت اخلاقی، اجتماعی، ارزشی، بسیجی و لباس شخصی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
ببخشید اشتباهی منفی زدم عجله کردم معذرت .
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
استراليا كشوري است حدود ٤/٥برابر ايران دهات وشهر ندارد همه جايش امكانات اش يكسان است اب خوردن همه جا سالم نه گچ دارد ونه أملاح مضر ولي كشور ما ايران شايد درامدش ده ها برابر ان باشد بهر شهر وروستا برويم اب اشاميدني سالم ندارد هميشه معده هاي مردم از گچ هاي اب اشاميدني بيمار وتشكيلات لوله كشي وشير آلات منازل هميشه گچ زده وخراب است چقدر هم دولتهاي ما ازخود متشكر وتعريف خود را ميكنند انگار دنيا همه خراب وفقط ايران هست كه مردمش سرامد انسانها وكشور ايران هم نمونه در دنيا! كمي بايد أنصاف داشت همسايه بغلي تركيه زماني به آنجا مسافرت ميشد بايد چهار چشمي مواظبوسايلمان بوديم حالابرعكس شده در این سالها تركيه اباد شد وإيران خراب حاصل ناكار امدي مسولين كشورمان .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
آنجایی که گفتی گشت ارشاد برای کنترل موی سر و درازی لباس و پیراهن هم‌وجود دارد ؟ انجا بر مبنای علم اقتصاد یعنی مردم در اولویت تولید محور هستند و اقتصاد خصوصی هست ان کشور شرکت های بزرگ سرمایه داری را برسمیت شناخته و دیگر اینکه مردم بر مردم حکومت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
چی میگی فرانسوی؟؟؟
پلیس فرانسه رو هم دیدیم چطور چشم ها رو کور میکنه!
بازار ارز تو بازه ۱۲ تا ۱۵ هزار تومان در نوسان خواهد بود ، گول بالا و پایین شدن قیمتها رو نخورید ، و وارد بازار قمار سفته بازی نشین ، بازار سهام که واقعا خطری شده ؟؟
دوستانی که میگن تو انتخابات شرکت نمی کنیم ، اولین نفرات تو صف رای خواهند بود ، مطمئن باشید میدونند با چه ترفندی شما رو وارد صحنه انتخابات کنند ؟؟؟ مردم بخاطر لجاجت با تمامیت خواهان مانند رسایی و ..... شده شرکت میکنند ، نگذارید مجلس دست افراطیون بیفته شعار بعدی خواهد بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
من در این دوره جز شانزده میلیون نفری بودم که در انتخابات شرکت نکردم و دلیل هم داشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
دولت و مجلس باید دست تمامیت خواهان و افراطی ها بیافتد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
اصلاشرکت نمیکنیم...شماهم سعی نکن بااین حرفهای توخالی فریب بدی...مجلس ونمایندگانش بابودن افراطیون وغیره هیچ فرقی ندارند..همشون گوش بفرمان وبله قربانگوهستند.
در این مورد با امام جمعه همدان موافقم.مثلا یکی همین دهه فاطمیه است که به دو دهه تبدیل شده
پلیس امنیت اخلاقی از نان شب هم واجب تره .
احسنت
اینقد انتخابات الکی بزرگ نکنید در این مملکت. مردم ما اگر خود مسئولین انتخابات برگزار نکنن نمیدونن اصلا کی اتخابات مجلس یا ریاست جمهوری . ۹۹ درصد مردم تو عمرشون نماینده شهرشونو ندیدن . .
امکان انتقال اب دریا ها به مناطق کویری نیست . اب دریا شور و غیر قابل مصرف است . این فرضیه غلط را هاشمی و احمدی نژاد هم مطرح کردند و مثل انرژی هسته ای یک هزینه سنگین در فاز توجیهی تحمیل کردند . .
پس چر وضع بهتر نمیشه با این همه پلیس و آژان
عجب !!!!!!!!!!!!!!! این عادت همه روسای جمهور است که همه چیز را یا نمیبینند ویا ریز میبینند احمدی نژادهم یادتان هست که گوجه فرنگی وتخم مرغ را در سرکوچه خودشان ارزان میخریدند وهمه مردم را میگفتند که اشتباه فکر میکنند وپس این عادت است
تيتر زدين : مردم در این دوره به حرف رییس دولت اصلاحات گوش نمی‌دهند

البته اين آقاي خاتمي محبوب ترين و عزيز ترين شخصيت بود كه الان ديگه بين مردم هيچ اعتباري نداره ها.
مگر وکلای مردم به حرف مردم گوش میدهند ؟
رییس جمهور و نمایندگان مگر وکیل مردم نیستند ؟
نيروي انتظامي كه به دنبال ساختن پليس ارزشي هستي برو و يه مقدار از ارزشها و آرمانهايي كه براش انقلاب شد رو بخون بعد دنبال ساخت پليس ارزشي باشيد
مگه این مجلسیها نمیدونن وزیرنیرومدتهاست بجای خونه توهتل استقلال ساکنه اب هتل رومیخوان قطع کنین!!!
دوباره کمیته رو می خوان راه بندازند با اسم جدید، خدا رحمت کنه آقای هاشمی رو به یه بدبختی کمیته رو جمع کرد.
گول می خوریم و میریم پای صندوق
پلیس فراموش کرده که رسالت کار او حفاظت از منازل مردم و نظم و انضبات دادن به عبورو مرور خودرو ها در شهر ها و جاده هاست همین را انجام بده بقیه پیشکش
چند ساله خونه پدر من با 33 سال تدریس تو آموزش و پرورش رو دزد زد، همه چیو برد، هیچ خبری از دزدش نیست، مطالبه کدوم مردم از پلیس اینه که پلیس ارزش درست کنه؟ پلیس کار واجبتر داره اگر بخواد کارشو انجام بده
انواع واقسام پلیس هاتشکیل شده...چرابه ممالک دیگه پیشنهادنمیکنید؟...حتمااستقبال میکنن..
بادرود،به راستی چه شده است که مامردم بعدازگذشت ۴۰سال ازانقلاب وانتخاب چندین رییس جمهوردرپایان دوره میگوییم آنچه راانتظارداشته ایم نتوانستندبراورده کنندوپیوسته نق میزنیم وایرادمیگیریم وبطورکلی نمی خواهیم قبول کنیم اصلابه دنبال چه هستیم (برایمان تفاوت نمیکند).
خاتمی باید مردم بدانند رنگش حنا نداره بابا ما داریم از بدبختی میمیریم کرایه خونه بیکاری و بدبختی و...............
مهمترین مطالبات مردم از پلیس گرفتن دزد ها و اختلاص گرها و کسانی که پول این مملکت و به تاراج می برند و آزادند آنقدر وضعیت اقتصادی خرابه کسی به فکر امنیت اخلاقی، اجتماعی و ارزشی نیست
اون نماینده محترمی که گفته اب خونه وزیر روقطع کنن تفکر درستی ندارن اب با زور حل نمشه شما که قدرت دارید برای چاههای غیر مجاز برای استخرهایی که از اب شهر استفاده میکنن برای ویلاهایی که میشناسین و....فکری بکنین
آقای رییس پلیس از قول مردم حرف نزن مردم هیچ مطالبه ای ندارند که شما برای هر موضوعی پلیس درست کنید
پلیس پارک
پلیس کوهستان
پلیس پیشگیری
پلیس دختران
پلیس پسران
پلیس جوانان
پلیس کودک
پلیس نوزاد
و...
باز هم انتخابات؟؟؟؟ باز هم رای؟؟؟؟ آهااااااااای خبرداااااااااار . خوابید یا بیدااااااااااااررررر
مردم با چه هدفی رای بدن. این همه رای دادن روز به روز وضعیت بدتر شده. بنابراین دلیلی برای رای دادن وجود نداره، چون مملکت از جای دیگری غیر از مجلس و دولت اداره میشه. ا
مردم در این دوره به حرف رئیس دولت اصلاحات گوش نمی‌دهند
نه اینکه حرف دیگر مسولین را با دل و جان قبول میکنند
اگر قرار بود با زور مشکلات فرهنگی حل شود آمار بزه کاری و زندانیان ما اینقدر بالا نمی رفت.
در کمال ناامیدی بارو بنه ام را بسته و عازم دیار غربت هستم. حالا هر پلیسی را که می خواهید دست کنید.
اکثریت مردم متوجه شده اند که انتخابات در ایران ،تاثیری در پیاده سازی علایق و خواسته های آنها ندارد،و دیگر در انتخابات شرکت نمیکنند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل