بازدید 7508

برخورد مامور شهرداری آبدان با کودک دستفروش

اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیروهای شهرداری محکوم است و برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، باید با قاطعیت تمام با این نیروها برخورد قانونی صورت پذیرد.
کد خبر: ۹۱۲۹۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 21 July 2019

مامور شهرداری آبدان در استان بوشهر کودک دستفروش افغانستانی را به خاطر دستفروشی کتک زد.

به گزارش «تابناک» به نقل از عصر ایران، ابوالحسن گنخکی، بخشدار آبدان ضمن تایید برخورد خشن مامور شهرداری آبدان با کودک افغان که با کتک زدن و پرتاب این کودک همراه بود گفت: اقدامات قانونی لازم از طریق مراجع قضایی دراین خصوص صورت خواهد پذیرفت.

اعمال هر گونه خشونت و رفتار غیرقانونی به ویژه توسط نیروهای شهرداری محکوم است و برای جلوگیری از تکرار این اتفاقات، باید با قاطعیت تمام با این نیروها برخورد قانونی صورت پذیرد.

رفتار غیرانسانی صورت گرفته و اعمال قوه قهریه به منظور جلوگیری از تخلف احتمالی یک کودک توسط نیروی شهرداری آبدان باید جبران مافات شود و شهردار آبدان موظف به انجام اقدامات قانونی در خصوص تنبیه و تعلیق این نیرو تا تصمیم نهایی مراجع مربوطه است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
نیرو چرا باید تنبیه بشه شهردار و استاندار نادان که حد و مرزها رو مشخص نکردن باید اخراج بشن
از مردم آبدان درخواست دارم بر ضد شهردار خود کمپین بزنن
بچه کار زدن داره اخه
اونم از نوع مهاجر
فقط حرف حرف حرف.......لطفا عمل هم بکنید.....بچه خودشو جلوی چشمش کتک بزنید تا حس و حال پدر و مادر اون طفل معصوم دستفروش را بهتر درک کنه ..
چرا یکبار برای همیشه جلوی این اراذل که به اسم شهرداری به مردم ظلم می کنند را نمی گیرند ؟ مگر قرار است مملکت ، پلیس دیگری داشته باشد ؟ یا هر ارگانی برای پیشبرد کار خودش گارد امنیتی ایجاد کند ؟ اینها اصول انسانی را نمی شناسند و باید به بدترین وجه تنبیه شوند . اول باید بچه خودش را آورد و جلوی رویش همان برخورد و کتک و پرتاب کردن را انجام داد (قصاص) تا بفهمد درد بچه ای که هیچ پناهی ندارد چگونه است ؟
فردا از طرف شهردار مدال می گیره مانند تقدیر از نیروی انتظامی خدومشان
اراذل شهرداری
کسی که ناچار نباشه دستفروشی نمی کنه
حقوق نیروهای شهرداری و غیره از تحمیل تورم به مردم تامین میشه
کاستن از حجم نیروهای دولتی مساوی با پرداخت کمتر حقوق و نبودن کسری بودجه و تورم
اول محدودیت شغلی برای پناهنده بعدش خشونت .
معمولا به پناهنده کمک می کنند وتسهیلات ومقرری ولی اینجا کمک که هیچ برخورد ومحدودیت و..
خوی وحشیگری دیگه...مسئولینم که بهش پروبال میدن...عوامل شهرداری اصولا...همشون طلبکاروپررو.... هستن..مردم خودشون بایدازپس اینهابربیان..2-3بارکه ازمردم کتک بخورن..درست میشن..
مسئولین بوشهر مانند مسئولین نیروی انتظامی که از مامور پلیس پارک پلیس تهران تقدیر کردند از این مامور وظیفه شناس شهرداری هم تقدیر نمایید!
همین این که زننده و همان شاهزاده که خورنده است هر دو باضافه من قربانی دزدی و رانت و قاچاق و اختلاس و سرهم یندی و دوز و کلک و...فحشا هستیم .چه طعمی کثیفی دارد زندگی....!
کسانی که نظر میدهند بچه خودش را بیارید جلوی چشم خودش مثل بچه افغانی کتک بزنید فرق شما با اون مامور شهرداری چی هست ، بچه خودش چه گناهی کرده پیشنهاد خصمانه کودک آزاری دیگری میدهید ، آیا برای تنقیح مامور باید کودک دیگری کتک بخورد و آزار ببیند . لطفاً اگر بلد نیستید نظر بدید سکوت کنید تا مقام قضایی و دیگر نهادها اتخاذ تصمیم کنند .
دست این قلچماق شهرداری را باید شکست تا عبرت سایر قلدرهای بی سرو پای شهرداری شوند. آخه بچه زدن دارد بی حیا.
قانون وجود داره رحم و شعور و معرفت هم وجود داره این آدم های نادان هستند که مشکل به کار گیری لازم و به موقع دارند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر