بازدید 2022

پارلمان اروپا به دنبال اعمال تحریم‌های شدیدتر علیه ونزوئلا

پارلمان اروپا از کشورهای عضو خواسته تا تحریم‌های بیشتری را علیه مقام‌های دولت ونزوئلا که مسئول "نقض‌ها و سرکوب‌های حقوق بشری" هستند، اعمال کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۹ 19 July 2019

پارلمان اروپا از کشورهای عضو خواسته تا تحریم‌های بیشتری را علیه مقام‌های دولت ونزوئلا که مسئول "نقض‌ها و سرکوب‌های حقوق بشری" هستند، اعمال کنند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اعضای پارلمان اتحادیه اروپا، نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا را مسئول مستقیم استفاده از خشونت می‌دانند.

پارلمان اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: نمایندگان کشورهای عضو ا شورای اروپایی خواسته‌اند تا تحریم‌های بیشتری را علیه مقام‌های ونزوئلایی مسئول نقض‌ها و سرکوب‌های حقوق بشری وضع کند. مقام‌های اتحادیه اروپا باید تحرکات و اقدامات این اشخاص را محدود کرده، دارایی‌های آنها را مسدود کنند و صدور ویزا برای آنها و وابستگان نزدیک آنها را به حالت تعلیق در آورند.

این قطعنامه با رای موافق 455 نماینده در مقابل رای منفی 85 نماینده دیگر تصویب شد. اعضای پارلمان اروپا همچنین بر اهمیت حمایت از خوآن گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا تاکید کردند.

اعضای پارلمان اروپا همچنین از روند مذاکرات بین اپوزیسیون و دولت کاراکاس در باربادوس با میانجی‌گری نروژ حمایت کرده و از توافق بین دو طرف نیز استقبال کردند.

ناآرامی‌های سیاسی در ونزوئلا بین نیکولاس مادورو و رهبر اپوزیسیون این کشور از ژانویه آغاز شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل