بازدید 13120
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

نرخ‌های پایانی بازار در آخرین روز هفته/ سکه امامی ۴ میلیون و ۴۵ هزار تومان قیمت خورد

بازار طلا و سکه در آخرین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ ۴ میلیون تومانی فروخته شد. آنچه مسلم است، بازار با حساسیت بالایی، به روند بازار ارز چشم دوخته است و هرگونه نوسانی به سرعت در بازار طلا و سکه اثر می‌گذارد.
کد خبر: ۹۱۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 18 July 2019
سکهبازار طلا و سکه در آخرین روز هفته، با افزایش نسبی قیمت‌ها همراه شد. به گونه‌ای که هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به نرخ ۴ میلیون تومانی فروخته شد. آنچه مسلم است، بازار با حساسیت بالایی، به روند بازار ارز چشم دوخته است و هرگونه نوسانی به سرعت در بازار طلا و سکه اثر می‌گذارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در پایان معاملات امروز (پنج شنبه بیست و هفتم تیرماه ۹۸) فعالان بازار طلا و سکه تهران، شاهد نوسان افزایشی قیمت‌ها بر خلاف یکی دو روز گذشته بودند.  

بازار از نیمه‌های دیروز، شاهد ورود تقاضای جدید برای خرید بود. تقاضایی که از سوی برخی افراد رقم خورده بود که به دنبال فرصت مناسب برای خرید بودند و تشخیص این عده، زمانی بود که بهای سکه امامی به کمترین سطح چند هفته اخیر، یعنی ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده بود.

حال برای اطلاع از نرخ‌های بسته شده در پایان این هفته،  گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
سکه


کشتی آرای در ابتدا با بیان اینکه امروز اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها، ۱۴۲۱ دلار بود، اظهار داشت: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۲۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به رقم ۴ میلیون تومان رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) به رقم ۴ میلیون و ۴۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به بعدازظهر دیروز، حدود ۲۰۰ هزار تومان گران‌تر شده است.  

هر نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، با افزایش ۱۰ هزار تومانی، ۹۶۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۹۵ هزار و ۴۰۰ تومان ارزشگذاری شد. این در حالی است که دیروز، هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۳۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسیده بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۱۲ هزار تومان رسیده است.

به گفته کشتی آرای، حباب سکه در معاملات امروز با توجه به افزایش نسبی تقاضا برای خرید، به رقم ۱۵۰ هزار تومان رسید. وی تاکید کرد امروز مهم‌ترین دلیل رشد قیمت ها، افزایش بهای ارز به ویژه دلار به رقم حدود ۱۲ هزار تومان بوده است. این در حالی است که روز قبل، هر اسکتاس دلار در محدوده ۱۱۲۵۰ تومان فروخته شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان