بازدید 17531
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

کاهش قیمت سکه، متوقف شد/ هر قطعه سکه تمام ۴ میلیون و ۲۰ هزار تومان قیمت خورد

بازار طلا و سکه تهران امروز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. به گونه که تا میانه روز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و حتی سکه تمام بهار آزادی تا سطح ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان نیز قیمت گذاری شد، اما در دو ساعت اخیر، بهای این سکه با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی مواجه شده است، روندی که نشان از ورود تقاضا به بازار دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳ 17 July 2019
سکهبازار طلا و سکه تهران امروز دو نیمه متفاوت را تجربه کرد. به گونه که تا میانه روز شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و حتی سکه تمام بهار آزادی تا سطح ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان نیز قیمت گذاری شد، اما در دو ساعت اخیر، بهای این سکه با افزایش ۱۷۰ هزار تومانی مواجه شده است، روندی که نشان از ورود تقاضا به بازار دارد.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز چهارشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۸، بازار طلا و سکه تهران در حالی با ادامه روند کاهشی قیمت‌ها شروع به فعالیت کرد که از میانه روز یعنی حدود ساعت ۱۴ شاهد ورود تقاضای جدید برای خرید سکه به بازار بود. همچنین نوسان نرخ ارز در یکی دو ساعت اخیر نیز بی تاثیر نبوده و باعث تغییر مسیر قیمت سکه از کاهش به سمت افزایش بوده است.

بر این اساس، برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بازار (ساعت ۱۷) گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.
 
سکه

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در ابتدا اظهار داشت: صبح امروز بازار با ادامه کاهش قیمت‌ها همراه بود، روندی که باعث کاهش بهای سکه امامی تا نرخ ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان نیز شد. اما در ادامه، شاهد ورود متقاضی جدید به بازار بودیم. افرادی که به نظر می‌رسد در روز‌های اخیر، منتظر کاهش قیمت طلا و سکه بودند تا در زمان مناسب برای خرید اقدام کنند. در نتیجه با ورود تقاضای جدید، شاهد رشد قیمت‌ها و همچنین افزایش دوباره حباب سکه در بازار بودیم.

بر این اساس، هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در حال حاضر (ساعت پایانی فعالیت بازار تهران) ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با رشد ۱۷۰ هزار تومانی نسبت به میانه‌های روز، به رقم ۴ میلیون و ۲۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد.

به گفته کشتی آرای، هر سکه یک گرمی، بدون تغییر، ۹۵۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳۹۳ هزار و ۶۰۰ تومان ارزشگذاری شد. این در حالی است که امروز، هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۳۷۵ هزار تومان نیر رسیده بود.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۷۰۵ هزار تومان رسیده است که نسبت به نرخ ابتدای معاملات، ۸۵ هزار تومان افزایش دارد.

کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز اظهار داشت: امروز با توجه به ورود تقاضای جدید به بازار، حباب سکه در حال حاضر با افزایش به رقم ۱۴۰ هزار تومان رسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
دولت مدافع سرمایه دار است
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
دولت دلاله
متقاضی جدید! البته از نوع دولتی.
چرا دوباره گرون شد. عجب گیری افتادیم به خدا.
اون موقع که سکه چهار میلیون و هشتصد بود می گفت حباب چهار صد یا پانصد هزار تومان هست!!!!! هنوز هم میگه حباب!!!
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
نوشته حباب منفی!!!!!
خودکرده را تدبیر نیست .... ارزون شده یکسری میان بخرن تا سود کنند و میشه گرانی ....به جای این بی خیال بشید و بزارید ارزون بشه و ثبات برگرده به بازار .....
خوش به حال دلالهای عزیز،استرس هم حدی داره،خدای نکرده حالشون بد شه کی باید جواب بده؟
اينا كين كه وارد بازار ميشن و خريد ميكنن نميزارن قيمت كاهشي بشه؟
کدام حباب سکه؟به واسطه وجود مالیات ارزش افزوده در خرید و فروش سکه همیشه قیمت سکه ۱۰ درصد بیشتر از قیمت طلای آن است پس اگر این عدد بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد حباب مثبت است و کاهش می یابد و اگر کمتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد حباب منفی است و افزایش می یابد
یعنی در اصل در صورتی روند نزولی قیمت اتفاق میوفته که همه بشینن نگاه کنن و هیچی نخرن نخورن نپوشن نپاشن نکارن نفروشن نخوابن کللللا آثاری از حیات باعث میشه چیز میزا گرون بشه
متاسفم برای تابناک
بازم سلطان سکه وارد بازار شد؟
سلام
امروز که 4 ماه از سال جدید گذشته، دانشگاه آزاد هنوز افزایش حقوق کارکنان و هیات علمی را در کل کشور پرداخت نکرده است. همچنین اضافه کاری کارکنان و حق التدریس هیات علمی مربوط به ترم گذشته نیز که باید 2 ماه پیش پرداخت میشد هم هنوز پرداخت نشده است.
ای بابا خدا را خوش نمیاد از ما بهتران بیش تر از این ضرر کنند...........!!!!!!!!؟؟؟؟
منظور از ساعت ۱۴ ساعتی است که بانک مرکزی به یک باره نرخ فروش دلار را ۲۰۰ افزایش داد و این سیگنالی برای افزایش قیمت ارز در بازار آزاد و سکه و طلا شد.
توصیه من به انهایی که دلاروسکه خریدنداینه که نگران نباشیدوفریب نخوریداینها همه بازی روانی وموقت هستندکافیه فقط به نمودارروند دلاردر۴۰ سال گذشته نگاه کنید ازاین کاهش های موقت ودستوری توش زیادهست ولی روندکلی صعودی باشیب بالاست
پنجشنبه ۲۷ تیر ساعت ۱۲:۲۰
سکه ۴۲۰۰۰۰۰
دلار ۱۲۱۰۰
روند نزولی ساختگی متوقف شد !
رییس کل بانک مرکزی جوابگو باشد
سلام
با اینکه 4 ماه از سال جدید گذشته، دانشگاه آزاد هنوز افزایش حقوق سال 98 کارکنان و اعضای هیئت علمی را در کل کشور پرداخت نکرده است.
دستمزد اضافه کاری کارکنان و حق التدریس مربوط به ترم گذشته هم هنوز پرداخت نشده است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر