بازدید 5672
بعد از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی؛

سرمربی کره‌جنوبی خواستار تکرار بازی تدارکاتی با ایران شد

کد خبر: ۹۱۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 17 July 2019

سرمربی پرتغالی تیم ملی کره جنوبی در خصوص قرعه‌کشی مقدماتی جام جهانی که ساعتی پیش در مقر AFC برگزار شد، و در پاسخ به این سؤال که از هم گروهی با کره شمالی با توجه به مسائل سیاسی چه حسی دارید؟ گفت: من به فوتبال نگاه فوتبالی می‌کنم و کاری به مسائل سیاسی ندارم و سیاست‌های دو کشور ارتباطی به فوتبال و تفکرات من ندارد و من فقط روی این تمرکز می‌کنم که تیمم را آماده مسابقات کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، پائولو بنتو در پاسخ به این سؤال که شانس صعود تیمش را چقدر می‌بیند؟ گفت: شانس صعود ما بالاست، چون به شرایط خوبی رسیده‌ایم. روند چند ماه اخیر تیم ملی کره نشان از سیر صعودی ما دارد. من وظیفه‌ام این است تیم‌ها را آنالیز کنم و باید بدانم ترکمنستان و لبنان چگونه بازی می‌کنند. ستاره‌های خوبی را در اختیار دارم اما ستاره تضمین صعود نیست و مهم این است که بازیکن در روز مسابقه چه عملکردی داشته باشد.

وی در ادامه این گفتگو در خصوص مسابقه دوستانه‌ای که با تیم ملی ایران چندی پیش در کره جنوبی برگزار شد، گفت:‌ ایران یکی از قطب‌های اصلی فوتبال آسیاست و استعداد‌های فراوانی دارد. با وجود آنکه در یک بازی دوستانه به میدان رفتیم، اما کار سختی داشتیم. بنتو در پاسخ به این سؤال که آیا تمایل دارد دوباره با ایران روبرو شود، به فارس گفت: چون تیمی به نام ترکمنستان در گروه ما وجود دارد و نوع و فیزیک بازی‌اش نزدیک به ایران است از بازی با ایران استقبال می‌کنم. البته اگر قرار باشد مسابقه‌ای برگزار شود رؤسای فدراسیون دو کشور باید این کار را با یکدیگر توافق کنند، اما من به عنوان سرمربی تیم ملی کره به برگزاری چنین بازی‌ای تاکید دارم.

وی تاکید کرد:‌ ما در ماه‌های پیش رو در فیفادی یک جای خالی داریم و باید ببینیم قبل از اکتبر چه زمانی باید به مصاف ترکمنستان و لبنان برویم و آیا این امکان وجود دارد که قبل از آن دیداری دوستانه با ایران داشته باشیم یا خیر. همه چیز مربوط به رؤسای فدراسیون‌های دو کشور است.

سرمربی تیم ملی کره در خصوص اینکه تیم ملی ایران با ویلمتوتس چه تفاوتی با تیم ملی ایران در زمان کی‌روش داشت، گفت: حقیقتا تفاوت از زمین تا آسمان بود. کاملا مشخص بود که کی‌روش ۸ سال در این جا حضور داشته و بازیکنان به خوبی یکدیگر را می‌شناختند. سبک بازی ویلموتس هم متفاوت بود و آن چیزی نبود که ما فکرش را می‌کردیم و نسبت به تیم ملی زمان کی‌روش تفاوت داشت. ایران همیشه جزو بهترین‌های آسیا بوده و در گروهش اول شده است. ایران در دوره گذشته جام جهانی هم صعود کرده و شانس زیادی برای صعود به جام جهانی آینده در قطر دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان