بازدید 3593
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

تقویت ۵۲۲ واحد شاخص کل بورس در آخرین روز هفته

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۸)، با افزایش ۵۲۲ واحدی معادل ۰.۲۱ درصد به رقم ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته شاهد ریزش ۷۰۳۵ واحدی معادل ۲.۷۸ درصد نماگر کل بازار سهام بودیم.
کد خبر: ۹۱۲۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 17 July 2019
بورسشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه بیست و ششم تیرماه ۹۸)، با افزایش ۵۲۲ واحدی معادل ۰.۲۱ درصد به رقم ۲۴۶ هزار و ۷۹۰ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته شاهد ریزش ۷۰۳۵ واحدی معادل ۲.۷۸ درصد نماگر کل بازار سهام بودیم.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین و آخرین روز کاری هفته، بر خلاف روز قبل، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۱۴۵ واحدی معادل ۰.۲۱ درصد به رقم ۶۸ هزار و ۶۰۷ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۱۲۶ واحدی معادل ۰.۲۱ درصد، عدد ۵۹ هزار و ۹۵۹ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۸۵ واحدی معادل ۰.۲۱ درصد به رقم ۴۰ هزار و ۶۰۹ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۲۳۳ واحد افزایش معادل ۰.۰۹ درصد را رقم زد و به سطح ۲۷۴ هزار و ۸۸۴ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۳۶۳ واحد افزایش معادل ۰.۲۰ درصد به رقم ۱۸۲ هزار و ۳۷۲ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۱۳۱ واحد افزایش معادل ۰.۲۳ درصد همراه بود و عدد ۴۸۸ هزار و ۴۵۸ واحد را به نمایش گذاشت.

بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۹۳ واحد، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۱۴۰ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۱۱۲ واحد، نماد ومعادن متعلق به توسعه‌معادن‌وفلزات با ۸۳ واحد، نماد تاپیکو متعلق به س. نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با ۷۳ واحد، نماد نوری متعلق به پتروشیمی نوری با ۷۲ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۶۹ واحد و نماد شفن متعلق به پتروشیمی فناوران با ۶۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۱۰۱ واحد، نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۵۳ واحد، نماد ونیکی متعلق به سرمایه‌گذاری ملی‌ایران و نماد جم متعلق به پتروشیمی جم با ۴۹ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۴۸ واحد، نماد سپ متعلق به پرداخت الکترونیک سامان کیش با ۴۰ واحد و نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۳۹ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۳ میلیارد و ۳۴۱ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۵۹ هزار و ۱۳۷ نوبت معامله و به ارزش ۱ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل