بازدید 8684
۲
واکنش

استقلال:هنوز محروم نشدیم/وکیل پروپئیچ:محروم اند!

اینکه من باید به فیفا اعلام کنم که استقلال پولی به ما پرداخت نکرده تا فیفا استقلال را جریمه کند ادعای درستی نیست، چون استقلال متعهد شده بود که تا ۱۵ جولای رسید پرداخت را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند. این موعد دو روز است که به اتمام رسیده
کد خبر: ۹۱۲۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹ 17 July 2019

در حالی که مدیرعامل استقلال محرومیت این تیم از دو پنجره نقل و انتقالاتی آینده توسط فیفا را رد می کند، وکیل بازیکن شاکی می گوید این محرومیت قطعی شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیرحسین فتحی، مدیرعامل استقلال درباره خبر محرومیت استقلال از دو پنجره نقل و انتقالات  گفت: من این خبر را تکذیب می‌کنم و چنین چیزی درست نیست. ما دیروز (سه‌شنبه) صحبت‌هایی را در حضور نمایندگان فیفا و فدراسیون فوتبال انجام دادیم و قرار شد فدراسیون جهانی فوتبال طلب پروپئیچ را از محل درآمد‌های استقلال در فیفا پرداخت کند. چنین خبر‌هایی تنها باعث سوءاستفاده و خوشحال شدن دشمنان استقلال می‌شود. نمایندگان فدراسیون فوتبال، شاهد توافق ما با فیفا و حل مساله پروپئیچ بودند. همچنین قرار شد تا یکی دو روز آینده نامه تاییدیه فیفا مبنی بر پرداخت طلب پروپئیچ به فدراسیون فوتبال و سپس باشگاه استقلال برسد.

فتحی در پایان گفت: سند گفته شده مبنی بر محرومیت استقلال متعلق به ۶۰روز پیش است، اما موفق شدیم پیش از پایان این زمان توافقاتی را برای حل مساله پروپئیج انجام دهیم.

استقلال:هنوز محروم نشدیم/وکیل پروپئیچ:محروم اند!

با این حال کپین، وکیل پروپئیچ، درباره این اظهارنظر‌ها گفت: بر اساس حکمی که توسط کمیته انضباطی فیفا در تاریخ ۱۳ می‌ گرفته شد فیفا باید این جریمه را بگیرد و اگر در تاریخ مقرر، پرداخت به طلبکار انجام نگیرد و رسید این پرداخت به فیفا ارسال نشود استقلال با محرومیت روبرو است. اینکه من باید به فیفا اعلام کنم که استقلال پولی به ما پرداخت نکرده تا فیفا استقلال را جریمه کند ادعای درستی نیست، چون استقلال متعهد شده که تا ۱۵ جولای رسید پرداخت را به کمیته انضباطی فیفا ارسال کند. این موعد دو روز است که به اتمام رسیده و هنوز پولی پرداخت نشده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
خدا کند این آٔا راست بگوید
باز هم ندانستن زبان انگلیسی کار دست مسئولین داد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار