بازدید 8341
بازتاب

واکنش بازنده انتخابات کشتی: مجمع مهندسی شده بود!

افتخار می‌کنم که مردانه رقابت کردم، اما چیدمان مجمع مهندسی شده بود و احساس می‌کنم وزارت ورزش باید رویه سالم‌تری پیش بگیرد.حتی نعمتی تماس می‌گرفت و تبلیغ کاندیدای خاصی می‌کرد. احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد.
کد خبر: ۹۱۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 17 July 2019

در پایان مجمع انتخاباتی و زمانی که علیرضا دبیر قصد خروج از مجمع را داشت با آرش میراسماعیلی روبرو شد. رئیس فدراسیون جودو انتخاب دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی را به وی تبریک گفت و این دو رئیس جوان با هم عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالمهدی نصیرزاده، کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی شبهاتی را نسبت به برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی مطرح کرد و گفت: افتخار می‌کنم که مردانه رقابت کردم، اما چیدمان مجمع مهندسی شده بود و احساس می‌کنم وزارت ورزش باید رویه سالم‌تری پیش بگیرد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که گفته می شود وزارت ورزش در مقطعی حامی او بوده است و برای همین به وزارت ورزش رفت و امد داشته، تصریح کرد: من مدیرکل هستم و ضرورت دارد این رفت و آمدها باشد و اگر قرار بود حمایتی شود، فکر می کنم برای رقیبم بود چون قشنگ مشخص بود چیدمان مجمع مهندسی شده بود و حتی نعمتی تماس می‌گرفت و تبلیغ کاندیدای خاصی می‌کرد.

نصیرزاده در پاسخ به این پرسش که اعتراضی نسبت به این مجمع داشت، تصریح کرد: نه می گویند هر چه بگندد بزنند نمک وای به روزی که خود نمک بگندد. من فقط  احساس می کنم وزارت ورزش باید رویه سالم تری پیش بگیرد. وی در مورد اینکه به تایید صلاحیت شدن دبیر اعتراض دارد، تصریح کرد: نه تایید صلاحیت در اختیار ما نیست و امیدوارم هر چی خیر است پیش بیاید.

واکنش بازنده انتخابات کشتی: مجمع مهندسی شده بود!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان