بازدید 4230
جرم خادم و جدیدی چه بود که حذف شدند؟

دبیر درمجمعِ کشتی وعده سفرخارجی به هیات‌ها داد

کد خبر: ۹۱۲۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 17 July 2019

یکی از کاندیدا‌های انتخابات فدراسیون کشتی انصراف داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، کیکاووی سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک، اسبقیان و اعضای مجمع فدراسیون کشتی در سالن ابوالقاسم فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد که علی اکبر جیره سرایی از حضور در انتخابات انصراف داد و محمدرضا صالحی یکی دیگر از کاندیدا‌ها هم غایب بود.

سید اصغر آزوره، جاسم امیری، حمید بنی تمیم، علی اکبر جیره سرایی بازار کرد، محمدرضا صالحی، عبدالمهدی نصیرزاده و علیرضا دبیر ۷ نامزد ریاست فدراسیون کشتی بودند.

دبیر: جرم خادم و جدیدی چه بود که در انتخابات نیستند؟

علیرضا دبیر در وقت نطق خود در حضور اعضای مجمع کشتی گفت: مردیم تا اینجا هستیم. کاش خادم و جدیدی که بزرگان ما هستند هم بودند. جرم این‌ها چیست؟ جرم شان دوست داشتن کشتی است. می‌گذاشتید بیایند مگر چه اتفاقی می‌افتاد؟ امیر خادم مربی من بود و یا عباس جدیدی که وقتی کشتی می‌گرفت روس‌ها غبطه می‌خوردند. ورزش کشتی، بزرگتر از فدراسیون است و همه نباید در فدراسیون باشند. من ۱۵سال نبودم، اما خارج از فدراسیون کار خودم را کردم و هر کمکی از دستم برآمد برای کشتی در شهرداری انجام دادم.

دبیر با بیان اینکه شعار قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ حرف بزرگی است، گفت: از المپیک ۲۰۲۰ غافل نیستیم، اما برنامه اصلی مان ۲۰۲۴ است. کشتی فقط روی تشک نیست. جا دارد از رسول خادم تشکر کنم. رسول برای من همیشه رسول خادم است. امیر برای من همیشه امیر خادم است. همانطور که برای محبی از جایم بلند می‌شوم برای این بزرگان هم بلند می‌شوم. لطفاً دوستان حاشیه سازی نکنند. کشتی به درآمد پایدار احتیاج دارد. اینکه بگوییم من این بانک را می‌آورم فایده ندارد چرا که شما بروید آن بانک هم می‌رود.

انتخابات فدراسیون کشتی


کاندیدای فدراسیون کشتی با اشاره به کاهش تعداد کشتی گیران گفت: بر خلاف فدراسیون قبلی ۹۰ درصد وقتم را برای هیات‌های کشتی می‌گذارم. مشکل امروز کشتی ما مربیان نوجوانان و نونهالان هستند. اردوی تیم ملی جای آمادگی است و باشگاه جای یادگیری. اینطور نیست که هر کس سرمربی تیم ملی شود هر کس را دوست داشت را به کادر خود اضافه کند. این نیست من در فدراسیون کشتی بنشینم و بگویم بفرمایید. ما و تیم فنی مان باید به شهرستان‌ها برویم نه اینکه آن‌ها مربیان شان را بفرستند. مشکل امروز کشتی ما این است که نتوانسته خوب قهرمانان را از رده‌های پایین به بزرگسال انتقال بدهد. حداقل ۹۰ درصد وقت من برای تیم‌های پایه است. خیلی بد است که فقط ۸۵ هزار کشتی گیر داریم. من وقتی ضربه خوردم که حریف خوب نداشتم.

وعده علنی سفر خارجی به روسای هیات‌ها

قهرمان المپیک سیدنی افزود: حتماً روسای هیات‌ها باید به عنوان سرپرست به سفر‌های خارجی بروند. من با لطف خدا و ائمه به مجمع آمدم. من سال ۸۵ هم می‌توانستم رییس فدراسیون شوم، اما شرایط وارد بازی سیاسی شد و نخواستم با کشتی معامله کنم. از من خواستند به گزینه شان در شهرداری رای بدهم، اما بر سر کشتی معامله نکردم. کتکش را هم خوردم. امروز آمدم و هستم و این مانده شما چه تصمیمی می‌گیرید. من آینده حمید سوریان و امید نوروزی هستم. نگذارید این‌ها بروند. این وظیفه شماست که تصمیم بگیرید.

ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل