بازدید 6961

راه‌های سفر تابستانی با تورهای گردشگری خارجی

کد خبر: ۹۱۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 17 July 2019

بیشترین فرصت سفر در تابستان برای خانواده‌ها فراهم است. در روز‌هایی که دانش‌آموزان و دانشجویان تعطیل هستند چند روزی هم می‌شود در روز های کاری پی در پی وقفه انداخت و به یک مقصد زیبای گردشی و متفاوت سفر کرد. در اینجا سه تور پر‌طرفدار را مطابق با سلیقه‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور استانبول؛ سفر به شهری زیبا با مراکز خرید تابستانی !

تور استانبول دلیل جاذبه های گوناگون گردشگری برای همه سنین و سلیقه‌ها دیدنی و سرگرمی دارد و به همه افراد خانواده در هر سنی که باشند خوش می‌گذرد. اینجا شهری زیبا و خوش آب و هواست که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.
این شهر با زیر ساخت های خوب گردشگری از هتل‌های خوب و مقرون به صرفه گرفته تا کافه‌های شبانه شلوغ و پارک آبی‌‌های خوب همه همسفرانتان را در سفر بسیار هیجان زده می‌کند.

هزینه سفر به استانبول معمولا بسیار کم و ارزان‌تر از مقاصد مشابه‌ است، استانبول هم به ایران نزدیک است و هم نیاز به ویزا ندارد. این شهر با داشتن هتل‌های سه ستاره دوست داشتنی و هتل‌های لوکس با امکانات خوب باعث شده با هر بودجه و خواسته‌ای هتل مناسب پیدا کنید.  

در تابستان و همین ماه‌های تیر و مرداد یک روز ‌کامل را برای رفتن به جزیره بیوک آدا خالی کنید با کشتی‌های کنار بسفور با چند لیر به راحتی به این جزیره می‌رسید در ساحل دوچرخه اجاره کنید و اطراف را بگردید و در رستوران‌ها غذاهای دریایی میل کنید.

به دیدن ایاصوفیه و مسجد کبود بروید استانبول پر از مسجد‌های با شکوه است کهشما را حیرت زده خواهد کرد برای خرید سوغاتی‌های سنتی از تنگه بوسفور به سمت گلخانه پارک و مسجد ایاصوفیه قدم بزنید در امتداد این خیابان مغازه‌های زیادی از صنایع دستی را می‌بینید، اگر به همین مسیر ادامه دهید به بازار بزرگ استانبول نیز می رسید که هم برای خرید خوب است هم بسیار دیدنی‌است.

محل اقامت خود را در نزدیکی تقسیم انتخاب کنید،از میدان تقسیم در امتداد خیابان استقلال قدم بزنید اینجا پر از مغازه و بوتیک است تقریبا همه برند‌های ترک در این خیابان شعبه دارند، در همین خیابان خرید خوبی می‌کنید.
تور‌های گردشگری با صبحانه و ترنسفر فرودگاهی هستند و با پروازهای ماهان و اطلس جت نیر برنامه‌ریزی می‌شوند.
هر سوالی در مورد سفر استانبول دارید می‌توانید با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید و سفر تابستانه را آغاز کنید.

تور روسیه؛ تماشای پهناور‌ترین کشور دنیا در آفتاب دلچسب

تور روسیه یکی از انتخاب‌های عاشقان سفر همیشه است. در سفر به روسیه با توجه به اینکه این کشور پهناور دیدنی‌های بسیار دارد بهتر است با آژانس گردشگری مقتدر سیر برنامه‌ریزی سفر کنید. این آژانس تور های بسیار منظم و دقیقی را به مقصد روسیه برنامه ریزی می‌کند.
تور‌های روسیه یک هفته‌ای بوده و به مقصد مسکو، سنت پترزبورگ و کازان برنامه‌ریزی می شوند.
تمام سفر‌های روسیه در آژانس مقتدر سیر دارای ترنسفر بین شهری و فرودگاهی هستند. همین‌طور در تمام شهر‌های دارای یکی دو گشت شهری هستید و با همراهی یک راهنمای فارسی زبان دیدنی‌های برجسته  روسیه را از نزدیک می بینید.

در میدان سرخ مسکو به تماشای کلیسای سنت باستیل رنگا رنگ بروید و با آن عکس یادگاری بردارید. کرملین را ببینید اینجا شاهد ماجراهای تاریخی همچون حمله ناپلئون و استبداد استالین بوده است. برای خرید در مسکو به خیابان پتروسکا باشد که دو طرف خیابان پر از بوتیک‌های شیک است، البته برای خرید سوغاتی روسی خیابان آبارات نیز انتخاب خوبی است.

در سنت پترزبورگ به قلعه پیتر پل با ان زیبایی و جلال را از دست ندهید به دیدن موزه آرمیتاژ بروید که بخاطر آثار ارزشمندی که در خود دارد به لوور شرق معروف شده است. گرند پالاس را ببینید و در رستوران ها و کافه‌های سنت پترزبورگ زیبا از نوشیدنی‌ها و غذاهای روسی میل کنید.

البته تور‌های تابستانه تاتارستان و اقامت در شهر زیبای کازان تور خوبی برای خوشگذرانی‌ به سبک روسی است.

هتل‌های روسیه کیفیت بالایی دارند می‌توانید با خیال راحت یک هتل چهار ستاره و یا سه ستاره خوب انتخاب کنید در تمام هتل‌های پیشنهادی آژانس برای گردشگران صبحانه مفصل روسی سرو می شود. با آژانس مقتدر سیر تابان تماس بگیرید و تور مسافرتی خود را خریداری کنید.

تور بالی؛ سفر به دل بهشت بکر آسیا

اندونزی کشوری زیبا و با پوشش گیاهی استوایی و مناظر کم نظیر است که تمام گردشگران طبیعت دوست را به سوی خود جذب می‌کند.

تور‌های بالی با پرواز‌ ماهان به مدت ۶ و ۷ شب برنامه‌ریزی می‌شوند. آژانس مقتدر سیر کوشیه است بالاترین استاندارد‌های را برای سفر شما فراهم کند تمام تور‌ها دارای ترنسفر ‌های فرودگاهی هستند و با خیالی اسوده۸ به هتل می رسید.

هتل در بالی بخشی از سفر است، در کل نرخ هتل‌ها بسیار مناسب است و امکانات خوبی همچون استخر‌های زیبا و سونا دارند، بسیاری از هتل‌ها خدمات ارائه ماساژ هم دارند.

امکان انتخاب تور ترکیبی مالزی و بالی هم در تابستان ۹۸ برای شما فراهم شده که در یک سفر دو شهر پر‌طرفدار جنوب شرقی آسیا را ببینید.  در کوالالامپور خرید کنید و در هتل زیبای مالزی روز‌های پر از آرامشی را تجربه کنید.

در بالی خوشگذرانی‌های پر هیجان آبی نیز وجود دارد، بسیاری از جوانان و گردشگران در دریای بالی شنا و غواسی می‌کنند و یا پاراسیلینگ و فلای بردینگ را با درصد هیجان بالاتری تجربه می‌کنند.

غذاهای اندونزیایی را نوش جان کنید و مردم خون گرم این کشور را ببینید برای خرید نیز بالی مراکز خرید مدرن و خوبی دارد که هم سوغاتی می‌خرید و هم گشتی در برند‌های مختلف میزنید.

برای برنامه‌ریزی سفر و تدارکات آن با کارشناسان مقتدر سیر تماس بگیرید و همراه گردشگران خوش ذوق تور بالی سفر کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر