بازدید 5757

دستگیری ۳ نفر به اتهام اختلاس در ملایر

کد خبر: ۹۱۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷ 17 July 2019
شهردار ملایر با اشاره به دستگیری ۳ نفر به اتهام اختلاس در ملایر گفت: در بازدید‌های انجام شده از سازمان آتش‌نشانی و گلایه آتش‌نشانان از یک موضوع خاص این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و در این راستا سه متهم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، حسین بابایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حواشی و ابعاد مختلف اختلاس رخ داده در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ملایر اظهارداشت: طی بازدید‌های انجام انجام شده از سازمان آتش نشانی و گلایه تعدادی از آتش‌نشانان از یک موضوع خاص، تذکرات لازم به مدیر عامل سازمان داده شد و آن موضوع را مورد بررسی قرار دادیم.

وی بیان کرد: با بررسی دقیق اسناد و مدارک و اسناد مالی سازمان از طریق یک فایل بانکی متوجه اختلاس رخ داده شدیم که در این راستا ۳ متهم پرونده شامل مدیر عامل سازمان، مسئول امور مالی و مسئول حقوق و دستمزد سازمان آتش نشانی شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

بابایی با اشاره به اینکه شروع این اختلاس از سال ۹۳ بوده است گفت: هم اکنون کارشناسان شهرداری و دادگستری در حال بررسی اسناد و مدارک پرونده هستند و تاکنون مبلغ ۲۱۶ میلیون تومان از مبلغ اختلاس تأیید شده است.

شهردار ملایر با اشاره به اینکه در این دوره مدیریت شفاف سازی در تمام حوزه‌ها را در اولویت کار شهرداری قرار داده‌ایم، گفت: با توجه به دستورالعمل‌های صادره هیچ پروژه جدیدی نباید شروع شود و در این دوره اتمام پروژه‌های ۲ دوره مدیریت قبلی شهرداری از دیگر اولویت‌های کاری ما بوده است.

وی با تأکید بر اینکه جابه‌جایی نیرو در ۲ دوره قبلی مدیریت شهرداری موجب کاهش راندمان کاری پرسنل شده بود، اظهارداشت: در این دوره یک فضای امن برای پرسنل ایجاد شد تا بدون دغدغه از جابه‌جایی وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

بابایی با بیان اینکه در این دوره جلوی جذب نیرو به شهرداری شهرستان گرفته شده است که اقدام بزرگی به شمار می‌آید، تصریح کرد: حقوق مزایای که هم اکنون بصورت یک ماهه به پرسنل شهرداری ملایر پرداخت می‌شود به اندازه کل حقوق و مزایای یک ساله‌ای است که در سال ۹۰ پرداخت شده است.

شهردار ملایر درباره مطرح شدن موضوع استیضاح شهردار از سوی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر اظهار داشت: استیضاح حق طبیعی شوراست و اگر مجموعه شورا فرد بهتری را برای مدیریت شهرداری ملایر سراغ دارند قطعا ضروریست هر چه سریعتر در زمینه معرفی این شخص اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه طی چند سال حضورمان در شهرداری ملایر از همه رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان حمایت کرده ایم و ساختمانی با عنوان سرای اهل قلم در اختیار شان قرار داده ایم و در مقابل انتظار تعامل و همکاری داریم.

بابایی درباره جابه‌جایی تنها دکه روزنامه فروشی شهرستان از اول بازار به دلیل مصوبه ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز تصریح کرد: در نظر داریم دکه‌های زیادی را با محوریت کار‌های فرهنگی و مطبوعاتی در مکان‌های مطلوبی در سطح شهر ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه استهلاک و سرقت لوازم بهداشتی و تجهیز و بازسازی سرویس‌های بهداشتی هزینه‌های سنگینی به شهرداری تحمیل می‌کند، ابراز کرد: با توجه به حجم زیاد مسافران در فصل تابستان شهرداری ملایر در صدد رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی در سطح شهرستان است.

شهردار ملایر با توجه به اعلام سازمان صنایع دستی منوط به کم بودن شاخص‌های معرفی صنعت منبت در سطح شهرستان از فراخوان شهرداری ملایر برای طراحی المان مبل و منبت خبرداد و افزود: در حال حاضر یک المان از ورودی همدان نصب شده و دو المان دیگر نیز برای ورودی‌های شهرستان توسط شهرداری در دست ساخت است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار