بازدید 22131
هزار و هفتصد و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توکلی: خیلی اتفاق افتاده که اطرافیان یک مقام سیاسی ناتو باشند/روایت عارف از دیدار با سران قوا درباره رفع حصر/قالیباف از "ایرنا" شکایت کرد/واکنش به اظهارات روحانی درباره ژاپن ناشی از تفاوت فرهنگی است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اینفانتینو قول داده بود درباره ایران با ترامپ حرف بزند /یک نماینده اصولگرا، اصلاح‌طلبان مجلس را تهدید به رد صلاحیت کرد/چمران: جمنا و شورای ائتلاف مکمل هم هستند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۲۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 16 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
خیلی اتفاق افتاده که اطرافیان یک مقام سیاسی ناتو از آب درآیند
 
احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با «آزادی» گفت: «من معتقد نیستم که الان قوه قضاییه کار سیاسی می‌کند. اگر بازداشت طبری صحت داشته باشد که تکذیب هم نشده است، به نظر من کار درستی انجام شده و نشانه این است که دیگر رودربایستی‌های متداول بین مقامات وجود ندارد.» وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا این موضوع به معنی تضعیف جایگاه آملی لاریجانی است، گفت: «آقای آملی نیز مثل هر فرد دیگری انسان است و ممکن است نسبت به فردی خوشبین باشد و یا غفلت کند. همان طور که قبلا هم برخی اخباری درباره ایشان منتشر شد، اما درست نبود. این موضوع نیز می‌تواند لایه‌های پیچیده‌تری داشته باشد. به اضافه اینکه همه جا ممکن است افراد ناجوری پیدا شوند. در تاریخ سیاسی خیلی اتفاق افتاده که اطرافیان یک مقام سیاسی ناتو از آب درآمده‌اند. اگر بعد از آنکه معلوم شد او فرد بدی است، از او دفاع کند می‌توان به او ایراد گرفت.»توکلی درباره اهداف افشاگران این ماجرا نیز گفت: «من به آقای زاکانی اعتماد داردم و او را دلسوز می‌دانم و فکر می‌کنم خواسته وظیفه‌اش را انجام دهد. البته هر افشاگری خوب نیست و هر افشاگری هم بد نیست، بستگی دارد که هدف از افشاگری چیست. اگر هدف تسویه حساب سیاسی باشد که حتما بد است، اما اگر هدف از افشاگری انجام وظیفه و دفع خطری از دستگاه باشد، خوب است.»
 
مداخلات در پرونده نجفی چه بود؟

خبرنگاری در نشست خبری قوه قضاییه پرسید در دادگاه آقای نجفی مطرح شد که برخی نهاد‌های اجرایی مانع از روند دادرسی شده اند. در این باره توضیح می‌فرمایید؟ اسماعیلی گفت: رئیس دادگاه گفت: بخش‌های اجرایی مداخله کردند. نگفت مانع شدند. آنچه مد نظر بود، مورد انتقاد ما بود، عملکرد پلیس، عملکرد بخش‌های خبری صدا و سیما و رسانه ها، مداخلاتی در روز‌های اولیه تحقیقات داشتند که مطابق با ضوابط قانونی نبود. رئیس دادگاه بدون ذکر اسم، این مداخلات را بیان کرد. این که اسلحه را دست کسی بدهند و اینگونه سؤال شود مداخلات غیرقضایی بود. رئیس دادگاه به دولت و غیردولت اشاره نکردند. نگفت هم مانع شدند. گفت: مداخله شد. این که کسی سمت ندارد و برود اسلحه دست بگیرد، مداخله بود. / خبرآنلاین

اینفانتینو قول داده بود درباره ایران با ترامپ حرف بزند

علی سلیمانی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال ایران گفت: در فیفا پول داریم، اما فیفا تا زمانی که نام ایران از لیست تحریم‌ها خارج نشود، به هیچ وجه نمی‌تواند به ما پولی بدهد. ما فقط یک میلیون و ۵۰ هزار دلار بابت زمین شماره یک آکادمی ملی فوتبال اعتبار خواهیم داشت، کمک سالانه ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار یورویی فیفا به اعضا هنوز پرداخت نشده و پروژه‌های تعریف شده دیگری هم وجود دارد.

یک نماینده اصولگرا، اصلاح‌طلبان مجلس را تهدید به رد صلاحیت کرد

«پورمختار»، عضو کمیسیون حقوقی مجلس گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس برای جمع‌آوری امضا با هدف فشار به قوه قضائیه جهت لغو مجازات محمدرضا خاتمی اقدام کرده‌اند. این نمایندگان امضاکننده نامه حمایت از محمدرضا خاتمی، از دروغ، تقلب حمایت و عدم التزام خود به قانون را اثبات کرده‌اند، پس صلاحیت نمایندگی در مجلس آینده را ندارند. شورای نگهبان باید با دقت افرادی را که به دنبال لشکرکشی سیاسی علیه قانون و نهاد‌های قانونی هستند، رصد کند.

روایت اهالی بهارستان از مجوز حمل اسلحه

«راننده احساس می‌کند می‌خواهند کیف را بدزدند که اسلحه را می‌کشد و مسلح می‌کند که در این لحظه احتمالاً...» این بخشی از روایت نماینده اصفهان از اقدام به تیراندازی راننده‌اش در خیابان ولیعصر است. اما آیا نماینده مجلس یا راننده او، مجوز حمل سلاح دارند؟ نمایندگان مجلس شورای اسلامی پاسخ منفی می‌دهند. سیدحسین نقوی‌حسینی: ما چیزی به‌عنوان محافظ نماینده نداریم، اما نماینده می‌تواند نیروی همراه داشته باشد. مهرداد لاهوتی: اگر نماینده‌ای مجوز حمل اسلحه داشته باشد، تنها خودش مجاز به استفاده از آن است نه همراه یا راننده او. هاجر چنارانی: باید قانون اصلاح شود تا اسلحه نمایندگان ادوار پس گرفته شود. غلامعلی جعفرزاده: قبل از آنکه نماینده شوم مجوز حمل سلاح داشتم، اما بعد از نماینده شدن، اسلحه را از من گرفتند و گفتند نمی‌توانم سلاح حمل کنم. / ایرناپلاس

دلیل شکایت محمدرضا شجریان از صداوسیما

وکیل شجریان درباره شکایت شجریان از صداوسیما گفت: تیر ماه سال ۸۸ به خاطر پخش بدون رضایت آثار موکلم در صدا و سیما، شکایتی را مستند به ماده ۲۳ قانون حمایت از حقوق مولفان، مصنفان و هنرمندان از این سازمان در دادسرای کارکنان دولت مطرح کردم، زیرا در این ماده قانونی صراحتاً آمده که اگر آثار کسی را بدون اجازه انتشار، پخش یا نشر دهند، مجازاتش شش ماه تا دو سال حبس است. /ایرنا
 
چمران: جمنا و شورای ائتلاف مکمل هم هستند

نایب رئیس جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با بیان اینکه شورای ائتلاف و جمنا مکمل یکدیگرند، گفت: تصمیم گیری نهایی با شورای ائتلاف خواهد بود و فقط برای انتخابات شکل گرفته، ولی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب بحث عمده‌اش گفتمان سازی است.
 
روایت عارف از دیدار با سران قوا درباره رفع حصر

رئیس فراکسیون امید با اشاره به تلاش‌های صورت‌گرفته برای رفع حصر، از دیدار انجام‌شده در گذشته توسط کارگروه رفع حصر فراکسیون امید با سران قوا و برخی مسئولان که در این خصوص موثر هستند، خبر داد و تأکید کرد: به هیچ وجه مطالبات به‌حق اصلاح طلبان را فراموش نکردیم و پشت گوش نینداخته‌ایم. البته خود را درگیر حاشیه‌ها و حاشیه‌ساز‌ها نمی‌کنیم و سال‌هاست که خود را آماده برخی تخریب‌ها کرده‌ام.
 
قالیباف از "ایرنا" شکایت کرد

در پی انتشار گزارش مفصلی در خصوص پرونده شریفی معاون وقت شهرداری تهران از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی، محمد باقر قالیباف از این خبرگزاری شکایت کرد. ناصر امانی، معاون سابق قالیباف ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران با تکرار شایعات دروغ و بی اساس برخی کانال‌های تلگرامی بی نام و نشان، اتهاماتی را به آقایان شریفی و قالیباف منتسب کرده که اساسا صحت نداشته است. وی افزود: عنوان اتهامی خبرگزاری ایرنا، نشر اکاذیب و افترا در موضوع این پرونده و نسبت دادن آن به قالیباف بوده است.
 
واکنش به اظهارات روحانی درباره ژاپن ناشی از تفاوت فرهنگی است

محمد هاشمی در گفت‌وگو با «آزادی» واکنش‌ها به حرف‌های روحانی را ناشی را مسائل فرهنگی دانست و گفت: «این عمدتا به مسائل فرهنگی برمی‌گردد. در ژاپن فرهنگ کار بسیار قوی است و اتلاف وقت ندارند، نظمی که ژاپنی‌ها دارند در دنیا کم نظیر است. فرهنگ ما در ایران، اما خیلی فرهنگ کار و تلاش نیست. مخصوصا بعد از انقلاب و بعد از دولت آقای احمدی نژاد که با بحث یارانه و پول مجانی شرایط خاصی ایجاد شد. شرایطی که در نتیجه آن روستا‌ها تخلیه شد و حاشیه نشینی گسترش پیدا کرد و برخی از مردم به همان مبلغ ناچیز یارانه اکتفا کردند». وی با تأکید بر اینکه «تغییر فرهنگ زمان می‎برد و یک‌شبه ممکن نیست» گفت: «برای همین شاهدیم که اظهارات آقای روحانی با واکنش‌های بسیار همراه می‌شود و حتی برخی از نمایندگان هم ممکن است انتقاد کنند. این را هم در نظر داشته باشید که بخشی از واکنش‌ها می‌تواند انگیزه جناحی و گروهی داشته باشد. به هر حال در این کشور گروه‌های سیاسی مختلفی داریم. برخی مخالف، برخی منتقد و ... هستند لذا وقتی مسئولی صحبت می‌کند، جریان سیاسی بی تفاوت یا مخالف او واکنش نشان می‌دهد». هاشمی در ادامه گفت: «توجه داشته باشید که ما ایده‌ها و مسائل متناقضی را از بخش‌های مختلف طرح می‌کنیم. مثلا در بالاترین سطوح نظام همیشه بحث ساده زیستی را طرح می‌کنم، اما از طرف دیگر در تلویزیون و سینما لوکس‌ترین خانه و زندگی‌ها به نمایش درمی‌آید. به عبارتی همسویی در تبلیغات ما وجود دارد و باعث می‌شود که ما یک رویکرد فرهنگی منسجم نداشته باشیم».
 
حکم ۸۰۰ صفحه‌ای پرونده پدیده شاندیز صادر شد

سخنگوی قوه‌قضائیه از صدور حکم ۸۰۰ صفحه‌ای پرونده پدیده شاندیز خبر داد. غلامحسین اسماعیلی در ششمین نشست خبری خود در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا دستور بازداشت معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه‌قضائیه توسط رئیس دستگاه قضا صادر شده است یا خیر اظهار کرد: صدور دستور بازداشت از اختصاصات مقامات قضایی دادسراست نه رئیس قوه قضائیه و نه من به عنوان رئیس کل دادگستری. وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره صدور حکم پرونده پدیده شاندیز و صدور رای حبس ابد برای پهلوان متهم این پرونده گفت: در پرونده پدیده شاندیز حکم سنگین و مطولی صادر شده که حکم دست نویس حدود ۷۰۰ الی ۸۰۰ صفحه است. اجازه بدهید حکم فرایند قضایی را طی کند و ثبت دادنامه بشود و به امضا قاضی صادرکننده حکم برسد تا جزییات آن حتما اطلاع رسانی شود.
 

ویلاهای ۲۰۰ تا ۷۰۰ میلیاردی در باستی هیلز لواسان
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که ساخت شهرک‌های لاکچری نظیر باستی‌ هیلز در لواسان در نظام اسلامی تعجب برانگیز است، گفت: تصمیم قوه قضاییه در برچیدن حصارهای این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان بود. سید احسن علوی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ساخت و سازهای غیرقانونی یا غیرمجاز در شهرک باستی هیلز لواسان بیان کرد: این‌که ساخت‌وسازها در این شهرک قانونی انجام شده است یا نه را باید از شهرداری پرسید؛ اما آنچه اعلام شده این است که قیمت هر یک از ویلاهای این شهرک بین ۲۰۰ میلیارد تا ۷۰۰ میلیارد است. وی در ادامه اظهار کرد: گویا این شهرک توسط گیت‌هایی از محیط اطراف جدا شده بودند و تنها افراد خاصی اجازه ورود به آن را داشته‌اند. وجود چنین شهرک‌هایی در جمهوری اسلامی عجیب است. وجود چنین شکاف طبقاتی در جامعه جای سؤال دارد. اقدام قوه قضاییه در برچیدن گیت‌های اطراف این شهرک نقطه عطفی در تصمیم مسئولان است.

چرا قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مورد ائمه جمعه به کار گرفته نمی‌شود؟


روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اگر قانون منع به کارگیری بازنشستگان خوب است، چرا درباره آن دسته از ائمه جمعه که حداقل یکی دو دهه از سن بازنشستگی عبور کرده‌اند،‌ اجرا نمی‌شود؟ خوشبختانه در میان ائمه جمعه افراد واجدشرایط و موفق نیز داریم ولی وجود کسانی که فاقد ویژگی‌های لازم هستند و با سخنانشان مشکل‌آفرینی می‌کنند،‌ چهره کلی نمازجمعه را خدشه‌دار می‌کند. در دهه‌های اخیر انرژی و پول زیادی برای ساختن مصلی در شهرهای مختلف صرف شده ولی برای ارتقاء سطح کیفی ائمه جمعه سرمایه‌گذاری قابل توجهی نشده است و در نتیجه نمازخانه داریم ولی نمازگزار نداریم و تعداد نمازگزاران جمعه سراسر کشور در هر جمعه در مقایسه با جمعیت نمازخوان، بسیار ناچیز است. مهم‌تر اینکه وجود جوان‌ها در نمازجمعه بسیار اندک است. این، یعنی ائمه جمعه با نسل کنونی رابطه چندانی ندارند. به جای اینکه بر این واقعیت چشم ببندیم، به این سؤال پاسخ بدهیم که با این وضعیت، چگونه می‌خواهیم همراهی نسل‌های آینده را با انقلاب و نظام تضمین کنیم؟ یکی از کارهای خوب آیت‌الله جنتی این بود که از امامت جمعه تهران کنار رفت. هم‌اکنون حداقل در پنج مرکز استان نیاز به کنار رفتن ائمه جمعه بشدت احساس می‌شود. بعضی به‌دلیل کهولت سن، بعضی به دلیل افراطی بودن و بعضی به دلیل عدم مقبولیت و نداشتن قدرت جذب. در شهرهای کوچک نیز به یک تجدیدنظر اساسی در مورد ائمه جمعه احساس نیاز می‌شود و در مجموع این سنگر بسیار مهم و تأثیرگذار برای آنکه بتواند واقعاً تاثیرگذار باشد به یک پالایش اساسی نیازمند است.

تقلید از برنامه عصر جدید، پسر دوازده ساله را به کشتن داد


پسر دوازده ساله بابلی که به تقلید از یک برنامه تلویزیونی در حال انجام حرکات نمایشی با ریسمان بود دچار خفگی شد و جانش را از دست داد. اقدام این نوجوان هنگامی رخ داده که اعضای خانواده او برای انجام کاری به بیرون از خانه رفته بودند و سهیل در خانه تنها بود اما پس از مراجعه به خانه با جسد حلق آویز فرزندشان مواجه شدند. سهیل نصیرایی ساکن بخش گتاب روستای کرتیچ‌کلا (بالا میرکلاء) بابل بود. به گفته خانواده‌اش وی با دیدن حرکات نمایشی در برنامه تلویزیونی عصر جدید قصد انجام این حرکات را داشته که به‌دلیل نداشتن مهارت و آشنایی کافی با فنون ریسمان پروازی جان خود را از دست داد. جسد قربانی برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شده است.

وزیر بهداشت: با دو میلیون یورو ارز دولتی، به جای فنر قلب، کابل برق وارد کردند


در سومین جلسه هیأت امنای مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت در جمع خبرنگاران افزود: حدود چهار ماه است که گروه‌هایی به صورت چراغ خاموش در زمینه ارزهایی که توسط شرکت‌های واردکننده تجهیزات پزشکی گرفته شده است، کار می‌کنند. در زمینه اینکه این ارزها کجا مصرف شده و چه کسانی دریافت کرده اند، عده‌ای تخلفاتی داشتند که در حال رسیدگی هستیم و با این موارد برخورد قانونی می‌کنیم. وزیر بهداشت با بیان اینکه داروهای تاریخ مصرف گذشته در برخی موارد وارد شده است گفت: با این موضوع‌ها برخورد می‌کنیم. همچنین با دو میلیون یورو ارز دریافتی، به جای استنت قلب، کابل برق وارد شده است. مواردی نیز وجود دارد که با دریافت ارز دولتی، تجهیزات وارد شده و به بخش خصوصی منتقل شده است. در تجهیزات پزشکی سامانه به روزی ایجاد می‌کنیم تا مشاهده شود چه کسی ارز دریافت و چه چیزی وارد کرده است. درباره دارو نیز ثبت و ضبط درست نبوده است. این قول را می‌دهم که برای حمایت از بیت المال از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۱۹
ایشون پول هایی که با تبلیغات تلویزیون در می اورده را بده چون با صدا و سیما بزرگ شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
سعید نمکی وزیر بهداشت با مافیای پزشکی و انحصار در افتاده و خانواده اش را تهدید کرده اند. باید این وزیر مورد حمایت قرار بگیرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اگه نخواد با صداوسیما بزرگ شه کی رو باید ببینه ؟؟؟ یه چیزی رو هی گفتن و توهم باورت شده . روزی 10 بار تکرارش کن دیگه بهش کاملا ایمان میاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ناشناس توهم
اول با صدا و سیما دیده شده که الان شما داری اینجوری داغ می کنی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
این اقایون عارف و مطهری و امثاله انگار نه انگار مردم در مشکلات اقتصادی دارن غرق میشن اونوقت فقط به فکر محصورین و حصر و این مسائل هستن فکر میکنن مردم به این مسایل رای خواهند داد اما نمیدونن که شکم گرسنه این حرفها حالیش نمیشه
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شجریان از بدو کودکی یعنی سالهای دور در رادیو و برنامه گلها صدای ایشان را میشنیدم نیازی به تلیغات جهت تبلیغ آثارش ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
وقتی امام خامنه ای صراحتا و چندین بار مذاکره باامریکا رانفی میکنند چگونه است که برخی بازهم به خوداجازه میدهندبرخلاف حرف از مذاکره و چانه زنی با شیطان بزرگ میزنند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بیان بیرون از اولین ساعات آزادیشون راه می‌افتند برای حل مشکلات مردم مثل حل مشکل گرانی و بیکاری فقر و.. یا؟....
سقوط ازاد ۷ هزارواحدی بورس درعرض چندساعت !!!!
سه شنبه ۲۵ تیر۹۸ پس لرزه های کاهش دستوری قیمت ارز دربازار بورس نمایان شدو درمدت تنها ۳ ساعت شاخص کل بورس ۷۰۰۰ واحدسقوط کرد !!!!!
حال عکس العمل شبکه های خبری رادراینمورد ببینید البته قطعا چیزی نخواهید دید !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
می دونی چیه؟
شما مثل کسانی هستید که دوست دارن دیگران اذیت و ازار بدهند و نمی توانند موفقیت دیگران را ببینند و تا یک تق و توقی به وجود می اید خوشحال می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
یه عده شفاف اومدن تو بورس سرمایه گذاری کردن و خیلی هم از دلال های ارز و سکه و طلا و چیزهای دیگه عقبند . اونوقت آدم های تنگ نظر بی وجدانی مثل تو هرروز برای سقوط بورس و شکست این روش صحیح سرمایه گذاری و کار سالم اقتصادی لحظه شماری می کنند . خدا شفات بده که به بد مرضی مبتلا شدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تازمانی که بورس نورچشمی وتحت حمایت وتبعیض باشد متناسب باسطح سمپاشی برعلیه بازارمسکن وارزوطلا برعلیه این بازارسمپاشی خواهم کرد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
درادامه سقوط تاریخی ۷۰۰۰ واحدی دیروزبورس امروزهم روندنزولی بورش باشدت تمام ادامه داشته وفقط در ۱۰ دقیقه اول بازگشایی تالاربورس بیش از ۷۰۰ واحددیگرسقوط کرد
صف های فروش سهام متراکم هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نرخی که اینروزها بعنوان قیمت دلار اعلام میشود غیرواقعی و ساختگی وموقت است و بدون تردیدباکوچکترین اتفاقی مثل توقیف نفت کش انگلیسی ها یا اعمال تحریمهای جدید یا اذعان به ناکارامدی اینستکس بسرعت افزایش خواهدیافت
جالبه هیچ اتفاقی نیفتاده بازار ارز هیجانی شده ؟ ردیف بودجه نوبخت برای ساماندهی سایت های قیمت ساز کار خودشو کرد ؟! علی برکت الله ؟! خوب جیب ملت رو خالی کن ؟؟؟ امروز شهرداریها و دارایی ها تو شهرها دنبال سوراخ میکردن که بتونند عوارض و مالیات از مردم بگیرن ، بابا ملت نون خوردن ندارن شماها دنبال چی هستید ؟،
هرروزشاهدافزایش تنش هاوتهدیدهاهستیم دلار بصورت کاملاغیرمنطقی وغیرواقعی روزبه روزبجای افزایش کاهش می یابد!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
زودتر بفروش بدبخت شدی رفت
علی
| Denmark |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
دلار های خانگی زودتر بیایید بیرون که اوضاع اصلا خوب نیست.
خدا راشکر قاچاق هم بتدریج کم میشه و جماعت فرصت طلب ضرر میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با چه قیمتی و چقدر خریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زودتر بفروش که بیشتر از این بدبخت نشی
فریبرز
| Canada |
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
عزیز برادر اگر دلار به صورت واقعی در حال نزول هست چرا صرافها میخرن اما نمیفروشند. خدا عقل رو داده که استفاده کنیم جانم
بنده خدا اسلحه هم بلد نبوده استفاده کند و زده به خودش!
پاسخ ها
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
اتفاقا تو فیلمم پیداست
دزده یه کاری میکنه و در میره چیزی هم نمیتونه بدزده
بعد این بابا با اسلحه میدوه دنبالشو خودشو میزنه
از اونطرف اولش یه جوری شلوغش کردن تو اخبار انگار یه دسته تروریست ریختن سر سالک. بعدش کاشف به عمل میاد یه دله دزد ناشی بوده و سالک هم نبوده و ....
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اگه فیلمش نبود نماینده از این اب گل الود ماهی درشت صید میکرد.اقای راننده هم میرفت تحت پوشش بنیاد .چقدر خوبه که زمانه پیشرفت کرده
:)
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
خود بنده چند ماه پیش در شهرک راه آهن منطقه 22 تهران ساعت 9شب شاهد بودم موتور سواری به زنی در حال حرکت از عرض خیابان متلک گفت ؛ مردی که نمی دانم چه نسبتی با او داشت از آن سوی خیابان به دنبال موتور سوار دوید وناگهان با اسلحه ای که از جیبش در آورد به سمت موتور سوار شلیک کرد .خدایی موتورسوار شانس آورد که در تاریکی شب توانست با مانورهایی که به موتور داد , فرار کند. .آن وقت مرد شلیک کننده تفنگ را مانند فیلمهای پلیسی در جیب پشتش گذاشت وبه فروشگاه کوروش قدم گذاشت ومارا که مانند خنگها در جایمان ایستاده بودیم به امان خدا رهاکرد بااین سوال که اینمرد که بود وچه راحت اسلحه کشید وبا آن صدای مهیب شلیک کسی از کلانتری نیامد که ببینداین صدا از کجابود وچرا شلیک شد
دلارهای فیفارا به شهرستانها هم بدین فقط تهران درست نیست
خیلی از این نمایندگان مجلس به قانون خودشان که تصویب کردن اعتقاد ندارد و ضد ان هستند چه برسد به این چیزهای دیگر وگرنه وضع مملکت اینطور نبود که مجلس راس امور به زیر کشیده شده باشد
چرا بر خلاف ادعای حامیان برجام الان که ما در حال خروج از برجام هستیم قیمت دلار در حال سقوط است؟
پس حرف اوباما درست بود که گفت برجام دلار را نجات داد.
جواب حامیان برجام چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
هر وقت تواستند جواب ان تورمی که کم شده بود ان هم قبل از برجام این را هم می توانند جواب دهند
حامیان برجام
| Denmark |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
یعنی بد بخت شدی ! ضرر را هر چه زودتر جلوش را بگیری بهتره
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
چون ارزوی کیهان و پیشبینی دلار ۳۰ تومنی درست در نیامد ناراحتید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اشتباها منفی زدم
اولین وجدی ترین اختلاف با ژاپن صداقت و درستکاری مقامات ژاپنه که با اولین اشتباه سهوی و حزئی عذر خواهی و استعفا مبدن که در تاریخ چهل ساله ما مشابهی رویت نشده بعداً مردم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
در ژاپن دمکراسی و قدرت احزاب حاکم هست و مردم همه کاره و سیاست گذار هستند . یعنی سیاست های کلی کشور در هر انتخابات دست مردم هست ...
مذاکرات بی ثمری زیادی در جریان است ؟؟!! بابا اینقدر دل به کدخدا نبندید ؟! دارند دستوری قیمت رو پایین میارید که ملت القا کنید مذاکره چه میکنه با دلار؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
شما نسبتی با نظر بالایی که ندارین ان شالله که دارید از پایین امدن نرخ ارز ناراحت شوید و دارید ضرر می کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
کاهش قیمت ارزدستوری وغیرواقعی هست اگرغیرازاین بودبایدقیمت اجناس کاههش می یافت ولی همچنان درحال افزایشه هرکس دراین کاهش موقت فریب بخوره ودلارهاشومفت ازدست بده بازنده هست
اگر فرضا یک وعده غذای چینی وزیر نیرو رو بخوریم ۴ساعت کار مجانی ژاپنی ها رو انجام بدیم ایا مثلا مثل وقتی که برق در ژاپن رفت وزیر نیروش ۲۰دقیقهبه عنوان معذرت خواهی خم شد ایا مسیولین حاضرن این کارو بکنم شما که برد برد را بلدی ؟
فرهنگ ما فرهنگ کار و تلاش نیست!
آقای هاشمی شما پولداری داری این حرفها رو میزنی
والا من صبح تا شب سر کارم و هنوز هم هشتم گرو نهمه و آدم تنبلی نیستم و شما قبل از تعمیم این صفت خودتون و اطرافیانتون به کل مردم یکم فکر کن و سعی کن فقط خودتو نبینی
این مردم به جز آقازاده ها و فرزندان شما و مسئولین عملا دارن مجانی برای مملکت کار میکنن ولی متاسفانه این کار مردم باعث پیشرفت و اعتلای کشور نمیشه بلکه صرف پر کردن جیب مسئولین و بچه هاشون میشه
یه بنده خدایی میگفت تو این مملکت چرا باید خونه مسئولینش بالاتر از اتوبان همت و بالای شهر باشه؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این آقای هاشمی و امثال ایشان چون حقوقهای کمتر از بیست ملیون برایشان قابل تصور نیست بنا بر این این مقدار یارانه ای را هم که احمدی نژاد از پول مردم برای مردم داد بر نمی تابند و در ظاهر غصه مردم را می خورند که یارانه آنها را تنبل کرده ولی پیش خود حساب کتاب می کنند که اگر این یارانه نبود الان به مقامات حتما بالای 40 ملیون می رسید و مردم هم از تنبلی در می آمدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دمت گرم
جالبه، هر سال به صدا وسیما فحش و بد وبیراه میدن که چرا ربنای شجریان را پخش نمی کنه، حالا خود شجریان از صدا و سیما شکایت کرده که چرا اون سال صدای منو پخش کردی! قبل از بازی با هم هماهنگ کنید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
ان وقت چجوری دستشان رو شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یعنی خودتون رو به اون راه میزنید یا واقعا در این حد هوش و درک دارین؟اساتید ؛؛اثار پخش بشه ولی با مجوز هر چند شجریان ربنا رو به خاطر مردم ایران مستثنی کرده ولی صحبت سر این هست که بقیه اثار استاد رو اگه میخواد پخش کنه باید ازش اجازه بگیره.درست مثل اینکه من نمیتونم ماشین شما رو بدون اجازه شما سوار شم و ببرم و یه جور دزدی هست این.افتاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
درست گفتی ایوالله
این محمد هاشمی از نوابغ هاست. معتقده روستائی ها با همون پنجاه تومن احمدی نژاد کوچ کردند و به شهرها سرازیر شدند!! واقعا که!!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
تو هم یکی از همون نوابغ ها !!!!!! هستی . ادوات جمع بدم خدمتتون ؟؟
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آخه پیش خودش حساب کتاب کرده اگه این یارانه نبود و این پول به مردم داده نمی شد الان به هر کدام از امثال ایشان چقدر افزایش حقوق میرسید
ناتو!!!؟؟؟؟
فرق ایران با ژاپن اینه که اونجا مفت خور ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
واقازاده
اصولگرایان معتقدند همه چیز واس ماست ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
اینطوری که مستقیم نمیگن !!
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
شعار مهربانی و ادای اخلاقی در میاورند ولی در مورد افراد مخالف اندیشه سیاسی خود و منتقدین بسیار بسیار متفاوت هستند .
ان نماينده اي صلاحيت ندارد كه به جاي عمل در جهت منافع ملت به فكر منافع جناح خودش باشد .
آقای توکلی افشاگری واعتراض به عملکرد مسئولان کار بسیار زننده وناخوشایندی است وارامش گرسنگان را بهم میریزد پیشنهاد میشود به تعداد غیر خودی ها زیپ دهان وارد شود تا خودیها درکمال آسودگی به بلعیدن کل کشور بطور کامل موفق شوند
اخه اقاي سالك جزو افراد خاص مي باشند . نيازي به مجوز ندارند .
اقا جان ! شهرك باستي ، حداقل از ١٥ سال پيش در حال ساخت بوده و يك شبه از دل زمين بيرون نيامده . بفرماييد در اين چند سال اقايان كجا تشريف داشتند كه متوجه ساخت و ساز خانه هاي لوكس در اين شهرك نشده اند . حركات نمايشي براي فريب مردم را كنار بگذاريد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
سازنده رو که مسلما زد وبند داشته ول کردن چسبیدن به خریدار.درست میگین
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
من گفتم ؛ اگر حضرات از وجود این شهرک در کنار گوششان بی اطلاع بوده اند که وا اسفا و اگر اطلاع داشته اند و اقدامی نکرده اند و خودشان را به خواب زده اند که وا مصیبتا !!!
همین الان که شما مشغول خواندن این کامنت هستید اختلاسگران مشغول کارند.تا قانون اجرا نشود وعدالت بر قرار نگرد باقی حرف ها لق لق زبان است وکشور و مردم روی آسایش و بهروزی را نخواهند دید.
جناب روحانی درژاپن حقوق دریافتی وزرا ومقامات چندین برابر بازنشستگان وکارمندان نیست اختلاسهای عدیده ای که درایران در سه دهه اخیر اتفاق افتاده یک موردش هم در ژاپن بوقوع نپیوسته تورم لجام گسیخته و بی کاری بی ابقه ای که درایران هست درژاپن وجودندارد بیش ازاین با مطرح کرد ن مسایلی که اصولا با عملکرد شماها مطابقت ندارد وجز ضایع کردن خودتان نتیجه دیگری ندارد خودداری نمایید مسیولین ژاپن کجا و....
ویلای ۷۰۰ میلیاردی ،بابا اگه میخواهید مالیات بگیرین از این جماعت بگیرید ، جالبه هر سال هم ارزش افزوده داره و یک ریال هم مالیات نمیدن و چسبیدن به اون بدبختی که دو ریال تو بانک داره که کمک خرج باشه یا خرج کفن و دفن کنه ؟؟!!
قالیباف حتما شکایت کن به هر حال مشکلات مالی در دوره ی تو اتفاق افتاده است. پس تا قبل از کاندیدا شدنت برای رویایِ ریاست جمهوری بعدی ثابت کن که واقعیت نداشته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
بعضی آقازاده ها استرالیا را دوست دارند مخصوصا برجهای بلند ارا
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
قتلیباف قبل از کاندید باید حزب تشکیل دهد . متاسفدنه در دقیقه نود فقط با کوبیدن دولت های قبلی مردم را به پای صندوق میکشند در صورتی هیچ بدرد مردم نمخورد . الان کاندیدها باید بگویند برنامه انها چیست .
دوستانی که تو بورس هستند هر چه سریعتر به فکر سرمایه خودتون باشید با این روند شاخص تا ۱۶۵ هزار واحد سقوط خواهد کرد چرا که این افزایش شاخص فقط بخاطر افزایش دلار و افزایش سرمایه شرکتها بود از رونق اقتصادی که خبری نیست که بازار سرمایه طی ۵ ماه ۴۰ درصد رشد کنه ؟ من ۳ روز دیر جنبیدم ضرر سنگینی کردم تازه مالیات هم گرفتن علی برکت الله .
آقای وزیر بهداشت چرا مستقیما توسط وزارتخانه تان فنر قلب وارد نمیکنید و می دهید واسطه ها با ارز دولتی .
اون موقع که با ارز دولتی بجای فنر قلب کابل وارد کردند شما کجا بودی و چرا حالا میگی
آقای وزیر بهداشت چرا مستقیما توسط وزارتخانه تان فنر قلب وارد نمیکنید و می دهید واسطه ها با ارز دولتی .
اون موقع که با ارز دولتی بجای فنر قلب کابل وارد کردند شما کجا بودی و چرا حالا میگی
این دولت هم فاسد بود و نشان داد فساد کاری به اسامی ندارد .
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
وقتی برادرزاده عراقچی معاون ارزی بانک مرکزی بوده دیگه جای سوال باقی نمیمونه که چرا ارز دولتی این جوری هزینه شده
مذاکرات ظریف خوب داره دلار رو با خاک یکسان میکنه ، افراطیون دیدید فقط اسم مذاکره چه تاثیری بر اقتصاد کشور داره ؟@ امید است هر چه زودتر بحث هسته ای تموم بشه تا دلار به همون ۱۰۰۰ تومان برگردد .امروز پمپیو هم تایید کرد که ایران حاضر است وارد مذاکره بشه ، چه خوب شد ملت داره روی آرامش رو می بینه ، روحانی مچکریم به زودی هشتگ میشود .
پاسخ ها
حسین
| Denmark |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
روحانی مچکریم !
الان وقت مذاکره است .
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
روحانی مچکریم .
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مگر ما مردیم که روحانی مذاکره کند، رهبر و سپاه فرمان بدهند با خاک همه شان را یکسان می کنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مذاکره خوبه ولی نتیجه دلار ۱۰۰۰تومنی رو از کجا گرفتی نمیدونم.دلار هیچوقت ۱۰۰۰نمیشه و قیمت کارشناسیش حدود ۷ تا ۸ هزار تومن هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دوست عزیز، دلار به صورت دستوری پایین اومده وهیچ ربطی به مذاکرات که فعلا مبهم است ندارد....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
با همین وعده ها مثل دلار ۱۰۰۰ تومان و... برجام رو به کشور تحمیل کردید .همین شماها مسئول اصلق گرونی هستید .
با توجه به اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی هیچ تاثیری روی معیشت مردم نداره و مجبورند گوشت ۱۰۰ هزار تومانی بخرند و دیگه گوشت برزیلی هم نمیدن پس حدفش کنید و یارانه واقعی هر فرد که حدود ۶۵۰ هزار تومان است رو بدهید ، خودتون میدونید خط فقر شده نزدیک ۵ میلیون تومان ؟ خدا شاهده من ۱۱ ماهه از پس اندازم میخورم و حقوقم به نیمه ماه نمی کشه ، معلمان و کارگران رو هم تحت پوشش کمیته امداد ببرید لطفا واقعا یه عده کم آوردن تو هزینه ها .
پاسخ ها
حسن
| Denmark |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
حد اقل گوشت گوسفندو مرغ و نان و برنج و سبزیجات و دارو را کنترل کنید . یعنی با پنج میلیون کارمند حقوق بگیر دولت عرضه این کار را ندارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
این کارها فایده نداره دوست عزیز.مثل اینکه به بیمار نیازمند جراحی قلب باز استامینوفن بدی.راه حل فقط کنار گذاشتن دعوا با دنیا و تعامل مثبت سازنده بر مبنی احترام متقابل در روابط خارجی ،و کار جهادی برای از بین بردن مفاسد و مشکلات داخلی هست.باید دردهای جامعه ما عریان بیان بشه و بعد کارشناسی شده بررسی و درمان بشه.باید برای داخل کشور هزینه کرد.اونهم خیلی زیاد
امیدوارم آقای عارف درک کنند که ایشان از نظر بخش بزرگی از مردم، جایگاهی ندارد و این موضوع، در نتیجه‌ی رفتار خودشان است. لطفا مردم را دست کم نگیرید؛ تمام رفتارتان زیر ذره بین مردم هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مردمی که به جای خواستن مطالبات فقط دولت و امثال عارف را مقصر همه بدبختی می بیند هیچ وقت نباید هم روی خوش ببیند، ما حق مان است که پیشرفت نمی کنیم.
وقتی رهبری عزیز میفرمایند با آمریکا مذاکره نمی کنیم چرا ظریف با این ادبیات سخیف پمپیو داره ایرانیان رو خوار و ذلیل میکنه ؟! نکنه ترامپ اولتیماتوم داده که ترسیدید با تحریم های اخیر کار خودشو کرده ؟؟
پاسخ ها
علی
| Denmark |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
آقای ناشناس
تو هم مثل اینکه از کاسبان تحریم هستی
با با اینقدر بی وجدان نباش
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مثل سند ۲۰۳۰ جلویش را بگیرید . چون به ضرر کشور هست ...پس معلوم شد وقتی پای منافع سیاسی در میان باشد مذاکره انجام‌میگیرد به نظرم بحث منافع ملی در میان نیست بلکه بحث منافع سیاسی مسولین مهمتر تر هست .
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
دو تا موشک بزنید دلار بالا بره، مردم فقط از اصولگراها خوششان میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو هنوز از مسائل پشت و روی پرده خبر نداری نظر نده. حرفهای ظریف مطالبی است که در داخل قبل از سفر بهش گفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
مگه میشه مذاکره نکرد؟؟؟
این حرفها ظاهر قضیه س!!
بورس بازان زنگ خطر به صدا درآمد ؟؟! دیر جنبیدید نابود خواهید شد .
تابی جون سقوط دلار دل دماغ برای بینندگان سایت شما نداشته ، مشارکت در نظرات کمه و تعداد ۵۰۰۰ بیننده بسته خبری فاجعه است ؟؟ نگران نباشید ظریف برگرده با دست پر دلار میشه ۲۰۰۰ تومان
یعنی ما الان باید باور کنیم کسی از ساخت وسازهای باستی هیلز خبر نداشته??هیچ وقت مردم رو ...فرض نکنید..گیتها رو ورداشتن که مردم عادی برن ببینن مردم غیر عادی چه جوری زندگی میکنن????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
یعنی باید می ذاشتن گیت ها تا ابد باقی بمونه که شما به شعورت احیانا برنخوره. ؟! اگه کسی یه عده وظیفشون رو انجام ندادن حالا فرد جدید هم نباید وظیفش رو انجام بده. این چه تفکر که خطا می کنی ایراد گرفته می شه و جلوی خطا رو هم می گیری کلی ایراد گرفته می شه.
نوشدار بعد از مرگ سهراب.حالا که تورم به مرز بی نهایت رسیده قرار است مذاکره شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
میخواستند مذاکره کنند چرا زودتر نکردند !!!!!!!
یعنی اطرافیان مسولین ، در ناتو عضو هستن ؟ سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ؟ دشمن تا کجامون نفوذ کرده ... عمق استراتژیکمونو با این عمق نفوذ تهدید میکنن که. پیشنهاد میکنم در واکنش به این اقدام ، غنی سازی رو 2 درصد بیشتر بکنیم.
آقایان عزیز . اگه موی زن نیود شما حرفی برای گفتن داشتین؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
موی سر و موی بدن چه ارزشی داره . من امروز موی سرم را بخاطر گرمی هوا ماشین نمره ۱۶ زدم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
نه بخدا.مدیریت غلط اب باعث خشکسالی شده ولی خیلی راحت میگن بیحجابی.مدیریت غلط اقتصادی باعث فقر مردم شده میگن بیحجابی.فقر مردم و عدم توانایی برای ساختن سازه های مستحکم و عدم نظارت باعث خرابی توسط زلزله متوسط میشه میگن باعثش بیحجابیه.خدا این بیحجابان عزیز رو از مسئولین نگیره که اگر یه روزی نباشن مسئولین مجبورن خیلی بمردم توضیح بدن
افرادی که بجای تجهیزات پزشکی کابل برق وارد کرده اند در آخرت چه جوابی خواهند داشت ؟ چرا بر کار این چنین افراد نظارتی صورت نمی گیرد. در کشورهای پیشرفته جواب این کارها اعدام است.
اخه باستی هیلز یا مال مسئولین بی لیاقته تازه به دوران رسیده است یا فرزندان بی لیاقت ترشون یا مرفهین بی درد به همین خاطر کسی نتونسته جلوشونو بگیره امیدواریم قوه قضائیه بتونه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
تو چه دل خوشی داری
اصولاً با نبود بودجه های عمرانی و اجرایی مگر کار حداقل در چنین حوزه هایی وجود دارد که کم کاری بشود؟
نوشیدن این جام از عسل شیرین تر است ، مبارک ملت ایران مذاکره و توافق جدید ؟؟
خدایا شکر که با سقوط شاخص بورس ناگهانی امروز خانواده و سهامداران به جان هم افتاده اند و مرگ زندگی سهامداران را نابود کرد الحمدلله
ای کاش برادر من هم صرافی داشت و از پشت پرده مطلع ؟؟؟؟!
"واکنش به اظهارات روحانی درباره ژاپن ناشی از تفاوت فرهنگی است " یاد اختلاف فرهنگی خودمون با برزیل افتادم .
اون ویلاها باید بررسی شوند از چه کسانی هستند از کجا پول اوردند کی به انها مجوز داده و چرا باید ورود به انها ممنوع باشد و اگر مال اقازادها و رانت خواران و اختلاس گران بوده باید ازشون پس گرفته شوند و به بیت المال یرگردندو یا بشوند محلی برای گردشگری و توریست در اختار کمیته امداد تا اجاره انها بذرگردد به فقرا
آقای عارف دوباره نزدیک انتخابات شد و شروع کردید ؟ چرا فکر می کنید شما فهمتان بیشتر از مردم است و به مردم توهین می کنید ؟ چرا شما به خود اجازه میدهید هر کسی را که دشمن وطن است چه اخلالگر سیاسی و چه اقتصادی و چه صنعتی را حمایت کنید ؟ اصلا شما چکاره هستید که بخود اجازه میدهید برای ایران و ایرانی تصمیم بگیرید ؟
اگر دلسوز هستید چرا مثل بقیه مردم در راهپیمایی مبارزه با بد حجابی و یا گرانی و ... شرکت نمی کنید ؟
چرا شما و امثالتان کنار مردم نیستید ؟ البته از فردا شاید نزدیک انتخابات است زیاد دیده شوید و یا پروژه ها شروع شود به افتتاح . البته همان پروژه ها که بهره برداری میشده .
دست بردارید و برای مردم و بجای مردم فکر نکنید /
.
قابل توجه آقای عارف وژن برتر ایشان وبقیه آقایان و آقازاده هاشون....
اگر تاریخ ژاپن را خوب بخوانید متوجه خواهید شد که ما ژاپن هستیم ولی ژاپن قبل از جنگ جهانی دوم
خیلی از شهرک ها تو شمال با گیت جدا شدند و کسی بجز خود صاحبای ویلا یا کسایی که با هماهنگی صاحب ویلا اجازه ورود ندارند دقیقا منظورش چیه الان؟برچیدن گیت نقطه عطف بود یعنی بقیه شهرک ها هم گیتشون قراره برچیده بشه؟
یعنی من توی بعضی از تفکرات موندم حیران. خطا می شه کلی ایراد گرفته می شه که البته به حقه. جلوی خطا رو هم می گیری کلی ایراد گرفته می شه. اگه کسی توی انجام وظایفش احیانا اهمال کرده یا نقص داشته آیا باید مسئول جدید هم همون راه رو ادامه بده؟ جای اینکه از حرکتای انقلابی و ضد اشرافی حمایت بشه تفکرات خودمون رو به خورد مردم ندیم. مردم آگاه تر از این حرفان
آقاي محمد هاشمي بگو در ژاپن با مفاسد اقتصادي چها مي كنند
شما مسئولین ثابت کردین که در ایران کسی با کار وتلاش کردن به جایی نرسیده .
نرخی که اینروزها بعنوان قیمت دلار اعلام میشود غیرواقعی و ساختگی وموقت است و بدون تردیدباکوچکترین اتفاقی مثل توقیف نفت کش انگلیسی ها یا اعمال تحریمهای جدید یا اذعان به ناکارامدی اینستکس بسرعت افزایش خواهدیافت
موضوع اینه که کار کردن توی مملکتی که زیرساختهای مدیریتیش خرابه هست هیچ فایده ای نداره حتی کمتر کار کردن مدیران این مملکت نفع بیشتری برای کشور داره
مردم عادی که هرچقدر کار می کنند به هیج جا نمی رسند و مجانی دارن کار می کنند

مدیران هم که همش دنبال پاداش و اضافه کار و ...................
اقای محمد هاشمی میشه لطف کنی و نظر ندی .جناب عالی با برو بچ سیاستگزاری میکنی اونوقت این 45 تومن یارانه مردم را از روستاها به شهر کشونده ! عجب نظر بدیعی ! در علوم اقتصادی و اجتماعی جایزه نوبل برات کمه.چه کسایی سکان دار این مملکت بودن و ما بی خبر بودیم....
یک هفته مدیریت ژاپن رابه دولت روحانی بدهندروزهفتم ژاپن اتیوپی میشه
سانسورچی تابناک دوست داریم خسته نباشید خدا قوت
نمردیم و دیدیم عارف هم حرف زده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر