بازدید 15242
۷

مرگ دردناک ۷ تن در پی برخورد خودروی سواری و اتوبوس/ سوخت قاچاق هر دو خودرو را خاکستر کرد +تصاویر

این رویداد دردناک در محور ایرانشهر-بم و در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست و آن گونه که گزارش‌ها نشان می‌دهد، علت حریق دو خودرو بعد از تصادف، حمل سوخت غیرمجاز توسط خودروی سواری بوده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 16 July 2019
تابناک اجتماعی -
در پی برخورد خودروی پژوی سواری با یک اتوبوس مسافری، دو خودرو دچار حریق شده و ۷ تن به شکل دردناکی جان باختند.

به گزارش «تابناک»، این رویداد دردناک در محور ایرانشهر-بم و در ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست و آن گونه که گزارش‌ها نشان می‌دهد، علت حریق دو خودرو بعد از تصادف، حمل سوخت غیرمجاز توسط خودروی سواری بوده است؛ سوخت قاچاقی که با وقوع حادثه زمینه ساز شکل گیری حریقی مرگبار و شدید شود.

پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور در خصوص جزئیات این رویداد مرگبار به مهر گفت: این حادثه در ۲۵ کیلومتری بزمان رخ داد و در پی وقوع آن، یک بالگرد و سه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: متأسفانه بر اثر این حادثه تاکنون ۷ نفر جان باخته‌اند.
 
 
تصاویر منتشر شده توسط پایگاه جمعیت هلال احمر کشورمان از این رویداد، حکایت از شدت زیاد تصادف و همچنین بروز حریقی وسیع در پی آن دارد؛ حریقی که ظاهرا مهار آن مقدور نبوده و موجب شده از خودروی مسافری و سواری چیزی جز اسکلت سوخته باقی نمانده باشد.
 
این در حالی است که اعلام نشده شمار سرنشینان هر خودرو چند تن بوده و آیا کسی از این رویداد مرگبار جان سالم به در برده است یا خیر. رویدادی که برخی گزارش ها تاکید دارند از زمان وقوع تا زمان مهار آتش ناشی از آن بیش از یک ساعت زمان سپری شده است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
ذره ای در برابر این قاچاقچیان بزرگ که با فروش 20 لیتر بنزین می خواهند زندگی های اعیانی خود را ادامه بدهند کوتاه نخواهیم آمد...
ازاین نوع حوادث ازبس تواستان ما هروز پیش میان الان به چیز معمولی تبدیل شدن هروز تواستان سیستان وبلوچستان ازاین حوادث پیش میاد از روزی که تحریمها شدید شدن توپاکستان گازوییل وبنزین ارزش پیدا کرده مردم هم ازروی ناچاری دست به قاچاق سوخت میزنن جاده ای سیستان وبلوچستان الان به خاطر مسئله سوخت قاچاق کاملا ناامنه هرلحظه امکانش هست یک سوختکش به شما برخورد کنه استانداری ونیروی انتظامی هم هرکاری تاالان کردن بیهوده بوده البته درخیلی از شهرها ی استان نیروی انتظامی هم سهمی از قاچاقچیان سوخت دریافت میکنه باورندارین بیایین بصورت نامحسوس یه سری به جنوب استان بزنید
متاسفم که خبر تصادف و کشته و کباب شدن مردم مظلوم استان فارس برای شما اهمیتی نداره... در طول دو هفته گذشته حدود 15 نفر در این جاده به بدترین وضع ممکن کشته شدند اما دریغ از گذاشتن یک خبر ساده از این چند حادثه!
خبرهاي مملكت يا شده مرگ ناشي از تصادف يا دادگاه هاي اختلاس و دزدي و يا اوضاع خراب اقتصادي
بعد چطور انتظار داريد جامعه ي شادي داشته باشيم
ارابه های مرگ باز کار دست تولید ملی (ایران خودرو ) داد.
در بلوچستان اتوبان وجود ندارد و همه راههای ان مثل جاده روستایی است
بلوچستان جاده ندارد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر