بازدید 4118

اختلاف رییس فدراسیون والیبال لهستان با هاینن

کد خبر: ۹۱۱۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲ 16 July 2019

در حالی که ویتال هاینن، سرمربی بلژیکی تیم ملی والیبال لهستان قصد داشت پس از مرحله نخست فینال لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ که در شیکاگو برگزار می‌شد، این کشور را به مقصد «زاگوپانه» در لهستان ترک کند، با صعود شاگردانش به نیمه نهایی، غافلگیر شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هاینن قول داده بود تا زمانی که تیم ملی لهستان، برنده می‌شود در کنار این تیم باشد، ولی شکست مقابل روسیه در نیمه نهایی باعث شد تا او به لهستان برگردد و تیم اصلی لهستان را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کند. هدایت لهستان در بازی رده بندی بر عهده جاکوب بدناروک بود.

یاسک کاسپشک، رئیس فدراسیون والیبال لهستان در این مورد گفت: هاینن در مورد تصمیمش با من صحبت نکرد و تنها مدیر تمرینات و سرپرست تیم در این مورد هماهنگ کرده بود. من از تصمیم او شگفت زده هستم، چون می‌بایست تا پایان لیگ ملت‌ها همراه تیم می‌ماند. من در روز‌های آتی به زاکوپانه خواهم رفت تا با هاینن صحبت کنم. من خیلی واضح و مستقیم در چشمان او نگاه خواهم کرد و می‌گویم که رفتار مناسبی با بازیکنانی که در شیکاگو بوده‌اند نداشته است.

ویتال هاینن نیز در صفحه اجتماعی خود نوشت: من اسم کاری که انجام دادم را «ترک شغل و وظیفه» نمی‌گذارم، چون به تمرینات تیمی که برای انتخابی المپیک آماده می‌شود، ملحق شدم. هدف اصلی ما در این فصل، مسابقات انتخابی المپیک است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر