بازدید 13811
اطلاعیه باشگاه و افشای یک شاهکار دیگر از مدیرعامل پرادعای سابق؛

بدهی۶۰هزاردلاری‌رویانیان‌به‌یک‌سرداروتوقیف‌لوگوپرسپولیس!

زمان مدیریت سردار محمد رویانیان از سردار ایزدبین مبلغ ۶۰ هزار یورو دریافت کرد. در اسناد مالی و اعتباری باشگاه، درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان، سندی موجود نیست و طبعا نمی‌توانیم درباره این که مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده است، اطلاعاتی ارایه کنیم
کد خبر: ۹۱۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶ 15 July 2019

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای به خبر توقیف لوگوی رسمی اش واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، صبح امروز خبر آمد که به دلیل شکایت ۶۰ هزار دلاری لوگوی باشگاه پرسپولیس توقیف می‌شود. این خبر در حالی از سوی خبرگزاری ... منتشر شد که در آن آمده است: «نامه دادگاه مبنی بر توقیف لوگوی باشگاه پرسپولیس به اداره ثبت شرکت‌ها داده شده و قرار است تا روز‌های آینده لوگوی باشگاه پرسپولیس به مزایده گذاشته شود.» 

بدهی ۶۰هزاردلاری رویانیان به یک سردار؛ دلیل توقیف لوگوی پرسپولیس!

چند ساعت پس از خبر توقیف لوگو، باشگاه پرسپولیس اطلاعیه‌ای صادر کرد و در ابتدا با جمله «تازه نبودن این مشکلات» تلاش کرد تا اوضاع را عادی نشان دهد. سپس در این اطلاعیه به پیشینه بدهی ۶۰ هزار دلاری بدین شکل پرداخته شد: «باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت سردار محمد رویانیان از سردار ایزدبین مبلغ ۶۰ هزار یورو دریافت کرد. در اسناد مالی و اعتباری باشگاه، درباره نحوه هزینه کردن این مبلغ در آن زمان، سندی موجود نیست و طبعا نمی‌توانیم درباره این که مبلغ فوق به چه منظور دریافت و کجا هزینه شده است، اطلاعاتی ارایه کنیم. با این وجود، نظر به این که باشگاه پرسپولیس خود را موظف به تمکین برابر احکام قضایی می‌داند، بازپرداخت این مبلغ را می‌پذیرد.»

مدیران پرسپولیس در حالی خود را موظف به پرداخت این بدهی دانسته اند که باید تا چند روز آینده، مطالبات بشار رسن را پرداخت کنند تا این ستاره نیز قراردادی جدید را به امضا برساند. همچنین موضوع پیش پرداخت برای خرید مهاجم جدید هم در اولویت کار قرمزهاست.

در اطلاعیه همچنین توضیحاتی درباره تلاش باشگاه برای پرداخت این بدهی ارائه شده است: « باشگاه در راستای حل مشکل، جلساتی را با طلبکار تشکیل داد. در جریان این جلسات مقرر شد بدهی فوق در ۶ قسط به ایشان عودت داده شود. قسط اول نیز پرداخت شد، ولی با توجه به مشکلات و ضرورت‌های مالی، پرداخت اقساط بعدی ممکن نگردید. اولویت باشگاه به ناچار رسیدگی به هزینه‌های جاری از قبیل: به خدمت گرفتن کادر فنی جدید، پرداخت مطالبات بازیکنان و عقد قرارداد با بازیکنان جدید یا نفراتی است که باید با آن‌ها تمدید می‌شد تا اخلالی در روند آماده سازی تیم ایجاد نشود که همواره خواسته هواداران هم بوده است.»

در پایان باشگاه پرسپولیس از هواداران خواست تا با آرامش این روز‌ها را سپری کنند و همچنین تلویحا اعلام کرد که مسائل مربوط به روند آماده سازی در اولویت هستند: «باشگاه ناگزیر از انجام این هزینه‌ها در موعد زمانی مشخص است. پرسپولیس در شرایط فعلی نیاز به آرامش و تمرکز روی اهداف خود دارد که همانا ادامه موفقیت‌ها است تا موجب شادی هواداران و رونق فوتبال کشور باشد. در این بین، بعضی به بهانه‌های گوناگون از جمله بدهی‌های گذشته به باشگاه فشار می‌آورند و طبیعی است که چنین حاشیه‌هایی هم بروز پیدا کند. با این وجود باشگاه پرسپولیس با قدرت هرچه تمام‌تر به کار و تلاش خود ادامه می‌دهد. قطعا حل و فصل چنین مواردی از خواسته‌های باشگاه است، ولی همانطور که اعلام شد نمی‌توانیم اجازه اختلال در کار تیم و روند آماده سازی آن را بدهیم.»

Image result for ‫سردار رویانیان + خنده‬‎

سرخپوشان پایتخت در ماه‌های اخیر تنش‌های زیادی را تجربه کرده اند و حالا توقیف لوگو و مزایده آن نیز بر مشکلات آن‌ها اضافه خواهد کرد. در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس اگرچه مدیران این باشگاه خود را موظف به پرداخت بدهی دانسته اند و درباره پیشینه آن نیز توضیحاتی را ارائه کرده اند، اما اعلام نشده که چه راهکاری برای جلوگیری از توقف مزایده لوگو وجود دارد؛ هرچند که احتمال این اتفاق زیاد نیست.

با این حال اکنون پرسپولیسی‌ها علاوه بر این که باید با رسن تمدید کنند و یک خارجی را به خدمت بگیرند و از طرف دیگر مطالبات برانکو را بپردازند، باید این بدهی نزدیک به یک میلیارد تومانی را نیز بپردازند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۳
ماشااله همه پولهایشان را به دلار تبدیل کرده اند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
کجائی باکری که اگه الان زنده بودی با دین اوضا کشوز که غرق در فساد میباشد هرروز هزاران بار میمردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی مدیری که یکسال و یا دوسال همش سر کار باشد و معلوم نباشد فرداش هست یا نه و از ان بدتر جوابگوی اعمالش نباشد معلوم است می رود خرج های انچنانی می کند و بدهی روی دست مدیر بعدی می گذارد
این باشگاهها را واگذار کنید به خود مردم و سهام دار شوند
واقعا تو این مملکت چه خبر
چرا یه سردار باید این همه دلار داشته باشه که قسمتیشو قرض بده به یه باشگاه
سردار نظامی وظیفشون حفاظت از مرز های کشوره
جریان باشگاهها و بدهیها را باید به عنوان داستان طنز تعریف کرد یا مرثیه ای به حال مملکت؟ آیا مردم می‌توانند به آینده امیدوار باشند؟ شاید روزی برسد!!!
متاسفانه عجیب است چرا سازمان حسابرسی کل کشور و نهادهای ناظر مداخله نمیکنند به تجربه شخصی و شاهد بودن رویه باب شده به عنوان بدهیهای ساختگی و شکایت پیرو آن و عدم دفاع سازمان مطبوع در دادگاه و در امتداد پرداخت از محل بودجه بیت المال روشی برای غارت شرکتهای خصولتی شده است. نهادهای نظارتی دخالت کنند تا کی بخاطر رودربایستی با فلان سردار و فلان مدیر هم حزبی شاهد سکوت در برابر این نوع بدهیهای ساختگی و روش جدید دست برد به بیت المال باشیم
این رقم بین دو تا سردار که پول خرده بابا
درود بر سرکار لولوئیان!
یادم می آد حدود 20 سال پیش آقای رویانیان اومده بود مدرسه ما و سخنران یکی از ایام انقلاب بود . اون روز که هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه این آقا همچون نعره های بلند مرگ بر آمریکا سرداده بود که ماها دانش آموزای از همه جا بی خبر دو برابر اون نعره مرگ بر آمریکا می کشیدیم غافل از اینکه اون از این نعره ها چه اهدافی رو دنبال میکنه ......و غافل بودیم از اینکه فضاهای ایمن ، زیبا ، بزرگ با زمین های ورزشی استاندارد اون مدرسه که ما نعره مرگ بر آمریکا می کشیدیم با استاندارهای آموزشی همون آمریکا ساخته شده بود.......و این داستان همچنان ادامه دارد
همین عکس با زنجانی خودش گویایی همه چی هست!!!
من ماندم که آن سردار60هزاردلارراازکجا آورده ودیگراینکه حجتالاسلام سرداررویانیان اینهمه پول را کجا برده.
مدیران فامیلی و رفاقتی و غیر شفاف آخرش میشه رانت و فساد و اختلاس و دروغگویی و ....
آدم چندش...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار