بازدید 13131
۴
سوژه

چگونه آمریکایی‌ها جایزه و حق غفور را بالا کشیدند؟

انتخاب مت اندرسون برای فدراسیون جهانی انتخاب جذابتری نسبت به امیر غفور است و نادیده گرفته شدن مرحله مقدماتی، اما می‌تواند در آینده نزدیک اتفاقات بدی را برای این فدراسیون رقم بزند. غفور با کسب ۲۴۹ امتیاز توانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن مسابقات را کسب کند
کد خبر: ۹۱۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 15 July 2019

با ارزش‌ترین بازیکن لیگ ملت های والیبال با حضور در تنها ۴ مسابقه مشخص شد تا  امیر غفور مرد درخشان مسابقات امسال را نادیده بگیرند.

به گزارش تابناک ورزشی، مت اندرسون یکی از گران‌ترین والیبالیست‌های دنیا در شرایطی عنوان با ارزش‌ترین بازیکن را کسب کرد که خبری از حضور او در مرحله مقدماتی نبود و این عنوان در شرایطی به او رسید که امیر غفور ستاره تیم ملی والیبال ایران که هم پست این بازیکن است در نهایت با کسب ۲۴۹ امتیاز توانست عنوان امتیاز آورترین بازیکن مسابقات را کسب کند و عملکرد درخشانی در مرحله مقدماتی داشت و اگر مصدومیت به سراغ او نمی‌رفت، شاید مجموع امتیازات کسب شده از سوی او بالاتر از ۳۰۰ می‌رفت.

مطمئنا انتخاب مت اندرسون برای فدراسیون جهانی انتخاب جذابتری نسبت به امیر غفور است و نادیده گرفته شدن مرحله مقدماتی، اما می‌تواند در آینده نزدیک اتفاقات بدی را برای این فدراسیون رقم بزند.

چگونه آمریکایی‌ها جایزه و حق غفور را بالا کشیدند؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
وقتی توایران همین بلا را سر ورزشکاران می اورند وجایزه ها وپاداش ها هپولی میشه چرا صداتون در نمی اید ..............
خب! قانون مسابقات همینه. چند سال پیش هم که ایران جزء چهار تیم قرار گرفت، سعید معروف به عنوان بهترین پاسور مسابقات انتخاب شد. ای بسا بودند پاسورهایی که کمتر از معروف نبودند، ولی چون تیمشان به جمع چهار تیم پایانی راه نیافته بود، انتخاب نیز نشدند. ضمناً امتیازآورترین بازیکن، الزاماً بهترین و ارزشمندترین بازیکن نیست.
که چی؟
نبودن اندرسون تو مقدماتی عجیب نیست بودن غفور تو همه مسابقات مقدماتی که درد قدیمی تشدید کرد و تو بازیهای پایانی هم از راه رفتنش معلوم بود عجیب غفور لژیونر هم بود و تا اخرین دقایق درگیر لیگ اروپایی و باشگاهیش بود که تمامی ستاره های هم ردیف او استراحت داشتند یا در مراحل پایانی به تیم هایشان اضافه شدند بجای این هوچیگریهای بی فایده که از سفر به امریکا و درگیری با کوبیاک عدم جایزه در میارید به فکر انتخابی المپیک باشید که روسیه ستاره هاشو میاره بدون همون ستاره ها قهرمان لیگ ملتها شدند و کوبا هم با ستاره های کنار گذاشته شدش به توافق رسیده که البته بعید ایران از این طریق بتونه سهمیه کسب کنه یکم هم از کاستیهای میزبانی اردبیل ارومیه و ناراحتی تیمها بنویسید بد نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر