بازدید 4480

دنیزلی: می‌خواهم اولین قهرمانی تراکتور را بیاورم

قتی از مسئولان تیم سئوال کردم که چرا قهرمان نشده اید، گفتند که این تیم زمانی در لیگ پایین‌تر بوده و البته ورزشگاه به خاطرش پر از تماشاگر شده است.ما برای نخستین مرتبه جزو کاندید‌های قهرمانی فصل جدید خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵ 14 July 2019

مصطفی دنیزلی که هم اکنون همراه تیمش در اردوگاه ارض روم درکشورش بسر می‌برد، مصاحبه‌ای مفصل با DHA انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دنیزلی در این گفتگو در مورد تبریز، تراکتور، فوتبال ایران، بازیکنان خارجی که می‌توانند در لیگ کشورمان بازی کنند و اهدافش از حضور مجدد در اینجا صحبت کرد.

دنیزلی: می‌خواهم اولین قهرمانی تراکتور را بیاورم

این مربی ۶۹ ساله عنوان کرد: علاقه باورنکردنی به فوتبال در تبریز وجود دارد. هیچ یک از طرفداران تیم‌های تبریزی قهرمانی لیگ برتر را تجربه نکرده اند، اما اکنون تلاش می‌شود چنین تجربه‌ای رخ دهد. سطح انتظارات بالاست که همین مسئولیت‌ها را افزایش می‌دهد. تراکتورسازی یکی از تیم‌های است که بیشترین پتانسیل را از نظر حمایت مردمی در ایران در فصل جاری دارد. در واقع امسال فصل شروع مجدد تراکتور است. یک هدف برای قهرمانی هست که هنوز هواداران تراکتور به آن دست نیافته‌اند.

دنیزلی ادامه داد: وقتی از مسئولان تیم سئوال کردم که چرا قهرمان نشده اید، گفتند که این تیم زمانی در لیگ پایین‌تر بوده و البته ورزشگاه به خاطرش پر از تماشاگر شده است. از نظر من تبریز شهری بسیار عالی و لذت‌بخش است. فضای کار در تبریز عالی است. در این شهر علاقه باورنکردنی نسبت به فوتبال وجود دارد. البته تیم‌های مدعی لیگ هم از چنین شرایطی برخوردار هستند. ما برای نخستین مرتبه جزو کاندید‌های قهرمانی فصل جدید خواهیم بود. امیدوارم فصل بعد در لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم شرکت کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر