بازدید 3650

لوک‌اویل صادرات نفت به مشتریان غربی را ازسرگرفت

معاون شرکت لوک‌اویل گفت این شرکت انتقال نفت را پس از بروز آلودگی نفتی در خط لوله صادراتی دروژبا، به لطف توزیع از طریق کانال دیگری از سر گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ 11 July 2019

به گزارش فارس به نقل از تاس، وادیم وروبایوو، معاون شرکت لوک‌اویل گفت این شرکت انتقال نفت را پس از بروز آلودگی نفتی در خط لوله صادراتی دروژبا را به لطف توزیع از طریق کانال دیگر از سر گرفت.

وی افزود از طرف مشتریان دائمی غربی لوک‌اویل (خریداران نفتی شعبه جنوبی روژبا و در بلاروس) هیچ شکایتی در مورد تناقض در کیفیت نفت عرضه شده با پارامترهای مورد توافق وجود ندارد. ارسال نفت کاملا به اندازه حجم قرارداد ازسرگرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد شرکت خط لوله ترنس‌نِفت به لوک‌اویل این فرصت داده است تا عرضه نفت را از کانال‌های دیگر نظیر بنادر دریایی از سر بگیرد « این اقدام مانع از عواقب منفی اجرای قرارداد صادراتی شد.»

به گزارش فارس، از بیستم ماه آوریل، آلودگی نفتی روسیه را مجبور کرد تا جریان نفت از خط لوله دروژبا، مجرای کلیدی برای تامین نفت اروپای شرقی و آلمان را متوقف کند. از آن زمان تاکنون حدود پنج میلیون تن نفت روسیه به مقصد اروپا از طریق این خطوط لوله متوقف مانده است.

روسیه مجبور به قطع صادرات نفت به مشتریان خود در بلاروس، اوکراین، لهستان، آلمان و تعدادی از کشورهای آسیای میانه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر