بازدید 9158
۱

روش جدید قاچاقچیان گوشی برای دور زدن رجیستری

کد خبر: ۹۱۰۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 11 July 2019

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: قاچاقچیان برای دور زدن طرح رجیستری به سراغ کاروان های کربلا می‌روند و با اجاره پاسپورت زائران، گوشی ها را رجیستر می کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مراسم«فناوری اطلاعات؛ فرصتی برای کارآفرینی، نوآوری و اشتغال»و رونمایی از «سامانه های ملی طرح نوآفرین و اشتغالزایی» که عصر امروز در کتابخانه ملی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: هفته آینده وزرای ارتباطات آذربایجان، ترکیه، روسیه و ایران در نشست چهارجانبه‌ تهران برای ایجاد بازار مشترک حوزه فناوری اطلاعات و فعالیت‌های مشترک به ایران می آیند و بنا شده در این نشست تفاهم نامه هایی امضا شود.

وی افزود: این تفاهم نامه ها همزمان با نمایشگاه الکامپ پیگیری می شود و ملاقات های جداگانه ای نیز در این نمایشگاه ترتیب خواهیم داد.

وزیر ارتباطات درباره اختلال در سیستم جی پی اس گفت: منشا این اختلال ها مشخص بوده و شناسایی شده است؛ خوشبختانه سازمان تنظیم مقررات این اختلال را شناسایی کرده است.این اختلال باید رفع شود؛ البته شورای عالی امنیت ملی پیگیر این قضیه بوده است.

جهرمی تاکید کرد: هر گونه فرستادن سینگال باید با مجوز باشد شکایتی در دادسرای تهران و سازمان تنظیم مقررات ارسال شده است. البته شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد که این اتفاق نباید رخ دهد و آخرین وضعیت این اختلال در حال پیگیری است.

جهرمی همچنین درباره رجیستری گفت: متاسفانه دور زدن رجیستری از طریق سیم کارت امکان پذیر است و قاچاقچیان به این شکل رجیستری را دور می زنند. همچنین قاچاقچیان برای دور زدن طرح رجیستری به سراغ کاروان های کربلا می‌روند و با اجاره پاسپورت زائران، گوشی ها را رجیستر می کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
خوب همه ایرانیها دور زدن را یاد گرفته اند!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار