بازدید 5793
گزارش

آخرین سهمیه خالی استقلال چگونه خرج می‌شود؛ اسدی یا گلر ذخیره؟

کد خبر: ۹۱۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹ 10 July 2019

استقلالی‌ها برای لیگ نوزدهم زودتر از همیشه وارد بازار نقل و انتقالات شدند و سهمیه ۶بازیکن لیگ برتری‌شان در آستانه پرشدن قرار گرفت. احتمالا به همین دلیل استقلال در مورد رضا اسدی دست نگه‌داشته و تعلل می‌کند. در صورتی که اسدی به استقلال بپیوندد، استقلال دیگر نمی‌تواند بازیکن لیگ برتری به خدمت بگیرد و این در حالی است که برخی پست های حساس استقلال هنوز نیازمند ترمیم است.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا اسدی هم هافبک دفاعی است و استقلالی‌ها کمتر از بقیه پست‌ها در این پست به بازیکن نیاز دارند. حضور فرشید باقری ، ریگی و احتمال ماندن علی کریمی در خط هافبک آبی ها، باعث شده تا مدیران استقلال برای خرید اسدی عجله‌ای نداشته باشند. همین باعث شده که صبر کنند تا شاید از تک سهمیه باقی‌مانده‌شان بتوانند جانشین مورد اعتمادتری برای حسین حسینی تنها دروازه‌بان باتحربه تیم پیدا کنند. استقلالی‌ها برای جذب دروازه‌بان دوم باید به سراغ گزینه‌های خارجی و یا لیگ یکی بروند و با توجه به شرایط مالی استقلال، شاید ارز مورد نیاز برای خرید دروازه‌بان خارجی در حساب باشگاه نباشد.

فتحی خبر احتمال حضور دروازه‌بان تیم‌های پایه تاتنهام در استقلال را شوخی خواند و این نشان می‌دهد که آن‌ها به فکر جذب دروازه‌بان خارجی نیستند مگر این که اصرار‌های استراماچونی آن‌ها را مجبور به این کار کند. دروازه‌بان‌های پایه استقلال هم خیال استقلال را بابت سنگرشان راحت نمی کند. در ضمن استقلال نمی خواهد حسینی هم مثل رحمتی سالها بدون رقیب دروازه بان شماره یک تیم باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار