بازدید 11133
گزارش

پاتوسی درهتلِ استقلال خوابید و با بنی یاس بست؟

یکی از رسانه‌های اماراتی مدعی شد که شفر بعد از معارفه رسمش اش بلافاصله درخواست جذب پاتوسی را به باشگاه اماراتی داده و این بازیکن در آستانه امضای قرارداد با بنی یاس قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸ 10 July 2019

برخی رسانه‌های اماراتی مدعی شدند که وینفرد شفر به دنبال جذب پاتوسی هافبک استقلال است و نتایج مثبتی هم در مذاکره با این بازیکن کلیدی فصل گذشته اش دریافت کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که معاون باشگاه استقلال مدعی شده بود روز گذشته با پاتوسی به توافقاتی برای ادامه همکاری با آبی‌پوشان رسیده است، این بازیکن آفریقایی امروز در مذاکره با مسئولان باشگاه بنی‌یاس رویت شد. سرمربی آلمانی امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی بنی یاس معرفی شد و این در شرایطی است که به خوبی ارزش بازیکنی نظیر پاتوسی را برای تیم خودش می‌داند. او بلافاصله درخواست خرید پاتوسی را داد.

پاتوسی درهتل استقلال خوابید و با بنی یاس بست؟

از طرف این هافبک آفریقایی همچنان شرایط نامشخصی با باشگاه استقلال دارد و البته امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال روز گذشته مدعی شد که با مدیربرنامه‌های این بازیکن به توافق رسیده است و این بازیکن یک سال دیگر در استقلال خواهد ماند. با اینحال یکی از این رسانه‌های اماراتی مدعی شد که شفر درخواست جذب پاتوسی را به باشگاه اماراتی داده است و این بازیکن در آستانه امضای قرارداد با بنی یاس قرار دارد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که مسئولان باشگاه استقلال حتی پول بلیت پرواز پاتوسی از آفریقا به امارات را پرداخت کرده و برای او در دبی هتل گرفتند، اما این بازیکن با باشگاه اماراتی به صورت جدی وارد مذاکره شد. ظاهرا پاتوسی پیشنهاد‌ی جدی از باشگاهی که وینفرد شفر سرمربیگری آن را برعهده گرفته به دست آورد و به همین دلیل باشگاه استقلال را دور زده و در آستانه پیوستن به تیم اماراتی قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر