بازدید 8687
۲

لغو کنسرت آوازه‌خوان محبوب «بن سلمان»

پس از جنجال‌های فراوان درباره اجرای «نیکی مناژ» در جَدّه عربستان و با افزایش اعتراضات مردمی، این آوازه‌خوان آمریکایی مجبور به لغو برنامه‌اش شد.
کد خبر: ۹۱۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 10 July 2019
پس از جنجال‌های فراوان درباره اجرای «نیکی مناژ» در جَدّه عربستان و با افزایش اعتراضات مردمی، این آوازه‌خوان آمریکایی مجبور به لغو برنامه‌اش شد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «نیکی مناژ» آوازه‌خوان آمریکایی که به دعوت «بن سلمان» قرار بود در عربستان برنامه اجرا کند، درباره لغو کنسرتش گفت: پس از مشاهده انعکاس خبر کنسرتم در شهر جَدّه عربستان، با وجود برنامه‌ریزی قبلی، کنسرتم را در این کشور لغو می‌کنم.

این زن خواننده آمریکایی که در تمام کنسرت‌هایش با پوششی نیمه‌عریان روی صحنه ظاهر می‌شود، در ادامه پیام لغو کنسرت خود گفت: معتقدم که باز باید این مساله را شفاف کنم که من همواره از حقوق زنان، حقوق همجنس‌باز‌ها و آزادی بیان حمایت می‌کنم!

«بنیاد حقوق بشر» هفته گذشته در بیانیه‌ای از «نیکی مناژ» و دیگر افرادی که قرار است در فستیوال جده عربستان برنامه اجرا کنن، د. خواسته بود تا برنامه خود را لغو کنند.

فستیوال جهانی جده در استادیوم ورزشی ملک عبدالله در شهر مجاور دریای سرخ برگزار خواهد شد. مقامات عربستان اعلام کرده‌اند که در این رویداد مشروبات الکلی و مواد مخدر ممنوع است. «لیام پاین» عضو سابق گروه موسوم به «وان دایرکشن» و «دی جِی استیو آئوکی» از جمله هنرمندانی هستند که قرار است در این رویداد روی صحنه بروند.

«ماریا کری»، «انریکه ایگلِسیاس» و «بلک آید پیز» از جمله خواننده‌هایی هستند که علی‌رغم اعتراضات گسترده، طی ماه‌های گذشته در شهر جده عربستان سعودی و در چند کیلومتری خانه خدا برنامه اجرا کرده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲
اونوقت ما در ایران حجاب اجباری - زورکی داریم...

به هر حال در دین اجباری نیست...
ببخشید چرا در نقل قول هم آنگونه که می خواهید دست می برید؟!!! مگر نباید نقل قول بدون تغییر ذکر شود و سلیقه در آن لحاظ نگردد؟!!!
خانم مناژ از حقوق همجنسبازان دفاع کرده اند یا همجنسگرایان؟!! و آیا اصولا از نظر شما این دو فرقی دارند یا خیر؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر