بازدید 10362
ادعا‌های مضحک نتانیاهو علیه ایران؛

نتانیاهو:جنگنده‌های ما به هر مکانی در ایران می‌رسند

کد خبر: ۹۱۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰ 09 July 2019
یک رسانه رژیم صهیونیستی فاش کرد هواپیمای اختصاصی حامل یسرائیل کاتس وزیر خارجه اسرائیل که هفته گذشته، کاتس را به امارات متحده عربی منتقل کرده بود، از آسمان عربستان عبور کرده بود.

به گزارش تابناک به نقل از نسنیم، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت وزارت خارجه اسرائیل، موضع‌گیری درباره این خبر را رد کرده است. این رسانه افزود این اولین بار نیست که عربستان سعودی به هواپیما‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد از آسمانش عبور کنند، در مارس گذشته هم هواپیما‌های شرکت هواپیمایی هند در پرواز‌های هفتگی خود از اسرائیل به هند از آسمان عربستان عبور می‌کردند. این رسانه نوشت هواپیمای حامل بنیامین نتانیاهو در جریان سفر اکتبر گذشته به سلطان نشین عمان به همراه یوسی کوهین رئیس موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) از آسمان عربستان عبور کرده بود.

یدیعوت آحارونوت نوشت شرکت هواپیمایی فیلیپین هم شرکت هواپیمایی دیگری است که اکتبر گذشته از عربستان خواسته بود به هواپیماهایش که عازم تل آویو هستند اجازه دهد از حریم هوایی عربستان استفاده کنند، ولی ریاض تا کنون با این درخواست موافقت نکرده با وجودی که با درخواست شرکت هواپیمایی هند موافقت کرده بود.

بر اساس گزارش این رسانه، اسرائیل در پس پرده و مخفیانه با کمک آمریکا برای دریافت موافقت عربستان با عبور شرکت‌های هواپیمایی اسرائیلی العال از آسمان عربستان برای سفر به خاورمیانه تلاش می‌کند.

اسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هفته گذشته در کنفرانس امور زیست محیطی در امارات شرکت کرد و طی آن با مسئولان بلندپایه امارات دیدار و روابط دوجانبه را با آن‌ها بررسی کرد تا نشانه و دلیل دیگری بر گسترش روابط رژیم صهیونیستی و حاکمان امارات باشد.

مقامات رژیم صهیونیستی در دیدارهایشان با مقامات کشور‌های عربی، خطر مشترک و تهدید‌هایی را که ایران برای اسرائیل و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس به زعم آن‌ها دارد به ویژه در زمینه برنامه هسته‌ای صلح آمیز ایران مطرح می‌کنند.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در جریان سفر اخیر خود به امارات، فعالیت‌های مشترک برای بهبود روابط اقتصادی میان رژیم صهیونیستی و امارات در زمینه‌های فناوری، کشاورزی، انرژی و منابع آبی را بررسی کرده بود.

پیشتر گزارش‌های بین المللی و اظهارنظر‌های مقامات رژیم صهیونیستی به همکاری امنیتی و اطلاعاتی این رژیم و امارات به ویژه کمک گرفتن ابوظبی از فناوری و برنامه‌های جاسوسی اسرائیل اشاره کرده بود.

گزارش‌های مختلفی از جمله گزارش‌های روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز به کمک گرفتن امارات از این برنامه‌های اسرائیل برای کنترل معارضان عرب و کسانی که آن‌ها را معارض نظام امارات می‌داند، اشاره کرده بود.

ادعا‌های مضحک نتانیاهو علیه ایران

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در حالی مدعی شد که جنگنده‌های اسرائیلی می‌توانند به هر نقطه در خاورمیانه برسند که ارتش این رژیم در برابر گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه تحت محاصره رژیم کاملا به بن بست خورده و جرات دست زدن به ماجراجویی نظامی جدید علیه غزه را ندارد.

نتانیاهو در جریان بازدید از یک پایگاه نظامی هوایی رژیم صهیونیستی به همراه آویخای کوخاوی رئیس ستاد مشترک و عمیکام نورکین فرمانده نیروی هوایی رژیم مدعی شد ایران باید به یاد آورد که هواپیما‌های اسرائیلی می‌توانند به هر مکانی در خاورمیانه از جمله ایران و قطعا به سوریه برسند.

انتقاد شدید یک مقام سابق صهیونیست از نتانیاهو: حماس هرگز نظامیان ما را از غزه بازنخواهد گرداند مگر اینکه اسیرانش را آزاد کند

لیئور لوتن هماهنگ کننده اسبق امور اسیران و مفقودشدگان ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از نحوه مدیریت دولت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم در پرونده نظامیان اسیر نزد جنبش حماس انتقاد کرد.

لوتن روز سه شنبه در سخنانی درباره «هدار گولدن» نظامی اسیر صهیونیست در غزه گفت: نظامیان ما هرگز در چارچوب امضای توافق با جنبش حماس از غزه بازنخواهند گشت و آنچه دولت اسرائیل می‌گوید مبنی بر اینکه نظامیان را بر اساس یک توافق با حماس باز می‌گرداند، اظهارات گمراه کننده است، آن‌ها به این شکل تا ابد هم بازنخواهند گشت، من از رهبران اسرائیل انتظار دارم اگر توان دخالت نظامی برای آزادی اسیرانمان را ندارند، قرارداد مبادله اسیرانی را منعقد کنند البته نه همانند قراداد مبادله شالیت بلکه یک قرارداد جدید امضا کنند، زمان به نفع ما نیست.

از سوی دیگر به نوشته روزنامه هاآرتص یک افسر ارشد در ارتش رژیم صهیونیستی گفت: هدار گولدن و اورن شاوول هرگز در برابر احداث تاسیسات تصفیه آب برای غزه آزاد نخواهند شد.

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس، اخیرا تصاویر چهار نظامی صهیونیست به نام‌های شاؤول آرون، هادار گولدن و آبراهام منگست و بدوی السید را منتشر کرد، ولی از افشای هرگونه جزئیات باارزشی درباره آن‌ها خودداری کرد.

جنبش حماس شرط کرده است پیش از ورود به هرگونه مذاکرات برای انجام قرارداد مبادله جدید در زمینه اسیران، اسرائیل باید اسیران فلسطینی را که در قرارداد مبادله شالیت آزاد شده بودند، اما بعدا آن‌ها را دوباره اسیر کرده، آزاد کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر