بازدید 4554

آژانس اتمی ۱۵ مرتبه فعالیت هسته‌ای ایران را صلح آمیز اعلام کرد

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی پانزده گزارش درباره راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت صادر کرده است که بیانگر فعالیت های صلح آمیز کشورمان است.
کد خبر: ۹۱۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 09 July 2019

محمد ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اقدام رسانه های غربی مبنی بر اینکه گام دوم هسته ای ایران برای دستیابی به اهداف غیرصلح آمیز است، گفت: پس از اجرای تصمیم قاطع ایران در مواجه با برجام، شاهد عکس العمل های هیجانی و بی منطق از سوی غربی ها خصوصا رژیم صهیونیستی هستیم.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکایی ها تصور می کردند با اعمال فشار حداکثری و اقدامات رسانه های می توانند ایرانیان را از تصمیم برجامی خود بازدارند، اظهار کرد: بر این اساس می توان به وضوح افزایش فشار رسانه های غربی علیه کشورمان بعد از اجرای گام دوم را مشاهده کرد.

وی ادامه داد: باید به غربی ها یادآور شد آژانس بین المللی انرژی اتمی پانزده گزارش درباره راستی آزمایی و نظارت در جمهوری اسلامی ایران در پرتو قطعنامه 2231 (2015) شورای امنیت صادر کرده است که بیانگر حسن نیت کشورمان است.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه فعالیت های هسته ای ایران تاکنون صلح آمیز بوده است، تصریح کرد: در واقع به دنیا ثابت شده حرف و عمل ایرانیان یکی است و بر این اساس بارها اعلام شده که کشورمان درصدد دستیابی به بمب اتم نیست.

رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروزه اسرائیلی ها و آمریکایی ها به شدت از اقتدار ایران مضطرب هستند و تلاش می کنند با سیاه نمایی افکار عمومی دنیا را علیه ایران هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در پیامی به نخستین کنفرانس بین‌المللی خلع سلاح و عدم اشاعه که فروردین ماه سال 90 در تهران برگزار شد، فتوای تحریم استفاده از سلاح‌های اتمی را تکرار کردند و فرمودند: «به اعتقاد ما افزون بر سلاح هسته‌ای، دیگر انواع سلاح‌های کشتار جمعی، نظیر سلاح شیمیایی و سلاح میکروبی نیز تهدیدی جدی علیه بشریت تلقی می‌شوند. ملت ایران که خود قربانی کاربرد سلاح شیمیایی است، بیش از دیگر ملت‌ها خطر تولید و انباشت این گونه سلاح‌ها را حس می‌کند و آماده است همه‌ امکانات خود را در مسیر مقابله با آن قرار دهد. «ما کاربرد این سلاح‌ها را حرام، و تلاش برای مصونیت بخشیدن ابنای بشر از این بلای بزرگ را وظیفه‌ همگان می‌دانیم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر