بازدید 4005

بازی ۴۸ساعته کی‌روش استنلی با سپاهانی‌ها

کد خبر: ۹۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 09 July 2019

تابش در مورد آخرین وضعیت مذاکره با کی‌روش استنلی برای تمدید قراردادش عنوان کرد: در مورد استنلی می‌گویند چرا گفتید ۴۸ ساعت بعد دوباره گفتید ۴۸ساعت دیگر، مساله این است که او از ما در ابتدا فرصت ۴۸ساعته خواست و پس از آن هم تماس گرفت و گفت: به من زمان بیشتری بدهید. او ایران نیست و حتی مدیربرنامه‌اش هم خارج از ایران است. ما مرتبا در حال مذاکره و گفتگو هستیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: کی روش حتی دیروز هم با من تماس گرفت و گفت دوست دارم به سپاهان بیایم، اما کمی در زندگی شخصی‌ام مشغله دارم! چون کی‌روش فصل گذشته با ما بوده، بر اساس نظر سرمربی اولویت اول ما است. ما از جذب او استقبال می‌کنیم چرا که امتحانش را پس داده و آقای گل شده است. او بازیکن توانمندی است و خودش گفته دوست دارد با کمال میل به سپاهان بیاید. ان‌شاالله قراردادش را منعقد می‌کنیم، اما همانطور که گفتم به خاطر مشغله‌ای که دارد ممکن است دیرتر به ما ملحق شود. با اینحال ما پیش‌بینی لازم را کرده‌ایم که اگر درصدی توافق حاصل نشد، گزینه دیگری را جذب کنیم.

تابش افزود: ما خیال مان راحت است، حالا دوباره می‌گویند ۴۸ساعت شد و خبری نشد! بازیکن هم یک‌طرف قضیه است که او هم به ما اعلام کرد آماده‌ام به سپاهان بیایم، ولی به من مهلت بدهید. حالا نمی‌دانم برخی چه اهدافی را دنبال می‌کنند؟ کدام تیم در ابتدای نقل و انتقالات بسته شد؟ جالب است که من طوری قرارداد‌ها را بسته‌ام که برای سال بعد هم مشکلی نداریم. نفرات و تیم آماده و خوبی داریم. حتی در خط دروازه هم در کنار نیازمند، دو دروازه‌بان جوان و قبراق دارم که قرارداد همه آن‌ها را تمدید کردم.

تابش در پایان گفت: باز هم تاکید می‌کنم، ما بر اساس نظر سرمربی نفرات را جذب می‌کنیم. علاوه بر کومان و کی‌روش یا جایگزین او، نفر سومی را هم مد نظر داریم که بازیکنی خوب و مورد تایید سرمربی است. از فردی اسم نمی‌برم، اما مشغول پیگیری این مساله هستیم و ان‌شاالله وقتی به جمع بندی رسیدیم، رسما اعلام می‌کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر