بازدید 26202
هزار و هفتصد و دهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اصلاح طلبان باید مسئولیت دولت روحانی را قبول کنند/کنایه‌های سنگین حجاریان به سلیمی‌نمین/شرط ذوالنور برای مذاکره با دولت ترامپ/کنایه یک کارشناس به روحانی: اگر را کاشتند، سبز نشد!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حقوق ۲۰ میلیونی، ۱۶ درصد افزایش حقوق داشته است/انتقاد علی مطهری از نحوه برخورد با محمدرضا خاتمی/ استیضاح «نمکی» کلید خورد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۲ 08 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
اصلاح طلبان باید مسئولیت دولت روحانی را قبول کنند
 
احمد شیرزاد، نماینده پیشین مجلس نیز در گفت و گو با «آزادی» از اظهارات باهنر انتقاد کرد و گفت: «من شخصا همیشه از اینکه آقای باهنر در میان اصولگرایان فعال باشد خوشحال می‌شوم. به هر حال او یک عنصر کارکشته سیاسی است و به نظر من از خیلی اصولگرایان می‌تواند مدیریت بهتری داشته باشم، اما این دست فرمانی که آقای باهنر گرفته، دست فرمان خوبی نیست». وی با اشاره به اینکه «جناح اصولگرا همیشه می‌خواهد طلب‌کار باشد» گفت: «فکر نمی‌کنم که آقای باهنر از این روش نتیجه خوبی بگیرد. جناح اصولگرا باید مسئولیت خود را درست ایفا کند. ما از یاد نمی‌بریم که این جریان در دو انتخابات ۸۴ و ۸۸ برای حمایت از احمدی نژاد با توان قوا به عرصه آمدند، اما بعد که احمدی‌نژاد پنجه به صورتشان کشید، مسئولیت قبول نکردند. البته قبول داریم که احمدی نژاد در سال‌های آخر دولت خود خیلی با اصولگرایان نبود – نه اینکه رفتار اصولگرایان نداشته باشد بلکه رابطه خوبی با خیلی از اصولگرایان نداشت –، اما این به معنی آن نیست که مسئولیت تاریخی آقایان خدشه‌دار شود.» این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه «اصلاح طلبان باید مسئولیت دولت روحانی را قبول کنند» گفت: «اصلاح‌طلبان واقعا مسئولیت حمایت از دولت روحانی را به عهده می‌گیرند. البته مسئولیت همه کار‌های دولت روحانی به عهده اصلاح‌طلبان نیست، زیرا روحانی در کار‌ها با اصلاح طلبان به صورت سازمان یافته یا حتی ریش سفیدی مشورت نکرد. با این حال اصلاح طلبان با شهامت مسئولیت حمایت از روحانی را به عهده گرفته‌اند و می‌گیرند».
 
حقوق ۲۰ میلیونی، ۱۶ درصد افزایش حقوق داشته است

حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس اعلام کرد که گزارش‌ها حاکی است که علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان پایین‌ترین حقوق ۲.۵ درصد و حقوق ۲۰ میلیونی، ۱۶ درصد افزایش حقوق داشته است و خواستار رسیدگی وی به وضعیت چگونگی افزایش حقوق کارمندان دولت شد. /تسنیم

گفت‌وگو با تندرو‌ها از اساس مردود است

سیدمحمد صدر، عضو مجمع تشخیص مصلحت و از حاضران در جلسات گفت‌وگوی ملی درباره جزئیات این جلسات به خبرآنلاین گفت: اصل گفت‌وگوی ملی با تندرو‌ها و افراد رادیکال از اساس مردود است. لازمه گفت وگو این است که افراد فارغ از وابستگی سیاسی، از نظر روانی شخصیت متعادلی باشند و به سمت تنش، دعوا، فریاد زدن و احیانا فحش و اهانت به طرف دیگر نروند. برای بیمه شدن نظام باید احزاب مختلف در کشور باشند که بعد از مدتی که از حزب و دولت خسته شدند، به دنبال تغییر آن‌ها بروند. اگر این اجازه را بدهیم، مردم هیچ گاه به طرف تغییر نظام نمی‌روند. مشارکت حداکثری در انتخابات از مباحث جلسات گفت‌وگوی ملی است. برای حل مشکلات نتیجه مذاکرات و راهکار‌های درنظر گرفته شده که به تایید هر دو جریان رسیده به شورای نگهبان، نمایندگان مجلس، دولت و رهبری اعلام می‌شود.

جمنا دیگر وجود خارجی ندارد

شورای وحدت تبدیل به معمای جریان اصولگرا شده است؛ نه اطلاعات مشخصی از اعضای آن وجود دارد، نه ریاست آن تعیین تکلیف و نه گفته شده با چه سازوکاری وارد انتخابات خواهند شد. محسن کوهکن درباره برخی از این ابهامات به خبرآنلاین می‌گوید: هنوز سازوکار شورای وحدت و ارکان، عناوین و چارچوب آن کاملا روشن نشده است. اعضای جبهه پایداری ابتدا در جلسات شورای وحدت شرکت نمی‌کردند، اما جدیدا وارد جلسات شورا شده‌اند. من اطلاعی از جمنا ندارم و فکر نمی‌کنم چیزی به عنوان جمنا دیگر وجود خارجی داشته باشد.

به جایی می رسیم که تهمت و غیبت را واجب می‌دانیم

آیت الله مظاهری از مراجع تقلید درباره غیبت و تهمت می‌گوید: بعضی اوقات می‌رسیم به آنجا که غیبت و تهمت و شایعه را واجب می‌دانیم غیبت سیاسی، تهمت سیاسی و شایعۀ سیاسی، و بعضی اوقات می‌گوییم واجب است این غیبت را بکنم و این تهمت را بزنم و این شایعه را پخش کنم. قرآن می‌گوید: ورشکسته‌ترین انسان در دنیا و آخرت کسی است که گناه می‌کند، اما تخیل می‌کند که ثواب می‌کند. باید خیلی مواظب باشیم که گناهانی که عادت شده را ترک کنیم. /خبرگزاری حوزه

ترامپ شانس دیپلماسی با ایران را نابود کرد

سید حسین موسویان سخنگوی سابق تیم مذاکره کننده هسته‌ای در مقاله‌ای با عنوان «پنج اقدام ترامپ که شانس دیپلماسی با ایران را نابود کرد» که در وب سایت روزنامه گاردین منتشر شده است، عنوان کرد: اگر ترامپ می‌خواهد این بحران غیر ضروری را که خود به وجود آورده، حل کند باید سریع راهبردش را تغییر دهد، به گونه‌ای که دو کشور بتوانند وجهه خود را حفظ کنند. پس از آن خواهد بود که رویکرد دیپلماسی معتبر، دوباره ممکن می‌شود. تحریم‌های اقتصادی و سیاسی آمریکا بر ایران، امکان تلاش‌های دیپلماتیک برای حل این بحران را از بین برده و نه تنها برای ایران و آمریکا بلکه برای کل منطقه عواقب جدی در پی خواهد داشت.
 
انتقاد علی مطهری از نحوه برخورد با محمدرضا خاتمی

نماینده مردم تهران گفت: اگر کسی معتقد باشد در انتخابات سال ۸۸ تقلب شده و این عقیده خود را اعلام کند حتماً باید محاکمه شود؟ قضاوت را باید به مردم واگذار کرد. این گونه حساسیت نشان دادن‌ها ایجاد شک و تردید درباره آن انتخابات می‌کند یا به آن دامن می‌زند. از جناب آقای رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه که اصلاحاتی را در این قوه آغاز کرده و حسن مطلع داشته‌اند درخواست دارم به این موضوع ورود کنند و از وارد شدن آسیب بیشتر به نظام جمهوری اسلامی جلوگیری نمایند.

ویزای اربعین حذف شد

ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور صبح امروز دوشنبه با محمد بدر ناصر معاون امنیتی وزیر کشور عراق دیدار کرد. در پایان این نشست توافقی دوجانبه انجام شد که طبق آن برای ایام اربعین صدور ویزا حذف شد و زائران می‌توانند با داشتن برگه بیمه نامه از مرز عبور کنند./ باشگاه خبرنگاران

موانع بازدید نمایندگان از زندان‌ها چیست

کاظمی، نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: نمایندگان به دلیل مشغله زیادی که دارند، بازدید از زندان‌ها را جدی پیگیری نمی‌کنند. هماهنگی بازدید از زندان‌ها قدری مشکل است و خیلی راحت این بازرسی‌ها انجام نمی‌شود. خیلی باید تلاش شود که این بازدید‌ها صورت گیرد. قرار بود اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی از زندان فشافویه بازدید کنند. این درخواست بعد از قتل آقای شیرمحمدعلی در زندان فشافویه ارائه شد و اگر هم موافقت شده باشد، ما از آن مطلع نیستیم. / ایرناپلاس

دست‌کم ٣٠ تا ۵٠ درصد اقتصاد ایران زیرزمینی است

علیرضا علوی تبار گفت که هاشمی گفته است: به اندازه کل دولت، سیاسی هستم، پس وزیران تصمیم کارشناسی خود را بگیرند و من از آنان دفاع می‌کنم. پس از جنگ قاعده‌ای در ذهن طراحان سیستم بود، به این معنی که صورت جمهوریت حفظ شود، اما مخاطرات ناشی از انتخاب آزاد مردم باید به حداقل برسد؛ زیرا اگر قرار بر انتخاب آزاد مردم باشد، همیشه مطلوب ما انتخاب نخواهد شد. به همین دلیل هم هست که کنار همه بخش‌های انتخابی، بخش‌های غیرانتخابی هم طراحی شده اند تا تصمیمات بخش‌های انتخابی را کنترل کنند. این امر باعث شد تناسب اختیار و مسئولیت از میان برود. دست‌کم ٣٠ تا ۵٠ درصد اقتصاد ایران زیرزمینی است، هیچ جا ثبت نمی‌شود و نمی‌توان بر آن نظارت کرد. این اقتصاد لزوماً سیاه نیست، اما نکته اینجاست هر که به این بخش از اقتصاد تسلط داشته باشد، می‌تواند هر سیاست اقتصادی را تحت تأثیر قرار دهد.
 
ایراد شورای نگهبان به دو طرح مصوب مجلس

شورای نگهبان ایرادات خود به طرح‌های ساماندهی صنعت خودرو و تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن را اعلام کرد. شورای نگهبان طی نامه‌ای به مجلس شورای اسلامی در خصوص چند طرح و لایحه اعلام نظر کرد. بر اساس اعلام شورای نگهبان، از جمله ایراداتی که مغایرت با موازین شرع یا قانون اساسی یا ابهام شناخته شد، طرح‌های ساماندهی صنعت خودرو و تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن است. همچنین لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق نیز به علت عدم مغایرت با موازین شرع یا قانون اساسی شناخته شد. همچنین طرح حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی – فرهنگی، طرح اصلاح بند ۵ ماده ۶ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی با اصلاحات و الحاقات بعدی آن، لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا – اقیانوسیه، لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری فنلاند درباره کمک و همکاری متقابل درامور گمرکی و لایحه موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام از سوی شورای نگهبان تأیید شد. شورای نگهبان طی این نامه درخواست فرصت بیشتر برای رسیدگی لایحه تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد کرد.
 
درخواست رحیمی از مخالفان برجام

یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از مخالفان ⁧برجام⁩ در کشور خواست با اظهارات یا واکنش‌های هیجانی فضای مدیریت دولت نسبت به برجام را آشفته نکنند. علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «‏با تصمیم اخیر ایران، آمریکا و اروپا در موضع انفعال قرار گرفته اند. مدیریت این وضعیت برای رسیدن به منافع ایران نیازمند همدلی و همصدایی در کشور است. انتظار این است در چنین شرایط حساسی، مخالفان ⁧برجام⁩ در کشور، با اظهارات یا واکنش‌های هیجانی فضای مدیریت دولت نسبت به برجام را آشفته نسازند.»
 
استیضاح «نمکی» کلید خورد

نماینده رودسر در مجلس از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر بهداشت در پارلمان خبر داد. اسدالله عباسی سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در هفت محور تدوین شده است. وی درباره محور‌های این طرح، ادامه داد: ضعف مدیریتی وزیر بهداشت، کاستی‌ها در روند اجرای طرح تحول سلامت، ضعف موجود در اجرای طرح پزشک خانواده، عدم اجرای طرح پرونده الکترونیک، ضعف موجود در بحث هتلینگ بیمارستانی، خارج شدن پزشکان متخصص از مناطق محروم و هرج و مرج در واردات دارو از محور‌های این طرح است. نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اضافه کرد: این طرح تدوین شده روز یکشنبه هفته آینده پس از جمع‌آوری امضا برای طی شدن روند قانونی تقدیم هیأت‌رئیسه مجلس خواهد شد.
 
کنایه‌های سنگین حجاریان به سلیمی‌نمین

عباس سلیمی‌نمین در شماره روز شنبه (۱۵ تیر) روزنامه سازندگی به یادداشت سعید حجاریان با عنوان «مقاومت در برابر ترامپ» پاسخی نوشته و از وی خواسته بود تا بحثی دوسویه و مناظره در مورد مطالب سعید حجاریان داشته باشند. اما حجاریان امروز در پاسخ به این موضوع درخواست مناظره را رد کرد و نوشت؛

جناب آقای سلیمی نمین
مرقومه شریفه منتشره در روزنامه سازندگی واصل شد؛ از حسن‌نظر شما سپاسگزارم. در یادداشت مزبور پیشنهاد مناظره با اینجانب را مطرح فرموده بودید البته مستحضرید مناظره آدابی دارد! اولین آن‌ها تناظر میان مناظرین است. این را خدای ناکرده از این باب نمی‌گویم که خود را اجل از انجام مناظره با شما می‌دانم؛ حضرتعالی واجد کمالات و سجایای فراوان هستید و این ناچیز خود را اخس از آن می‌داند که با، چون شمایی هم‌آوردی کنم. مشکل جای دیگری‌ست. همانگونه که اطلاع دارید من دو عقده در لسان دارم که با دعای حضرت موسی نیز قابل رفع نیست. اول آنکه اختلال تکلم مانع از انجام هر نوع مناظره می‌شود. دیگر آنکه در بسیاری از امور ناگزیر از خودسانسوری هستم تا مبادا خفیه‌نویسان دامن ام را بگیرند و کار به جای باریک بکشد! خوشبختانه شما از این دو مشکل بری هستید. اولا بحمدالله طلیق‌اللسان هستید و ثانیا محدویتی برای ابراز عقایدتان ندارید؛ لذا با کمال تأسف باید بگویم قادر نیستم دعوت شما را اجابت کنم.
 
شرط رئیس کمیسیون امنیت برای مذاکره با دولت ترامپ

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر لغو تحریم‌ها و بازگشت به برجام به عنوان شروط حضور آمریکا در مذاکرات گفت: جمهوری اسلامی از گفت‌وگو فرار نمی‌کند و راه گفت‌گو باز است لذا ما از مذاکره همزمان با برداشتن گام‌های کاهش تعهدات برجام استقبال می‌کنیم. مجتبی ذوالنوری در خصوص تماس تلفنی رئیس‌جمهور فرانسه با حسن روحانی، گفت: جمهوری اسلامی از گفت‌وگو فرار نمی‌کند و هیچ وقت باب گفت‌وگو را نمی‌بندد یا به آن بسته هم نگاه نمی‌کند لذا راه گفت‌وگو باز است، اما ما کار‌های مان را معطل گفت‌وگوها نمی‌گذاریم، اینکه وزارت امور خارجه و دولت دست روی دست بگذارند و اقدام تقابلی را منوط به نتایج مذاکرات کنند، اشتباه است.
 
آشنا: با گاندو، گنده نمی‌شوید!

مشاور رئیس‌جمهور نوشت: صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد. ولی گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد. حسام‌الدین آشنا با اشاره به افزایش انتقاد‌ها از سریال گاندو در توئیتر خود نوشت: دولت نه اجازه و نه پول دارد که سریال بسازد. صدا و سیما هم پول ندارد سریال بسازد. ولی گویا جای دیگری هست که برای تضعیف نهاد دولت هم پول فراوان دارد، هم مجوز‌ها و مشوق‌های لازم را دریافت کرده است و هم می‌تواند صدا و سیما را الزام به پخش کند. با گاندو، گنده نمی‌شوید.
 
«اگر را کاشتند سبز نشد»

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: با توجه به آشنایی که آمریکایی‌ها از ساختار قدرت در ایران پیدا کردند، فرمایشات آقای روحانی را جدی نخواهند گرفت، مخصوصا زمانی که رئیس‌جمهور ایران از واژه «اگر» و مشروط کردن مذاکره به برداشتن همه تحریم‌ها سخن می‌گوید و در نتیجه آنچه در این زمینه مطرح می‌شود آن است که اکنون دو صدا از تهران به گوش می‌رسد. مهدی مطهرنیا در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به ورود ایران به مرحله دوم روند کاهش تعهدات در چهارچوب برجام، در ارزیابی گفت‌و‌گوی تلفنی رئیس‌جمهور با همتای فرانسوی خود که در آن حسن روحانی از لفظ ۱+۵ استفاده و اعلام کرد ایران در صورت برداشته شدن تحریم‌ها، حضور آمریکا را در مذاکرات ایران با کشور‌های اروپایی بلامانع می‌داند، گفت: ما کاشانی‌ها یک ضرب‌المثل را همواره تکرار می‌کنیم که می‌گوید «اگر را کاشتند سبز نشد»؛ وقتی یک جمله شرطی با اگر آغاز شود، آن جمله را مشروط می‌کند. ایران از یک سو اعلام می‌کند اگر آمریکا تحریم‌ها را بردارد، با آن مذاکره می‌کنیم و آمریکا نیز از گفت‌وگوی بدون پیش شرط با ایران سخن می‌گوید.
 
احتمال دیدار دیپلمات‌های اروپا و ایران

روزنامه «گاردین» نوشته است که دیپلمات‌های سه کشور اروپایی امضاکننده توافق هسته‌ای، احتمالا تا پیش از روز ۲۴ تیر ماه با طرف ایرانی دیدار می‌کنند. روزنامه «گاردین» روز یکشنبه در گزارشی با موضوع گام دوم ایران در راستای کاهش تعهد به توافق هسته‌ای، نوشت دیپلمات‌های سه کشور اروپایی امضاکننده توافق هسته‌ای قصد دارند ظرف روز‌های آینده با طرف ایرانی دیدار کنند. در بخشی از گزارش گاردین آمده است: «هر سه کشور اروپایی امضاکننده توافق هسته‌ای (آلمان، فرانسه و انگلیس)، اقدام ایران را محکوم کرده‌اند، اما اروپا احتمالا فعلا این نقض ادعایی را وارد ساز و کار پردردسر حل اختلاف توافق هسته‌ای نخواهد کرد. آن‌ها احتمالا صبر خواهند کرد تا زمانی که دیپلمات‌های اروپایی برای ملاقات با همتایان ایرانی خود فرصتی یابند و به تهران اطمینان دهند که می‌خواهند این توافق معروف به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، حفظ شود.» این گزارش می‌افزاید: «آن دیدار قرار است پیش از ۱۵ جولای (۲۴ تیر ماه) انجام شود.»
 
واکنش سخنگوی وزارت خارجه به پخش سریال «گاندو»
 
سخنگوی وزارت امورخارجه به پخش سریال گاندو واکنش نشان داد. سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره پخش سریال گاندو و اینکه هدف آن دولت و وزارت خارجه است و این وزارتخانه را ارگان خنثی می‌داند و واکنش وزارت خارجه در این خصوص چیست، گفت: عجیب است. آنچه در باره وزارت خارجه و شخص وزیر و همکاران ما در این سریال نشان داده می‌شود خیلی با واقعیت منطبق نیست هر چند ادعا کردند داستانشان واقعی است و اسناد مکاتبات وزارت خارجه در داخل و خارج کشور موجود است و اگر به ما می‌گفتند اسناد را به آن‌ها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی‌تر باشد. فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و‌ ای کاش تقوا در آن رعایت می‌شد بهتر بود. وی خاطرنشان کرد: اینکه آقای ظریف گفت: من کلا وقت نگاه کردن تلویزیون ندارم و در منزل تلویزیون روشن نمی‌کنم، ایشان از ۴ صبح پا می‌شوند و عبادت و کار‌های شخصی و تا ۹ و ۱۰ شب سر کار هستند و ما می‌دانیم ایشان وقت نگاه کردن تلویزیون ندارد، نه تلویویزن‌هایی که از خانه همسایه می‌شود گرفت و نه تلویزیون منزل خودشان.
 

فاجعه ای که مهدی مهدوی کیا افشا کرد


مهدی مهدوی کیا از کلاهبرداری عجیبی توسط فردی خاص از والدینی صحبت کرده که دوست داشتند فرزندشان فوتبالیست موفقی شود! عمق فاجعه جایی است که موشک ایرانی داستان نمونه خون را تعریف می کند! داستان مردی که در ترکیه پای یک لپ تاپ نشسته و عجیب ترین روش را برای کلاهبرداری ابداع و ادعا کرده بود یکی از کانال های انتخاب استعدادها برای آکادمی کیا است. سیستم پذیرش هم به این ترتیب بوده که والدین باید نمونه خون فرزندشان را همراه با مبلغی پول برای او ارسال کنند تا بعد از آزمایش خون مشخص شود صاحب این خون استعداد فوتبالیست شدن و شرایط ورود به آکادمی کیا را دارد یا نه! این فرد با این روش عجیب پول زیادی به جیب زده و مهدوی کیا زمانی از کلاهبرداری او باخبر می شود که یکی از والدین مالباخته از طریق اینستاگرام موضوع را به اطلاع او می رساند. مهدوی کیا در این خصوص گفته است: «اول به آن خانم گفتم آخر شما چطور باور کردید که با آزمایش خون می توان استعداد فوتبال را سنجید؟ بعد پیش خودم گفتم حالا که این اتفاق افتاده برای کمک به این خانواده قبول می کنم فرزندشان خارج از نوبت بیاید تست بدهد. از خانم پرسیدم بچه تان چند ساله است؟ جوابش تکان دهنده بود: دو ساله!»

ارتش مشکلی با برگزاری کنسرت در قزوین به شرط ارائه مجوزهای لازم ندارد


کنسرت موسیقی سیروان خسروی در قزوین لغو شد و این خواننده با انتشار نامه‌ای که در آن به نقل از رئیس انجمن موسیقی قزوین ادعا شده بود که این لغو کنسرت به دستور مستقیم ریاست عقیدتی - سیاسی ارتش انجام شده را در اینستاگرامش منتشر کرد. در همین رابطه حجت‌الاسلام کربلایی، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: اسپانسر برگزار کننده کنسرت سیروان خسروی هیچ قراردادی با لشکر 16 برای واگذاری سالن نداشته است. حجت‌الاسلام کربلایی اضافه کرد: به دنبال پیگیری‌های اسپانسر برگزار کننده کنسرت، از طریق بازرسی لشکر 16 زرهی به آقای سیروان خسروی اعلام شد برگزاری کنسرت منوط به اخذ مجوزهای لازم از سوی دستگاه‌های ذیربط می باشد. وی افزود: علاوه بر این روز سه شنبه یازدهم تیر ماه نیز موضوع یاد شده از طریق لشکر 16 زرهی مجددا به اسپانسر کنسرت یادآوری شد که با توجه به عدم ارائه مجوزهای لازم امکان واگذاری سالن میسر نمی‌باشد.

کارگردان «گاندو»: پایم را از کشور بیرون بگذارم شاید دستگیرم کنند


کارگردان گاندو: به لحاظ حقوقی و قضایی این حق را دارند که از من و سازندگان این اثر شکایت کنند. اگر یک روز پایم را از کشور بیرون بگذارم، ممکن است پلیس به دلیل داشتن شاکی خصوصی من را دستگیر کند. به همین سادگی. دوم اینکه به لحاظ حفظ رعایت ساختار یکدست کار، وقتی شما شخصیت‌های نمایشی مانند کاظمی، بهرامی، محمد عبدی دارید باید همه یکدست باشند.

 

ذوالنوری، رئیس کمیسیون امنیت ملی: از مذاکره استقبال می‌کنیم


مجتبی ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی در 60 روز اخیر گام‌هایی را تعریف و عملیاتی کرده است که یکی افزایش درصد غنای اورانیوم است که تاکنون 3.67 درصد بوده و هم اکنون متناسب با نیاز آن را افزایش می‌دهیم، ما این اقدام را انجام و همزمان در راستای احیای رآکتور آب سنگین اراک کارهایی را انجام می‌دهیم، در عین حال بازطراحی و بهینه سازی برجام را اگر غربی‌ها به تعهداتشان عمل و عقب افتادگی را جبران کنند، دنبال کرده و همزمان با این اقدامات مذاکره هم خواهیم کرد. ذوالنور یادآور شد: ما تا دیروز کاری انجام نمی‌دادیم و منتظر نتایج مذاکرات با اروپایی‌ها بودیم اما امروز اقداماتی که در گام دوم تعریف شده را عملی خواهیم کرد، در عین حال از مذاکره هم استقبال می‌کنیم، اگر آمریکا هم می‌خواهد به گفت‌وگو بازگردد، باید بداند که این گفت‌وگو در قالب برجام انجام می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹۸
جناب اقای مطهری بس نیست هر کس از هر جنایی هر حرف بی ربطی می زند بدون واکنش نباشد و باید از او بازخواست شود؟ حتی خود شما؟ ان هم در این حد بزرگ که کشور را در اشوب کشاند
هر چند مشخص شد که حرفهای ایشان بیشتر بلوف بود
پاسخ ها
بهزاد
| Sweden |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
قبل از ارسال کامنت لطفا جمله ی خودتون رو
بخونید یا اگر فارسیتون ضعیفه به بغل دستیتون بگید براتون ویرایش کنه. ولی در کل میشه فهمید از کدوم جبهه هستید و خطاب به شما عرض کنم که برای کسی که دنبال سرپوش گذاشتن باشه٬ تمام ادله بی ربط هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اقای مطهری دیگر حنایتان رنگ ندارد.عدالت برای شما فقط به معنی دفاع از منافع دوستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
طبق استدلال علی مطهری اگر کسی معتقد بود ایشان دزد است و مکرر آن را در رسانه ها مطرح کرد و آبرویش را برد هیچ اشکالی نباید داشته باشد
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دوست عزیز تابناک همه سخنان مطهری را پخش نکرد . سخن بسیار قانونی از کسانی گفت که به دلایل فقر مالی یا فقر سواد سیاسی یا فقر فرهنگی به دلایلی در زندان حبس و سپس جانشان را از دست میدهند . ایشان در مورد ستار بهشتی هم گفتند قبل از اینکه دست کسی مثلا بریده شود یا اعدام شود چرا زمینه فساد را از بین نمیبرید چرا همیشه شمشیر میخواهید مشکلات را حل کنید .‌‌....... برو تحقیق کن بعد نظر کارشناسی بده
جناب علوی سکان دار و هدایت گر هر اقتصاد کشور دولت ان کشور به پیش میبرد یعنی انها هستند می توانند اقتصاد را خراب و یا اباد کنند و نقش مجلس هم در این وسط وجود دارد ولی مهترین بخش دولت است که مسوول اجرایی است که چگونه اجرا کند و زیر زمینی و این چیزها در هر کشور ولو درصد کمتر و بیشتر وجود دارد ولی اثر زیادی بر اقتصاد ندارد
توجیه میخواهید بکنید درست بکنید نه با فرارهای رو به جلو
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
اتاق بازجویی در سریال گاندو خیلی خیلی شیک و رنگ امزی زیبا دارد . آیا این اتاق ها برای فیلم و سریال ساخته شدند یا کلا در بازجویی سیاسی اینچنین هست منطورم این هست که اتاق و سلول زندانی هم زیبا بود . آیا در دیگر زندانهای ایران هم‌اینچنین هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
بالاترین پرداختی ها:
1-وزارت بهداشت
2- سازمان تامین اجتماعی
3-وزارت نفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دوست عزیز تو این چند سال مسئولین اشرافی اصلاح طلب بجای اینکه برن پای کار ، هزاران همایش لوکس بریزبپاش برگزار کردن که حضار ادوکلن زده و کراواتی بعد از ساعتها کف زدن برای یکمشت حرف شلشلیک و جوجه پذیرایی میشدن و بعد با خودروهای لاکچری برن خونه هاشون .سفره مردم هم که با صادرات خالی شد بجاش کنسرت رقص گذاشتن وسطش . اینه حال و روز این اقتصاد کاملا ویران شده بخاطر چنین مدیریتی
مذاکره اصلا هرکس دم بزندخائن است مخصوصا باترامپ واروپا
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چرا رای منفی به این کسی که طرفداران مذاکره را خائن میداند ؛شمارش نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
نفست از جای گرم درمیاد.بهتره یک راه فراری هم باقی بذاری.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
باید برای جلو گیری از جنگ هر کاری کرد جنگ خانمان بر انداز است و کلیت کشور را بخطر می اندازد
یک فیلم ،خوب دست خیلی ها را رو کرده که دارند می سوزند
پاسخ ها
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خوب برادر به مخالف خود هم حق ساختن فيلمي كه دست خيلي ها را رو كند ميدهيد !؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
استاد 1.7 میلیارد دولار در جعبه چوبی به ایران داد تا یک جاسوس را نجات دهد گیرم درست چرا این پول به دست دولت نرسید اگر راست می گویید بگویید کی پول را زودتر تو فرودگاه تصرف کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
منفی دهنده ها یا اونایی هستن که اهل رقص و قر کمرن یا اونایی که پاپی جونشون تو وزارت نفت یا بهداشت یا تامین اجتماعی ماهی 150 میلیون تومن حقوق حلال میبره سر سفره هاشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
جریان چیه ؟ما اصلا سیما تماشا نمیکینیم
خواهشا چاپ کنید و یک بزرگواری پاسخ دهد
چرا آقای ترامپ و وزیر خارجه اش آقای تیلرسون که طی ۲۷۰ روز ( سه دوره ۹۰ روزه که تحریم ها هم شروع نشده بود) درخواست مذاکره و اصلاح برجام را درخواست می کردند ، ما هیچ پاسخی نمی دادیم ، چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
تا کی می خواستی اونوقت مذاکره کنی تا ۱۰۰ سال دیگر خوب بود کش پیدا کند؟
یا اصلا مذاکره در چه موردی؟
می خواستی اب خوردنت هم مذاکره کنی تا خیالت راحت شود؟
یا اصلا زمان مردنت؟
کدومشون؟
اول فکر کن بعد حرف و نظر بده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چون اشتباه میکنه دوباره مذاکره کنه وقتی قرار داد امضا شد که دیگه نمیشه دوباره نشست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بخاطر اینکه بجای ۲۷۰ روز، خود برجام چند سال طول کشید و ترامپ بعد سر کار اومدنش کلش رو نادیده گرفت.
این خیلی ساده هست، شما یا نمیفهمی، یا خودتو به نفهمی میزنی!
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
آقزین اتقاقا عالی گفتی داداش ...دقیقا ... یک کلام : ما مردم داریم تاوان مذاکره دیر هنگام رو می دیم ... چرا ؟ ....... بماند!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
سلام من کاری به وضعیت دو کشور ندارم
مذاکره تمام شده بود و و معاهده بسته شده بود به نظر شما حتی در یک معامله که تمام شده میشه دائم یه طرف پس از گذشت مدتی از قرارداد بگه
نه مثل اینکه نتایج به ضرر من بوده دوباره مذاکره کنیم شش سال برای اون معاهده گفتگو شده بود و این توافق در کل به ضرر ایران بود و مدتی از اجرای آ« میگذشت
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
وقتی معاهده امضا شده چرا باید دوباره مذاکره می کردیم؟ چون عمو ترامپ می خواست؟ ترامپ بیخود کرده هر وقت دلش خواست باید برجام اصلاح بشه، بهتر این بود ترامپ خوذش رو اصلاح می کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
منظور ترامپ از مذاکره پول زور و باج سبیل ناداشته گرفتن است.
باید دست گذاشت زیر خرخره این غول کاغذی و بعد حرف از مذاکره زد.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پس الان چرا جناب ذوالنور مجوز مذاکره با حضور ۵ +۱ را می دهند !!؟؟؟
یک بام و دو هوا نیست !؟
حق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چه تضمینی بود که نفر بعدی زیر توافق نزنه یا مگه چه چیری در این توافق نگرفته بود که میخواست دوباره بگیره؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بزرگان فرمودند با دنیا با احترام صحبت کنید .اصلاح ادبیات گفتاری راه حل مشکلات است.
اصلاح طلبان مسئول همه بدبختی ها هستند
اصولگراها مسئول بدبختی های همه ی بدبختی ها هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
هر دو بارها و سالها رفوزه شدند و امیدی به هیچکدام نیست
کنفرانس اتحاد مسیحیان برای اسرائیل نشاندهنده استراتژی جنگی امریکا است برای تبدیل جنگ با ایران به یک جنگ صلیبی، به نظرم در شرایط فعلی تنها چیزی که می تواند مانع تجاوز و حمله نظامی امریکا به ایران شود آزمایش یک کلاهک اتمی است.
حسن روحانی در پی اخطار دادن به اروپا است و این برای جلوگیری از حمله نظامی امریکا به ایران کافی نیست.
دوره تعامل و مذاکره به آخر خط رسیده.
برجام برای ایران یک توافق باخت باخت شده است.
برجام باعث شد غربی ها اطلاعات بیشتری درباره پیشرفت های برنامه اتمی ایران به دست بیاورند و این موضوع آنها را جری تر کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
هدف از ده سال مذاکرات استفاده صلح امیز از اتم بوده حتی اگر کشورهای اروپایی هم از برجام خارج شدند کشور ما حق ندارد خارج از توافق عنی سازی کند در عیر اینصورت باید از برجام خارج شود بعد عنی سازی را بالاتر ببرد چون تخلف محسوب میشود و و ادامه گزارش آژانش به شورای امنیت میرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
بابا داداش خیلی جو گیر شدی!!!قول ۲۰۰درصد هیچ خبری جایی نیست. جنگ پول میاد کعب فعل اروپا و آمریکا ندارند
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
سلاح اتمی حرام اعلام شده.مگر اینکه شما فتوای جدیدی صادر کنید.
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
سلام اقای نتانیاهو
برای اکثریت مردم هیچ فرقی بین اصلاحطلب و اصولگرا وجود ندارد
هر دو از مغضوبین جامعه ی زحمتکشان و کارگران هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
اللن اصولگرایان که برای ۱۴۰۰ دندان تیز کردند آیا خودشان حلال مشکلات هستند یا نه باعث افزایش مشکلات مردم میشوند . بهرحال عاطبه مردم که همه یک جوری از شما گولدوزی خوردند . طیف اقلیت جامعه هم که همان تعداد هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
هر دو جناح بدند اما اصلاح طلبان هر اشتباهی بکنند اشکالی نداره در حالی که جناح مقابلشان اگر دست ازپا خطا کنه با یک غوعاسالاری عجیبی منفور اعلام میشن.
پس بگو چرا دیپلمات خنده با واقعیات دور هستند و فقط می خندن نگو اینکه اصلا رسانه نمی بینند و مشاوران هر چی می خواهند به او می گویند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خنده ایشون خاری بچشم دشمنان خارجی و داخلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اونها خوب گوش می دند اما نه به حرف مشاوران
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
گفتند رسانه میلی نمی بینند. ولی اخبار را از رسانه ها دنبال می کنند
مسئولیت اصلی بر عهده مردم است که بعد از اینهمه سال هنوز نفهمیدند اصلاحطلبان آنروی دیگر سکه اصولگراها بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
هردو بدند ولی با هم فرق دارند . اصولگراها 500 سال اززمانه عقبند و اصلاح طلبها باید پاسخگوی عملکردشون در دهه 60 باشند
چرا از ۱۵۰ میلیارد دلار پول نقدی که اوباما به ایران داد خبری در اقتصاد نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
جان
این ۱۵۰ را از کجا اوردی
على
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
اوباما پولمون رو به خودمون برگردوند بدون پرداخت سود. از ارث پدرىش نبخشىد. اطلاعتتو اول درست كن نظر داده پىشكش.
ناشناس
| Germany |
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چون همش رو بین مسئولین و پزشکا تقسیم کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اون هم نگفت از جیب باباش داده اوباما،پرسید اینهمه پول چی شده؟باز صرف جنگ سوریه شده؟تو هم اول نظرات رو بخون بعد جواب بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ناشناس 2328

جان جان نکن

بله عزیزم ، این مقدار پول رو دولت اوباما به ایران تحویل داد ، ولی چی به سر پولها آمد خدا میداند .

تمام دنیا و حتی خود مسئولین این رو تأیید کردن ، اونوقت افرادی ناآگاه و بی خبر چون شماها تکذیبش میکنید .

هر چه بدبختی داریم از افکار و باورهای شماهاست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
حاج علی جوابت چه ربطی به سوال داشت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
جان کری خودش گفت فقط ۳ میلیارد دلار گیر ایران اومد اونوقت تو جلو جلو رفتی
خطاب به یکی مانده به اخری
اصلاحطلبان و اصولگراها دو لبه یک قیچی هستند که مردم را بدبخت کردند.
این کارشناس بین المللی متوجه نیست
از اولش هم که پارسال و امسال بود روحانی و ظریف می گفتند اگر امریکایی ها تحریم هارا بردارن می توانند بیایند در برجام و ما هم ادامه می دهیم و چیز تازه ای نیست تازه به خود اروپا هم گفتند که بدون امریکا هم می توان به برجام ادامه داد ولی در گرو برداشتن تحریم و تضمین ان توسط اروپایی ها
ولی اگر بخواهند چیزهای دیگر را به برجام اضافه کنند قطعا حرف شما درست و دو پهلو گفتن ها قطعا به ضرر کشور است از طرف ایشون
بنده به اقای روحانی رای دادن و پشیمون نیستم چون ایشان راه را درست انتخاب کرد ولی نگذاشتند که کار کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بله قرار بود بود دلار 150 هزارتومان بشه که متاسفانه نتونستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
حسن اشتباه نابخشودنی انجام داد در برجام قول داد ولی نتوانست حلقه مفقوده تندرو های داخلی و نتانیاهو را پیش بینی کند نزدیک انتخابات امریکا بعد از نظر سنجی ها فهمید که قافیه را باخته بود ضلع سوم مثلث یا همان ترامپ کامل شد و برجام بر باد رفته و حالاباید بر روی جسد برجام نوحه سرایی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
حالا هم کسی جلوی او را نگرفته ! مسیرش را ادامه دهد و به انتها برسد. در نهایت مردم او را در جایگاه پاسگویی خواهند نشاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
تو از کدام عصر پارینه سنگی تشریف اوردی.رایت مبارکت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دیگه چیکار باید میکرد که دلش نخواسته
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اینقدر ادامه بده تا دور بعدی برسیم به رکورد تورم تاریخ جهان و یک کیلو گوشت بشه کیلویی یک میلیارد تومن . آره قربون اون رقص و آوازات روبان رنگی جون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خیلی نخ نما شده
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
روحانی از همان اول هم انتخاب بین بد و بدتر بود. قرار نبود خوب
باشد. در بین کاندیداها مردم خوب ندیدند که به ایشون رای دادند. بعضی ها از عدم موفقیت روحانی الکی خوشحال نباشند
مگه اصولگرا ها مسئوليت دولت احمدي نیژاد رو قبول كردن كه اصلاح طلبا بخوان قبول كنند؟!!
مسئوليت دولت روحاني را بايد تندرو ها و دولت پنهان بپذيرند .
مگر روحانی اصلاح طلب است که اصلاح طلبان مسئولیت خرابکاری های شش ساله اورا بپذیرند؟ او دهه ها است که یکی از عالیترین مقام های امنیتی کشور بوده هرگز یک اصلاح طلب را در چنان جایگاهی قرار نمیدهند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مهم تفکر است که لیبرالی و اصلاح طلبی است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
روحانی یک اصولگرای معتدل بود
و مردم از ترس رای آوردن اصولگراهای تند رو ، اجبارا به روحانی اعتدالی رای دادند مغلطه و سفسطه ممنوع لطفا
هر چند اگر میگذاشتند همین روحانی کارش را بکند الان اینقدر گرفتار نبودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اینو از آقای تکرار کننده بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
نفاق شفاف یعنی وقتی روحانی پیروز شد بگی اصلاح طلبان پیروز شدند و وقتی افتضاح بالا آورد بگی اصلاح طلب نبوده
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
در ۱۴۰۰ ظاهرا اصلاح طلبان کاندید ندارند و رد صلاحیت خواهند شد . بنابراین مردم میلینند چه کسانی شعار عدالت و تغییر و اصلاحات و حقوق شهروندی را میدهد . بنابراین حتی اصولگرایان به ناچار با شعار اصلاحات به مجلس و دولت راه پیدا میکنند .
باز هم شروع شد و کارشناسی سیاست زدگی و جناحی به سطح بین الملل رسید!!!
پس کی بود که می گفت اگر از زیر منشوری که معروف به ۷ بود خارج نشویم با برجام من اجازه توافق نمی دهم ؟!
ولی بهتر است بگویید همه کاره نیست نه اینکه بگوید هیچ کاره هستند!!!!!
بابا جان ! آقای آشنا راست میفرمایند دیگه ! آخه چرا گاندو را ساختین ؟ آخه زشت نیست که دست خیلیا را رو کردین و مچ خیلیا باز شد ! بسه دیگه ! لطفا از ما برتران را رعایت کنین که آقای آشنا ناراحت نشوند !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
یک پولی هم دولت میداد به یک کارگردان مستقل سریالی بسازد که چرا دنبال اتم بودیم ولی اول انقلاب داشتن اتم و ارتش و تجهیزات غربی جرم بود . دوم سریالی بسازند که چرا برجام چنین شد واقعا علت را هنوز به مخاطبینش شرح نمیدهند . فقط روی معلول مانور میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مصاحبه کارگردان گاندو رو در مورد سانسور این سریال هم ببینید بد نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
برخی برای رد شدن از مانع قوی زنگنه و ظریف و رسیدن به منافع میلیارد دلاری خودشان از تجارت نفت ، هر کاری می کنند !!؟؟
ولی این دو وزیر شجاع مردانه از امانت مردم دفاع خواهند کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اگر یک سریال با همه بلوف بتواند دست دیگران را رو کند باید فاتحه آن فرد را خواند. . این سریال مثل فیلمهای جنگی ماست که هر لحطه موفق می شویم دشمن را نابود کنیم ویا به داخل آن نیروها نفوذ کنیم واز داخل نابودشان کنیم . اگر فیلمهای مال اندکی رنگ واقعت را بخود می دیددی کشور ما جاسوسی پیدا نمی شد .
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بعضیها در صدا سیما هدفشان انتقام گرفتن از اکثریت مردم است به دلیل رای به روحانی . به جای کمک به رفع مشکلات کشور خنجر از پشت به دولت منتخب مردم می زنند. نام این رسانه راملی نمی توان گذاشت هرچند دولت بی عیب نیست ولی رسانه ملی هم اپزوسیون نیست بزرگترین رسانه کشور است که باید در این شرایط به کمک دولت بشتابد ولی افسوس
من زندگی خوبی دارم. نماینده مجلس هستم. دور شکمم حدود یک متر و 70 سانته و وزنم هم حدود 150 کیلو هست. خانواده عزیزم در انگلیس هستند.

من زمانی که تنها 20 سال داشتم به استخدام شرکت نفت درآمدم. البته سربازی هم نرفتم.

الان که در مجلس هستم خدا رو شکر ماهی 350 میلیون تومن حقوق میگیرم و منزل و وسیله نقیله رایگان هم دارم و حتی خورد و خوراک و تفریحاتم هم با هزینه مجلس هست و در سال میتونیم 10 بار سفرخارجی داشته باشیم.

در سال هایی که در شرکت نفت کار میکردم هم زندگی خوبی داشتم و تونستم از دانشگاه شفیلید در انگلستان مدرک دکترام رو با صرف تنها 700 هزار دلار بخرم. بعد از اون به توصیه اقوام و تشویق اونهها برای نمایندگی مجلس اقدام کردم و با صرف هزینه حدود 1 ملیارد تومن برای سفرهای انتخاباتی و دادن زرشک پلو به مردم که همیشه گرسنه هستند تونستم به راحتی به مجلس راه پیدا کنم.

البته الان در دانشگاه هم عضو هیات علمی شدم و از نظر علمی هم به کشور عزیزم خدمت میکنم.

این حس خدمت به کشور خیلی شیرینه

من برای زندگیم خیلی زحمت کشیدم و به شما مردم هم توصیه میکنم تا میتونید کار کنید و زحمت بکشید تا موفق بشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
به ان پی تی هم می گویید ام پی تی و دکتری هم از انگلیس دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
نماینده مردم نگو
در ایران تنها راه مطمئن برای پولدار شدن خواندن رشته پزشکی و وکالت است. هر دو انحصاری و دارای مافیای فوق قدرتمند هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
من چند تا از دانشجویان پزشکی می شناسم که ۴سال است فارغ التحصیل شدند ولی هنوز نتونسته اند یک ماشین بخرند
بررسی آماری نشان می‌دهد در سال 1398 هر کارمند شرکت ملی نفت ایران به‌طور میانگین 17 میلیون و 888 هزار تومان حقوق و مزایا دریافت می‌کند. به عبارتی دیگر هر کارمند شرکت ملی نفت به‌طور میانگین سالانه بیش از 214 میلیون تومان حقوق و مزایا از این شرکت دریافت می‌کند. منبع فرهیختگان
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اینها حتما حقشان را گرفته اند
شما و من هم باید تلاش کنیم تا حقمان را بگیریم
حسادت و بخل جزو رذایل انسانی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اسنپ ظرف 4 سال 4 هزار میلیارد سرمایه داره
جدیدا پزشک ها علاوه بر اینکه کارتخوان نصب نمیکنن یه دستگاه عابر بانک هم میخرن و دم مطب میزارن و از طریق تراکنش هاش ماهی 10 میلیون هم از بانک ها میگیرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
بیخیال پزشکا شو

از چیزای مثبت بگو یا حداقل از چیزی بگو که بشه درستش کرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اگر مایل باشید بنده فیش حقوقی می زارم چند ماه پشت سر هم به عنوان کارمند نفت اگر بالا 4 میلیون بود همه با هم نفرین کنید
آیا میدانستید رشته های پزشکی و وکالت که در گذشته دانش آموزان ضعیف را به عنوان برو آمپول زن شو و یا برو انسانی به آنها هدایت میکردند در حال حاضر هر کدام صد برابر یک مهندس درآمد دارند؟
تهدید کرده بودند که بعداز۶۰ روز تاسیسات اب سنگین اراک را نوسازی میکنند ودرصدغنی سازی راافزایش میدهند بعدگفتند فقط درصدغنی سازی را از ۳٫۶۷ به ۵ درصد افزایش میدهند و امروزاعلام کردند که میزان غنی سازی به ۴٫۵ درصد افزایش یافته !!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چون مسولین در دولت بهتر از من و تو میدانند
که اینکار با دم شیر بازی کردن است و راه انداختن جنگ نابرابر است
و ساختن کشور سخت و زمان بر و پر هزینه است
و خراب کردن راحت و کم هزینه و سریع است
لطفا خاموش شوید و دست بردارید که هیچ کشوری از جنگ به آبادانی و نعمت و خوشبختی نرسیده است
سریال گاندو عالیه.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
واسه کاسبان تحریم و جنگ طلبان و کسانی که مطالعه ندارند و خیلی راحت اغفال میشوند
و حواسشان از حقایق واقعی پرت میشود
انحصار در پزشکی باید پایان یابد. مردم توان ماندن در صف های سه ساعته پشت مطب پزشک رو ندارن. باید تعداد پزشک ده برابر بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بعنی از یک کلاس ۲۵نفره ۱۰نفر پزشکی قبول شوند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
چه ایرادی داره از 25 نفر 10 نفر پزشکی قبول شن؟
حجاریان چنان می نویسد که باید اب ریخت آنجا که میسوزد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
برای جعل تاریخ نیازی به مناظره هم مگر دارد؟
اصلاح طلب اصولگرا فقط ویترینی برای سرکیسه کردن و ژن برتر و یا اختلاس بودجه ملت بدبخت و بی صاحب است.
ایول آقای حجاریان
چرا تیتر مزخرف زدید؟! طرف گفته ما اصلاح طلبها مسيولیت حمایت از روحانی را به عهده گرفته ایم، و اصولگراها هم باید مسیولیت حمایت از احمدی نژاد رو به عهده بگیرند. بعد شما نوشتید اصلاحطلبان مسیولیت دولت روحانی را به عهده بگیرند؟؟؟
اگر به نقشه کشورها بر اساس میزان زاد و ولد نگاه کنید متوجه میشید که کشورهای پیشرفته و ثروتمند که مردم آنها در بالاترین سطح رفاه قرار دارند پایین ترین میزان زاد و ولد را دارند اما کشورهایی که عقب افتاده، کم توسعه یافته و مفلکو هستند بالاترین میزان زاد و ولد را دارند.


البته هرگز نمیشود به گزارش ها و آمارهای حکومتی و دولتی در مورد جمعیت ایران اطمینان داشت چون اکثر این آمار ها مثل آمار بیکاری، تورم و ....دروغ هستند و رشد جمعیت و میزان زاد و ولد در ایران خیلی بیش از چیزی است که اعلام میشود.

مثلا در زمان دولت قبل که قرار شد به هر نفر یارانه 45 تومنی بدهند بسیاری از خانواده ها برای اینکه بتوانند یارانه بیشتری بگیرند شروع به زاد و ولد کردند و یا در زمان جنگ که کوپن ، شیر خشک و حق اولاد میدادند به یکباره جمعیت ایران رشد تصاعدی کرد و باعث شد که نتیجه آن را در چند دهه بعد با افزایش بیکاری و فقر ببینیم.

البته به شما بگم در همین اروپا و آمریکا هم افراد تنبلی وجود دارند که صرف با گرفتن مشوق های زاد و ولد از دولت زندگی میکنن و صاحب 7 ، 8 و یا تعداد بیشتری فرزند هستند که در اروپا بیشتر اینها مهاجرین آفریقایی و مسلمانان هستند.

در آمریکا به اینها red neck گفته میشه و عمدتن در ایالت های جنوبی زندگی میکنند.

در ایران هم به این ها ساکنین چوسان قدیم گفته میشه. افرادی که تنها کار و هنری که دارند زاد و ولد هست و همیشه نسبت به شرایطی که در آن قرار دارند معترضند و حق خود را خیلی بیشتر از اینها میدانند و بیشتر عمر خود را یا در خواب میگذرانند و یا در صف (نانوایی، گوشت، برنج، بسته غذایی، انتخابات و ...)

ختم کلا اینه که زاد و ولد نکنید
گرگ و سگ از یک خانواده هستند و دارای اجدادی مشترک هستند لاکن گرگ بسیار درنده است و به هیچ وجه اهلی نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پس برو
روزی که دولت روحانی به پایان خط برسه من کل منطقه سکونتم راشیرینی میدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اگه قراره یکی از تفکرات اصولگرایی بیاد ، همین روحانی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
آقا کجا می شینی. بگو ما هم بیاییم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
همینکه رای ندی من بعد کافیه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اندکی صبر سحر نزدیک است
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
به شرطی که پس از روحانی کشور بدست منتخبین واقعی و اکثریت خواست مردم برسد
ولی اگر قرار باشد به دست تند روها برسد باید عزاداری کنیم
چگوارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
یه ذره دیگه تلاش بکنید میشه
کاش در یک روستای دور افتاده در ایتالیا یا سویس زندگی میکردم اما ایرانی نبودم و عمرم در این کشور با استرس و دلهره نابود نمیشد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
سعی کنید ایران را که وطن ما است را آباد تر از ایتالیا و سویس کنیم
و با نشستن در خانه و انتظار کشیدن تا ، کسی بیاید و حق و حقوقت را به ما بدهد و کشورت را درست کند
هیچ کجا اینطوری درست نشده و خواست و اراده مردم باید در خیابانها بصورت آرام و طبق قانون در خواست و پیگیری گردد
من که گاندو نگاه نکردم ولی قشنگ معلوم است که چه کسانی سعی میکند تا دولت زمین بخورد تا انتخابات بعدی را ببرد با (دلسرد کردن مردم از مشارکت در اداره کشور و نا کار امد نشان دادن دولت مستقر و کف زدن و تشویق برای تحریم کنندگان ایران)
اگر این علی مطهری رامجازات کنند وروحانی را بر کنار ومحتکمه کنند وفریدون ومحسن هاشمی هم محاکمه ومجگزات نمایند همه چیز درست می شود درود بردوپلت بهار که خدمت کرد ولی در دوران روحانی گرانی وفساد واختلاس وبی کاری دامن مردم را گرفته وروحانی طلب کار همه هم هست درود بردوپلت بهار که زحمت کشید ودر دلها جای دارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
محاکمه شهردار قبلی با معاونش و سعید طوسی و سعید مرتصوی را نگفتی . علت دارد علتش این هست که اخلاق را وارد سیاست کردی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دوست عزیز همانها که خیلی از تو داغتر بودند و برای اودن بهار بهار زحمت کشیدنداموروز یا انکار می کنند یا چراغ خاموش حرکت می کنند فکر نمی کنی یه جای کارت می لنگه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
فعلا که معاونینش اکثرا در زندان اوین در حال نوشیدن آب خنک هستند
و اکثریت مردم دارند تاوان سنگین اشتباهات معجزه قرن !!؟؟ را میدهند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اگر قرار باشد آدمها بخاطر ادبیات گفتاریشا ن محاکمه و مجازات شوند اول باید ما مردم عادی مجازات شویم .
آقای سخنگوی وزارت امور خارجه میشه بفرمایید آقای ظریف وقت دارن تا هر لجظه تویتر رو رصد کنن و یا به تویت های ترامپ و تیم بی و غیره جواب بدهند اما وقت ندارن تی وی های خونه خودشون و همسایه ها رو ببینن؟
دورود بر شرافت حجاریان
اصلاحطلبان که حکومت نمیکنند فقط در انتخابات از جناب روحانی حمایت کردند و ایشان هم نتوانست قول هایش را انجام دهد .
حال خودمونیم چرا اصلاح طلب ها باید جواب گو باشند؟
آنهایی که قول می دهند و توانایی ندارند باید جوابگو باشند نه آنهایی که در حصر و زندان و محدودیت نفس می کشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
زنده باد احمدی نژاد
اصلاح طلبان باید مسولیت دولت روحانی را قبول کنند .‌الان‌چگونه میشود روحانی را پاسخگو کرد . چیندمان سیاسی و خط مشی دمکراسی و انتخابات در کشور اشکال دارد . الان اگر از روحانی اصلاح طلبان مطالبه کنند میگوید مثل اصولگرا هست . چون حزب نداریم پس منتخبین به خانه احزاب یا جریان پاسخگو نیست و به مردم همه پاسخ گو نیست چون از اساس کار مشکل وجود دارد .آلان اگر سوال کنیم که اولین رییس جمهور به خارج از کشور رفت کی مقصر بود یقه چه کسی را باید میگرفتند . بنطرم در ایران روند انتخابات جوری درست کردند که بی خاصیت شده است . یعنی با هر انتخابات باید کل ساختار و نیروی انسانی باید مطیع حزب پیروز باشند ولی متاسفانه اینجور نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
در این سیستم روسای جمهور فقط دستورات را اجرا میکنند
سلام
اینکه آشنا ،به گاندو واکنش نشان دا ده ،روشن می کند که ایشون و حس و حسین فریدون در گند زدن به مملکت چه نقش هایی داشته اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
دقیقا
در مورد گاندو چی باید ساخته میشد که باب میل آشنا باشه؟؟با وجود آدمای ضعیفی مثل آشنا، دولت نیازی به تضعیف شدن از طریق عوامل بیرونی نداره.
اقای مطهری بجای پرداختن به انتخابات 88 بفکر اکثریت مردم فقیر تهران باشید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
اتفاقا نور روی خوب تاریک خونهای انداخته
گفتگو با تند روها از اساس مردود هست و بخاطر داد و فریاد و فحش و نمیشود از نطر روانی افرادباید متعادل باشند .....من میگم یا باید در بحث تحمل مخالف یا انتقاد یا دمکراسی یا سیاست یا اقتصاد یا دینداری و اخلاق مداری باید از تجربه و علم استفاده کرد یا باید با همین شرایط زندگی کرد یعنی راهی که انتخاب شده اینقدر با هم درگیری و اختلاف پیدا میکنید که مردم از دست شماها خسته خواهند شد . من‌میگم تجربه دمکراسی گفته شده که اگر افراد سیاسی برای همیشه در قدرت و تصمیم‌گیری سیاسی کشور حضور داشته باشند با توجه به عدم قدرت احزاب متاسفانه برای یک قرن هم اگر عمر داشته باشند با هم اختلاف پیدا میکنند و این اختلافات دودش به چشم‌مردم‌میرود . بیاییم به تجربه عرب در باب رای و صندوق رای و دمگراسی که محاسن زیادی دارد احترام بگذاریم و اینقدر شعار ندهید که افراد اخلاقی میتوانند کارها را به پیش ببرند بیایید به قانون مترقی برگردید
شروع شد ! دیگه کم مونده ذوالنور سیاست خارجی را ترسیم کند!
لطفا اجازه دخالت به برخی ها ندهید. اگر مذاکراتی هم قرار است انجام شود محرمانه باشد و متن صورتجلسات به امضا و تایید مسئولان نظام برسد سه یا چهار نفر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
همین آقای ذوالنور ، متن برجام و پرچم آمریکا را در صحن علنی مجلس و جلوی دوربین آتش زد
حالا شده رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس !!؟؟؟
فروش ویژه لانه سگ
قیمت 35540000ریال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بده برات پیدا شده. اونم لاکچری
روحانی به عنوان کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کرد مردم هم بخاطر شعارهای اصلاح طلبانه ای که میداد به وی رای دادند شعارهایی که محقق هم نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
پس کی بود تکرارش کرد
جناب آشنا كه با خيلي از موارد مملكت نا آشناييد حتي اگر گاندو اشكالاتي هم داشته باشد باعث نميشود گندكاريها و افتضاحات دولت متبوعتان را ماله كشي كنيد دولتي بي تدبيرتر و بي ملاحظه تر از دولت روحاني نيامده ونخواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
بسیار هم باتدبیر و بسیار هم با ملاحظه بوده. شک دارید از کری بپرسید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
یکسال دیگه اشتباهات دولت بی تدبیرها در می آد
اقای حاجی بابائی ملت از غیر خودی ها هستند حق وحقوق انها را نخواهند داد خودی فقط به خودش و دیگر خودیها فکر میکند کشور با تمام امکانات وسرمایه هایش فعلا متعلق به انها است وکشور را می بلعند بغیر از خدا کسی نمی تواند بداد ملت برسد
صدا و سیما برای برنامه های مثل تا ثریا ، متن و حاشیه ،دست خط و برنامه هایی که توسط یامین پور و رفقا اجرا میشه پول داره ولی ۹۰ درصد مردمی که طرفدار ۹۰ هستند باید حسرت به دل بمانند ؟! جالبه چند وقته صدا و سیما مناظره ای یک طرفه با مخالفین دولت میگذاره و دوستان هر چه می توانند عقده گشایی میکنند به قول معروف خود گویی و خود خندی ، عجب هنرمندی ؟؟! پولهای حاصل از برجام خرج از ما بهتران میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتر بود جناب قالیباف رو رئیس بنیاد مستضعفان میکردن چرا که اولا جز ۴ درصدی هاست و ۴ میلیون در حسابش نیست و با حقوق۲۳ میلیون ( با افزایش ۱۷ درصدی ) و لکسوس زندگی او متحول میشد
ای کاش سردار قالیباف کسی که ۴ میلیون بیشتر در حسابش نیست و جز ۴ درصدی هاست رو رئیس بنیاد مستضعفین میکردند تا با حقوق ۲۰ میلیونی زندگی او متحول میشد ؟؟
گاندو زحمات و ایثار وفداکاری سربازان گمنام امام زمان را اشکارکرد درود بر شرفتان امام زمان پشتیبان شماست وصد البته بزدلی وبی لیاقتی برخی را خمب گنده کرد
واقعا باید به جناب همتی خسته نباشید گفت که با کمک سیب زمینی و پیاز و ..... و تزریق دلار، ، بازار رو مدیریت کرد به طوری که طلا با حباب منفی مواجه شد ؟! و باعث سکته طلا فروشان و دلالان شد ولی باید خیلی مواظب باشه که فنر رو بیش از حد فشرده نکنه کاری سیف انجام داد ؟؟؟
سلیمی نمین آزادی بیان نداشته باشه عمه من میخاد داشته باشه ؟! من از زندان فشافویه میترسم ؟؟؟
بهتر است نمایندگان به جای بازدید از زندان ها به فکر مععیشت و حل معضا گرانی باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
آخه وقتی نمیشه اعتراض کرد به آنها خوب وضعیت اقتصادی این میشه
ما برای اداره کارها در ایران حتی جزیی ترین آنها نیاز به نیروی کار متخص و خارجی داریم. ایرانی جماعت به درد هیچ کاری نمیخوره.
فعلا سناریوی دولت حبابی کردن بورس و سرکوب دلار است چرا که با افزایش انس جهانی دولت مجبوره دلار رو کنترل کنه ، مواظب ترکیدن حباب بورس باشید همان طور که حباب سکه ترکید ، این اتفاق به زودی برای بورس می افتد .
چطور شد که جناب آقای ذولنوری طرفدار مذاکره شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
قبلا ذالنور فقط منتقد بود ولی الان مسولیت دارد . الان باید با ادب حرف بزند با کارشناسی حرف بزند . ایشان در سمت قبلی فقط با احساسات حرف میزد چون تبعات حرفش مشکل ایجاد نمیکرد بلکه مصرف سیاسی داخلی دارد اما الان تبعات خارجی داردو بابت هر حرفی باید پاسخگو باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
مذاکره و مقاومت و ... همه اش حرفه . در عمل همه شون یه چیزرو میگن حرف اصلیشون اینه که ما رییس باشیم نه رقیبمون . احمدی نژاد که علنی به رییس جمهور آمریکا نامه می نویسه مظهرمقاومته و خاتمی که تو دستشویی سازمان ملل خودشو حبس کرده بود که با کلینتون مواجه نشه سمبل تسلیم و سازش!!!!!! بابا شما چرا باورمی کنید این شعارهارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
همانطوری که شما اصلاح طلبان مذاکره ذلیلانه را پذیرفتین
باید تمام سایت های هسته ای با بروزترین سانتریفیوژ و حداکثر غلظت اورانیوم غنی کنند و سانتریفیوژهای نصب شده را ۱۰برابر قبل از برجام افزایش داد تا تیم ترامپ بداند که در مقابل اراده ایران عددی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
فقط از احمدی نژاد این کارها بر میومد.
این دولت ترسو تر از این حرفاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
این اراده ایران منظور ملت هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
خودت هم برو بجنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
ابعدش هم به شما یک کیلو اورانیوم خالص بدهند بخوری زنده بمونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
شما برو قرص ها تو بخور که حالتون امروز خرابتر شده
سریال گاندو دولت روحانی را تبرئه کرد و مسئول وضعیت اقتصاد و سیاست کشور به خوبی نشان داد.
سریال گاندو دولت روحانی را تبرئه کرد و مسئول وضعیت اقتصاد و سیاست کشور به خوبی نشان داد.
بجز استیضاح وزیر باید پزشکانی را که با امکانات کشور وپول بیت المال مدرک گرفتن والان فقط تو کلانشهرها طبابت میکنن را اخراج کنن وچندتا پزشک با وجدان وبا انصاف هندی وارد کنند.تو شهرما کمبود پزشک شدیدا احساس میشه من کارگر مشکلی برا همسرم بوجود اومد مجبور شدم کلی هزینه کنم که به یه متخصص تو مرکز استان دسترسی پیدا کنم
گاندو تمام مشکلات کشوررا به گردن جیسون رضاییان انداخت مردم و چی فرض کردین
هیچکدام ازاین اصلاح گرا اصول طلبها! توهیچ برهه ای به فکر مردم نبوده اند از الان هم فقط به فکر کرسیهای مجلس آینده هستن
آمریکا مثل یک لات بی منطق شده. البته از اول بود الان واضح تر شده.
*حقوق ۲۰ میلیونی، ۱۶ درصد افزایش حقوق داشته است*
اونايي كه دادند و اونايي كه ميخورند بدانند قيامت نزديكتر از اون چيزيست كه خيال مي كنند!
توی این وضعیت که بدبختی از هزار طرف میباره ، اصولگرا و اصلاح طلب هم دست بردار نیستند .

ولله بالله شماها هیچ فرقی با هم ندارید ،
اول شما در مورد اون هشت سال مسئوليت قبول كنيد تا نوبت اصلاح طلب ها برسه .
آقای ذوالنور ، چیزی فرق نکرده که شما تغییر نظر داده اید و به مذاکره علاقه مند شده اید.
متن خبر كاملا با تيتري كه زدي تناقض داره! كمي انصاف داشته باش
دعای حضرت موسی نیز قابل رفع نیست . اشتباه شما همین جا است
مگه رهبر نفرمودن جنگ نمیشود..... مذاکره هم نخواهیم کرد.....؟؟؟!!!!!!!
این ذوالنوری همونی نبود فریاد میزد این برجام هست که داریم آتش میزنیم ؟؟!!!! پس اینجور افراد بسته به موقعیتهایی که در آن قرار میگیرند شخصیتشان تغییر میکند
در اائتلافی بخش بزرگی از اصلاح طلبان با توجه به شرایط سیاسی انروز قبل از شکل گیری دولت روحانی مشارکت داشتند ،ولی در عمل روحانی با توجه به ماهیت ووابستگی هایش تنها از انها بعنوان ابزار یا در پست های زرد و بدون کارایی استفاده نمود،ودر عمل به خواست وتوصیه انها هرگز عمل نکرد تا اینکه در 96 مردم فاتحه هردو جناح را بکجا خواندند
کلا آقای مطهری بجای پرداختن به آنچه وظیفه نمایندگی مردم و دغدعه های مردمی است همواره بدنبال حاشیه ها و حمایت از کسانی است که اپوزیسیون محسوب شده و یا از آنها دم می زنند . ایشان فرموده اند :"گر کسی معتقد باشد در انتخابات سال ۸۸ تقلب شده و این عقیده خود را اعلام کند حتماً باید محاکمه شود؟ " این مطلب ایشان سفسته است . بله هرکسی آزاد است به هرچه خواست معتقد باشد . بحث این نیست بلکه بحث جو سازی در جامعه است در حالیکه هیچ مدرکی هم ارائه ندهی . بله وقتی آقای خاتمی ادعایی می کند ومدرکی هم ارائه نمی کند که 8 میلیون تقلب را ثابت کند باید محاکمه شود . خود آقای مطهری هم این را خوب می داند ولی متاسفانه خواسته های حزبی و جناحی ایشان مانع از قبول حق است
با سلام اصلاح نظام آموزشی اصلی تربن کار جامعه هست .اولا همه دنیا کالج دارند کالج به این معنا که اگر من می خواهم پزشک پرستار یا....بشوم اول باید واحدهای مخصوصی را بگذرانم کارآموزیهای ویژه ای ببینم هم از این طریق به بیمارستاتها کمک می شود و هم پزشکان کارآمدی تحویل جامعه می شود و مافیای کنکور هم دیگر وجود نخواهد داشت یعنی چیزی به عنوان رشته پزشکی مستقیم حذف شود از طریق کار و درس جوانان برای این رشته آماده سازی شوند
تهیه‌کننده سریال گاندو مجتبی امینی در توئیتی خطاب به حسام‌الدین آشنا نوشت:« جناب سرهنگ آشنا؛ همه می‌دانند مؤسسه‌ای مزین به نام سید شهیدان اهل قلم؛ سید مرتضی آوینی چیست و کجاست؟ اما همه نمی‌دانند یک روحانی که از مدیران ارشد امنیتی سابق وزارت اطلاعات بوده در حوزه فرهنگ و هنر چه می‌کند و به دنبال چیست؟»
چرا اصلاح طلبا پاسخگو باشن؟
آقای روحانی که رسما نشون داد یک اصولگرای کامل در لباس اصلاحطلبی بود!
کشور فقط نیازمند دولت و مجلسی است انقلابی و جوان. ناکارامدی و دروغ بس است.
ببینید بین برخورد محکم وزیر بهداشت با رییس اون بیمارستانی که بالشت به بیمار نداده بود با این استیضاح رابطه ی وجود دارد یا نه؟
برجام از اولش سرکار گذاشتن وامتیاز گیری از ایران بود
باید هرچه زودتر ایران بطور کامل از برجام خارج شود
بعد از چهل سال که از انقلاب میگذرد هنوز بعضی ها یاد نگرفتند که اگر حرفی میزنند این حرف باید در چها چوب شرح وظائف شغلی شان باشد. بالاترین مقام کشور رسما میگوید با این آقا مذاکره نمی کنیم. اما این آقا که تازه مسئولیت واحدی از مجلس را بعهده گرفته میگه ما با آمریکا مذاکره می کنیم بشرطی! آیا شما شرط را تعیین می کنید؟ فقط میخواهند خودشان را مطرح کنند مهم نیست چه چیزی میگویند
روحانی چه کاندیدای مستقلی بو که تموم احزاب وتشکلهای اصلاح طلب پشتش بودن وهمه شخصیت ای مورد احتام جریان اصلاحات وحتی برانداز تائیدش کردن ...روحانی اصلا وابدن مستقل نبود .. دروغ توروز روشن
همانطوریکه اصولگرایان باید مسئولیت دوران احمدی نژاد را بپذیرند
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر لغو تحریم‌ها و بازگشت به برجام به عنوان شروط حضور آمریکا در مذاکرات گفت: جمهوری اسلامی از گفت‌وگو فرار نمی‌کند و راه گفت‌گو باز است.
آقای رییس بنظرمیرسدتازه ازخواب شیرین بیدارشده است .مگرچندماه پیش درهمین شرایط نبودیم؟
مثل اينكه اقاى محمد رضا خاتمى جام زهر هم تهيه كرده بودند خالا بايد خودشان انرا بخورند
سیدمحمد خاتمی گفت: مردم سؤال‌هایی در ذهنشان است که باید پاسخ مناسب بگیرند تا هرچه بیشتر جذب انتخابات شوند اگر اصلاح‌طلبان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند باید به مردم بگویند.

آقای خاتمی،
فقط رد صلاحیت نشدن کاندیداهای مخالف موجب جذب مردم به انتخابات می‌گردد زیرا مردم از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده‌اند.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
سلام، مردم شریف ایران، اصلاح طلب واصول گرا و ولایی وامید و... همه بازیگرند، فیلم نامه نویس وکارگردان در این سریال را جویا شوید، وبخواهید که چرا همیشه این مردم عادی هستند که باید هزینه مالی وجانی کنند؟
آقای سید حسن موسویان دیپلمات سابق ،که در آمریکا تشریف دارید،اختلافات ایران و آمریکا از زمان اشغال سفارت آمریکا توسط دانشجویان آغاز شد و هم آن قضیه و هم در موارد دیگر بی خودی این همه طولانی شده ،قبل از آن بین مسئولان انقلابی در ایران با آمریکایی ها در مواردی مذاکره میشد.تمام تقصیرها را نمیشود گردن آمریکا انداخت.به هر حال این منازعه باعث عقب ماندن ایران از قافله پیشرفت اقتصادی در جهان شده است.مردم ایران از منازعه استقبال نمیکنند و خواستار آرامش و توسعه همه جانبه کشور هستند
. مردم دیگه لفاظی هات رو خوب شناختن
من به روحانی رای دادم چون قول امید داد

روحانی مرد عمل نیست او دنبال فرصت بود تا مردم را با حرفهای نادرست به خود جذب کند
دیگه حالم از این بازی بدون توپ اصلاح طلب ها به هم می خوره کسانی که می گن ما اصلاح طلبیم دقیقا به مردم بگند در این ۲۰ سال اصلاح طلبی چه چیزی را اصلاح کرده اند؟ تنه و ریشه همه اینن ناکارامدیها یکی است و فقط برای دلخوش کردن مردم به تحمل فشار و بیکاری و فامیل سالاری و ...راه انداخته اند مجلس هم به قول آن خبرنگار اخراجی یک لاتاری شده که هر ۴ سال عده ای را میلیاردر می کند.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر