بازدید 5952
مشاور وزیرآموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری:

زمان اعلام نتایج انتخاب و انتصاب مدیران مدارس تا اوایل مرداد

کد خبر: ۹۱۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ 08 July 2019

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری با تشریح فرایند انتخاب وانتصاب مدیران از اعلام نتایج نهایی تا اوایل مرداد خبر داد.

به گزارش مهر، فریبرز حمیدی در خصوص فرایند انتخاب و انتصاب مدیران اظهار کرد: بر اساس فرایندی که برای انتخاب و انتصاب مدیران در نظر گرفتیم آزمونی ویژه داوطلبان مدیریت مدارس برگزار شد و طبق ضوابط مدیران باید حداقل ۶۰ درصد از نمره را کسب کنند تا به مرحله بعد برسند.

وی ادامه داد: داوطلبانی که حداقل ۱۲۰ نمره از ۲۰۰ نمره آزمون کتبی را کسب کنند می توانند در مصاحبه شرکت کنند، بنابراین افرادی کمتر از این حد نصاب امکان حضور در مصاحبه را ندارند.

حمیدی شائبه شرکت برخی افراد مردودی در آزمون، در مرحله بعد را منتفی دانست و تصریح کرد: چنین موضوعی امکان پذیر نیست زیرا که فرایند انتخاب در سامانه انجام می‌شود و اگر کسی کمتر از نمره حد نصاب را داشته باشد سامانه او را برای ورود به مرحله مصاحبه معرفی نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ۴۰۰ نمره برای مصاحبه در نظر گرفته شده است بنابراین پذیرفته شدگان آزمون کتبی در مرحله مصاحبه مهارت‌های تجربی، روان شناختی و حرفه‌ای خود را در برابر ناظران آشنا به دوره‌های تحصیلی، تبیین می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ستاد راهبردی مدرسه‌محوری از اتمام فرایند مصاحبه تا ۲۰ تیر ماه خبر داد و افزود: بعد از انجام مصاحبه و همچنین بررسی‌های لازم، اوایل مرداد ماه نتایج اعلام و پذیرفته شدگان حکم مدیریت خود را دریافت خواهند کرد.

وی درباره چگونگی توزیع مدیران در مدارس گفت: در صورتی برای پست مدیریت مدرسه‌ای چند متقاضی وجود داشته باشد فردی به عنوان مدیر منصوب خواهد شد که نمرات آزمون کتبی، مصاحبه و سوابق بهتری داشته باشد.

حمیدی خاطرنشان کرد: فرایند انتخاب و انتصاب مدیران مدارس برای تمام مدارس کشور به جز مدارس غیردولتی انجام می‌شود و مدیران شایسته مبتنی بر صلاحیت‌های تخصصی و حرفه‌ای برای اداره مدرسه به کار گرفته می‌شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر