بازدید 20912

حاشیه ورود تیم ملی والیبال ایران به آمریکا

کد خبر: ۹۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 08 July 2019
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: اگر می‌توانستیم با یک پرواز به آمریکا برویم شاید زیاد در فرودگاه معطل نمی‌شدیم.

به گزارش «تابناک» امیر خوش‌خبر در گفتگو با فارس، درخصوص انتشار اخباری مبنی بر معطلی ۴ ساعته و بازجویی از کاروان ایران در فرودگاه آمریکا اظهار داشت: پرواز خیلی خوبی داشتیم، اما نحوه ورودمان به آمریکا با اتفاقاتی همراه بود؛ البته پس از آن با برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای اسکان، تغذیه و تمرین روبرو شدیم.

وی درخصوص اتفاقاتی که هنگام ورود برای تیم به آمریکا رخ داد، تصریح کرد: ما مراتب اعتراض خود را هم اعلام کردیم. من به مسئولان آمریکایی گفتم اگر قوانینی که برای تیم ایران اجرا می‌کنید برای همه اجرا شود، ما اعتراضی نداریم و به شما اجازه می‌دهیم تا به صورت کامل تیم را بررسی کنید، اما اینکه برخی قوانین فقط تیم ایران باشد جای اعتراض دارد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه اعتراض رسمی خود را به این موضوع اعلام کرده‌ایم، گفت: تیم ایران به سه پرواز به آمریکا رسید. پس از ورود هر گروه از بازیکنان و مربیان ایرانی چند نفر از آن‌ها را فقط برای انجام مصاحبه انتخاب کردند و این پروسه حدود ۴ ساعت طول کشید؛ البته این نکته را هم باید بگویم که اگر کاروان ایران می‌توانست با یک پرواز به آمریکا برود شاید بیشتر از دو ساعت معطل نمی‌شدیم.

خوش‌خبر خاطرنشان کرد:، چون ما می‌خواستیم کل تیم با یک اتوبوس به محل اسکان برود، تیم را نگه داشتیم تا مصاحبه و بررسی‌های مسئولان فرودگاه تمام شود. حرف ما این است که شرایط برای یک تیم ورزشی که به فینال لیگ ملت‌های والیبال رسیده باید بهتر از این باشد. ما توقع برخورد بهتری از آمریکایی‌ها داشتیم، چون زمانی که آمریکایی‌ها به ایران آمدند ما بهترین شرایط را برای آن‌ها فراهم کردیم. به هر حال فدراسیون جهانی و فدراسیون آمریکا هم از اتفاقاتی که رخ داد، شگفت زده شد.

وی درخصوص اینکه چرا کاروان ایران در ۳ گروه به آمریکا رفت، تصریح کرد: شاید جالب باشد بدانید که لهستان در ۵ گروه به آمریکا آمد. این شرایطی بود که فدراسیون جهانی برای تیم‌ها فراهم کرده بود. ۱۴ بیزینس و ۶ اکونومی به تیم‌ها داده می‌شد و در مجموع شرایط به نحوی شد که مجبور شدیم با این شرایط به آمریکا برویم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران درمورد سفر داوری به آمریکا، اظهار داشت: داوری به من گفته بود که سه‌شنبه پرواز دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴
والا طوری میگن معطل شدیم انگار توقع داشتن واسشون فرش قرمز پهن کنن. کشور دوست و برادر روسیه دوست منو 3 سال سوال پیچ کردن تا راه بدنش به روسیه حالا توقع دارین آمریکاییها رو و باز کنن بگن بفرمایین خوش اومدین.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
تیم راه یافته به فینال لیگ والیبال کجا و دوست بی نام و نشان شما کجا!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
ای جان چی می کشی وقتی مرگ بر امریکا می شنوی.
دوستت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
نا شناس محترم
اینا واسه بازی در قالب فدراسیون جهانی میرن اونجا اما دوست شما حتما به شما نگفته که واسه چی میره روسیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
دوستت برای فینال بازی های والیبال رفته بود روسیه!!
على
| United States of America |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
اىن دوستتون سه سال تو زندان فرودگاه تو روسىه بود؟ جل الخالق، به حق چىز هاى نشنىده. حد اقل بگو سه روز شاىد بشه باورش كرد. چون همىن رو هم دىپورت مىكنن واسه اىنكه خرج رو دستتون نذاره. نه اىنكه من دل خوشى از روسها داشته باشم اىن حرف رو مىزنم راستش داشتم شاخ در مىاوردم كه زود دست به كاز شدم.٠
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
حالا کسی شما رو نمیشناسه چه برسه به رفیقتون که برای سفر به یه کشور سوال پیچ شده
ولی اینها بازیکنای ملی یه کشور هستن
یعنی اگر ایران هم همین کار رو با بازیکنهای اونها میکرد همینطور واکنش نشون میدادید
شما از چه قماشی هستین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۷
چند بهت دادن تا وکالت شیطان بزرگ رو بر عهده بگیری
خوب نمیرفتید مگر اینکه شرایط را از قبل مشخص میکردید .
شگفت زده نشده باید همین رفتار با امریکایی ها بشه
طرف انگار پادشاهه
سلام. معطل کردن در فرودگاه یک مقوله روادیدی است. از برنامه های خوب و مرتب آنها هم بگویید و یادداشت نمایید.
توقع دارید با مسخره کردن رهبران امریکا در سیمای میلی و مرگ بر امریکا گفتن روزانه با گل و شیرینی به استقبالتان بیایند.همینکه به کشورشان راهتان داده اند کلایتان را بیندازید هوا
دفعه بعد ما هم با امریکایی ها همین رفتار را بکنیم. تا کمی با ادب شوند این کابوهای گاو چران که هنوز اخلاق گاوچرانی را کنار نگذاشته اند. البته این رفتار خیلی طبیعی بود لابد می خواستند سرنگونی هواپیمای 200 میلیون دلاریشان را اینگونه جبران کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر