بازدید 8901
۶
گزارش

ماجرای‌پرسپولیس با برانکو وارد فازِ جنگ وشکایت شد

طرف ایرانی در استانبول خواست که برانکو بخشی از قرارداد سال دومش را به دلیل این بدعهدی دریافت نکند که برانکو به این خواسته واکنش منفی نشان داد و حالا رسما اعلام کرده که از پرسپولیس به فیفا شکایت می کند. این سرنوشت و عاقبت مربی است که ایران را کشور و وطن دوم خود معرفی می کرد.
کد خبر: ۹۱۰۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 08 July 2019

برانکو ایوانکوویچ که بهترین عملکرد تاریخ سرمربیان خارجی پرسپولیس را داشت، بعد از تصمیم ناگهانی اش برای جدایی، حالا برای گرفتن دستمزد خودش و همکارانش مجبور به شکایت به فیفا شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو شاید توقع داشت که مسوولان پرسپولیس حتی بعد از جدایی بدون اجازه اش ، نه تنها مطالبات میلیون یورویی او را پرداخت کنند بلکه در راه قرارداد جدیدش با الاهلی عربستان هم مشکلی ایجاد نکنند اما حالا خبر می رسد که این اتفاق نیفتاده و حالا دو طرف وارد فاز دعوا شده اند.

برانکو امروز در گفت و گویی صریح با خبرنگاران ایرانی از قطعی شدن شکایت به فیفا برای دریافت حقوق و دستمزدش خبر داد. بنابراین یک پرونده دیگر به پرونده های شاکیان خارجی پرسپولیس اضافه می شود. در این میان دستیاران برانکو و همچنین ماریو بودیمیر هم احتمالا چنین مسیری را طی خواهند کرد.

ماجرای پرسپولیس با برانکو وارد فاز جنگ و شکایت شد

باشگاه پرسپولیس در جلسه ای که با وکیل برانکو در شهر استانبول برگزار کردند، به وی گفته اند که حاضر نیستند همه مطالبات برانکو را بعد از این نحوه جدایی آن هم پیوستنش به رقیب عربستانی پرداخت کنند. آنها غیر از خواستن زمان از برانکو، خواستار بخشش قسمتی از دستمزد او به دلیل ترک یکطرفه پرسپولیس شدند. مدیران پرسپولیس معتقدند که فسخ یکطرفه قرارداد از سوی برانکو در حالی که یکسال از قرارداد او باقی مانده بود به باشگاه ضربه و ضرر وارد کرده است و برانکو باید حداقل از مواضعش کوتاه بیاید چرا که مذاکره با شیوخ سعودی در روزهایی که او سرمربی پرسپولیس بود و هنوز یکسال قرارداد داشت، غیرقانونی بوده و خلاف قوانین فیفا بوده است.

طرف ایرانی در استانبول خواست که برانکو بخشی از قرارداد سال دومش را به دلیل این بدعهدی دریافت نکند که برانکو به این خواسته واکنش منفی نشان داد و حالا رسما اعلام کرده که از پرسپولیس به فیفا شکایت می کند. این سرنوشت و عاقبت مربی است که ایران را کشور و وطن دوم خود معرفی می کرد. شاید مدیران پرسپولیس در این اثنا ، از تاکتیک خریدن زمان استفاده می کنند تا ضمن گشودن پرونده ای جدید در فیفا ، خواستار غرامت از باشگاه الاهلی شوند و در ضمن یک میلیون یورو طلب باقیمانده برانکو هم برای چندماه در مسیر رسیدگی قضایی خاک بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
خجالت اوره ابرو برایمان نگذاشته اند. بد حسابی پرسپولیس به قیمت حیثیت ایرانی در جامعه بینالمللی تمام خواهد شد.
وطن دوم کجا بوده فقط پوووول اشکال ما ایرانیا اینه سریع دچار احساسات میشیم
واقعيت اين است كه برانكو كار خود را در پرسپوليس كامل انجام داد و تعلل مديران باشگاه ماجرا را به اينجا كشاند. حقوق آدم زحمتكش بايد داده شود و اين مسخره بازيها فقط نشان از بي كفايتي مديران باشگاه است.
در ایران پول آدم را نمی دهند.
خوب حقشو می خواد. چرا مد شده هر کسی حق خودشو طلب میکنه محکوم میشه که به فکر ایران و مردمش نیست آخه. من اصلا کاری به عملکردش ندارم ولی حق مردمو باید داد. اینو باید مدیران ایرانی یاد بگیرن. موقع قرارداد باید حواسشونو جمع کنن.
این بد حسابی ها و شکایت های مرتبط با آن داره با آبروکشور وملت ایران بازی میکنه . آخه چرا مسئولین به فکرنیستند ؟؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار