بازدید 7259

توقیف دستگاه‌های استخراج ارز ديجيتال در اصفهان

کد خبر: ۹۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰ 09 July 2019
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: یک خودروی سواری تیبا که حامل 30 دستگاه ارز ديجيتال قاچاق به ارزش 5 ميليارد ريال بود در عملیات مأموران این فرماندهی شناسایی و توقیف شد.

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا خدادوست اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی، مأموران پاسگاه انتظامی رامشه با اجرای طرح ایست و کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه خودروی تیبا مشکوک و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهانافزود: پس از متوقف شدن خودرو مأموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازدید به عمل آوردند که در این عملیات 30 دستگاه تبدیل ارز دیجیتال خارجی قاچاق کشف شد.

وی با بیان این‌که بر اساس اظهارت راننده، کالاهای مکشوفه بدون مجوز از جنوب کشور به مقصد اصفهان بارگیری شدند، گفت: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را 5 میلیارد ریال برآورد کردند.

خدادوست در ادامه عنوان کرد: در این رابطه راننده و یک سرنشین خودرو دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیرشان با فرماندهان و مسؤولان انتظامی مبنی بر مبارزه جدی نیروی انتظامی با پدیده قاچاق کالا، عنوان کرد: تأمین امنیت در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه‌های اقتصادی بر عهده نیروی انتظامی است و مأموران این نیرو با برهم زنندگان نظم و امنیت در این حوزه به شدت برخورد می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل