بازدید 8656

گودبرداری برج میلاد را کج نکرد

کد خبر: ۹۰۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ 07 July 2019

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: تا دو ماه آینده شاهد تصویب نهایی سند طرح جامع محدوده ۱۲۰ هکتار برج میلاد برج خواهیم بود که موضوع تعیین تکلیف محدوده فاز دوم گودبرداری در این سند گنجانده شده است.

به گزارش «تابناک»، محمد سالاری در گفتگو با تیتر شهر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مطرح می‌کنند که برج میلاد به دلیل گودبرداری کنار آن در حال کج شدن است، اظهارکرد: شائبه‌هایی که در خصوص کج شدن برج میلاد به دلیل فاز دوم گوبرداری آن، در فضای مجازی منتشر شده، کاملاً نادرست بوده و تکذیب می‌شود لذا به هیچ عنوان به این شکل نیست هرچند که ضرورت دارد تا فاز دوم گودبرداری برج میلاد تعیین تکلیف شود.

وی با بیان اینکه گودبرداری برج میلاد در کنار سالن همایش‌های برج میلاد قرار دارد، گفت: نیلینگ آن مربوطه به چند سال گذشته بوده و مقاوم سازی نیلینگ آن به اتمام رسیده است، اما مجدد مقاوم سازی آن مدنظر قرار گرفته و انجام شده است در این راستا طی بررسی ها، گروه مهندسان اعلام می‌کنند که نگرانی در این زمینه وجود ندارد.
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: ولی نگرانی ما به جز این گودبرداری، این است که این منطقه یکی از اراضی بزرگ مقیاس متعلق به شهرداری و شهروندان بوده و باید محافظت شود.

برگزاری جلسات متعدد برای تعیین تکلیف گوبرداری کنار برج میلاد

سالاری در ادامه با اشاره به اینکه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران جلساتی را با شهرداری و مدیران مجموعه برج میلاد در این زمینه برگزار کرده است، افزود: هفته گذشته در معاونت شهرسازی در خصوص تدوین نهایی سند طرح جامع محدوده ۱۲۰ هکتار برج میلاد بررسی‌های بسیاری انجام شد که خوشبختانه مشاوران مربوطه مطالعات خوبی در حوزه چشم انداز سازی مبتنی بر اقتضای فعلی شهر انجام داده بودند، ولی تا به چشم انداز و دستورالعمل لازم در این زمینه برسیم، زمان می‌برد.

وی بیان کرد: تا دو ماه آینده شاهد تصویب نهایی سند طرح جامع محدوده ۱۲۰ هکتار برج میلاد برج خواهیم بود که موضوع تعیین تکلیف محدوده فاز دوم گودبرداری در این سند گنجانده شده است.

سالاری افزود: متأسفانه در مدیریت گذشته این زمین ارزشمند در توافقی با ناجا مورد شراکت گذاشته شده و اختلاف در شهرداری و نیروی انتظامی و شرکت وابسته با آن در راستای تعیین تکلیف این منطقه وجود دارد، بنابراین از شهردار خواستیم تا موضوع تعیین تکلیف این زمینه با مسئولانی که با آن قرارداد دارند، مشخص شود تا از محل درآمد این زمین، تعهدات شهرداری تعیین شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان