بازدید 4244
طالقانی باوجود حکم مستند کمیته اخلاق در پورنده 316هزاردلاری:

وصله فساد مالی به کفاشیان نمی چسبد

در حالی که رای کمیته اخلاق بعد از چندین جلسه بررسی و استماع دفاعیات کفاشیان صادر شده است، و ادله و مستندات نیز نشان می دهد که این پول به حساب فدراسیون فوتبال نیامده، اما برخی مدیران فوتبال همچنان علیه کمیته اخلاق موضع می گیرند.
کد خبر: ۹۰۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 07 July 2019

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در واکنش به محرومیت رییس سابق فدراسیون فوتبال به جرم برداشت 316هزاردلار از پول های فدراسیون در ماجرای حق پخش بازی های تیم ملی، موضع عجیبی گرفت و این اتهامات را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که رای کمیته اخلاق بعد از چندین جلسه بررسی و استماع دفاعیات کفاشیان صادر شده است، و ادله و مستندات نیز نشان می دهد که این پول به حساب فدراسیون فوتبال نیامده، اما برخی مدیران فوتبال همچنان علیه کمیته اخلاق موضع می گیرند.

امروز متن حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال علیه دو عضو سازمان لیگ صادر شد که برخلاف اصرار مهدی تاج، دال بر تخلف آنها داشت. بهاروند و فتاحی برای مدت پنج و دو سال محروم شده اند و طالقانی نیز محکوم به پرداخت جریمه نقدی...

طالقانی که ریاست هیات فوتبال خوزستان را برعهده دارد، غیر از زیرسوال بردن احکام این دو نفر، درباره محرومیت‌های کفاشیان و ترابیان هم بیان کرد: رای این دو نیز هنوز قطعی نشده و در کمیته استیناف، باز است. کفاشیان آدم سالم، متدین، کاری و باخدایی است. من ترابیان را خیلی نمی‌شناسم، اما از زحمت‌کشان فوتبال است. کفاشیان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که آدم مومنی است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان