بازدید 6390

بهره‌کشی از کودکان‌کار توسط ۱۲ باند تبهکار در تهران

کد خبر: ۹۰۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴ 06 July 2019
فرماندار تهران از وجود بین ۱۰ تا ۱۲ باند که به صورت هدفمند کودکان کار و خیابانی را به شهر تهران منتقل می‌کنند و هنوز متلاشی نشده اند خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، عیسی فرهادی عصر امروز در جلسه ساماندهی کودکان کار استان تهران با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی برای ساماندهی کودکان کار اظهار داشت: سال گذشته قرار بود طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان عملیاتی شود و تلاش فراوانی برای اقدامات فرهنگی صورت گرفت، اما متأسفانه چند دستگاه پای کار نیامدند.

وی با تأکید بر اجرای طرح ساماندهی کودکان کار و خیابانی بیان کرد: اگر این طرح اجرایی نشود تعداد کودکان کار و خیابانی در شهر تهران ۲ برابر می‌شود.

فرماندار تهران افزود: در ساماندهی کودکان کار و خیابانی چند دستگاه محوری از جمله بهزیستی و شهرداری تهران نقش بسیار اثربخشی دارند که باید به درستی وظایف خود را عملیاتی کنند.

فرهادی با اشاره به پاکسازی چهارراه‌ها از کودکان کار عنوان کرد: در حال حاضر بین ۶۰ تا ۷۰ درصد چهارراه‌ها از کودکان کار و خیابانی پاکسازی شده‌اند و اقدامات با جدیت بسیاری دنبال می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بین ۱۰ تا ۱۲ باند به صورت هدفمند کودکان کار و خیابانی را به شهر تهران منتقل می‌کنند که باید با کار‌های اطلاعاتی این باند‌ها را متلاشی کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر