بازدید 19164
هزار و هفتصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

قیمت سیانور برای خودکشی چند؟/پیشنهاد محمود صادقی برای انفکاک چند سازمان از قوه قضائیه/مدیران دولتی جانشین پروری می‌کنند/«مشارکت مشروط» نوعی «تحریم انتخابات» است

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: افراد با زور و کتک مسلمان نمی‌شوند/ کانال "دادسرای ارشاد" برای دریافت گزارش‌های هنجارشکنی راه‌اندازی شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 06 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
مدیران دولتی جانشین پروری می‌کنند

با توجه به تأکید‌های سال‌های گذشته مسئولان اجرایی مبنی بر ضرورت تربیت مدیران نسل جدید برای اداره بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، یک نهاد دولتی از مدیران اجرایی خواسته است «جانشین پروری» را از جمله وظایف خود در نظر بگیرند و با شناسایی افراد توانمند و با قابلیت‌های بالا، از این افراد استفاده حداکثری داشته باشند. در عین حال، پیشنهاد‌های مدیران برای اصلاح یا تغییر روش ارزیابی و اجرا نیز مورد تأکید این نهاد بوده است.
 
آقاتهرانی: اکنون عریانی دختران و پسران در جامعه به علت حرام خوردن است

آقاتهرانی با بیان اینکه اگر خانه پدر، مادر و فرزندان همه خدایی باشند به نتیجه می‌رسیم، افزود: در عبادت، توکل و محبت یکی را انتخاب کنید. اگر مال و فرزندانتان را بیشتر و یا برابر خدا دوست دارید مرتکب شرک شده‌اید؛ بنابراین سعی کنید همیشه یک راه واحد و یک خدای واحد را انتخاب کنید. وی در رابطه با اینکه چگونه جلوی مفاسد اقتصادی را در جامعه بگیریم، تصریح کرد: هرکس باید از خودش شروع کند و جز حلال به منزل نیاورد؛ زیرا که مال حلال برکت بیشتری دارد. دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان گفت: زمانی که آدم در بهشت میوه ممنوعه را خورد لباسش ریخت و اکنون عریانی دختران و پسران در جامعه به علت حرام خوردن برخی است که سبب ریختن حیای دختران و پسران شده است.

خانه‌تکانی استراما در استقلال

با تصمیم آندره‌آ استراماچونی؛ آرمین سهرابیان، رضا کریمی و روح‌الله باقری از استقلال کنار گذاشته شدند. این سه بازیکن روز پنجشنبه در ترکیب آبی‌پوشان در دیدار دوستانه مقابل نیروی زمینی به میدان رفته بودند، اما در پایان تمرین امروز سرمربی آبی‌پوشان عذر آن‌ها را خواست. استقلال قرار است در هفته جاری برای برگزاری اردو راهی ترکیه شود.

حاجتی محکوم امنیتی و جزئیات پرونده وی محرمانه است

حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی رئیس‌کل دادگستری فارس و حیدر آسیابی دادستان شیراز به علت بازداشت مهدی حاجتی پاسخ دادند. موسوی در این خصوص و در حاشیه نخستین نشست خبری خود گفت: وی اقداماتی علیه نظام داشته و حکم وی شامل دو سال تبعید و یک سال حبس در دادگاه تجدیدنظر قطعی و به اجرای احکام ارسال‌ شده که در حال اجراست. رئیس‌کل دادگستری فارس در پاسخ به شبهاتی که علت بازداشت حاجتی را توئیت‌های وی در فضای مجازی عنوان می‌کرد نیز اظهار داشت: اقدام وی فعالیت تبلیغی علیه نظام بوده و هیچ ربطی به توئیت وی در فضای مجازی ندارد و وی نیز مانند سایر متهمان باید دوران محکومیت را بگذراند. حیدر آسیابی، دادستان شیراز نیز در این رابطه گفت: زندانی می‌تواند تقاضای عفو کند و هیچ‌کس جز مرجع قضایی صلاحیت ندارد تا در مورد عفو آن اظهارنظر کند. وی نیز جرم حاجتی را امنیتی برشمرد و درعین‌حال گفت: در رابطه با افشای اسناد پرونده محدودیت داریم و این امر جنبه محرمانگی دارد.

کانال "دادسرای ارشاد" برای دریافت گزارش‌های هنجارشکنی راه‌اندازی شد

کانال رسمی دادسرای ارشاد تهران در پیام‌رسان‌های داخلی و اینستاگرام برای دریافت گزارش‌های مردمی هنجارشکنی راه‌اندازی شد. سرپرست دادسرای ارشاد از شهروندان دلسوز و اخلاق‌مدار تهرانی خواسته است که در راستای مقابله با برخی تلاش‌ها برای ضربه به بنیان خانواده ایرانی، با مشاهده هرگونه کشف حجاب یا اقدامات هنجارشکنانه در خودرو، کشف حجاب یا سرو مشروبات یا برگزاری مراسم مختلط رقص در اماکنی همچون سفره‌خانه، کافه، رستوران، مراکز خرید، باغ تالار و...، اطلاع از برگزاری پارتی‌های شبانه یا خانه‌های فساد و فحشا، انتشار مطالب خلاف عفت در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی، موضوع را پس از جمع‌آوری مستندات لازم، به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام‌رسان‌های بله، سروش، ایتا و... ارسال کنند. لازم به ذکر است مستندات لازم برای گزارش کشف حجاب و اقدامات هنجارشکنانه در خودرو، شامل فیلم و یا تصاویری از خودروست که سرنشین خاطی و پلاک در آن مشخص باشد. برای گزارش اماکن متخلف، ذکر نام مغازه، آدرس دقیق آن و ذکر زمان وقوع جرم کفایت می‌کند؛ البته در صورتی که فیلم یا تصاویری از اتفاق مورد نظر به این شماره ارسال شود، به‌ میزان زیادی به فرآیند پیگیری کمک می‌کند. /تسنیم

اولین واکنش محمدرضا خاتمی به خبر "صدور حکم دو سال حبس"

محمدرضا خاتمی گفت: حکمی از سوی دادگاه مبنی بر محکومیتم به دستم نرسیده است. محمدرضا خاتمی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره حکمی که از سوی دادگاه برای وی مبنی بر دو سال حکم تعزیری ابلاغ شده است، گفت: حکمی به دست من و وکلایم حتی به صورت الکترونیک نرسیده است. پیش از این نیز امیرحسین آبادی در گفت‌وگو با ایلنا، نسبت به جزئیات حکم بی‌اطلاعی کرده و گفته بود قرار بوده که در هفته جاری حکم ابلاغ شود، اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است. دادگاه محمدرضا خاتمی در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه برگزار شد.

پیشنهاد محمود صادقی برای انفکاک چند سازمان از قوه قضائیه

یک عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه عملا خودش را نظارت ناپذیر نشان می‌دهد، گفت: معتقدیم سازمان زندان‌ها، پزشکی قانونی و ثبت احوال باید به دولت انتقال یابند که امکان نظارت مجلس بر آن‌ها بیشتر فراهم شود. محمود صادقی در گفت وگو با فام نیوز در مورد طرح واگذاری اداره سازمان زندان‌ها و برخی سازمان‌ها به دولت و وزارت دادگستری گفت: بحث انفکاک برخی از دستگاه‌هایی که کارقضایی انجام می‌دهند، اما ماهیت قضایی ندارند و ماهیت اجرایی دارند از قوه قضاییه مدت‌ها قبل هم مطرح شد، در حال حاضر سازمان ثبت کار ثبت سند را انجام می‌دهد و ماهیت کارش اجرایی است، سازمان پزشکی قانونی و سازمان زندان‌ها نیزبه همین ترتیب عمل می‌کنند و ماهیت کارشان قضایی نیست. این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انفکاک این سازمان‌ها بار قوه قضاییه را کم می‌کند و این مجال را برای قوه قضاییه فراهم می‌کند که به کار اصلی‌اش یعنی پیشگیری از وقوع جرم و رسیدگی به دعاوی برسد. وی تصریح کرد: وقتی این سازمان‌ها ذیل قوه مجریه قرار بگیرند مشکلات‌شان برای بحث‌های بودجه‌ای هم کمتر می‌شود و امکان نظارت مجلس بر آن‌ها نیز بیشتر خواهد شد و به نوعی پاسخگو می‌شوند.

حدادعادل: در برخی مناسک مذهبی، نوعی افراط مشاهده می‌شود

غلامعلی حداد عادل: قطعاً طراحان جنگ روانی علیه ملت ایران در رسانه‌ها و فضای مجازی از ابزار روانشناسی اجتماعی بهره می‌گیرند و باید در مقابله با این جنگ روانی از ابزار روانشناسی اجتماعی استفاده شود. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: در برخی مناسک مذهبی هم نوعی افراط مشاهده می‌شود که موجب برخی کردار‌های ناپسند می‌شود.
 
گفت‌وگوی ملی، از جلسات منظم در بیت رهبری تا گعده‌های دوره‌ای

وحدت و گفت‌وگوی ملی را دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب حالا به‌صورت جدی‌تر و عملی پیگیری می‌کنند. تا به امروز مشخص شده بزرگان این دو جبهه مستمر دو جلسه جداگانه یکی در بیت رهبری و در محلی دیگر برگزار می‌کنند تا اختلافات بین این دو جریان سیاسی کاهش یابد و امید به مردم تزریق شود. جلساتی که در بیت رهبری برگزار می‌شود، به مدیریت حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی، امام جمعه موقت تهران است. هشت فعال سیاسی اصولگرا و هشت فعال سیاسی اصلاح‌طلب یک‌هفته در میان در این محل به گفت‌وگو با هم می‌پردازند. جلسه دیگر با محوریت محمدرضا عارف، محمدرضا باهنر و احمد مازنی و هر بار در دفتر کار یکی از شخصیت‌های سیاسی اصولگرا یا اصلاح‌طلب برگزار می‌شود. / ایرنا

نظر سخنگوی شورای نگهبان درباره دادگاه خاتمی

کدخدایی درباره دادگاه رضا خاتمی گفت: این بدیهیات اولیه حقوقی است. اگر کسی ادعایی کرده باید در وهله نخست مستندات داشته باشد، نه اینکه منوط به اظهارنظر سایرین باشد. فرض کنیم از مشارکت‌کنندگان ۱۰ میلیون تن هنوز قانع نشده‌اند و چشم به دادگاه دوخته‌اند! با یک رأی دادگاه قانع خواهند شد؟ خیر به نظر من قانع نمی‌شوند. سیدمحمدرضا خاتمی دبیر کل سابق مشارکت، در دادگاه خود نه با استناد به اظهارات دیگران بلکه با عدد و رقم در خصوص وقوع تقلب هشت میلیونی در انتخابات خرداد ۸۸ صحبت کرد و از خود و اظهاراتش دفاع کرد. به نظر می‌رسد که گزارش های دادگاه محمدرضا خاتمی به اشتباه به اطلاع سخنگوی شورای نگهبان رسیده است و به ایشان اطلاعات غلط داده اند. / امتداد

افراد با زور و کتک مسلمان نمی‌شوند

سهیلا جلودارزاده گفت: با بگیر و ببند و بازرسی کردن، برخورد‌های غیراخلاقی ایجاد و شرایط بدتر می‌شود، زیرا هیچ فردی دوست ندارد به شخصیتش توهین شود. قرآن می‌گوید دین برای خودتان بهتر است و از شما محافظت می‌کند، نمی‌گوید که یا روسری یا تو سری مانند آن چیزی که اوایل می‌گفتند.

هزینه آیلتس ۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان شد
 
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص هزینه آزمون‌های زبان بین المللی آیلتس (IELTS) منتشر شد: با توجه به تغییرات نرخ ارز (براساس محتویات سایت نیما مورخ ۹۸/۰۴/۰۹)، و نیز سایر هزینه های مربوطه، مبلغ ثبت نام در آزمون آیلتس، توسط سازمان سنجش آموزش کشور محاسبه و از مبلغ ۲۷.۹۵۰.۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰.۵۰۰.۰۰۰ ریال معادل سه میلیون و پنجاه هزار تومان افزایش و تعیین شده است. مبلغ مذکور از ۹۸/۰۴/۱۵ توسط مراکز مجاز برگزاری آزمون آیلتس قابل اجراست. /برنا

قیمت سیانور برای خودکشی چند؟

پرونده پسر جوانی که با راه اندازی یک کانال تلگرامی به کسانی که قصد خودکشی داشتند سیانور می‌فروخت با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد. متهم در تحقیقات به فروش سیانور و راه اندازی کانال تلگرامی اعتراف کرد و گفت: من خودم قصد خودکشی داشتم، چند بار هم اقدام کردم، اما موفق نشدم تا اینکه متوجه شدم در برخی کشور‌های اروپایی سازمان‌هایی هستند که به افراد در خودکشی کمک می‌کنند؛ بنابراین تصمیم گرفتم با راه‌اندازی این کانال پولی به دست آورم تا بتوانم به یکی از این سازمان‌ها بروم و به زندگی ام پایان دهم. بدین ترتیب کانالی درست کردم و به اعضایی که تصمیم به خودکشی داشتند سیانور به مبلغ یک میلیون تومان می‌فروختم. /خبرآنلاین
 
«مشارکت مشروط» نوعی «تحریم انتخابات» است
 
سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: «خود ما اصلاح طلبان نیز دقت لازم و مشارکت حداکثری را در اجماع نظرات نداشتیم و متأسفانه شاهدیم که بخشی از اصلاح طلبان به ناامیدی مردم دامن می‌زنند. یعنی بخشی از گناه ناامیدی مردم از انتخابات به عهده بخشی از اصلاح‌طلبان است که خط تحریم را به فضای سیاسی کشور تلقین می‌کنند. این خطای استراتژیک اصلاح طلبان است که به جای یافتن روش‌های تجربه شده و موثر به روش‌های کهنه و پوسیده و ورشکسته دهه ۸۰ دست می‌زنند که شاهد بودیم در انتخابات مجلس هفتم و شورای دوم چه پیامدی داشت.» به گفته وی، پیگیری روش‌های شکست خورده قدیمی به جای پیگیری مطالبات مردم و صحبت از خواسته‌های مردم، درست نیست. گرامی مقدم «مشارکت مشروط در انتخابات» را نوعی «تحریم انتخابات» دانست و گفت: «این رویکرد به ناامیدی مرد خواهد انجامید و این درحالی است که در وضعیت کنونی تمامی فعالین سیاسی و ارکان نظارتی و حاکمیتی باید مشارکت مردم در انتخابات ۹۸ را دغدعه خود بدانند. اگر این‌ها از انتخابات و مشارکت حداکثری مردم درنگ کنند دود آن به چشم همه خواهد رفت. هم مردم متضرر می‌شوند و در ادامه منافع کشور به مخاطره می‌افتد.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۰۶
آقای آقاتهرانی
حرامخوری بخاطرنزول خواریه بانکهاست
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اگه بمحض ارائه گزارش به ارشاد، پیگیری بشه خیلی خوبه اما اغلب در اینجور موارد میندازن پشت گوش و اقدامی انجام نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
آیا میدانستید جدیدا پزشکان ایرانی بمنظور فرار از مالیات علاوه بر نصب نکردن کارتخوان اقدام به خرید دستگاه عابر بانک میکنند و با توجه به گردش مالی بالایشان ماهانه مبلغ بسیار زیادی هم از بانکها بابت عابر بانکها میگیرند/
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
آیا میدانستید بعلت قوانین قدیمی هنوز هم پزشکان میتوانند منزل خود را تبدیل به مطب کاری کنند و ماهانه چند صد میلیون درآمد کسب کنند ولی مالیات و عوارض و آب و برقشان عادی و غیر تجاری حساب میشود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
آیا میدانید یک پزشک در ایران تا سن 45 سالگی میتواند به استخدام دولت در بیاید درحالیکه برای سایر رشته ها محدودیت سنی 30 سال در نظر میگیرند؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
چرا فیلم جلسات داداگاه پخش نمیشود .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
صدر اعطم المان و رییس اتحادیه اروپا و کلینتون وووو حجاب و روسری ندارند حرام خور هستند . انها حتی دروغ هم نمیگویند . این سخنان فقط مصرف سیاسی دارد ارزش حقوقی و اخلاقی ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
آدم میوه ممنوعه خورده؟حالا بهتر نبود ایرانخودر و سایپا را مثال می زدید که پوست ملت را کنده اند؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
یعنی تمام دنیا به جز مسلمانان حرام خور هستند ؟؟؟؟؟!!!! فقط ما مسلمانان حلال خوریم ؟؟؟؟؟
بعنوان طرفدار اصلاحات اساسی خدمت پیر اصلاحات اقای نبوی و البته اقای گرامی مقدم عرض میکنم شرکت در انتخاباتی که برنده شدن در ان قدرت حفظ یک مجری ورزشی محبوب یا بازگرداندن یک خواننده سنتی قدیمی به رسانه میلی و یا حل کردن ماجرای نه چندان پیچیده حصر نداشته باشد، چطور میتواند موضوعات اساسی تر مثل حجاب اختیاری یا تعامل سازنده بر مبنی احترام متقابل با دنیای غرب را که کلید حل مشکلات اقتصادیست حل کند؟؟؟راه حل جایگزین بنظر حقیر عدم شرکت در انتخابات بدون مهره های قوی و تعیین کننده است و در اینصورت با مشارکت کمتر مردم قطعا جناح رقیب پیروز خواهد شد.البته انها خوب از تجربه احمدی نژاد درس گرفتند و میدانند تکرار اشتباه احمدی نژاد مرگبار خواهد بود و کشور را دچار فروپاشی خواهد کرد.لذا فردی متعادل از سوی انها برگزیده خواهد شد و ان فرد حتی اگر مسلک جناب علم الهدی داشته باشد خواهد دید برای اداره یک کشور شعارهای رنگارنگِ تو خالیِ مردم فریب کافی نیست و باید فکر اساسی کرد و با دنیا با احترام متقابل برخورد کرد و همانطور که دیگرانی مثل جناب روحانی یا لاریجانی وقتی بر مسند قدرت قرار گرفتند از اصولگرایی به اصلاحطلبی متمایل شدند ان فرد نیز چنین خواهد شد. هدف اصلاحات در درجه اول باید منافع ملی باشد حتی اگر ان بمعنی میدان دادن به رقیب برای انجام امور اجرایی باشد.یقینا یک اصلاحطلب واقعی بی ریا منافع کشور را به منافع حزبی خود و قرار گرفتن در دایره قدرت به هر قیمتی ترجیح خواهد داد
پاسخ ها
س ح
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
شما فعلا پاسخگو دست گلهای حسن روحانی باشید تا برسیم به انتخابات بعدی
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
شما هنوز فکر می کنید مشکلات شما مربوط به دنیا است؟
اینقدر در این چند سال در این سایت نوشتم وقتی مشکلات داخلی را حل کردیم خود به خود مشکل خارجی چیزی برای ما ایجاد نمی کند ولی هنوز شما
........
من نمی فهمم که راه اندازی کانال برای چی هست وقتی قانون را درست اجرا نمی کنید؟ یا قانون ضعف دارد ، بیشتر برای نمایشی است این کارها؟!...
اگر می خواهید برخورد کنید درست برخورد کنید که راه اصلی ان هم گرفتن جریمه است و اگر چند بار تکرار کردن از بعضی حقوق ها محروم کنید تا رعایت کنند و نیازی هم به دستگبری نیست و اگر هم نمی خواهید درست برخورد کنید حجاب را ازاد کنید نه اینکه افکار همه ما را مخدوش کنید و هر روز این خبرها را بشنویم
درخت اصلاحات در مجلس و‌ دولت فعلی باری برای مردم نداد پس بجای شرط گذاشتن و نازکردن اصلا نیاید بهتر است
بروند که ما را شرمنده و پشیمان کردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
دوست عزیز مثل اینکه سر شما و مغز شما به سنگ یا دیوار خورده که اصلا متوجه نمیشی که اداره کشور بدون قدرت احزاب یعنی چه . چرا اینقدر به تبلیغات بیخودی میکنید که نبودن احزاب بنفع شما هم هست چرا دستاوردهای سیاسی را به تمسخر میگیرید . شما چه بخواهی یا نخواهی ملاک نطر مردم هست . به تفکر شما هم امیدی نیست . فقط هزینه برای مردم ایجاد میکنید تو را خدا این عدالت و برابری و مهربانی و شلاق و دار زدن را در قم و مشهد اجرا کنید ما ببینیم اصلا حرف حستب شما چی هست اگر برای ارزان شدن کالا در قم و مشهد چند صد نفر را دهر بزنید .
وزیر پیشین بهداشت با افزایش بسیار زیاد درامد پزشکان و کاهش تعداد پذیرش پزشک از دو نظر به وضعیت علوم کشور ضربه زد. 1- ایجاد اختلاف و نابرابری بین تحصیل کردگان پزشکی و غیر پزشکی -2- کشاندن دانشجویان مستعد و نخبه از رشته ریاضی به رشته تجربی و عقب انداختن کشور از نظر علمی و صنعتی که صدایش 5 سال دیگر در می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
از کدوم نخبگی و استعداد حرف میزنید؟


اونها فقط پول یا سهمیه داشتن که پزکی قبول شدن

همه انسان ها از نظر هوش در یک سطح هستند و این محطیه که باعث شکست یا موفقیت اونها میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ساکت شو
امثال شما های مواجب بگیر ذهن مردم رو با پزشکا منحرف میکنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ضربات دیگرش بدهکار کردن دولت به پزشکان و به مرز نابودی رساندن بیمه ها و تضعیف صنعت با طرح مسخره تحول جیب پزشکان و سرازیر کردن بودجه صنعت به این طرح مسخره و ایجاد یک طبقه
فوق ثروتمند جدید و افزایش قیمت دلار با خروج ارز توسط این قشر و ... .
شما در همان نظارت به دوت دارید درجا می زنید و دولت هرکاری می خواهد می کند و انگار نه انگار هیچ بخاری از مجلس بلند می شود و اگر در یک کشوریدیگر که شوخی ندارند با دولت و سیاسی کاری نمی کنند الان وزرا که چه عرض کنم رییس جمهور را عزل کرده بودن
اقای اقاتهرانی ،کسانی که دزدی واختلاس وسواستفاده میکنند ، به نظر شما نتیجه حرام خوری نیست ؟
پاسخ ها
س ح
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
نه خیر این خود حرامخواری هست
حاج اقا تهرانی فقر وارد خونه بشه از در دیگر ایمان میره ، فرد بی ایمان حلال وحرام سرش نمیشه ما برای فقر مردم چاره اندیشی کنیم ، بقیه خود به خود درست میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ببخشید وسط اظهارات عمیق شما پا می گذارم
ان وقت وقتی مردمان سیستان و بلو چستان یا بعضی جاهای دیکر که نسبت به شهرهای ایران فقیر بیشتری دارند ، چرا بنیان خانواده های انان محکم تر است ولی در جایی مثل بالا شهر تهران امارهای فساد و خیانت بالاتر از هر جایی است؟
اگر ما را روشن بفرمایید ممنون می شویم
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
ناشناس عزیز شما اگر جامعه مطالعه کرده
باشین میدونین که ما
3 قشر کارگر متوسط و مدیر داریم
در ایران قشر کارگر یعنی فقیر متوسط یعنی دانشجویا ,و مدیرا طبقه ی افراد مدیرو اختلاس گره که از طبقه کارگری 1 شبه به طبقه مدیریت رسیدن ,حالا اینکه سیستان تو محرومیت و مردمش فرهنگ دارن دلیلی بر قیاس نیست و همینطور گستگی خانواده در قشر مدیر جامعه
چون امار طلاق در پایین شهر خیلی بشتره
جامعه ی ما دچار بیماریه فراموشیه وقتی به اقتصاد و فرهنگ مردم توجه نشه هرچیز غیر ممکنی در جامعه ممکن میشه
ایا در کشورهای دیگر هم به خاطر حرام خواری است که به این وضع بی حجابی دچار شدن ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اینقدر تو سر مردم و هموطنان خودتان نزنید . دلیلم این هست که همین عالی جنابان اینقدر حرام و حلال از اموال و اقشار مردم‌میکنند. آیا یکبار در این چهل سال انتقاد کردند که چقدر ثروت کشور خرج تبلیعات و حرف زدن کردند . فقط حرف میزنند . کدامشان در جنوب شهرها زندگی میکنند . یعنی تینقدر از مردم طلبکارانه حرف میزنند که مردم طلب کار نباشند .همه تقصیرها را به گردن‌مردم میگذارند در صورتی سیاست گداری سیاسی را خودشان انجام میدهند هم قدرت و هم ثروت و هم سیاست گداری مربوط به خودشان هست . الان بجای طلبکاری باید پاسخگو باشند
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
خودشون بهتر از ما میدونند چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
درود بر 22:24
نمونه ای از افراط و تفریط در آموزش:
رشته ریاضی در کنکور 150 هزار متقاضی دارد درحالیکه ایران در هر سال 233 هزار مهندس تولید میکند و با اختلاف نسبت به جمعیت، کشور اول دنیاست.
رشته تجربی در کنکور 650 هزار متقاضی در حالیکه با پذیرش فقط 3 هزار نفر در روزانه (که از سال 1366 ثابت بوده و تغییری نکرده) در خاورمیانه رتبه 18 نسبت پزشک به جمعیت را داریم و وضعیتمان حتی از سوریه جنگ زده و تاجیکستان و ترکمنستان هم بدتر است.
نه پزشکانمان کیفیت دارند و نه مهندسانمان. افراط و تفریط.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
طبق اعلام رییس سازمان سنجش ظرفیت رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی ۸۷۰۰ نفر بدون ظرفیت دانشگاه آزاد و بین الملل هست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ناشناس 22:3
اگه با دقت می خوندی نوشته پذیرش روزانه پزشکی. آزاد و بین الملل رو نگفته.
آیا میدانستید اگر همین امروز تعداد پزشکانمان 2 برابر شود هنوز به پای ترکمنستان نمیرسیم؟ آیا نباید مسئولان اسبق و سابق و احیانا فعلی وزارت بهداشت به دلیل ایجاد چنین وضعیت و محدودیتی مورد پیگرد قانونی قرار بگیرند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
بابا بیخیال پزشکا شو. حتی خداوند متعال هم زورش به پزشکای ایرانی نمیرسه

دیگه از جبر روزگاره که در ایران به دنیا امدم و باید تحمل کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
الان چندین سال هست که باقر لاریجانی یکی از برادران خاندان لاریجانی ها معاون آموزشی وزارت بهداشت در دولت های مختلف بوده و هر وزیری آمده ایشان را برکنار نکرده است این معاونت سهمیه پذیرش در رشته های پزشکی را هرسال در کنکور مشخص می کند ایشان با عملکردشان رانت عظیمی در رشته های پزشکی ایجاد کرده اند و مردم را گرفتار .....
آمار نسبت پزشک در 10،000 نفر جمعيت طبق سايت سازمان بهداشت جهاني WHO به ترتيب از زياد به کم:
کوبا :81.9
سوئد 53.99
ايتاليا:40.93
آذربايجان:34.47
ارمنستان:28.99
آمريکا:25.95
عربستان:23.90
ترکمنستان:22.25
عمان:19.69
ترکيه:17.61
تاجيکستان:17.00
سوريه:12.2
ايران:11.4
سومالي:0.23
انحصار از این تابلوتر نمیشود.
ظرفیت پذیرش رشته‌های پزشکی در سال‌های مختلف

سال آزمون ظرفیت پذیرش روزانه
۶۵ ۳۷۲۲
۶۶ ۴۰۳۰
۷۰ ۳۷۳۰
۷۴ ۲۲۱۴
۷۵ ۳۴۶۶
۷۷ ۲۹۹۰
۸۱ ۱۹۶۶
۸۹ ۳۳۱۷
۹۱ ۴۱۳۷
۹۲ ۳۶۵۸
۹۵ ۳۷۶۹
۹۶ ۳۶۷۵
۹۷ ۳۷۱۶

طنز تلخ اینه که آمار پذیرش در سال 66 که جمعیت ایران نصف الان و کشور درگیر جنگ بود آمار پذیرش پزشکی بیشتر از سال 97 بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
دانشگاههای خوب که ظرفیتشون افزایش پیدا نکرده و تعدادشون هم افزایش پیدا نکرده.
یعنی ما دوتا دانشگاه تهران نداریم، یکی داریم و همین هم چه ۶۰، چه ۹۷ تعداد محدودی میتونه بگیره

بقیه دانشگاهها هم که آشغالین، اصلا قبول شدن توشون مزیتی نداره، اکثرا هم میخوان برن خارج که اونجا هم ازشون ازمون میگیرن برای اینکه تجربه ثابت کرده بیسوادن.
حالا شما بیا یه مشت دانشگاه اشغال دیگه هم بساز و یه مشت پزشک بیسواد رو تربیت کن، چه فایده؟

حالا چون پزشکی قبول نشدی، اشکالی داره؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ربطی به جمعیت نداره ، چون در اون سالها هم تعداد شرکت کنندگان در کنکور حدوداً مثل الآن بود. سال ۶۶ من در کنکور شرکت کردم و تعداد داوطلبان تقریباً به اندازه امسال بود. تعداد پذیرش متناسب با تعداد داوطلبان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
این آمارو از کجات میاری؟؟؟؟ظرفیت رشته های پزشکی،دندانپزشکی و داروسازی امسال ۸۷۰۰ نفره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ناشناس 22:18
چطور ربطی به جمعیت نداره یعنی تعداد پزشک لازم برای یک کشور 80 میلیونی برابر با یک کشور 40 میلیونی است؟ گویا انحصار خوب مزه کرده یا شاید به دلیل ضعف شدید در علم ریاضی به جفنگ افتاده اید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ناشناس 22:14
هیچ تا حالا از خودت پرسیدی چرا کشورهای غربی مدرک مهندسان دانشگاه آزادی ما را قبول میکنند ولی مدرک پزشکان دانشگاه دولتی ما را قبول ندارند؟ آیا به دلیل مشکلات اخلاقی و علاقه شدیدشان به پول در درجه اول است یا ضعف دانششان یا هر دو؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ناشناس 22:18 ما رو چی فرض کردی؟ سال 66 آمار کنکور مثل امسال یعنی بیش از یک میلیون نفر بود؟ فکر کنم حتی سیکل هم نداشتی چه برسه کنکور سال 66 رو شرکت کرده باشی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
ناشناس 22:32
نوشته آمار پذیرش روزانه. یکم بیشتر چشماتو باز کن. اگه خوابت میاد برو بخواب.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
ناشناس ۲۳:۵۸ تمام ظرفیت پزشکی کشور از نوع روزانست و چیزی دیگه نداریم...نکنه فکر کردی پزشکی شبانه هم داریم؟؟؟
خوبه دارید راه خودکشی رو تبلیغات می کنید. درود بر شما رسانه...!
پاسخ ها
محمد ر ا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اگه زحمت بکشندتوبطری آب معدنی سیانوربریزنداون دنیا دعاگویشان هستیم
لطفا خبر سیانور برای خودکشی رو حذف کنید بدآموزی برای جوانان دارد! لطفا رعایت کنید!
چند وقت دیگه یک مسابقه بزرگ ساندیس خوری و رقص و پای کوبی مختلط برگزار میشه.
کانادا منتظر ماست ...
اگربدتان نیاید سایت شما بسیاربدشده وتمام مطالبتان بوی مرگ وجرم وجنایت ونیزاخباری مایوس کننده میدهدنمیدانم همکارانتان راازکجا میآوریدقدیمترهامطالبتان نامناسب نبودولی اکنون دربعضی موارد....آورشده چی بدست میآوریدکه قیمت سیانوربرای خودکشی ومسلماآدم کشی رامعرفی ومنتشرمیکنید؟ فکرنمیکنم مطلب راخوب گرفته باشیدشمادربرابرجامعه مسئولید آنهم زیادلطفا برای انسانیت وبرای پرستیژواعتبارتان درموردانتشارمطالبتان آگاهانه تررفتارفرمائید شما میتوانیدمطمئنم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
ایا چیزه خوب و امیدوار کننده هست که این بندگان خدا انعکاس نمیدهند ؟ صدا و سیما 24 معنویات و طبیعت نشون میده شاید راه مناسبی برای ارامش عصاب شما باشه.
اکثر مردم در ایران (شاید بیش از 90 درصد مردم) صلاحیت داشتن فرزند را به دلیل مشکلات اخلاقی، بیماری های روانی، بیماری های های جسمی، بیماری های ژنتیکی، اعتیاد، نداشتن امکانات، وضع بد اقتصادی ، نداشتن شرایط لازم برای رشد یک انسان و ..... ندارند.

شما وقتی بخواهید یک کودک رو به فرزند خواندگی قبول کنید شرایط شما را کامل بررسی میکنن و تا از شرایط شما مطمئن نشن به شما کودک رو نمیدن

مردم باید به این سطح از شعور برسن که هر کسی لیاقت پدر و مادر شدن رو نداره و اجازه بدن که یک انسان دیگه به زندگی نکبت بارشون وارد نشه
انسان تشنه با آب سیراب میشود لاکن با غذا هرگز
آقای صادقی واقعا" انتخاب فامیلی اتون بنام صادقی برازنده ات هست وبس با شهامت ترین نماینده مجلس هستین باتفاق آقای مطهری بزرگوار و یکی یا دو نماینده محترم دیگر ازمجموع 270 نماینده ، که تعداد تون از انگشتان 1 دست کمتره در ضمن صدای تون فقط بگوش مردم میرسه نه مسئولین
بنا بر این خواهشا" خودتونو خسته ودرگیر نکنید بذارید ما لااقل چهره های شما را بعنوان قهرمان ملی میهنی مذهبی سالیان سال شادو بشاش ببینیم و افتخار کنیم
حالم بهم میخوره از خوندن خبرهای داخلی.افسردگی مزمن به آدم دست میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
خبرهای بد همیشه در طول تاریخ بوده است اما با قدرت گرفتن خبررسان ها ما فکر می کنیم حوادث بشدت افزایش پیدا کرده است و البته و متاسفانه در خبرگزاری های ما خبرهای بدی که نیازی به گفتن آن نیست را پخش می کنند مثلا دو نفر در آمریکا درگیر و همدیگر را می کشند و سرتیتر خبرهای ما می شود
به دنیا اومدن در ایران یا یک کشور جهان سومی بدترین شانس یک انسانه که زندگی آدم رو نابود میکنه
یعنی اگر کسی دیگه بخواد در انتخابات شرکت کنه باید به عقلش شک کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
دقیق ترین نظر
ماحصل سالها مقاومت و سختی کشیدن چی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
مقاوم شدن در مقابل انواع بیماری های قلبی و روانی و تبدیل شدن به جامعه ای حریص و منفعت طلب
باید به اون جوانی که به مردم سیانور میفروخت گفت اگر خودت خواستی بمیری و از کیفیت کالایی که میفروختی اطلاع داشتی خوب چرا از سیانور فروشی خودت مصرف نکردی چرا مردم را به کشتن دادی میتونستی از سم تیروکسین استفاده کنی تا شوت شی اون دنیا
شوغ و ذوق مردم تهران برای رفتن به شمال و تفریح واقعن ستودنیه. اونها حتی در مهمترین پیچ های تاریخی ایران هم دست از شمال رفتن بر نداشتند و بر آرمان های خود پافشاری کردند. جالبه که هوای تهران بسیار بهتر و مطبوع تر از هوای شمال است و امکامنات رفاهی بیشتری هم داره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
کنار رودخانه . صدای آب و کنجشک و بلبل و جلگه های سرسبز و ییلاقات بکر شمال ستودنی هست خصوصا وقتی در بالا دست کوه
ها ابرهای سفید در جلگه ها خوابیده واقعا زیباست . کجای تیران این طبیعت را داره اگر مسافران به شمال نروند کجا بروند .فقط کاری کنند که تولید زباله در جنگل برای دام ها و طبیعت خطرناک هست . اتش روشن نکنند ویا موقع رفتن خاموش کنند
روزی شیخی صاحب کرامات بسیار به شهری وارد شد و مردم همه دور او جمع شدند. شیخ گفت گرسنه ام. مردم برای او غذای بسیار آوردند و سفره رنگین برای او پهن نمودند. شیخ از غذاها بسیار تناول نمود.

سپس بزرگ شهر از شیخ پرسید غذا چطور بود؟

شیخ پاسخ داد هوای این شهر بسیار خنک و دلنشین است و دوست دارم مدتی در این شهر بمانم.
مردم عادی در ایران مثل زندانیان حبس ابدی هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اشخاصی مثل شما در افکارتان حبس هستید در حالی که در همین ایران افراد بسیار زیادی هستند که از طریق شغل حلال نان در می آورند . امروز مشکل کشور ما این است که هم خر می خواهیم هم خرما
هم می خواهیم بهترین جنس خارجی در خانه داشته باشیم و هم وضع تولیدمان خوب باشد . هم بهترین شغل پشت میز نشینی داشته و به دیگران دستور بدهیم و هم همه کارها به کام ما باشد
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
23:17
شما اگر توقعاتان از زندگی در حد کپر نشینیه دلیل نمیشه همه مثل شما باشند , پتانسیل ایران در حد سوئیس ولی اندازه افغانستان به مردم میرسه
شما یادت نمیاد زمانی که موبایل اومده بود شرکتی بود به اسم صاایران گوشی میساخت وقتی سامسونگو و الجی نبودن , ارج بود ,پارس الکتریک بود کسی خارجی نمیخرید چون قطب تولید بودیم اماالان شما از نون حلالت راضی هستی هرچند الکی میگی چون همه مینالند از نداری ولی قشر شما با نون حلالش راضیه و کار زیاد داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
23:17 شما از مسیولان ناکارامدمملکت نیستید؟
فرزندان خود را به رشته پزشکی بفرستید زیرا مافیای قوی پزشکی قوانین را همیشه به نفع پزشکان و به ضرر دیگران تنظم میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
با کدوم پول فرزندانم را به رشته پزشکی بفرستیم ای ساده لوح
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
فرش زیر پاتو بفروش ولی بدون اگر 500 میلیون هم خرج پزشک شدن فرزن را بدهی در کمتر از یک سال پول هزینه شد برگشت میخوره . الان هزینه هر ترم تحصیل رشته پزشکی دانشگاه آزاد حدود 7 میلیون است.
انسان یکی از پست ترین موجودات است که حیات بسیاری از گونه های جانوری و گیاهی را به خطر انداخته و روزانه ملیون ها موجود زنده را به خاطر سیر کردن شکم خود قتل عام میکند و با راه انداختن جنگ به هم نوعان خود هم رحم نمیکند و با فعالیت های مخرب خود زمین را هم تبدیل به یک جهنم کرده که آب و هوای آن سال به سال بدتر میشود
آیا این برای شما کافی نیست؟
کاش یک مزرعه دار ساده فرانسوی بودم اما یک ایرانی نبودم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
یک سخن از مادر عروس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
اگر پدری مثل رامبد داشتی الان آرزوت محقق شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
اگر تو و امثال تو در فرانسه به دنیا می آمدید الان ایران یک کشور پیشرفته و ثروتمند بود و فرانسه یک کشور جهان سوم میشد.
آیا فعالیت تبلیغی علیه نظام ، جرم سیاسی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
نخیر . برای اینکه از اول اگر دمکراسی را قبول نکرده بودی براحتی جرم‌محسوب میشد ولی وقتی رای و صندوق رای را قبول کردی دیگر خط قرمزها انسان یا فرد نیست . چون فرد باید هر چهار یا پتج سال عوض شود بنابراین مسول کشور باید پاسخگو باشد اصلا هدف از انقلاب هم همین بود که قدرت و ثروت و تعین و تکلیف این دو از طریق رای مردم باشد
برای اصلاح قوه قضائیه لزوما استانداران وفرمانداران وبخشداران میبایست .ناظر بر رفتار وکردار قضات بوده وعملکرد قضات را گزارش نمایند این کنترل بمعنی عدم استقلال قاضی نبست بلکه تسری عدالت بر جامعه است این نظارت باید بر کلیه ادارات وسازمانها گسترش یابد تا هرج ومرج .و آزادی اختلاس ورانت ورشوه ریشه کن شود
جناب آقای صادقی قابل توجه جنابعالی همین الان هم ثبت احوال سازمانی تحت نظر وزارت کشور است.
مطهری سه سال نایب رییس مجلس بودن فقط حرف زدن اگه راست میگه یه قانونی تصویب میکرد بنفع مردم ما چقدر بدبختیم که تا یکی حرفای قشنگ میزنه خوشحال میشیم دوصد گفته چون نیم کردار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
یکبار دیگر سخنان مطهری را بخوان .... شایر روزی تو هم یا خانواده یا دوستانت به چنین سرنوشتی دچار شدند . انوقت باید در زندان هم باید تجربه کنی تا بفهمی جرم امنیتی و سیاسی چی هست . یعنی همیشه باید این بلا سر شما اجرا شود تا بفهمید چقدر شما در سیاست کند ذهن هستید . مگر میشود در یک کشور ۸۰ میلیونی زندانی سیاسی با این تعریف سختی که از شهروند در ایران اصولگرایان انجام دادند در زندان نباشند . همین اعتراض به حقوق و گرانی خودش جرم سیاسی میدانند
من معتقدم چیزی که در مدیریت به خصوص ارشد سازمانها دنبال می شود بیشتر ایجاد مافیا و شبکه قدرت است تا جانشین پروری. چون هر مدیر با توجه به مسئولیتش اولین و مهمترین وظیفه اش استفاده از توان و نیروی زیرمجموعه خود با ایجاد انگیزه و تعامل با آنها است ولی در شرایط فعلی اکثر مدیران بیشتر به دنبال رضایت بالادستی و حفظ میز و منصب خود هستند و اصولاْ نسبت به زیرمجموعه خود احساس مسئولیتی ندارند و تنها آنها را تا جایی دنبال می کنند که موجب ارتباط بهتر آنها با بالا دستی شود. و به طور خلاصه رضایت بالادستی مهمتر از منطق و منفعت عمومی است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
حرف حساب .از مردم رای گرفتند ولی رضایت بالاتر از ملت برای انها مهم هست . این مشکل نباید اینچنین میبود کسی که رای از مردم‌میگیرد به مردم باید پاسخ دهد
متاسفانه حرام خوری که نقش بسیار زیادی در مشکلات زندگی ها دارد به شدت در جامعه رواج یافته است و انصافاْ زمانه در شرایطی است که سخت ترین امتحان های الهی بر بشر وارد شده است همین که اشخاص در فعالیت ها و کارهای خود کم کاری و کم فروشی و دروغ بکار می برند و کارها را به نحو احسن تحویل مشتریان قرار نمی دهند نوعی حرام خوری و رزق حرام بردن به خانه است و تمام مشکلات جامعه ما ناشی از همین موضوع است.
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۵
آخه برادر من ،این غربیها لخت و برهنه اند ولی دروغ تو کارشون نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
90 درصد مردم دسترسی به منابعی که موجب حرام خواری می شود ندارند
تلفن ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴= مجوز تجسس در زندگی مردم = تشویق آدم فروشی
تابی جان در سایت ها امده که دستور رییس قوه قصاییه امده است که اعدامیان قبل از اعدام اعضای انها را به بیماران پیوند بزنند میشه صحت و سقم این خبر گزارش تهیه کنید. چون بیشتر اخبار از تابناک پیگیری میکنم . متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
میشه نتیجه گرفت اگر یکی از ما بهتران به پیوند اعضا نیاز داشته باشد زندانی بیچاره راحت ترین مورد در دسترس می باشد.کاری بسیار غیر اخلاقی
بسیاری از حرام خواری ها نتیجه تحریم است.تحریم باعث گرانفروشی و کمفروشی شده که شرکت های وابسته به دولت هم پیشرو گرانفروشی و کم فروشی هستند
خانم جلودار زاده در کجای این کشور شما مشاهده کردید که با زور کسی را به مسلمانی اجبار کرده اند! برای تبلیغات انتخاباتی روش دیگر پیدا کنید!
گره ی کار کشور بدست اقای محمود صادقی و مطهری باز میشه.واقعا ایا هستند که هم هوش دارند و هم اینکه کمتر وارد مسائل سیاسی میشند و بیشتر تمرکزشون روی برطرف کردن مشکلات مردمه:-)
نمیدانم این مطالب چه ارتباطی به آمارودرآمدپزشکان داردکه باعث عقده گشائی دوستان درس نخوان وضریب هوشی کم گردیده واقعاچراماایرانیها نسبت به رسیدن به چیزی که آرزو داریم تلاش نمیکنیم بلکه به آن برسیم فقط حسادت وبخل میکنیم ماناراحت نیستیم که توان یااستعدادپزسک شدن رانداریم غصه وغم بررگ ماآنست که چراآنها درآمددارند، آخرپدرآمرزیده توهم تلاش کن استعدادداشتی پزشک شو کسی جلوی شمارانگرفته آنکه مانع میشودحسادت وبخل خودتان است چراناراحتیداگرپزشکان ایرانی ماهروباسوادندمگر کسی دشمن وطنش باشدکه ازپیشرفت آحادآن ناراحت شودکه البته غیرممکن نیست ولی مضحک است
اصلاح طلبان اگر صداقت دارند در یک صفحه سرفصل های اصلاحی مورد نظرشان را منتشر ب
کنند تا مردم بدانند که اهداف اصلاح طلبی انها چیسن زمانبندی و نتایج ان قابل رصد باشد
کانال "دادسرای ارشاد" برای دریافت گزارش‌های هنجارشکنی راه‌اندازی شد
لطفا یک کانال هم برای معرفی دزد ها و رانت خوار ها اعلام فرمایید
جانشین پروری سالها مورد بحث و یک شعار می باشد .
متولی آموزش و تربیت مدیران مرکز آموزش مدیریت دولتی است که خود از سیاست بازی است .
آیا با جغرافیای سیاسی میتوان بر مسند ریاست آن تکیه زد .چگونه می توان به دستگاهها اموزش داد تا جانشین پروری کنند .
آیا با گذاشتن دوره های زیسته برای مدیران مستعفی و بر کنار شده زن تحت عنوان زیسته زنان این مرکز کار دیگری را انجام می دهد .باید آفرین گفت به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با این انتصاب .
کاش بجای ""کانال رسمی دادسرای ارشاد تهران"" پیگیر
1- فساد با گسترش سرطانی می شدید.
2- افراد دوتابعیتی از مدیران و فرزندان مسئولانمی شدید.
3- اوضاع نابسامان اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی می شدید.
4- پیشرفت و رفاه مردم ایران می شدید.
وقتي بانك به اسم قرض الحسنه حرام را وارد زندگي افراد ميكنه و ربا و ربا خواري را ترويج ميكنه
احتمالا منظور اقای صادقی ثبت اسناد است چون ثبت احوال زیر نظر دولت می باشد
یک کانال هم برای گزارشات دزدی و اختلاس و.... بذارید
هزینه گرین کارت امریکا چقدر است ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار