بازدید 3871
۱

گزارش مایوس‌کننده اشتغال آمریکا

کد خبر: ۹۰۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۳ 06 July 2019

گزارش اولیه مشاغل ماه ژوئن آمریکا که توسط شرکت خصوصی ای‌دی‌پی منتشر شد، نشان می‌دهد رشد مشاغل آمریکا در این ماه بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید ایجاد شده است.  

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، پیش از انتشار گزارش رسمی اشتغال ماه ژوئن در جمعه شب، گزارش اولیه مشاغل ماه ژوئن آمریکا که توسط شرکت خصوصی ای‌دی‌پی منتشر شد، نشان می‌دهد رشد مشاغل آمریکا در این ماه بسیار کمتر از حد انتظار بوده است و تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید ایجاد شده است.

پس از ۱۰ سال رشد اقتصادی و بهبود از سقوط رخ داده در رکود بزرگ اقتصادی جهان، توانایی اقتصاد آمریکا برای ایجاد مشاغل جدید به شدت کاهش یافته است. اولین علت این امر این است که آمریکا با کمبود کارگر مواجه شده است و دلیل دوم این است که جنگ تجاری آمریکا در حال نگران کردن کارفرمایان است.

اقتصاددانان پیش‌بینی کرده بودند که اقتصاد آمریکا در ماه ژوئن ۱۶۵ هزار شغل ایجاد خواهد کرد و پس از افت شدید مشاغل جدید در ماه می و اضافه شدن تنها ۷۵ هزار شغل، دوباره بازار کار رونق خواهد گرفت. اما گزارش ای‌دی‌پی نشان داد که تنها ۱۰۲ هزار شغل جدید اضافه شده، که این بسیار کمتر از حد انتظار است.

گزارش رسمی اشتغال ماه ژوئن، که جمعه شب منتشر خواهد شد، در زمان بسیار حساسی برای اقتصاد آمریکا ارائه می‌شود و می‌تواند نشانه‌های لازم برای فدرال‌رزرو، برای کاهش نرخ بهره در انتهای این ماه را فراهم کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوبید؟!!!.....راستی آمار اشتغال ایران چطوره؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار