بازدید 4533

شوک درکوپا آمه‌ریکا؛پرو باحذف شیلی فینالیست شد

کاری که آرژانتین، اروگوئه، کلمبیا و بسیاری از تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی در چند سال اخیر نتوانسته بودند انجام دهند را پرو انجام داد و سرانجام شیلی از کوپا آمریکا حذف شد.
کد خبر: ۹۰۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 04 July 2019

تیم شگفتی ساز پرو با غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی حریف برزیل در فینال جام ملتهای آمریکای جنوبی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال پرو موفق شد در دیدار مقابل شیلی به پیروزی خیره کننده و پرگل برسد تا در فینال کوپا آمریکا حریف برزیل شود. کاری که آرژانتین، اروگوئه، کلمبیا و بسیاری از تیم‌های بزرگ آمریکای جنوبی در چند سال اخیر نتوانسته بودند انجام دهند را پرو انجام داد و سرانجام شیلی از کوپا آمریکا حذف شد.

در ادامه مرحله نیمه نهایی رقابت‌های فوتبال کوپا آمریکا، پرو به مصاف شیلی رفت و به برد ناباورانه ۳ بر صفر رسید. گل‌های این بازی را فلورس ۲۱، یوتون ۳۸ و گوئررو ۹۰ به ثمر رساندند. پرو با این برد حریف برزیل در فینال کوپا آمریکا شد. شیلی مدافع عنوان قهرمانی که در مرحله قبل شاگردان کی روش را حذف کرده بود هم از رسیدن به فینال باز ماند. بر این اساس بامداد یکشنبه آرژانتین و شیلی دیدار رده بندی و بامداد دوشنبه برزیل و پرو دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

شرح گل ها

شیلی ۰-۱ پرو (ادیسون فلورس - دقیقه ۲۱): روی یک ارسال از سمت راست، آندره کاریو به شکل ناقص روی توپ اثر گذاشت، اما همین تاثیر روی توپ باعث شد توپ در سردرگمی مدافعان شیلی در اختیار فلورس قرار گیرد تا او با یک ضربه پای چپ، دروازه شیلی را باز کند.

شیلی ۰-۲ پرو (یوشیمار یوتون - دقیقه ۳۸): روی خروج اشتباه آریاس، دروازه‌بان شیلی، آندره کاریو او را جا گذاشت و با ارسال یک پاس رو به بیرون، توپ را در پشت محوطه به یوتون رساند تا او با یک ضربه از پشت محوطه جریمه، اختلاف را به دو گل برساند.

شیلی ۰-۳ پرو (پائولو گررو - دقیقه ۱+۹۰): پس از رد و بدل کردن چند پاس پشت محوطه جریمه شیلی، پاس در عمق رناتو تاپیا به گررو رسید تا این بازیکن در جدالی تک به تک با آریاس، دروازه‌بان شیلیایی را دریبل بزند و با باز کردن دروازه خالی، تیر آخر را هم بر پیکر بی‌جان شیلی شلیک کند.

شوک درکوپا آمه‌ریکا؛پرو باحذف شیلی فینالیست شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها