بازدید 5610
۶

چهره پلیس با فیلم‌های ساختگی مخدوش نمی‌شود

کد خبر: ۹۰۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 03 July 2019

دادستان کل کشور به حمایت از ناجا پرداخت و گفت: هنجارشکنان بدانند با جوسازی‌ و فیلم‌هایی که از قبل آماده کرده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، نمی‌توانند چهره پلیس را مخدوش کنند.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، همایش هم‌اندیشی روسای پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با دادستان کل کشور و دادستان تهران در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور در حاشیه این همایش در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش فارس درخصوص ورد پلیس به بحث ناهنجاری‌های اخلاقی و کشف حجاب و برگزاری طرح ناظر یک و همچنین طرح ناظر دو و سه بزودی و حمایت دادستانی از عملکرد پلیس اظهار داشت: وظیفه قانونی پلیس برخورد با جرائم مشهود است و دستگاه قضایی وظیفه دارد هر جایی که پلیس وارد می‌شود و مجوز می‌خواهد حتما مجوز دهد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: دستگاه قضایی از نیروی انتظامی و پلیس مقتدر حمایت کرده و خواهد کرد؛ ما نمی‌توانیم امنیت اخلاقی و اجتماعی را به خاطر برخی حرف‌ها که زده می‌شود و برخی اقدامات بدخواهان و جوسازی در فضای مجازی، فدای این حرکات مذبوحانه کنیم؛ حتما دستگاه قضا از حرکات و اقدامات قانونی و مقتدرانه پلیس حمایت خواهند کرد.

وی گفت: اگر یک زمانی تخلفی صورت بگیرد و نیرویی تخلف کند این تخلف در چارچوب قانونی رسیدگی خواهد شد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: هنجارشکنان بدانند با جوسازی‌ها و فیلم‌هایی که از صحنه از قبل آ‌ماده کرده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند چهره پلیس را مخدوش نمی‌شودو مردم و دستگاه قضایی این جوسازی‌ها را نمی‌پذیرند.

وی افزود: برای پلیسی که برای اجرای امنیت و ایفای نقش قانونی تلاش می‌کند حمایت کرده و به جوسازی‌ها توجه نمی‌کنیم؛ پلیس باید با اقتدار در میدان برای ایجاد امنیت حضور داشته باشد و با هر هنجارشکنی برخورد کند و انتظار داریم در چارچوب قانون برخورد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۶
اجازه بدید مردم در مورد شما و رفتارتان نظر بدهند. مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
چهره پلیس را دادگستری مخدوش می کند.
پلیس با کلی زحمت و مشقت مجرمین را دستگیر و رانه دادسرا می کنند و بعد از چند وقت همان مجرمین را در حال انجام جرم در خیابان می بینند.
به نظر شما دیگر انگیزه برای مامورین پلیس برای برخورد با مجرمین باقی می ماند؟!
این فیلمها مستنده!!!! ساختگی از پیش تهیه شده یعنی چی؟!!! حتی اگر عده ای بخوان چهره پلیس رو مخدوش کنن نباید پلیس توی دام بیفته!!! طرف رو کتک میزنن روی زمین میکشن تحقیرش میکنن بر اساس قانون هیچ ماموری حق نداره فردی رو کتک بزنه ولو اینکه هنجارشکن و به قول شما از دست نشاندگان دشمن باشه
چهره پلیس با فیلمهای ساختگی!!!!مخدوش نمی شود؟!!یعنی برخوردهای زننده ای که ما بعضی اوقات در خیابان از سوی بعضی افراد نیروهای انتظامی مشاهده می کنیم و یا فیلمهای آنها را می بینیم ساختگی است؟!با اینگونه جوابها شاید بعضیها جری تر شوند که از لباسشان سوء استفاده نمایند.در ضمن شما اگر در خصوص رضایت مردم از نیروی انتظامی می خواهید مطمین شوید بازرسان خود را به نزد کسانی بفرستید که به عنوان شاکی یا متشاکی به اداره پلیس رفته اند و بدون حضور پلیس در محوطه کلانتری طوری که نترسند و بتوانند نظرشان را بگویند از آنها نظر خواهی کنید.
پلیس باید خودش تلاش کند که چهره اش مخدوش نشود نه اینکه به زور وخشونت بامردم رفتارکند.وبعدبگویند چهره اش رامردم مخدوش میکند
درسته و کاملاً موافقم . مشابهش هم اینه که توی یه صفحه کاغذ که پر از خطوط رنگارنگ و در هم و بر هم هست شما اگه یه خط بکشی توش اصلاً خدشه ای به اون صفحه کاغذ وارد نمیشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل