بازدید 4070
با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود

کد خبر: ۹۰۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸ 02 July 2019
به گزارش روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر‌جمهوری اسلامی ایران، با توجه به استقبال اهالی رسانه و فرهنگ از نخستین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز، جمعیت‌هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نهاد یاری‌رسان بین‌المللی با هدف هم‌گرایی و هم‌افزایی عمومی در خصوص فعالیت‌های امدادی، بشردوستانه و صلح‌طلبانه، در نظر دارد تا دومین جشنواره رسانه‌ای «مداد قرمز» را برگزار نماید.

به همین منظور دبیرخانه این جشنواره از تمامی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران، عکاسان، نویسندگان مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اینترنتی و گزارشگران رسانه‌های تصویری و شنیداری دعوت به‌عمل می‌آورد تا ضمن مطالعه فراخوان جشنواره در وب‌سایت جشنواره به نشانی www.redpencil.ir، آثار خود را با محوریت فعالیت‌های جمعیت‌هلال‌احمر در عرصه داخلی– بین‌المللی ارسال نمایند.

فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، صلح و عدم تبعیض، امدادرسانی، تسکین آلام بشری در حوادث طبیعی (سیل و زلزله و...) و حوادث انسانی (سوانح جاده‌ای، مهاجرت، جنگ و هر رویداد و موضوع دیگری که در آن موضوعات مرتبط با جمعیت‌هلال‌احمر مطرح شده باشد)، به عنوان موضوعات این جشنواره در نظر گرفته شده است.

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز در دو بخش بخش عمومی (روایت‌های رسانه‌ای از موضوعات جشنواره در رویداد‌های داخلی و بین‌الملل) و بخش ویژه (روایت‌های رسانه‌ای از سیل سال ۹۸ در استان‌های سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان، فارس، ایلام، مازندران و چهارمحال و بختیاری) برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این جشنواره می‌باید بعد از فروردین سال ۹۷ منتشر شده باشند.

همچنین به نفرات برتر هر حوزه علاوه بر تندیس جشنواره یا لوح سپاس مبلغ ۲ و ۳ و ۵ میلیون تومان اهدا خواهد شد.
 
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با دبیرخانه جشنواره با شناسه تلگرامی @Redpencil۹۸ و یا شماره تلفن ۸۵۶۳۲۴۵۵ تماس حاصل فرمایند.

دومین جشنواره رسانه‌ای مداد قرمز برگزار می‌شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار