بازدید 7106
بازتاب

مردی‌که‌بااستیل‌آذین‌‌کهکشانی‌سقوط کرد،سرمربی‌صربستان‌شد!

کد خبر: ۹۰۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 02 July 2019

سرمربی سابق تیم فوتبال استیل‌آذین که با انبوهی از بزرگترین ستاره های فوتبال ایران ، آن تیم کهکشانی را به لیگ دسته پایین تر فرستاد، چند سال بعد از آن افتضاح و دریافت دستمزد نجومی از هدایتی ، به عنوان سرمربی تیم ملی صربستان برگزیده شد.

به گزارش تابناک ورزشی، فدراسیون فوتبال صربستان اعلام کرد لوبیسیا تومباکویچ برای هدایت تیم ملی این کشور برگزیده شد. مطابق اعلام رسانه‌های محلی، اعضای هیات رئیسه این فدراسیون با اکثریت آرا مربی ۶۶ ساله را برگزیدند. این اتفاق در حالی رخ داد که ۳ نامزد دیگر نیز امکان کسب چنین فرصتی را داشتند. مربی جدید صرب‌ها برای نخستین مرتبه در تاریخ ۷ سپتامبر و بازی با پرتغال شروع به فعالیت خواهد کرد.

Image result for ‫تومباکوویچ‬‎

تومباکویچ پیش‌تر مربی تیم ملی مونته‌نگرو بود. ابتدای ژوئن او و ۲ بازیکن مونته‌نگرویی از رویارویی با کوزوو سرباززدند. بعد از این اتفاق تومباکوویچ از کاربرکنار شد. تومباکویچ در ایران مربی تیم استیل آذین تهران بود که در آبان ۱۳۸۹ از این سمت برکنار شد. تا قبل از آن وی سرمربی تیم فوتبال شاندونگ لیونگ بود و با این تیم دو بار قهرمان سوپر لیگ فوتبال چین شد. او سابقه مربیگری در تیم‌های پارتیزان بلگراد و آ. ا. ک. آتن یونان و قهرمانی در لیگ یوگسلاوی را هم دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار