بازدید 15639
۸

پنج‌شنبه، طرح ترافیک اجرا نمی‌شود

کد خبر: ۹۰۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 02 July 2019
رئیس پلیس راهور پایتخت گفت:با توجه به برگزاری کنکورسراسری در سیزدهم تیر به منظور رفاه داوطلبان کنکور سراسری، طرح ترافیک در این روز اجرا نخواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، طرح ترافیک پنج شنبه این هفته اجرا نمی‌شود. سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت با اعلام این خبر اظهار داشت:با توجه به برگزاری کنکورسراسری در روز ۵ شنبه سیزدهم تیرماه به منظور رفاه شهروندان و داوطلبان کنکور سراسری با هماهنگی بعمل آمده با سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری، طرح ترافیک در این روز اجرا نخواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۸
خبر غلط است!
طرح ترافیک پنجشنبه ها اجرا نمی شود و طرح آلودگی اجرا می شود
طرح ترافیک که قبلا .پارسال گفتن دیگه اجرا نمیشه.چرا این همه مسول بی مسولیت تولید میشه که هر روز یه حرف میزنن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
مسئولین ناهماهنگ و شهر بی در و پیکر! واقعا باید بر احوال این مملکت خندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نمیدونم چرا بعضی ها میخوان بگن همچی رو میدونن در حالی که فقط دنباله رو حرف غلط دیگرانند
طرح ترافیک سالهای سال هست که اجرا شده و اجرا هم میشه ومحدوده خاص خودش رو داره اما طرح زوج و فرد که جدیدا به طرح الودگی هوا تغییر نام داده مازاد بر طرح ترافیک است و اون هم محدوده خاص خودش رو داره حالا این آقایان لطف نمودن و از درآمد یک روز خودشون گذشت کردن تا جامعه ، این روز که عزیزان ما باید در جلسه کنکور شرکت کنند دچار تنش و ناراحتی نشه حالا بعضیها با نادانی اونار رو پشیمون میکنن آخه چی به شما میرسه که اینقدر جلوی پای
مردم سنگ می ندازی
اجرای طرح ترافیک در روز پنجشنبه ها هیچگونه توجیهی ندارد و مردم برای خرید دارو، رفتن به بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و ... نیاز دارند که به داخل طرح بروند و این محدودیت در روز پنجشنبه (که قبلاً آزاد بود) باعث نارضایتی مردم می شود.
سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

آفرین به تابناک
بالاخره طرح ترافیک اجرا نمی شود یا طرح محدوده آلودگی هوا؟! درست خبر رسانی کن مسئول محترم!
اعضای شورای شهر تهران و شهردار منتخب آنان ، باید بدانند ، دیگر تا آخر عمر ، رنگ صندلیهای ساختمان بهشت را به چشم نخواهند ،دید ،؟ ، زیرا از قوانینی که برای آرامش ،و آسایش مردم وضع شده ، ؟ آنها آنرا وسیلهٔ کسب درآمد نموده اند ، مثلا دو قانون ، کاهش طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا ، و قانون ماده واحدهٔ مادهٔ صد ،،، ادارهٔ شهر با دست در جیب مردم کردن ، کار مهمی نیست بلکه بی عرضگی ،و عدم کارایی ،و مدیریت شهری را میرساند ؟،،
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار