بازدید 9048

دوست‌داشتنی‌ترین تورهای مسافرتی برای تیر ۹۸

کد خبر: ۹۰۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 02 July 2019

با فرا رسیدن تابستان و تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها فرصت خوبی ایجاد می‌شود که برای تعطیلات تابستانی برنامه‌ریزی کنید در روزهای بلند تابستانی به شهر‌های ساحلی سفر کنید و از شنا و تفریحات دریایی لذت ببرید.
در اینجا به شما دو مقصد زیبا و پر‌طرفدار تابستانه را به همراه تور‌های منظم و به صرفه آژانس آویسا‌تور پیشنهاد کرده‌ایم.

با تور استانبول تابستان ۹۸ به جزایر پرنس بروید

با تور استانبول وارد شهری زیبا می‌شوید که با هر سلیقه گردشگری چیزی برای عرضه به شما دارد. استانبول به دو منطقه اروپایی و آسیایی تقسیم شده که تنگه بسفر مرز جدا کننده این دو منطقه است.
در کنار بوسفر کشتی‌های مسافر بری به سمت جزیره‌های زیبای بیوک آدا و پرنس می‌روند که گردشگران و ساکنین جزیره را جا به جا می‌کنند. تابستان  فصل مناسب گشت و گذار در جزیره‌هاست در آنها هیچ ماشینی وجود ندارد و دوچرخه سواری کنار ساحل از تفریح‌های رایج توریست‌های جزیره است. در سواحل ماسه‌ای قدم بزنید و آفتاب بگیرید و خود را به غذاهای دریایی که در رستوران‌های جزیره سرو می‌شوند مهمان کنید.

هتل خوب در استانبول زیاد است از سه ستاره‌های زیبا در کوچه پس کوچه‌های استقلال گرفته تا چهار ستاره‌های اطراف میدان تقسیم هر کدام را که مایل باشید می‌توانید رزرو کنید اکثر این هتل‌ها استخر ندارند اگر مایل به رزرو هتل‌های استخردار هستید از میان هتل‌های پنج ستاره نزدیک بسفور تور خود را انتخاب کنید. تمامی هتل‌ها با صبحانه برای گردشگران آژانس آویسا تور رزرو می‌شوند تا از صبحانه‌های ترکی لذت ببرند.

در سفر به ترکیه مخصوصا استانبول در کنار همه تجربیات جذاب و دیدنی‌های حتما باید برای مزه کردن غذاهای ترکی هم زمان بگذارید در کافه‌های استانبول قهوه ترک و باقلوا و در رستوران‌هایش دنر کباب و اسکنر کباب را امتحان کنید و طعم‌های دلنشین آن را بخاطر بسپارید. برای خرید مرکز خرید گرند جواهر، الوویوم و فروم بسیار مناسب است گرچه بسیاری از برند‌ها و نمایندگی‌‌ها را در امتداد خیابان استقلال نیز می‌بینید.

تور‌ها از حدود ۳ شب تا یک هفته با پرواز‌های قشم ایر و اطلس جت برنامه‌ریزی شده‌اند تمام تور‌ها دارای ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی در استانبول هستند و به راحتی به هتل می‌رسید.

برای سفر تابستانه به استانبول درنگ نکنید و در وب سایت آویسا تور بهترین برنامه‌ی  تور استانبول تابستان 98 را بگیرید.

آب‌تنی در ساحل دریای سیاه با تور گرجستان تابستان ۹۸

تور گرجستان تابستان ۹۸ که بسیاری از گردشگران ایرانی را به شهر‌های زیبای تفلیس و باتومی می‌رساند، در حال تبدیل شدن به یکی از بی‌رقیب‌ترین تورهای مسافرتی منطقه است.
طبیعت شگفت‌انگیز، تاریخ ارزشمند و حرکت آرام این کشور به سوی مدرنیته، ترکیب جذابی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. آژانس آویسا تور‌‌های گردشگری تابستانه را به مقصد باتومی و گرجستان به صورت تور‌های تک مقصدی و دو مقصدی برنامه‌ریزی کرده است.
در میان‌ هتل‌های پیشنهادی آژانس بررسی کنید هتلی چهار ستاره در مرکز تفلیس و در نزدیکی خیابان روستاولی انتخاب کنید. این خیابان پر از رستوران‌های خوب و بوتیک‌های زیباست. محل مرکزی هتل این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی به کافه‌های شبانه بروید و با قدم زدن به دیدنی‌های شهر دست رسی داشته باشید.
در باتومی بهتر است هتل‌های خب و پنج ستاره و چهار ستاره استخر دار و یا در نزدیکی ساحل انتخاب کنید.

هتل‌های تور با صبحانه برای گردشگران رزرو می‌شوند و هر روز را با طعم لذیذ صبحانه‌ گرجی آغاز می کنید.
مردم گرجی بسیار خون گرم و مهربان هستند و علاقه به تاریخ و موسیقی اصیل خود دارند بسیاری از رستوران‌های خوب قدیمی را می بینید که غذاهای خوش طعم گرجی را با بهترین مواد اولیه درکنار نوشیدنی‌های گوارایشان سرو می‌کنند. در تفلیس اطراف میدان آزادی و حیابان روستا ولی و در باتومی بخش قدیمی شهر بهترین مکان پیدا کردن چنین رستوران‌هایی است.

سفر به گرجستان با شرکت هواپیمایی قشم ایر اجرا می‌شود و تمام مسافران با ترنسفر‌های فرودگاهی و ترنسفر بین شهری به راحتی به هتل‌های خود می‌روند.

در بلوار باتومی تابستان‌ها شور و حال فراوانی در جریان است انواع کافه‌های ساحلی دایر هستند و نوشیدنی خنک می‌فروشند تختی اجاره کنید و با آسوگی در میان عمه توریست‌ها که ترک‌ها و روس‌ها هستند آفتاب بگیرید و از فستیوال‌های تابستانه باتومی لذت ببرید.

ورود به گرجستان نیاز به ویزا ندارد  و در این روز‌های بلند تابستانه گرجستان مقصد خوبی برای سفر است بار سفر ببندید و به همراه دوستان اقدام به رزرو تور گرجستان کنید.  

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل