بازدید 53357

علت حضور F-۲۲ های آمریکایی در قطر چیست؟

کد خبر: ۹۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴ 01 July 2019
مأموریت احتمالی F-۲۲ رپتور‌ها در صورت جنگ تمام عیار با ایران، هدف قرار دادن راکت‌های موشکی زمین به هوا، به ویژه سیستم S-۳۰۰، بهترین سیستم دفاع هوایی ایران است.

به گزارش «آزادی» در روز ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا جنگنده‌های F-۲۲ رپتورز را به پایگاه هوایی العدید قطر رساند. این رپتور‌ها برای اولین بار است که برای دفاع از نیرو‌های آمریکایی و منافع آن در منطقه تحت نظارت و مسئولیت فرماندهی مرکزی ایالات متحده، به قطر اعزام می‌شوند.

نیروی هوایی آمریکا تعداد کل F-۲۲‌های اعزام شده را اعلام نکرده است، اما یک تصویر دقیق حداقل پنج هواپیمای جنگنده را در پایگاه نشان میدهد.

این اقدام در خصوص اعزام F-۲۲ یک هفته پس از آن صورت گرفته که یک موشک زمین به هوا (SAM) ایران، یک هواپیمای بدون سرنشین Triton MQ-۴ C. را در تنگه هرمز ساقط کرد. ایران گفته که هواپیمای بدون سرنشین در فضای هوایی اش بود، اما واشنگتن ادعا می‌کند که در آب‌های بین المللی بوده است.

پیتر لایتون، افسر سابق نیروی هوایی سلطنتی استرالیا (RAAF) که در حال حاضر تحلیلگر دفاعی موسسه آسیا گریفیث است، به CNN گفته که ماموریت احتمالی F-۲۲ در صورت وقوع جنگ کامل با ایران، انهدام سایت‌های موشکی زمین به هوا، به ویژه سیستم S-۳۰۰، بهترین دفاع هوایی ایران است.
لایتون گفته: "سایت‌های S-۳۰۰ اولین هدف در اولین موج حمله برای ایجاد فضای هوایی برای حملات بعدی توسط سایر هواپیما‌های آسیب پذیرتر آمریکایی خواهند بود. "

کارل شوستر، مدیر پیشین عملیات در مرکز اطلاعات مشترک فرماندهی آمریکا در اقیانوس آرام، گفته که حضور F-۲۲‌ها یک مانع قوی برای هر گونه افزایش بیشتر تنش‌ها توسط ایران است. او گفته: "این اقدام به این معنی است که آمریکا قصد دارد چیزی را متوقف کند و نه آنکه چیزی را آغاز کند. "

هواپیمای F-۲۲ Raptor از جدیدترین نسل هواپیما‌های جنگنده برای نیروی هوایی آمریکا محسوب می‌شود که وظیفه اصلی آن برتری هوایی است. این جنگنده از جنگنده‌هایی به شمار می‌آید که میتواند بدون شناسایی شدن در منطقه دشمن به نبرد پرداخته و پیروز از میدان جنگ بیرون آید. این جنگنده پیشرفته، دارای سیستم استتار راداری است و کلیه طراحی اجزای آن بر این اصل بنا نهاده شده است، به طوری که در طراحی بدنه آن، هر گونه سطح ناهموار که باعث برگشت بازتاب امواج راداری می‌شود، حذف گشته و به سطح‌هایی بدون شکستگی تبدیل گشته اند و حتی ورودی‌های هوای موتور‌ها هم بر اساس اصل استتار طراحی شده اند.

هواپیمای F-۲۲ Raptor برای جلوگیری از بازتاب امواج توسط سطح‌های ناصاف موشک‌ها و یا جنگ افزار‌های دیگر، آن‌ها را در جایگاه‌هایی ویژه نگهداری کرده و تنها در زمان شلیک، این جنگ افزار‌ها پدیدار شده، به سرعت از جایگاه داخلی خارج شده و پوشش آن دوباره به حالت اول باز می‌گردد. ویژگی پنهان کاری و رادارگریزی (Stealth) کمک زیادی به بقا و ادامه‌ی نبرد F-۲۲ Raptor می‌کند و باعث می‌شود تا دشمن نتواند اطلاعات مهمی از انجام عملیات توسط این جنگنده بدست بیاورد.

انهدام MQ-۴ C. تنها آخرین مورد از سری تحریکات بین آمریکا و ایران بود. ایالات متحده همچنین ایران را متهم به انفجار دو تانکر نفتی در نزدیکی تنگه هرمز که یکی از مهمترین راه‌های حمل و نقل مهم استراتژیک جهان است و همچنین خرابکاری در چهار کشتی تجاری در ساحل امارات متحده عربی کرده است. ایران به طور قطعی مسئولیت حملات به این کشتی‌ها را رد کرد.

واشنگتن در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ سرباز، یک ناو گروه حملات هوایی و بمب افکن‌های B-۵۲ را به منطقه اعزام کرده است. F-۲۲ رپتور‌ها آخرین بروزرسانی‌هایی هستند که در این طرح ایجاد شده.

جنگنده دو موتوره F-۲۲ را می‌توان برای ماموریت هوا به هوا یا هوا به زمین پیکربندی کرد. در حالت اول (هوا به هوا)، این جنگنده بهترین برنده هوایی در زرادخانه ایالات متحده است. در حالت دوم (هوا به زمین)، با سرعت و قابلیت رادارگریزی خود، یک پلت فرم اصلی برای حملات دقیق هوایی به اهداف دشمن است.

ترکیبی از خفا، یکپارچه ناوبری هوایی و سرعت مافوق صوت، به طور قابل توجهی از ترکیب کارآمد سامانه‌های موشکی سطح به هوا را کاهش می‌دهد و توانایی دشمن را برای ردیابی و تعقیب F-۲۲ کاهش می‌دهد. قطر در قمست جنوبی خلیج فارس مقابل ایران واقع شده است و پایگاه هوایی العدید در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰۰ پرسنل آمریکایی، یعنی بزرگترین تمرکز نیرو‌های ایالات متحده در خاورمیانه را دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۴۳
انتشار یافته: ۱۲۳
اومدن پینیک !!

خوب مشخصه برای چی اومدن
نیاز به کارشناس نبود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
جنگ بشه تکلیفمن زئدتر مشخص میشه بخدا
هر روز در حال مرگیم! فقط اسممن توی قبرستون نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اگر تابی هفته ای یک بار خبر این مدلی نگذاره دلمون واسه جنگ خیلی خیلی تنگ میشه !!!

تقریبا تابی بی تاب خبر جنگه !!!

هفته ای یک خبر جنگی میری ها ...

با با نترس هیچ خبری نیست !!!

حالا باید چیکار کنیم ؟

باید بترسیم ؟
خب که چی ؟
علت انتشار این خبر با این جزییات چیست؟
باید بترسیم و از موضعمان عقب نشینی کنیم ؟
پاسخ ها
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
نخیر آمادگی خود را حفظ کنیم وبریم جنگ
هواپیماشون رادارگریزه ولی پایگاهشون در قطر که رادار گریز نیست.خدا نکنه جنگ بشه ولی ایران هم اونقدرها دست خالی نیست.ایران در برابر قدرت نظامی شکست میخوره ولی این قدرت را دارد که به شدت به امریکا و دوستانش در منطقه ضربه بزند.در اینجا فقط مردم منطقه خصوصا ایران بدبخت میشوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مگه الان خوشبختیم؟؟؟؟؟؟
مرگ یکبار شیون یکبار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
امريكا بهتر از هر كشوري ميدونه كه در باتلاق ايران غرق مي شه . اين جنگ برنده نداره . ولي بازنده ان كشوري است كه شروع ميكنه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
وقتی همه چیزشون دم دست ایرانه که با پنچ تا اف 22 کار به جایی نمیرسه.
ايراني با غيرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
براي چي بدبخت بشيم؟
شما يه تحليل از خود يانکي هاي قمارباز رو بخونيد
جنگ تمام عيار يعني اينکه ضربه به تمام امکانات دشمن
بر اساس گزارشات يانکي هاي قمارباز در ساعات اوليه جنگ، 20 هزار يانکي قمارباز در خليج فارس به جهنم فرستاده ميشن
من فکر نکنم ايالات دله دزد آمريکا جرات و جسارت به درک واصل کردن نيروهاش رو در اين سطح داشته باشه
بر فرض که اف 22 رادارگريز باشه
پايگاه ها و ناوهاي هواپيمابر را چه مي کنند که ميخواهيم دود کنيم بفرستيم هوا؟
هواپیماهای آذرخش و کوثرمان را می فرستیم پدرشان را در بیاورند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
داداش کپی امریکایی ما مال 60 سال پیش اون هاست واقعیت این هست که در اخر ما بازنده جنگ خواهیم بود و کشور ما ویران خواهد شد.
ناشناس
| - |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
عین موشکهامون که خورد کرمانشاه
ایرونی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
خخخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مسخره کن وقتی پنج سال دیگه قاهره با موتور توربوفن اومد مثل ضد هوایی ما اونوقت گریه می کنی وطن فروش
جا مانده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
برید از اونا بپرسید که شنیده ها رو دیدند. جنگ یعنی فرصت به دزدان داخلی دادن برای چپاول بیشتر و فقر و فحشا و بدبختی واسه من و تو و کسانی که دنبال امنیت شغلی و امنیت مالی و امنیت اجتماعی هستیم.گوسفند آرزو داشت جلو وانت بشینه،حالا با چارتر از قزاقستان میارنش،مغزهای نخبه ایرانی داره با امنیت در دانشگاه تحقیق میکنه،ما زمینه فرارش را درست میکنیم
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
مشکل قطر یا پایگاههای منطقه نیست .متاسفاگه این پازل پیچیده ایه که فقط آمریکاییهای بی مرام منتظرن به جواب برسه.در صورتی که هر کدام از پایگاههای آمریکا در خلیج فارس و یا جاهایی دیگه از طرف ایران مورد تهاجم قرار بگیره ناتو وظیفه داره از هم گروهش یعنی آمریکا حمایت کنه و ایندفعه کل کشورای اروپایی حوزه ناتو علیه ایران یک جنگ تمام عیار شروع میکنن و روسیه و چین هم هیچ حرفی برا گفتن ندارن و براحتی از حمایت نظامی از ایران صرفنظر میکنن.هیچ وقت نباید این جنگ رو با جنگ با عراق اشتباه گرفت چون این جنگ محدود به یه نقطه مرزی ایران نیست و دور تا دور ایران پر از پایگاههاییه که خیلی وقت پیش میبایست بفهمیم به چه علت ایجاد شده اند که متاسفانه نفهمیدیم و در ثانی این نبرد زمینی نخواهد بود و فقط هدف تضعیف ایران از نقطه نظر موشکی خواهد بود و ا ن موقع است که باید شورشهای خیابانی رو کنترل کنیم که شروع بدبختی ماهاست.در حالت کلی بوی جنگ اگر بمشام برسه سیه روزی توش هست و امیدوارم به صلح برسیم که اتحاد ایرانمون از هم نپاشه.به امید سربلندی همه ایرانیان و نجات کشورمان از این شرایط خطیر سیاسی و اقتصادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
نکته اینه که پایگاههاشون مصافت زیادی با ما ندارند!
فعلا تکنولوژیتون عقب افتاده با ان ساقط شدن پهباد و چند سال دیگر باید بگذرد تا هواپیماهاتون بروزرسانی کنید
در ضمن وقتی در ان واحد ۱۰۰ ها موشک به پایگاه و ناوهاتون خورد و به اهن پاره تبدیل شدن ان وقت می فهمین که با کی طرف هستید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
وقتی برای یه پهباد بدون سرنشین میخواستن سه تا سایت نظامی رو بزنن فکر میکنی اگه یه ناو هواپیمابرشون رو بزنین چیکار میکنن؟ قم رو با بمب اتم میزنن
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
پهباد رو با اس سیصد زدن کار فوق العاده ای نیست
باید قبل از پرواز از پایگاه قطر منهدم شوند . یا نیروهایی در قطر و کشورهایی که نشست و برخاست میکنند . باشند که از مبدا کنترل شوند. با این داستان . کشف و زدن مشکل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
به روی چشم. سریعا مراتب رو به فرماندهی انتقال میدیم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
اولا شناسایی انها موقع بلند شدن برای ایران اسان است
دوما ارتفاع پروازی انها برای ایران مشکلی نیست
سوما شناسایی اف 22 برای رادارهای فروخته شده غربی سخت است
چهارما سرعت اف 22 برای رهگیری کار زیاد سختی نیست
باسلام
حضوراین نیروهاواین امکانات صرفا" به دلیل عملیات نظامی روی جزایرایرانی خلیج فارس طراحی شده است. گرفتن جزایر برای ائتلاف صهیونیستی آمریکایی ودلخوش کردن حتی مقطعی گاوهای شیرده منطقه اهمیت حیاتی دارد.ایجاد یک درگیری سریع وساده واشغال جزایر ازبرنامه های دشمن است. بعدآن سازمان های بین المللی واردشده ایران را به خویشتن داری دعوت می کنند.به همین سادگی
لذابایدباقاطعیت با هرگونه حرکت دشمن درهرکجابه کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران بانهایت شدت وقاطعیت برخورد وتمام امکانات دردسترس دشمن را حتی به قیمت کم شدن ذخایر موشکی ازبین بردتا حساب کاردستشان بیایدوگرنه این جانورهای وحشی بسادگی دست از سرمابرنخواهندداشت وتا تک تک مارا نکشندآرام نخواهندنشست.
این هواپیما ایران رو فلج میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
بگذار بیاد و یه دوری بزنه و یکیش رو بزنیم تا حالشون حسابی گرفته بشه. بعد ببینیم دیگه چی دارن که بخوان رو کنند. خیلی بچه هستندها
ايراني با غيرت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
تمام تجهيزات يانکي هاي دزد و قمارباز تا الان غلطي نکرده
از يه جنگده نبايد بترسي بزرگوار
ما که ترسیدیم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
مگه ترس داره
تنها راه مقابله با این جنگ افزارهای مدرن نابودی محل استقرار آنها بطور کامل است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
راه بهتر اینه که خودمون رو از بین ببریم تا هدفی براشون نمونه و مچل بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
تو که تو آمریکا جات امنه نگران نباش
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
به امید روزی که عقل و خرد جای توهم و تخیلات رو بگیره تا از این مزخرفات نجات پیدا کنیم سرشاخ شدن با ر ابرقدرت کصخلییت نه جسارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
کسانی که اینا رو ساختند حتما به فکر امنیت محل استقرارشان هم بودن
موسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
محل استقرارشان پدافند موشکی دارد عزیز. درسته یه پهپاد غیر رادارگریز سنگین و با قابلیت مانور کم را زدیم ولی ظاهرا همون هم یه جورایی نقشه بوده یعنی خودشان خواستن بزنیم.
الان ما چه راه کاری داریم
از اینکه واقعیت ها را نقل قول می کنید ممنون...
ولی آیا باید هر موضوعی را منتشر کرد در هر صورت در زمان فعلی به نظرم انتشار چنین مطالبی تنها دل هموطنان ما را خالی می کند که به نظر صحیح نیست.
با سلام و خسته نباشید.

هر شی پرنده محال است در برابر کل فرکانس ها اسیب پذیر نباشدمسلما فرکانسهایی وجود دارند که مواد پوشش دهنده سطح و جنس بدنه در مقابل امواج الکترو مغناطیسی اسیب پذیرند.
برای بدست اوردن ان فرکانس ویا فرکانسهای مربوطه حتما باید اسکن فرکانسیی وسیع انجام بگیرد یعنی از پایین ترین فرکانس تا بالاترین فرکانس شاید تا 120 gig و یا بیشتر و این اسکن باید زمانی حتما انجام گیرد که ماموران اطلاعاتی ما گزارش میکنند که هواپیمای مربوطه از پایگاهش پرواز کرده و انوقت اسکن فرکانسی باید انجام گیرد تا مشخص شود در کدام فرکانس پرنده مزبور نقطه ضعف دارد.
هیچ چیز در این دنیا محال نیست .
برنده فقط برای هوش برتر در همان زمینه است.
چرا چرت و پت میبافید؟
این هواپیما برای کمک به برقراری اینستکس اومدن.
برای کسی که پنج میلیون در ماه حقوق میگیرد حتا بمب اتم هم کارگر نیست...
پالایشگاه ها ، میدان های نفتی ، بنادر نفتی و نفتکش های غول پیکر در خلیج فارس و دریای عمان گروگان ایران هستند .. در صورت حماقت آمریکا ، نیازی نیست موشک هایمان را صرف زدن پایگاه های نظامی بکنیم .. کافیست هزاران موشک بر روی تاسیسات نفتی عربستان و این شیخک های شکم گنده ی تازه به دوران رسیده بریزیم تا دنیا در بی برقی فرو رود و به دوران غارنشینی برگردد !!!

آمریکا هم این مطلب را خوب می داند و سر به سر ایران نخواهد گذاشت چون اگر جنگی را با ایران شروع کند که به نابودی تاسیسات نفتی منطقه و چند برابر شدن قیمت نفت منجر شود ، جوابی برای کشورهای صنعتی مصرف کننده نفت نخواهد داشت

باید از روزی بترسیم که از داخل خیانت شود و خائنین داخلی ، همان ها که پیاده نظام جنگ اقتصادی آمریکا در داخل هستند و با زمین زدن تولید با واردات و قاچاق ، اختلاس ، کم کاری و عقب انداختن کارها باعث عقب ماندگی اقتصادی ایران شدند ، دست نظامی ها را در مقابله با آمریکا ببندد چون آمریکا بخاطر تجربه جنگ ویتنام ، سعی می کند قبل از ورود به جنگ مسلحانه ، از طریق اقتصادی و دیپلماتیک و گماشته هایش در حکومت طرف مقابل ، جنگ را ببرد و بعد حمله نظامی کند تا در باتلاقی مثل ویتنام گرفتار نشود و ارتشش نابود نگردد ، ارتشی که برای ایجاد موازنه با روسیه و چین ، بسیار به آن نیاز دارد و ضعیف شدن این ارتش به ضعف آمریکا در مقابل چین منجر خواهد شد
کسانی که می گویند پایگاههای محل استقرار آنها را بزنید فکر می کنید آمریکا خودش این موضوع را نمی داند؟!حتما این قضیه را در نظر گرفته اند و راهکار دارند برایش!
جنگ مقوله پیچیده ایه و اشراف اطلاعاتی از همه چی تو این دوره مهمتره... مسلما اشراف اطلاعاتی فقط تکنولوژیگ نیست و اگه فقط یه سری مسائل زودتر از موعد لو بره حتی از اف 22 هم کاری بر نمیاد...
ما برای نبرد بزرگ آماده ایم-برای نابودی این هواپیما ها هم راه حل هست از هر کشوری پرواز کرد وحمله کار اون کشور را با موشک شهاب 3 با خاک یکسان کرد تو بسته های 12تا 24تایی همزمان شلیک کرد هردوساعت به مدت نامعلوم هدف اول هم امارات باشه فقط یادمون باشه تعداد زیاد موشک با دفعات زیاد قول میدم به24 ساعت نرسیده ماماناشون را بفرستن برا واسطه وتمام شدن جنگ -ماباید الن دیگه وقتشه اعلام ابر قدرتی کنیم........واقعا که گستاخ شدن
امریکا همسایه ایران نیست انها نباید فکر کنند صرفا با چند پایگاه و چند ناو نظامی ایران را تصرف خواهند کرد اگر انها به ایران حمله کنند از پاسخ محکم نظامی ایران شگفت زده خواهند شد و قطعا در جنگ غیر هسته ای شکست خواهند خورد و اگر جنگ ادامه پیدا کند مجبور خواهند شد از سلاح هسته ای استفاده کنند
البته از عقب !
نه بابا اینها هم واسه حفظ اسلام اومدن منطقه ،مثل ما!
یاد احمدی نژاد بخیر موقعی که کشورهای عربی وخائن خلیج فارس پر رویی میکردند-سریع موشکهای تو جزیره ابوموسی را آماده میکرد وکاورشون را بر می داشت تا مدتها همه از ترس می لرزیدن ........باید جزایرمون آماده پرتاب موشک به امارات وعربستان باشن اونم زیاد
کاش یکم فکرمونو به کارمینداختیم امریکا به اندازه تموم دنیا هزینه نظامی میکنه اونوقت ما بااین وضع اقتصادیمون واردجنگ با امریکابشیم.!!!!!!!به یزدان گرما خردداشتیم کجااین سرانجام بدداشتیم
ایرانی و ترس فکر نکنم
خدا نکنه جنگ بشه،
با سلام و خسته نباشید.

هر شی پرنده محال است در برابر کل فرکانس ها اسیب پذیر نباشدمسلما فرکانسهایی وجود دارند که مواد پوشش دهنده سطح و جنس بدنه در مقابل امواج الکترو مغناطیسی اسیب پذیرند.
برای بدست ا
زدن پایگاههای امریکا اولین هدف ماست در هر جایی که باشند
حمله به پایگاهی در قطر حمله به خود قطر نیست و حتما ما این کار را باید انجام دهیم
با آرپی جی میزنیم می اندازیمشان.
جنگ افزار مهم نیست نبوغ انسانی مهم میباشد که مردم ایران در ژنتیکشان به دلیل جنگ های بسیار این آب خاک وجود دارد.
حضرت آقا فرمودند جنگ نخواهد شد در ضمن مگه ما هشت سال با ۴۶ کشور دنیا نجنگیدیم خب چه غلطی تونستن بکنن که حالا آمریکا میخواد بکنه
ترامپ هواپیمای و موشک و سرباز بیشتری دارد ولی کمی ترس هم داره به نظر من فعلا خبری نیست
با این کارش داره با روح و روان ما میجنگه
حالا فکرش رو بکنید فردا خبر برسه یکی از اینا رو ایران زده! نیمه شب گذشته یک فروند جنگنده رادارگریز خفن آمریکایی در پی اخطارهای مکرر ، هدف پدافند موشکی ایران قرار گرفت و ساقط شد. ایناها این قطعات لاشه ش، این مسیر دقیق پروازش که نشون میده چند متر به حریم هوایی ما تجاوز کرده بود و این هم خلبانش( با کت و شلوار و در حال گریه و زاری!). چند روز بعد هم اگزوز هواپیما رو یک چوپان پیدا می کنه
مرگ بر جنگ. زنده باد ارامش
جنگ بر روی کاغذ
در عمل همه چیز فرق می کند
نظام اسلامی همیشه بازدارندگی ایجاد کرده.درصورت تهاجم پایگاه امریکایی ها در قطر با خاک یکسان میشود.درضمن تابناکی ها شما هم مثالتون میمونه شبیه ظریف که در دانشگاهی دفاع از امریکایی ها کرده بود (بمب) حالا هم شما(f22) بسم الله آماده ایم
11000 هزار سرباز آمریکایی یل پرسنل نظامی در قطر و یک ناو هوا پیمابر و ناوشکن و هواپیمای اف 22 .........

همه ی اینها در کجا مستقر هستند ؟ در قطر .........با چند موشک بالستیک ایران میتوان کل قطر را نابود کرد ......


قطر در برابر ایران یک نقطه ای بیش نیست .........

البته جنگ خوب نیست .........دنیا طالب جنگ نیست .......اما دفاع طبق قوانین بین الملل حق مسلم ایران است .......

امارات و قطر در شیخ نشینی هستند که بطور قطع نابود خواهند شد ..........

اگر آمریکا مرد میدان است .......بسم ا.......
حالا تکلیف ما با قطر چی هست؟دربرابر تحریم کشورهای عربی و بسته شدن مرز هوایی و زمینی و آبی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس علیه قطر آسمان ایران راه تنفس قطر برای ارتباط با دنیای خارج شد.حالا میزبانی از دشمنان ایران توسط قطر رو شاهد هستیم....
حداقل 25 سال از ساخت این هواپیماها می گذرد. الان اسقاطی محسوب می شوند. اوردن سقوط کنن تا بودجه برای ساخت سلاح جدید بگیرن. پول شیرینه ببم جان!
مردم ما از هیچ سلاح آمریکایی ها نمیترسند چون گذشته ثابت کرده که اگه دست به دست بدیم آمریکاکه هیج کل دنیا هم نمیتونم هیچ غلطی کن
چند سال پیش محترمی درقم گفتند :؟آمریکا کاری نکند که ما ازنیروهای ماورایی که داریم استفاده کنیم. بهش بگید اگه میتونه الان وقتشه.
باید مواد رادیداکتیو گم شوند و سپس تروریست ها در آلمان و فرانسه و... بپاشند
جنگ خوب نیست بابا اب داد
من یک آدم عادی انقد شعور دارم بفهمم که حمله آمریکا به ایران تا چه اندازه کوبنده و مخرب هست که فکر کنم در همون ساعات اول میزان ۸۰ درصد پایگاهای موشکی ایران با موشکهای کروز منهدم میشه این در حالیه که وسایل ارتباطی به کلی از کار میفتن....
اینقدر کارشناس داریم که نظر میدن که من موندم واسه چی از این جماعت در دانشگده جنگ استفاده نمیکنن هر کشوری برای دفاع از خود دارای سلاحههایی است که در خفا بوده و اماری از انها منتشر نمیشه در این باب هم ایران حتما فکری کرده اما در واقعیت امر این سلاحها گاها از نظر تخریبی دارای درجه و محدودیتهایی هستند لذا نه این جنگنده صرفا پیروز میدان خواهد بود و نه سلاحهای ما تعیین کننده پیروز جنگ این جنگ هیچ پیروزی ندارد
آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه جرات حمله کردن نداره چون میدونه هرچه ناو ونیروبه خلیج فارس فرستادغرق دریامیشن
خنده داره خب ازپایگاه که بلند شد تا بخواد برگرده پایگاهشونونابود میکنیم کجامیخاد بشینه این رادارگریز اره راست میگن تاامریکا باید بگریزد
باید باکش رو لب به لب پر کنه بعد بپره چون ممکنه بتونه یه کارایی بکنه ولی بعدش باید دنبال جایی برای نشستن بگرده، آخه پایگاههای آمریکایی دیگه نیستن!!!!!
من فقط موندم بعضی ازاین کاربرها که نظریه نابودی وحمله به پایگاه اینترنتی قطر و همسایه را میدهند چقدر آشنایی باقوانین جنگی وبین الملل دارند من که میگم اکثر جاهل ونادانی یا بچه سال هستند وگرنه اینو نمیگفتند
این توضیحات همش از طرف اونهاست مثل توضیحی که قبلا برای همین پهباد دادند که رادار گریز و .... وهمین تابناک چاپش کرده بود فقط هیاهو برای ترس ودیگر هیچ
برای این رسانه متاسفم که در راستای رسانه های آمریکایی ورسانه های ضدایرانی به انتشار مطلب پرداخته واز این به بعد هیچ خبری رو از این سایت دنبال نمی کنم ودر جواب هم می گویم که سامانه پدافند های ما هم مثل مترسک وبدون استتار سیبل میشند واونا میزنند،اصلا میزنند وبرمی گردند میدونید عواقب اون چی میشه تمام پایگاههای و کشتی وناو های آمریکایی نابود میشند درست قدرت وتجهیزات آمریکا هزار بار یا بیشتر از ماست ولی شرف وغیرت ایرانی اصیل یه چیز دیگه ست ، بازم برای اینگونه رسانه ها متاسفم
خدا نکنه جنگ بشه جنگ خانمان سوزه مردم بی گناه اواره و بیچاره میشن یه مشت ملت دیگه سود میبرن...
ما اون هواپیمای جاسوسیشون رو که همه این آپشن ها رو داشت و حتی رادار گریزیش بین همه پهباد ها برترین بود توی مرز های خلیج فارس زدیم...
ما رو از چی میترسونید!؟؟

ماییم و نوای بی نوایی
بسم الله اگر حریف مایی
اینکه سرنوشت یک جنگ و پنج تا ده تا بیست تا هواپیما بتونه
عوض کنه یه تعیین کنه تازیها هم همچین ادعایی نکردن چیزیکه آمریکا در خلیج فارس در جنگ با ایران از دست میده ابرقدزتی دریاهاست و روسیه یا انگلیس جاشو میگرن اینه که آمریکا رو میترسونه چون هرقدر ناو و زیردریایی بیاره واسه ایران اینجا از بین میره ضمن اینکه بیشتر جمعیت قطر ایرانی هستن و اینکه ما در قطر بهترین کماندو های خط شکن که به هر مکانی نفوذ میکنن و داریم کمتر از ده تاشون پایگاه آمریکا رو به گند میکشن واقعا آمریکاییها احمق کامل هستن یعنی ما تمام این سالها بیکار نشستیم پایگاه ساختن آمریکاییها رو تو قطر و عمان و بحرین تماشا کردیم با اولین شلیک به خاک ایران شیعیان بحرین و عمان و عربستان و قطر پایگاه های آمریکارو مثل آب خوردن تصرف میکنن آمریکا با این شکل حمله تو سومالی و سودان بخوبی آشنا شدن که چندصدتا شاسی بلند و دوشکا و خمپارانداز نیمچه کاتیوشا و چندصدتا موتور سوار وقتی میان سراغ پایگاه هاشون
اونجا به چه شکلی در میاد پنج تا هواپیما اگه کاری ازش بر میومد تا الان آمریکا دوهزارتاشون و فرستاده بود رو سرمون بعدشم امام یه بار گفت چقدر میخواین بمب و موشک بزنین آخرش که مجبور میشین بیان تو خاک اونوقت ما میگیریم میکشیمتون اینجا ایران ترامپ نه کامبوج لائوس و ویتنام اینجا ایران و سرزمین آریایی نشین هستش
دیگه از اون پهپاد رادار گریز تر نیست
هرقدر هم رادار گریز باشه از پهپادشون که رادار گریز تر که نیست این هواپیماها رو با همون F14 ها میزنیمشون به امید خدا ودعای رهبر
سلام.ایران.در.میدان.جنگ.برگی.راانشاءالاه.روکند.که.دنیا
انگشت.بدهان.بماند.پیروزی.اسلام.مسلمانان.شیعه.قطعیس
وعده.الهی.ماپیروزیم.نگران.نباشید.خدا.باماست.ان.شاءالاه
عجل.ولیک.الفرج..داشی.سرباز.ایران
تحلیل این کارشناس وقتی بدرد می خورد که کاملا بدانند طرف مقابل ( ایران ) چه چیزی در برابر تهاجم هوایی دارد و از آنجا که سیستمهای دفاعی و تهاجمی ایران کاملا بر همگان آشکار نیست ، اظهار نظر کارشناسان خارجی در این باره یاوه ای بیش نیست .
هرکس بزند فکر خوردنش راهم باید بکند .
دریکقدمی جنگ هستیم امادلاررازورکی پایین نگه میدارند وبورس رابالا
چه شودوقتی اولین گلوله شلیک شود!!!
چینی ها اخیرا رادارهای پیشرفته ای تولید کرده اند که توانایی مقابله با جت های رادار گریز را دارد.
انشای جالبی بود
روباه بیچاره توی مرغ دونی خالی گیر افتاده حیوونی ترسیده البته حق هم داره بترسه توله دوستاش بیشتر
فکر کردم میخواد تحلیل کنه که چرا امریکا این هواپیما ها وبی52 ها را می فرسته قطر.و چرا امارات نفرستاده ؟ چی شده که مهره امارات را عقب میکشه وبا مهره قطر بازی میکنه و شاید هدفش اینه که اول مهره قطر را بسوزانه وبا یک تیر چند نشان را بزنه .به نظرم بررسی این موضوعات واجب تر از کیفیات فنی رپتوره که متخصصان نظامی خودشان بخوبی به آن احاطه دارند
سنگین و رنگین بده دو بابا
با اون رادار رادارت
خاور میانه و اسرائیل در شعله های جنگ خواهد سوخت
اون آقای کله زرد فهمید نمیشه آقا نمیشه
شمام در طبل جنگ بیخود نکوب
سر کاریه
خخخخخ چقدر اینا خوش خیالن اون که پهپاد بدون سرنشین فوق پیشرفته بود رادار گریزم بود راه به جایی نبرد من نمیدونم این نفهم افسر استرالیایی خودشا به نفهم بودن زده یا واقعا اینا نفهمن اصلا نیاز به سامانه اس 300 نیست همون سامانه بومی خودمون سوم خرداد که مبتونه همزمان چهار هدفا بزنه سینه این اسباب بازی های ایالات پشمکی امریکا را میشکافه ایرانم به هیچ وجه مذاکره نخواهد کرد
هیچ جوری نمیشه اف ۲۲ رو با پندافند هوایی زد چونکه اصلا ما امکان شناسایی این جنگنده رو نداریم پرواز رپتور تو آسمان ما به معنای شکست سامانه پندافند هوایی ما خواهد بود تنها عامل شکست این جنگنده سامانه اس ۵۰۰ است که در اختیار روسبه میباشد.
کاش جرأت پخش نوشته ها رو داشتی
اینها برای تهدید ایرانه
جنگی در کارنیست .اونهاعاقل تر از این هستند که منطقه حساسی را ناامن کنند
ما ملت 8 سال جنگيديم نصيبمان رانت و انحصار و چپاول عده اي شد که فقر و بي اخلاقي و فساد را به جامعه ايران ارمغان آوردند. الان جنگ با دشمنان داخلي و غارتگران بيت المال است.
بیان تا ببینن چی میشه.
تکنولوژی اون پهپادی که زمان اوباما سالم نشست در ایران. همون تکنولوژی همین هواپیماست در اختفا. پس زیاد نباید ترسید ازینا. بخاطر همینم اوباما اون همه تلاش کرد که پهپاد رو از دست ایران در بیاره. در ضمن تموم سیستم اینجور هواپیما کامپیوتریه. و خودتون هم میدونین که کامپیوتر هر چقدر هم قوی و پیشرفته باشه قابل نفوذه.
دوستان حداقل تاروز انتخابات آمریکا راحت باشین بعد ازانهم خدا کریمه به امید خدا ترامپ سرطان میگیره وجهان از دستش راحت میشن خدایا مغز این پلید کی میخواد سوت بکشه وکر وخانه نشین بشه
خدای محمد کنه جنگ بشه انوقت لشکرکفر بااراده خدا نابودمیشود خلیج فارس ایران محل دفن ترامپ
با شکم خالی نباید حرف مفت زد از نان صحبت کنید که به ما نمی دهند
یعنی اگه اف 22 رو ترکوندیم می مونه بمب اتم و دیگر هیچ.
خدا بیامرز اون زمان گفت امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه الان هم نمیتونه ...
به نام خدا
با سلام
قویتر بودن از ارکان برنده شدن هست ولی کافی نیست بلکه ایتم های دیگری نیزبرای برنده شدن موثر هست
چه بسا نیروهای ضعیف تر با ابتکارواستراتژی برتر می تونن برنده جنگ باشن
همیشه باید نقاط حساس دشمن رو شناسایی کرد
همون کاری که آلمانها در سه سال اول جنگ جهانی دوم با بیش از دوازده کشور بزرگ انجام دادن
به امید خدا ظفر نزدیک است
انشاالله که پیروزی برای ماست آمریکا اگه اف ۲۲ داره ماهم بسیجیان مجاهد داریم
نترسید نلرزید هنوز سپاه برگ های برنده رو رو نکرده نمیدونم کسی در مورد یوفوهای نظامی ایران چیزی شنیده یا نه تو جنگ الکترونیک هیچ چیزی جلودارشون نیست و سرعت شون حداقل ده برابر جنگنده هست
چرا این روزا حرکت نمایشی آمریکایی ها این همه مهم شده
امریکا اگه میتونست خیلی زودتر از اینا حمله کرده بود درصورت حمله دیگه راه بازگشتی نیست.
مثلاًRQیاهمین پهپادی که اخیراًهدف قرارگرفت نامرئی وضدرادارنبودن؟
ماهمان رزمندگانی هستیم‌ هشت سال دفاع مقدس با دست خالی درمقابل 54کشورپیروزشدیم ای آنان که آمریکا را خدا می دانید اوابلیس است که چندین بار در مقابل ایران زمین خورده زمان که ایران دست خالی بود امام خمینی رح م فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
ولینصرن الله من ینصره ان الله لقوی عزیز.
خداوند کسانی را که یاری او کنند (و از آیینش دفاع نمایند) یاری می‌کند؛ خداوند قوی و شکست ناپذیر است»

ان تنصروا الله ینصرکم ویثبت اقدامکم. «ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گامهایتان را استوار می‌دارد»
پهپادی که زدیم RQ-4 بوده که حدود 100 میلیون دلار گرون تر و به اندازه 100 میلیون دلار پیشرفته تر از MQ-4 بوده.
همه اینها بماند ... تازه فهمیدم که چرا خاوارلیش پوتین حاضر شده اس 400 به ایران تحویل دهد .
امده اند پیک نیک...
تنها جرقه ای از جنگ از سوی آمریکای متخاصم برابر با نابودی تمام آمال و آرزوهای چند دهه ای لابی صهیونیزم جهانی و افول تمام عیار ایالت متحده آمریکا و تکرار تاریخ برای شیطان بزرگ خواهد بود.
پهبادی جاسوسی هم که اخیرا با یه موشک وطنی به باد فنا رفت رادار گریز، فوق سری، ارتفاع پروازی بسیار بالا، غیرقابل رهگیری،تکنولوژی فوق پیشرفته و خلاصه دارای همۀ تعریف و تمجیدهایی که برای F22 کردید و حتی بشتر از اون و البته بسیار بسیار گران تر از اون هم بود.
هیچ وقت ترس بخود راه ندهید ما سربازان خداوند در این سر زمین هستیم پس فرمانده ما هم خداوند هست به تاریخ ادیان گذشته بنگرید چگونه خدواند قوم لوط وهود وثمود را نابود کرد و خانه های مستحکم انها نابود کرد در سر زمین گرمای سوزان عربستان باد شدید وزید که بدنهایشان خشک زد ومثل درختان خرما بر زمین افتادند چگونه همه سحر فرعونیان بوسیله یه تکه چوب حضرت موسی بلعیده شد
پایگاه قطر سرزمین نابود بشه اگر اینجوری که نوشتن منهدم صدرصد بشه که اصلا نتونن به پرواز در بیان قطر واضع داره به ایران خیانت میکنه ونبایسی بزارن از اسقرار چنین ویرانگرانی زیاد طول بکشه چون حتما دارن این پایگاه را به همه چیز مسلح میکنن
انشاء الله دفعه بعد یک f22 سرنگون میکنیم که دیگه این قدر پز ندهند.
بخدا اگر من فرماندهی بودم از ایران قطر با پایگاهاش با خاک یکسان میکردم ،،،صدرصد
من میدونم بیچاره می شیم!
همانند ناوشان واس اهداف نمایشی اومدن ، واقعیت اینکه کشوری که اجازه و محل حمله به کشور دیگه ای باشه خودش اول از همه ویران میشه و این رو همه کشورها میدونن پس ازش دوری می کنن نمونه دیدید که عربستان و امارات چتد روز پیش گفتن خواهان جنگ نیستن
مطمئن باشید قدرتی که RQ170 را شکار کرده براحتی می تواند این هواپیما را زمین گیر کند. قدرت بمبهای الکترومغناطیسی ایران را نباید از نظر دور داشت که با پرتاب انها کل شبکه کنترل ماهواره ای و راداری امریکا را مخل نموده و عملا اف 22 تبدیل به اهن پاره ای بیش نمی شود
این هواپیما ها اومدن حمام آفتاب بگیرن ! آخه این چه سوالیه ؟
خداکنه که سپاه راهی هم برای انهدام F22 پیدا کرده باشه،اگه این لعنتی پدافند هوایی و خصوصا s300رو منهدم کنه ضربه سختی به قوت قلب مردم میزنه،،
خدا لعنتت کنه امریکا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها