بازدید 7179

آیا پرسپولیس درحال مذاکره با کی‌روش استنلی است؟

سپاهانی‌ها با وجود اینکه مبلغ پیشنهادی کی‌روش نسبت به فصل گذشته بیشتر شده است، خواهان تمدید قرارداد کی‌روش هستند و منتظرند تا این مهاجم برزیلی به ایران بیاید. نکته مهم، اما این است که کی‌روش تا به امروز مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام نداده
کد خبر: ۹۰۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸ 30 June 2019

مسئولان باشگاه پرسپولیس با کی‌روش استنلی، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سپاهان مذاکره‌ای انجام نداده‌اند.

به گزارش تابناک ورزشی در روز‌های اخیر شایعاتی درباره مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهاجم فصل گذشته سپاهان مطرح شده بود. این در حالی است که کی‌روش هنوز برای مذاکره با باشگاه سپاهان به ایران بازنگشته و وضعیت ماندن یا جدایی این بازیکن از جمع زردپوشان هنوز مشخص نیست.

براساس این گزارش، سپاهانی‌ها با وجود اینکه مبلغ پیشنهادی کی‌روش نسبت به فصل گذشته بیشتر شده است، خواهان تمدید قرارداد کی‌روش هستند و منتظرند تا این مهاجم برزیلی به ایران بیاید. نکته مهم، اما این است که کی‌روش تا به امروز مذاکره‌ای با باشگاه پرسپولیس انجام نداده است.

باید منتظر ماند و دید که آیا کی‌روش استنلی در سپاهان ماندنی خواهد شد یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. اینکه کی‌روش مذاکره‌ای با پرسپولیس انجام نداده است، می‌تواند سپاهانی‌ها را به حفظ این بازیکن امیدوارتر کند هرچند مشکل اصلی تقاضای نجومی است که این بازیکن مطرح کرده است.

Image result for ‫کی روش استنلی + پرسپولیس‬‎

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل